Camilla Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 33 Läs vad Camilla Nilsson

• Lisa S
    Lisa S köpte sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-07-05

Skråmträsk
    Jag var köpare av en fastighet som Camilla förmedlade. Hon var supergullig, trevlig och hjälpsam. Man kände sig trygg med henne som mäklare. Jag är nöjd. Läs mer
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-07-05

Sörböle
    Köpt och sålt bostad med Camilla. Trevlig, svarar fort på meddelanden, hör av sig om det är något. Bra mäklare. Läs mer
  • Ann-Catrin L sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-26

Norrböle
    Camilla sålde vår lägenhet på Hyttlidgatan 67b. Vi är så otroligt glada att vi valde Camilla som mäklare. Hon är en lätt och tillmötesgående person som hela tiden har svara snabbt på våra frågor och ett bra bollplank inför, under och nu efter försäljningen. Läs mer
  • Christina L köpte sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-10

Ursviken
    Köpt en villa där Camilla var mäklare. Hon var lätt att få kontakt med och alltid tillgänglig. Hon ger ett väldigt positivt bemötande. Inga problem med kontraktsskrivning trots helg. I samband med detta anlitade vi även henne för kontraktsskrivning för försäljning (privat) av ett radhus. Enkelt och smidigt. Vi har stor erfarenhet av att köpa och sälja hus, därför har vi också mycket kunskap. Tror däremot att ’nya’ oerfarna kunder skulle behöva att Camilla var ännu tydligare. Kändes ibland lite osäker. Men vi är som sagt väldigt nöjda! Läs mer
  • Per-Ove E sålde sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-25

Sörböle
    Har sålt en villa. Camilla var noggrann och beskrev på ett bra sätt de olika stegen. Läs mer
  • Lisbeth J köpte sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-11

Skelleftehamn
    Trevligt o professionellt bemötande. Serviceminded. Läs mer
  • Eva-Lena A köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-03-14

Ersmark
    Glad & trevlig, snabb återkoppling. Men besvikna på att det blev strul med det utlovade stora förrådet. Efter mycket krångel fick vi det tillslut, men utan nyckel och fullt med lämnade möbler. Det var ett stort minus. Läs mer
  • Kristina S köpte sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-03-13

Morön
    Tillmötesgående, lyhörd och ödmjuk. Inte för "säljaraktig" vilket upplevdes väldigt bra! Läs mer
  • Emma E sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-21

Anderstorp
    Sålt lägenhet.
    Blev bemött på ett professionellt sätt, duktig på att förklara och berätta på ett sätt så man förstår och hänger med. Stor verklighetsförankring gällande pris och upplägg av försäljningen. Läs mer
  • Mattias E sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-19

Anderstorp
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet. Mäklaren var professionell och trevlig i bemötandet. Mäklaren har också vart tydlig med de olika stegen i försäljningen och vi har på detta vis kunna följa med på ett bra sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf