Stefan Lönnefjord
Registrerad mäklare sedan 2018-09-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Stefan Lönnefjord

• Maria N köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-10

Medle
    Har köpt bostad, mäklaren var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på alla frågor. Läs mer
  • Carina E
    Carina E köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-07

Vi är jätte nöjda med all hjälp vi har fått av Stefan vid köp av våran sommarstuga. Läs mer
    2020-08-10 Stefan L svarar Carina E
    Hej Carina och tack för ditt fina omdöme. Hoppas att ni skall komma att få många fina dagar i stugan!
    Ha de gott
    Carina E, Stefan L gillar detta
  • Kenneth O köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-07

Sommarbostad
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Service och tillmötesgående.

Stefan skötte sitt jobb på bästa sätt.
    Vi är supernöjda med den service vi fick. Läs mer
    2020-08-10 Stefan L svarar Kenneth O
    Tack Kenneth, samma som jag skrev till Carina så hoppas jag ni kommer få det underbart ute i stugan!
    Stefan L gillar detta
  • Mohammad M köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-03

3:a
    Anderstorp
    Hej
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Stefan.
    Jag är ganska nöjd och tycker att Stefan gjorde sitt jobb som märkbare på det bästa sätter.
    Han var mycket hjälp som och tidligt under det hela processen. Läs mer
    2020-08-03 Stefan L svarar Mohammad M
    Tack Mohammad ha det bäst och hoppas ni skall trivas i er nya lgh.
  • Mats L
    Mats L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-29

Bra öppen dialog stefan har uppfyllt mina förväntningar med att ta in våra önskemål som kund. Ett proffsigt jobb från värdering till kontraktsskrivning med genomgång på engelska då vår köpare är från utlandet.
    Mats Lindberg Läs mer
    2020-07-29 Stefan L svarar Mats L
    Hi Mats and yes det blev lite svengelska men med hjälp av dig och Catrine samt stor ödmjukhet från köparen blev det ju perfekt ändå!
    Mats, Tack för förtroendet!
    Stefan L gillar detta
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-27

Falkträsket
    Sålt ett hus med superläge! Stefan har tålmodigt manövrerat försäljningen till en mycket god affär. Nu tycker jag att Stefan är värd en semester utan avbrott! Läs mer
    2020-07-27 Stefan L svarar Mikael S
    Tackar Mikael! Först för din feedback men också för att du tycker jag förtjänar lite ledigt:-)
    Slutligen tack för att du och Maria gav mig chansen! Ha det gott så ses vi vid tillträdet!
    Stefan L gillar detta
  • Siv Catrine L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-27

Sålt Båtvik 9 med hjälp av Stefan, mycket bra bemötande och vi kände direkt stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-07-27 Stefan L svarar Siv Catrine L
    Hej Catrine och stort tack för din återkoppling! Tack oxå att jag fick chansen att sälja ert hus! Stort lycka till i ert nya fina hus!
    Stefan L gillar detta
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-25

Falkträsket
    Gott bemötande och engagemang. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-07-26 Stefan L svarar Maria S
    Hej Maria och Mikael, först så stort tack att jag fick ert förtroende att sälja eran pärla! Sen så tack för ert omdöme! All lycka i ert letande av ert nya boende! Vi ses!
    Stefan L gillar detta
  • Olivia I köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-22

Skelleftehamn
    Jag och min sambo har köpt Svangatan 2H, vi har blivit väldigt bra bemötta av Stefan varje gång. Otroligt trevlig och proffsig! Har nog aldrig blivit bemött lika bra på någon av de andra visningarna vi varit på. Kommer rekommendera Stefan och förhoppningsvis anlita honom den dagen det är dags för oss att flytta. Läs mer
    2020-06-23 Stefan L svarar Olivia I
    Hej Olivia & Gustav, tack för ert fina omdöme. Det har varit så kul att få vara med i denna affär!
    Glöm aldrig att "Papporna" måste prestera för och bada,
    Stefan L gillar detta
  • Carita Tellervo S sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-17

Medle
    Sålt hus.
    Mäklaren är tillmötesgående och väldigt trevlig. Han var väldigt positiv, aktiv och genuint intresserad av att få till en bra affär. Han såg till att alla var nöjda.
    Hade inga större förväntningar, min erfarenhet av andra mäklare som jag har haft är usla.
    Stefan är väldigt bra mäklare och min upplevelse är väldigt positiv... Kan varmt rekommendera honom till mina vänner och bekanta Läs mer
    2020-06-17 Stefan L svarar Carita Tellervo S
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Peter!
    Ha en skön midsommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå