Stefan Lönnefjord
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 45 Läs vad Stefan Lönnefjord

• Weronika H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-03

Jag har köpt ett litet hus utanför stan och upplevde redan på visningen att Stefan var kunnig, lugn och sansad och inte gåpåig med massa floskler som säljare ibland kan ha, vi fick titta i lugn och ro och ställa frågor. Jag fick därmed förtroende för honom.
    Bra på att återkoppla Hela vägen, från visning till kontrakt, samt väldigt problemlösningsfokuserad. Läs mer
    2020-04-03 Stefan L svarar Weronika H
    Hej Weronika och tack för ditt fina omdöme!
    Hoppas att det blir som förväntat!
    Ha de gott!
  • Zinat P sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-23

Centralt
    Stefan är en oerhört gedigen och professionell mäklare som jag med nöje varmt rekommenderar. Jag har sällan sett så genomarbetade kalkyler och utförligt prospekt som det Stefan tog fram - och oerhört snabbt dessutom. Stefan är lyhörd, kunnig, tålmodig, saklig och anträffbar i alla lägen. Han tar sig alltid tid och är oerhört driven och effektiv. Om du vill ha någon att dricka kaffe med och prata om vädret med finns det andra att välja mellan, men vill du ha en av branschens mest effektiva och drivna mäklare som alltid finns till hands när det händer, då är det Stefan Lönnefjord som gäller hela vägen till lyckad slutförd affär. Stort tack för en bra affär i svåra tider. Läs mer
    2020-03-23 Stefan L svarar Zinat P
    Hej och stort tack för så fina ord! Måste omvänt ge dig otroligt mycket tack för hur du peppat och gett mig så många skratt under resan! Som jag sa på telefon om 10 år när dom frågar mig vad jag minns av 2020 så blir det inte Corona utan det blir dig Zinat och det rosa huset. Säger inte farväl utan säger som sydafrikanen ”på återseende
    Ha det bäst
    Stefan L gillar detta
  • Anton B köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-03-15

Anderstorp
    Allt har gått smidigt och enkelt. Inget att klaga på! Läs mer
    2020-03-15 Stefan L svarar Anton B
    Tack Anton, hoppas du skall trivas i din nya bostad!
    Stefan L gillar detta
  • Lars Staffan Ingemar J sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-17

Mobacken
    Villaförsäljning. Engagerad mäklare. Läs mer
    2020-02-17 Stefan L svarar Lars Staffan Ingemar J
    Hej på dig Staffan
    Tack för din feedback!
    Stefan L,
    Stefan L gillar detta
  • Anita L köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-02-15

Alhem
    Köpt en lägenhet förmedlas av Stefan L. Han har hjälpt till att reda ut en del frågetecken som dök upp i samband med köpet och har medlat bra mellan säljaren och mig trots att han var utomlands på semester. Gott bemötande rakt igenom. Jag hade inte byggt upp några direkta förväntningar annat än att jag velat lita på att mäklaren förmedlar på ett korrekt och proffesionellt sätt. Och det har han gjort. Har inget att klaga på alls. Positiv upplevelse rakt igenom. Läs mer
    2020-02-17 Stefan L svarar Anita L
    Hej Anita och tack så mycket för din feedback. Hoppas att renoveringen går bra samt att du kommer trivas i ditt nya boende!
    Hör av dig om du behöver få en värdering efter renoveringen
    Stefan L
    Stefan L gillar detta
  • Filip S köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-13

Norrböle
    Jättebra! Tålmodig, svarade på alla våra frågor. Trevlig. Läs mer
    2020-01-14 Stefan L svarar Filip S
    Hejsan Filip och stort Tack för din feedback!
    Stefan L gillar detta
  • Emmi Å köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-01-13

Norrböle
    Köpt bostadsrätt. Stefan var alltid trevlig, lugn och förtroendeingivande. Han förklarade allting för mig och min sambo både en och två gånger tills vi kände att vi förstått allt som pågick med och runt omkring oss. Han gjorde ett jättebra jobb! Läs mer
    2020-01-13 Stefan L svarar Emmi Å
    Tack för fina ord, det värmer!
    Hoppas ni kommer trivas i en nya lägenhet!
    //Stefan L
    Stefan L gillar detta
  • Erland Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-12-23

Alhem
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet. Stefan har hjälpt mej med att sälja den och han har lyckats mycket bra med det. Förväntningar som jag hade på försäljningen infriades. Om jag skulle sammanfatta försäljningen så är jag mycket nöjd Stefans uppgift att sälja lägenheten. Det gjorde han mycket bra. Läs mer
    2020-01-12 Stefan L svarar Erland Ö
    Tack för din feedback Erland, och lycka till med ditt nya boende!
  • Rasmus T köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-12-12

Ursviken
    Stefan är en väldigt seriös mäklare. Vi köpte en villa som han var mäklare på. Han bemötte oss väldigt bra och var väldigt öppen med allt bristfälligt med huset men var även noga med att trycka på allt det positiva med huset. Jag tycker att han gjorde ett utmärkt jobb och har varit väldigt bra att ha och göra med. Läs mer
    2019-12-12 Stefan L svarar Rasmus T
    Tack Rasmus för din feedback! Stort lycka till er båda med ert nya boende!
  • Jessica E köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-12-02

Vi bor utomlands och har köpt fritidshus med hjälp av Stefan och Fastighetsbyrån. Stefan har verkligen varit otroligt bra och hjälp till med mycket information och tips som ligger utanför hans roll vilket gjorde processen mycket lättare. Läs mer
    2019-12-09 Stefan L svarar Jessica E
    Hej Jessica & Tariq
    Tack för er feedback. Hoppas att allt flyter på med era renoveringsplaner.
    Hör av dig om du har något du funderar över.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf