Julia Mellqvist
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 36 kunder tycker om Julia Mellqvist

• Nadja S sålde sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-11-30

Sålde bostad med Julia och tyvärr var hon inte särskilt engagerad. Fick ligga på mycket för att få information och det verkade som hon har lite för många bollar i luften. När vi väl fick sålt gick det dock väldigt snabbt med att skriva på papper. Läs mer
  • Margot N sålde sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-11-27

Julia har hjälpt oss att sälja två st lgh i centrala Skellefteå samt nu säljer hon en gård till oss som ligger utanför stan. Uppskattar Julia då hon är på och att det inte sitter fast:-)
    Jag tyckte att Julia levererade ett bra och proffsigt bemötande gentemot oss genom hela försäljningsprocessen. Vi kommer att anlita henne fler gånger. Läs mer
  • Mattias J sålde sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-11-27

Mycket proffsig mäklare.
    Mina bästa rekommenderar Läs mer
  • Margaretha H sålde sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-11-16

Vi sålde vår fastighet när vi äntligen bestämt oss efter ett par månader. Det gick otroligt fort och bra. Mäklaren har vi haft mycket bra kontakt med och rekommenderar henne.

En liten nackdel tyckte vi att det fanns det var att det var vip-visning? Men det gick ju bra. Läs mer
  • Lisa Ö köpte sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-11-01

Blev väldigt bra bemötta generellt tycker jag. Väldigt tillmötesgående och lyhörd. Läs mer
  • Linus Ö köpte sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-29

Köpte en villa, Julia var proffsig och det var aldrig några problem att få svar på de frågor man hade. Läs mer
  • Leif E köpte sin bostad med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-22

Hej!
    Trevlig och kunnig mäklare som kan sin sak. Läs mer
  • Emelie L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-12

Köpt en enplansvilla.
    Tycker att Julia varit fantastisk från början till slut. Särskilt mycket plus för hur hon hanterar en budgivning. Har varit med i många som inte alls varit så seriösa som den vi var med i den här gången! Läs mer
  • Linus L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-10

Jag har köpt en villa. Julia var väldigt proffsig och påläst. Man vill ha svar på sina frågor och ett proffsigt bemötande och det fick man.
    Väl genomfört från första visningen till avslut. Läs mer
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-10-07

Jätte gullig och professionell tjej. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Lundberg