Camilla Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 21 kunder tycker om Camilla Nilsson

• Per Ö skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har tillsammans med Helén köpt Krongatan 24 i Skellefteå. Blev väldigt bra bemött av Camilla. Hade inga speciella förväntningar men vi kände oss direkt bekväma tillsammans med henne Läs mer
  • Christian A skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Har sålt en lägenhet och är väldigt nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått av Camilla. Hon är en väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • Tommy G sålde sin bostad med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig kunnig och mycket proffsig. Kommer naturligtvis kontakta henne igen om jag behöver. Läs mer
  • Theresia B sålde sin bostad med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag sålde en lägenhet. Jag blev bemött på ett bra sätt. Hon var väldigt kunnig och informerade om hur allt skulle gå till. Hon svarade alltid på telefonen när jag hade frågor. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Jonas V skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag fick hjälp med att sälja min bostadsrätt. Det fungerade kanonbra. Camilla hjälpte mig med allt och det blev en enkel och smidig affär. Läs mer
  • Aron Z
    Aron Z skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Inget negativt att säga.
    Ville lägga ut bostad 100 000kr under överenskommet pris, men jag nekade och sen såldes bostaden 100 000kr över utgångspris. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Köpt bostadsrätt/lgh, sålt bostadsrätt/radhus.
    Bemötande: trevlig, god service, bra återkoppling (ringde tillbaka eller mailade).
    förväntningar: bra info/kunskap/kompetens, att mäklaren Camilla "håller i allt"; från start till slut i försäljningen och även då jag köper bostad, att jag känner/upplever att jag kan "lita på" mäklaren, sist men inte minst: att mäklaren är ärlig genom hela försäljningen/köpet. jag anser att Camilla/mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mona G skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en bpstadsrätt. Trevligt bemött, informerade hela vägen om vad som hände. Läs mer
  • Elisabet W skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Vi har köpt en lägenhet.

Vid första visningen kändes mäklaren något osäker och kunde inte svara på alla frågor om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Sen fick vi en "egen" visning och då fick vi veta mycket mer. Det var bra!
    Allt sedan dess har vi bara positivt att säga om Camillas sätt att sköta affären. Läs mer
  • Christer B skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket smidig försäljning. Duktig o kunnig Läs mer