Camilla Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 24 kunder tycker om Camilla Nilsson

• Mattias E sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-19

3:a
    78m²
    Anderstorp
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet. Mäklaren var professionell och trevlig i bemötandet. Mäklaren har också vart tydlig med de olika stegen i försäljningen och vi har på detta vis kunna följa med på ett bra sätt. Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-03

2:a
    39m²
    Centralt
    Har sålt en lägenhet. Väldigt bra mäklare att samarbete med, flexibel, professionell, bra bemötande, väldigt bra intryck genom hela processen. Läs mer
  • Elisabeth K sålde sin bostad med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-01-27

Blev mycket brabemött av mäklaren. Hon förklarade alllt som skulle ske. Glad och trevlig. Läs mer
  • Per Ö skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-14

Har tillsammans med Helén köpt Krongatan 24 i Skellefteå. Blev väldigt bra bemött av Camilla. Hade inga speciella förväntningar men vi kände oss direkt bekväma tillsammans med henne Läs mer
  • Christian A skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-12

Har sålt en lägenhet och är väldigt nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått av Camilla. Hon är en väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • Tommy G sålde sin bostad med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-07

Trevlig kunnig och mycket proffsig. Kommer naturligtvis kontakta henne igen om jag behöver. Läs mer
  • Theresia B sålde sin bostad med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-05

Jag sålde en lägenhet. Jag blev bemött på ett bra sätt. Hon var väldigt kunnig och informerade om hur allt skulle gå till. Hon svarade alltid på telefonen när jag hade frågor. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Jonas V skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-03

Jag fick hjälp med att sälja min bostadsrätt. Det fungerade kanonbra. Camilla hjälpte mig med allt och det blev en enkel och smidig affär. Läs mer
  • Aron Z
    Aron Z skrev om Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-09-20

Inget negativt att säga.
    Ville lägga ut bostad 100 000kr under överenskommet pris, men jag nekade och sen såldes bostaden 100 000kr över utgångspris. Läs mer
  • Elisabeth L köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-09-18

2:a
    60m²
    Norrböle
    Köpt bostadsrätt/lgh, sålt bostadsrätt/radhus.
    Bemötande: trevlig, god service, bra återkoppling (ringde tillbaka eller mailade).
    förväntningar: bra info/kunskap/kompetens, att mäklaren Camilla "håller i allt"; från start till slut i försäljningen och även då jag köper bostad, att jag känner/upplever att jag kan "lita på" mäklaren, sist men inte minst: att mäklaren är ärlig genom hela försäljningen/köpet. jag anser att Camilla/mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf