Camilla Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015-02-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 55 Läs vad Camilla Nilsson

• Mattias L sålde sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-15

Gummark
    -Sålt hus i Gummarksnoret 114, 93195 Skellefteå
    - Blev bemött på bästa sättet.
    - Förhoppningen var att sälja huset men hade nog förväntat mig att det skulle ta längre tid. Mycket bättre än mina förhoppningar.
    - Har haft endel oro kring husförsäljningen och hur man gör, hur det går till osv, vilket Camilla har hjälpt till med exemplariskt. Hon har stöttat oss genom hela proceduren och man har fått upplevelsen av att vara prioriterad. Stort tack! Läs mer
  • Jesper G sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-13

Sunnanå
    Blev väldigt bra bemött när jag sålde min lägenhet och mäklaren levde upp till förväntningarna jag hade. Läs mer
  • Konrad J sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-22

Snabb att agera.
    Tydliga förklaringar om nuvarande läge.
    Flexibel när det gällde att fota lägenheten som då inte var ordentligt städad.
    Bra rekommendationer på övrig service (tex städning). Läs mer
  • Dimitra Z köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-29

Anderstorp
    Camilla Nilsson har varit jättetrevligt och hjälpsam under hela processen Läs mer
  • Adam M sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-05

2:a
    Strömsör
    Mycket bra väl på mötande .dem är väldigt bra Läs mer
  • Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-29

Moröhöjden
    Supersmidig försäljning av en etta på moröhöjden. Inget att klaga på! Läs mer
  • Stefan H köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-29

Moröhöjden
    Snabb och bra på att återkoppla vid funderingar Läs mer
  • Agneta J sålde sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-14

Skelleftehamn
    Sålt en villa och blev bra och trevligt bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-30

Anderstorp
    Jag har sålt en bostadsätt. Camilla har skött affären mycket bra!
    Alltid vänlig och positiv. Hon har absolut infriat mina förväntningar.
    Sedan, att den för mig återstående viktiga detaljen dröjer, nämligen pengarna, är ju ganska jobbigt. Det blir ju stora utlägg i samband med en flytt, Jag hoppas få Camillas hjälp med vad som återstår: skatt mm.
    Hälsningar från Kerstin Läs mer
  • Björn M sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Nilsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-26

2:a
    Anderstorp
    Bra och vänligt bemötande, kort handläggning och sammantaget överträffades mina förväntningar kring hela ärendet- Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Marklund