Sofie Jonasson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 37 kunder tycker om Sofie Jonasson

• Elisabeth F
    Elisabeth F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-18

69m²
    Getberget
    Kunnig , hade bra service , lätt att få kontakt med , vi rekommenderar henne gärna till andra . Glad och trevlig 😃👍 Läs mer
  • Sabah N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-02-15

47m²
    Anderstorp
    Sålt lägenhet

Toppen bemötande. Trevligt.

Duktigt på sitt jobb. Allt gick fort och smidigt. Toppen betyd Läs mer
  • May K
    May K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-01-29

3:a
    76.5m²
    Moröhöjden
    Helt otrolig kunnig, duktig, trevlig och hjälpsam mäklare! Hennes vänliga, glada och proffesjonälla bemötande gav oss trygghet från början till slut. Kontrakt är skriven med de nya ägarna av våran bostadsrätt och vi ser fram emot överlämningsdagen. Mycket snabbt gick det dessutom.
    Med vänlig hälsning,
    May Anita Knutsen och Ata Khalaf Läs mer
  • Sara B sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-01-23

Sålt ett hus
    Engagerad och tydlig. Lätt att få kontakt med samt att hon alltid hörde av sig när hon lovat. Bra på berätta om våra valmöjligheter. Gör ett ärligt intryck.
    Kunde vara aningen mer kortfattad ibland... Läs mer
  • Joel L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-01-22

56.5m²
    Norrböle
    Sålt lägenhet, mycket professionellt och bra bemött över förväntat Läs mer
  • Gritt T sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-12-20

Sofie har hjälpt mig sälja min tvåa på Moröhöjden. Började tokigt med en köpare som backade ur i sista stund men Sofie tog nya tag och fixade nya intressenter vilket utmynnade i ett ännu bättre deal. Är supernöjd med henne. Läs mer
  • Jesper B sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-12-20

Väldigt trevlig, verkligen hjälpsam och lätt att prata med! Läs mer
  • Tobias P sålde sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-12-11

Sålt en bostadsrätt. Gav direkt ett engagerat och proffsigt intryck. Lätt att få kontakt med. Sofie var verkligen engagerad i affären, var motiverad till att göra ett bra jobb samt lugnade oss säljare när det behövdes. Gick snabbt att få tid för kontraktsskrivning. Läs mer
  • Sture L skrev om Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-12-07

Mycket bra mäklare med stor kunskap och servicekunnande.mycket bra kompetens. Läs mer
  • Per L
    Per L köpte sin bostad med hjälp av Sofie Jonasson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2018-12-05

Hon är sjukt kompetent, och jag är sjukt nöjd med min nya lägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf