Stefan Lönnefjord

Stefan Lönnefjord

Stefan Lönnefjord är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Stefan Lönnefjord har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Stefan Lönnefjord har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.8. Stefan Lönnefjord har haft 43 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 115 Läs vad Stefan Lönnefjord

• köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-21
    Jättetrevligt och kunnig mäklare han svarade på alla våra frågor ,visste vad han talade om kan verkligen rekommendera honom,även övriga personer vi träffa på fastighetsbyrån
    Tackar för feedback/återkoppling Janne, Vi ses på måndag då ni får nycklarna! Stefan Lönnefjord
    2021-07-21
    Vi är såå nöjda , verkligen en mäklare som man kan lita på , kunnig, korrekt och trevlig , han är bäst, vi rekommenderar han verkligen 👍
    Tackar 🙏 så roligt att du och Janne är nöjda! Om så är även jag nöjd Ses på måndag! Stefan Lönnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Ostvik
    2021-07-02
    Stefan har verkligen bemött mig superbra under hela processen av husförsäljningen. Han har varit så hjälpsam och hållit kontakt med mig samt uppdaterat mig om vad som händer i processen. Han har varit över förväntningarna hjälpsam och jag kommer att rekommendera mina bekanta om att anlita honom om dom skulle behöver en hjälp av enmäklare.

Mvh/Ulla Enmark
    Tack snälla för feedback! Hoppas det nya blir så bra nu och vi ses vid tillträdet senare! Ha en skön sommar så länge. Tack även till Marlena :-) Stefan Lönnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Strömsör
    2021-06-30
    Välinformerad kring bostadsmarknaden i området. Mycket nöjd med den hjälp jag fått samt information. Har underlättat köpet och beslutet att lägga ett bud.
    Hej Henrik Tack för din feedback, uppskattar även dialogen vi hade på visningen. Blir kul att återse dig på tillträdet nästa vecka! Vi ses Stefan Lönnefjord
    2021-06-24
    Stefan var väldigt öppen och inbjudande. Alltid anträffbar och ansträngde sig det lilla extra för att vi som köpare skulle få gensvar på våra önskemål.
    Ett vänligt och öppet bemötande, han hittade svar på alla våra frågor och fick oss att känna oss trygga med vårt köp.
    Vi är mycket nöjda med hur Stefan hanterade vår snabba affär från första kontakt till kontrakt!
    Hej Adam, jag säger ödmjukt tack! Så kul att det blev som ni ville och all lycka i Penningskrinet Ha en skön midsommar /Stefan Stefan Lönnefjord
    2021-06-22
    Kunnig och driven mäklare.
    Snabb återkoppling
    Snabb försäljning.
    Toppen bra!
    Tack snälla för att jag först och främst fick förtroendet! Sedan såklart tack för dom fina orden! Vi ses på tillträdet Stefan Lönnefjord
    • Hedensbyn
    2021-06-18
    Stefan har varit väldigt professionell, tillgänglig och tillmötesgående.

Vi rekommenderar honom starkt som mäklare.
    Hej Yvonne och tack snälla för din feedback, Stort tack att jag fick förtroendet att hjälpa till. Lycka till med ditt nya inne i stan! Ses på tillträdet Stefan Lönnefjord
    • Hedensbyn
    2021-06-18
    Otroligt trevlig och trygghetsingivande. Rekommenderas starkt!
    Men tack snälla! Att du och Mathilda är nöjd är gott nog för mig! Som jag sa, dyker någon fråga upp mellan i dag och tillträde slår du mig en signal! Ha en skön sommar! Stefan Lönnefjord
    • Prästbordet
    2021-06-17
    Proffsig mäklare som hjälpte både oss köpare och säljarna till en snabb och smidig affär!
    Tackar för ditt omdöme! Alltid den bästa affären när alla är nöjda Ha en skön sommar! Stefan Lönnefjord
    • Prästbordet
    2021-06-17
    Skarp och kunnig. Behjälplig på ett perfekt sätt.
    Hallå Andreas, tack för detta:-) Ni kommer få det kanonbra där så småningom bara ni får flytta in! Som jag sa om du eller Mica har frågor som jag kan svara på ring! Om inte ses vi längre fram mot tillträdet. Andreas, trevlig sommar och strax Glad Midsommar! Stefan Lönnefjord