Läs vad 68 Läs vad Matilda Ederlöf

• 2021-01-14
    Allt fungerade bra. Blev en snabb försäljning och har en positiv upplevelse.
    Emelie N
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Ursviken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-12-10
    Från första kontakt sköttes allt snabbt och smidigt. Trots att båda visningarna redan varit fixade Matilda snabbt en extra visning för oss, vilket vi är väldigt tacksamma för idag då vi tillslut köpte lägenheten.
    Vid våra många frågor har svaren kommit tillbaka på nolltid vilket inte går att jämföra med nån annan mäklare vi haft kontakt med.
    Rakt igenom supernöjda med Matilda!🙏🏻
    David E
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Alhem
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-12-10
    sålt en villa Blev otroligt väl bemött och hon har förväntan levt upp till våra förväntningar.
    Mycket professionell, trevlig, snabb, tydlig och trygg i sin roll.
    Tacksam att just hon sålde vårt hus.
    Åsa L
    • 152.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Matilda Ederlöf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-12-10
    Matilda är trevlig tydlig snabb kunnig och ett stort stöd när man ska sälja ett kort sagt hon har allt som vi har behövt för att sälja vårat hus!
    Magnus L
    • 152.0 m²
  • 2020-11-10
    Matilda Ederlöf är proffsig, tydlig och förtroendeingivande.
    Jag och min man har fullt förtroende för henne och att hon hjälper oss på bästa sätt.
    Britt-Louise
    Britt-louise L
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Älvsbacka
  • 2020-11-02
    Sålde min lägenhet på Bogatan 27. En tvåa på 59 kvm. Allt gick jättebra, snabbt och smidigt. Matilda var en riktigt vass mäklare.
    Carolina H
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Skelleftehamn
  • 2020-10-26
    Vi har sålt en villa och kunskapen och bemötandet från mäklaren var mycket kunnigt och bra! God hjälp hela vägen!
    Marcus N
    • 119.0 m²
    • Ersmark
  • 2020-10-21
    Sålde en bostadsrätt och fick otroligt bra hjälp och ett professionellt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och över förväntan
    Jenny L
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Anderstorp
  • 2020-10-13
    Fantastiskt driven och positiv mäklare.
    Alltid glad, trevlig och lätt att ha att göra med.
    Duktig på att hålla en uppdaterad med vad som händer och vad man behöver göra.
    Kände mig trygg från första stund.
    Kommer rekommendera Matilda till alla som ska sälja sin bostad.
    Julia H
    Sålt en villa.
    Blev mycket bra bemött.
    Alla förväntningar blev uppfyllda
    med råge.
    Alltid glad tillmötesgående och hjälpsam.
    Högsta betyg från mig
    Per Gösta Å