Sofie Jonasson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 58 Läs vad Sofie Jonasson

• Simon O sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-27

Sjungande Dalen
    Riktigt bra mäklare! Hon är trevlig, kunnig och informerar vid händelser. Läs mer
  • Patrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-19

Väldigt ambitiös och engagerad mäklare! 😄 Läs mer
  • Lars J L
    Lars J L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-17

Älvsbacka
    Sålt Bostadsrätt på Älvsbacka Strand genom Sofie Jonasson som genomfört affären på ett föredömligt sätt..
    Mäklaren gav alltigenom ett professionellt intryck och bemötande.
    Hon har ingivit stort förtroende och levt upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Anna V
    Anna V köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-20

Norrböle
    Jag har köpt en bostadsrätt och Sofie var alltid väldigt hjälpsam, lättillgänglig vid frågor samt hade svar på de frågor jag haft. Allt jag förväntat av en mäklare uppfyllde Sofie lätt. Hela min erfarenhet av att köpa lägenheten är väldigt positiv! Läs mer
  • Benita W
    Benita W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Ursviken
    Sofi har överträffat alla förväntningar! Alltid återkopplat och gjort sitt yttersta trots vissa svårigheter att hantera marknadsläget. Önskar att alla fick en då kompetent mäklare!
    Kan ge henne de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Annika L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Ursviken
    Jag hade inte den kontakt jag ville eftersom min syster tydligen hade valt att diskutera med henne. Den information jag fick var om farighetsbyrån. Samt bilder som lagts ut i tidning och på webb Lägenheten såldes och det var det viktigaste. Priset spelade ingen roll. Bostaden som såldes var en tvåa i Ursviken, som tillhörde min mamma och sedan gavs till mig och min syster som gåva. Jag har ingen erfarenhet av försäljning av fastighet eftersom jag fortfarande bor kvar i mitt hus. Läs mer
  • Robin L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Prästbordet
    Professionellt bemötande. Gick igenom det som jag behövde veta innan köp av lägenhet och kunde hjälpa mig med mina funderingar på vägen. Läs mer
  • Carina F
    Carina F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-15

Alhem
    Sofie, mäklare på fastighetsbyrån fick i uppdrag att sälja vår lägenhet. Hon gjorde ett utmärkt arbete, ingav förtroende och uppvisade stor kunskap I vad som gäller vid försöljning och köp. Alltid glad, tillmötesgående och nåbar. Vi är fantastiskt nöjda. Läs mer
  • Markus V sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-05-06

Norrböle
    Jag har sålt min 1:a på Läkarvägen med Sofie Jonasson som mäklare. Sofie är otroligt kunnig i sin yrkesutövning och skapar snabbt en relation till sina kunder och återkopplar under hela säljprocessen. Engagerad, framsynt och professionell, helt enkelt Skellefteås bästa mäklare. Jag hade ställt höga krav på den mäklare som jag anlitade och Sofie har överträffat dem alla. Läs mer
  • Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-04-26

Morö Backe
    Både sålt och köpt bostadsrätt med samma mäklare. Duktig på att informera och följa upp alla steg i processen på ett tydligt sätt så man visste både rättigheter och skyldigheter. Hon driver på affären på ett effektivt sätt så att man kommer till ett avslut. Alltid tillgänglig, både kvällar och helger, och anpassningsbar vilket har varit mycket uppskattat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf