Sofie Jonasson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 29 kunder tycker om Sofie Jonasson

• Sture L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket bra mäklare med stor kunskap och servicekunnande.mycket bra kompetens. Läs mer
  • Per L
    Per L köpte sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hon är sjukt kompetent, och jag är sjukt nöjd med min nya lägenhet. Läs mer
  • Hanna M sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag sålde en bostadsrätt med radhuskänsla.
    Mycke bra bemötande och ett fantastiskt lösningsfokus.
    Trots flertalet visningar var hon fortfarande positiv och fokuserad.
    Upplevelsen var positiv från start till slut. Läs mer
  • Adelina S skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Fantastiskt engagerad mäklare, alltid tillgänglig vid frågor och höll oss alltid uppdaterade om vad som hände i försäljningsprosessen.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Motaz A köpte sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Bostadsrätt lägenhet.
    Trevlig, positiv och gav förslag på förändringar m.m
    En öppen person som gjorde att man var bekväm med att fråga de frågor man hade. Läs mer
  • Ann-Sofie T sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sålt en etta. Letar nu ny bostad.
    Blev mycket bra bemött. Glad positiv lyhörd kunnig full av energi
    engagerad ställer upp på kort tid.
    Tycker Sofie lever upp till alla förväntningar och mer därtill.
    Vi är många i bekantskapskretsen som är mycket nöjda.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Andreas S sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Jag sålde min lägenhets 2a och Sofie var mycket tillmötesgående och flexibel efter mina specifika behov då jag inte själv kunde närvara vid själva försäljningen och visningar. Jag kommer rekommendera henne vidare till bekanta. Läs mer
  • Markus I
    Markus I sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Trevlig organiserad och driven vilket gjorde att våran försäljning gick bättre än väntat. Väldigt nöjda 😀 Läs mer
  • Kjell-Åke J köpte sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Sofi är en mycket entusiastisk mäklare som är lyhörd för våra synpunkter. Hon tipsade inledningsvis vid en annan visning då hon hörde våra önskemål, om den radhuslägenhet som vi senare köpte. Köp och visning var bra utfört. Hon har därefter fått uppdraget att sälja vår villa. Hon har varit lätt att få kontakt med och svarat direkt på våra frågor. I fråga om beskrivningen av vårt hus har jag fått föreslå en del skriv ändringar vilka har därefter utförts. Förmodligen kommer hon att utveckla detta med ökad rutin men jag kan varmt rekommendera Sofi som mäklare. Läs mer
  • Elias J sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Mycket engagerad i sitt jobb. Hade full koll på allt och var noggrann med att kontakta med all ny information innan nästa steg i försäljningen. Superb! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Lundberg