Matilda Ederlöf
Registrerad mäklare sedan 2010-09-06
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 51 Läs vad Matilda Ederlöf

• Birger T sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-18

Bra kontakt vid första mötet. Snabba svar och kontakter. Flexibel vad gäller tider och visningar trots semester. Läs mer
  • John H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-03

3:a
    Bergsbyn Norra
    Matilda har varit genomgående positiv och stöttande i processen och både min fru och jag har känt ett lugn i den djungel som heter bostadsförsäljning.
    Bra första erfarenhet! Läs mer
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-17

4:a
    Getberget
    Vi sålde vår lägenhet (4:a) och är mycket nöjd med Matilda som mäklare, har inget att invända då försäljningen gick väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • Magnus J sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-15

Kåge
    Glad, Trevlig och ett proffsigt arbetssätt.. Rekomenderas Läs mer
  • Britt Ellenor E sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-27

Burträsk
    Vi har sålt vår 5 rums-villa. Mathilda har hjälpt oss på ett bra sätt och varit tillmötesgående. Hon har alltid gått attnå på ett enkelt sätt. Läs mer
  • Lisa Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-21

5:a
    Köpt hus och sålt lägenhet via Matilda, mycket bra bemötande från henne. Förtroendeingivande och kunnig, duktig på att kommunicera kring läget och processen. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Britta J sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-18

Bureå
    En mycket proffsig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • Bo J sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-15

Vi har sålt ett fritidshus och fått bästa möjliga hjälp och bemötande av Matilda. Läs mer
    2020-05-15 Matilda E svarar Bo J
    Tack för det Bo och Marianne, så glad att jag fick hjälpa er!
  • Stig Roland G sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-14

Lövånger
    sköt annonsering och det skriftliga. visningarna har jag skött själv.
    Det har varit bra kommunikation och uppföljning. Läs mer
    2020-05-15 Matilda E svarar Stig Roland G
    Härligt när vi hittade ett upplägg som funkade, det blev ju riktigt bra tillslut!
    Tack för denna gång Roland, vi ses igen: )
  • Ragnhild Linnéa N sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-13

Sörböle
    Försäljning av villa.
    Mycket bra och proffsigt bemötande .
    Finns inget att klaga på vi är helnöjda. Läs mer
    2020-05-14 Matilda E svarar Ragnhild Linnéa N
    Kul att höra Linnéa (och Anders!: ) Önskar er lycka till, hoppas vi ses igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Marklund