4 rekommendationer

Julia Mellqvist
en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Skeppargatan 10
931 30 Skellefteå — Visa karta

Vad tror Julia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Julia Mellqvist

• Samuel W
    Samuel W skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig och duktig osv men spontant känns det som att hon var distraherad av något/tagit på sig för mycket.
  • Lars B
    Lars B skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag har fått denna förfrågan tidigare och besvarat den men sänder väl ytterligare ett svar.

Vi tycker att Julia alltigenom gjorde ett professionellt intryck och arbete. Smidigt och snabb genomfört uppdrag.
  • Ann-catrine L
    Ann-catrine L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Målmedveten å lyhörd för mina önskemål. Frågor jag hade bemötte hon klanderfritt, återkopplade med fakta ifall hon inte hade svar direkt.
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag ringde 2 olika mäklarfirmor till att komma och ge förslag på att sälja vår lägenhet.
    Den första som jag ringde och kom förbi gav ett likgiltigt intryck, och satte ett utgångspris utifrån vår break-even nivå. När dom sedan vill ha högre arvode på försäljningspris utöver denna nivån, så var det så uppenbart anledningen att vara girig..
    Sedan ringde jag dom som vi köpte lägenheten av året innan, och Julia Mellqvist dök upp på kort varsel..
    Hon gav ett första intryck av att vara väl förberedd trots kort uppmötestid, hade med sig statistik...visade ett intresse för objektet som jag lagt ned 2 månaders hårt slit med att renovera. Och då man ju är lite fåfäng så var det kul att höra att man gjort ett kanonjobb..och att resultatet var jättefint.
    Hon var tydlig med information om proceduren med försäljningen, och väl påläst på Fastighetsbyråns rutiner.
    Hon satte ett utgångspris som innebar 16% högre utgångspris än vårat break-even, även om hon uttryckte att vi kommer att överstiga det priset med rätt köpare.
    Nu blev det budgivning och försäljningspriset blev drygt 28% högre än utgångspriset.
    Vi är jättenöjda över hennes agerande och professionalism, och jag önskar henne all lycka med sin karriär!
    Med vänlig hälsning Kenneth Johansen
Sofie Lundberg