Stefan Lönnefjord är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Stefan Lönnefjord har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Stefan Lönnefjord har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Stefan Lönnefjord har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 73 Läs vad Stefan Lönnefjord

• 2020-11-02
    Jag köpte en tvåa i centrala Skellefteå. Jag blev väl bemött av Stefan, han var både kunnig och trevlig, precis vad jag förväntade mig att en mäklare skulle vara.
    Karin F
    • 2:a
    • 62.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hallå Karin, Tack för ditt fina omdöme! Hör av dig när du renoverat och behöver uppdatera värdet! Vi ses!

• 2020-11-02
    Stefan was fantastic! I met him when viewing another property, but it wasn't for me. He asked what I was looking for and he showed me the house I ended up buying. Throughout the process he was very nice, patient with speaking in english, and super helpful. I would highly recommend him to anyone looking for a house.
    Christopher C
    • 164.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hey Chris, Thank´s for your review! As I said when we met last time pleace let me know if there is anything I can help you with regarding the purchase of the propertie. See you!

• 2020-10-28
    Bra med information och snabb på att svara.
    Jens W
    • 110.0 m²
    • Mobacken
    Hej Jens och tack för omdöme! Lycka till i ert fina hus //Stefan L

• 2020-10-26
    Hej, vi salde vart älskade hus i Hebbersliden med hjälp av Stefan. Huset är ett timmerhus med 220m2 och en stror Trädgard, lite skog, en bagastuaga och ett häbre. Stefan är en jätte god radgivare, har alla kontakter för att ställa huset pa alla media i rätt ljus och han har professionel talamod, framförallt med oss som säljare. Nu är huset sald, ända att det var ganska jobbigt för Stefan med <sars 2Covid 19 och. Men vi är jätte nojda med resultatet, försäljningspris och alla offentliga handlingar vilka Stefan oksa fixade at oss. Stefan Lönnefjord är bade jätte professionellt och jätte kompetent! Tack sa mycket "bäste Stefan Lönnefjord och vi hoppas, att vi ses igen. Hans Freitag/Staatswissenschaftler och Eva-Maria Gümpel/Staatsekonom
    Eva Maria G
    • 213.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Eva och Hans! Nöjet.har varit helt på min sida, tack för förtroendet! Hoppas verkligen att vi ses igen förhoppningsvis i Bayern! Ta hand om er och må bäst! Säger inte adjö utan på återseende Stefan L

• 2020-10-26
    Har sålt vårat hus genom Stefan Lönnefjord. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Stefan har haft oss som kunder i fokus, vilket har underlättat det mesta. Bra service. Sammanfattningsvis kan inte säga annat än att vi är nöjda.
    Lars Stefan E
    • 104.0 m²
    Hej Stefan och Jeanette, först ett stort tack för att jag fick förtroendet sen såklart för ert fina omdöme. Vi ses

• 2020-10-26
    Stefan har hjälpt mig med försäljning av lägenhet. Han har ett lugn och proffsigt sätt som Inger ett stort förtroende. Jag har hela tiden haft känslan av att jag är hans enda kund, han har tagit reda på mycket information och återkopplat till mig på ett bra sätt. Jag kan med glädje rekommendera honom till bekanta som ska anlita mäklare.
    Lars H
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Getberget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Hej Lasse och stort tack för din feedback. Först så vill jag tacka för förtroendet! Det har varit kul att få vara med och hjälpa dig. Återigen Lasse, det värmer att höra hur positiv din upplevelse varit. Vi ses på tillträdet!

• 2020-10-17
    Kunnig, saklig, tillmötesgående
    Thomas T
    • 95.0 m²
    • Falkträsket
    Hej Thomas och Maria, stort lycka till med ert nya fina hus i Falkträsket. Tack såklart även för ditt betyg, omdöme! Vi hörs och syns Stefan L

• 2020-10-01
    Sålt hus. Blev bra bemött av mäklaren. Förväntningarna blev bättre än jag hade trott mycket bra. Min upplevelse blev jättebra helt igenom rekommenderar gärna andra.
    Estrid Margareta S
    • 142.0 m²
    • Ursviken
    Hej Estrid! Stort tack för ditt fina omdöme. Vi ses på tillträdet och vi hörs säkert innan dess med deklarationen. Hade gott.

• 2020-09-17
    Köpt fritidshus. Ett väldigt proffsigt och pedagogiskt bemötande!
    Emanuel Ö
    • 55.0 m²
    Hej Emanuel! Och Tack för omdömet, stort lycka till med ditt nya boende. Säljarna blev mycket glad att höra att du trivs. //Stefan L

• 2020-08-14
    Hade telefonkontakt med Stefan som verkar ha många många järn i elden, men som bemötte mig på ett jättefint och bra sätt och jag fick direkt känslan av att han verkligen vet vad han talar om. Helt klart skulle jag rekommendera honom till folk jag känner och inte känner :)
    Hej Magnus och tack för ditt fina omdöme. Kommer blinga med garage som du beskrev. Ha de gott

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte