Julia Mellqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Julia Mellqvist

• Jonathan H
    Jonathan H sålde sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-27

Julia är en väldigt öppen och trevlig mäklare. Magisk service. Har bara bra att säga om henne Läs mer
  • Jens O köpte sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-09-19

Köpt Renholmen 10
    Positivt och hjälpsam. Tydlig. Läs mer
  • Roger S sålde sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-09-09

Lövånger
    Bra bemötande bra info. och service. Läs mer
  • Elisabeth L köpte sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-08-01

Lövånger
    Vi har köpt en sommarbostad. Vi blev bra bemötta av Julia. Vi upplever att hon inte känns lika säker som andra mäklare som vi har erfarenhet av tidigare, men hon är ju ung så det kommer säkert.
    Julia mäklade en väldigt fin sommarbostad till oss som vi är supernöjda med! Läs mer
  • Markus V köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-07-15

2:a
    Norrböle
    Jag har köpt en bostadsrätt med Julia som mäklare. Julia har varit mycket tydlig och saklig under alla steg i bostadsköpet. Läs mer
  • Lina S
    Lina S köpte sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-07-01

Skråmträsk
    Vi köpte en fastighet av Julia och hon har verkligen varit hjälpsam, tillgänglig och flexibel och haft mycket kunskap som har hjälpt oss förstagångsköpare mycket. Läs mer
  • Pär Henning S sålde sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-24

Bureå
    motsvarade mina förväntningar både då det gäller hennes bemötande och hennes agerande rent yrkesmässigt Läs mer
  • Birgitta A köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-13

4:a
    Anderstorp
    Vi blev bemötta väldigt bra av Julia Mellqvist, så vi är nöjda kunder. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-21

Gamla Falmark
    Vi har sålt vårt hus på landet och hade vår första träff med Julia hösten 2018. Vi fick ett trevligt och positivt bemötande .
    Våra förväntningar var att sälja vårt hus så snart som möjligt efter att vi hade hittat en lägenhet som passade oss.
    Efter det gick allt ganska snabbt och vi fick all hjälp vi behövde av Julia.
    Vår upplevelse av Fastighetsbyrån, Skellefteå är positiv och vi rekommenderar dem gärna. Läs mer
  • John L sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Mellqvist en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-15

3:a