Stefan Lönnefjord
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-09

Läs vad 29 Läs vad Stefan Lönnefjord

• Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-10-20

Anderstorp
    Sålt en 3a på Skiftesgatan, Anderstorp.
    Lätt att komma i kontakt med både via mail och telefon. Tillmötesgående och man kände känna sig trygg med vetskapen att han skulle höra av sig inför varje moment under försäljningen.

Fick lägenheten såld på under 24 h efter första visning. Mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Läs mer
  • Eva Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-09-27

Kroksjön
    Sålt fritidsbostad
    Vi har haft mycket god hjälp av Stefan. Vi upplebver Stefan som en mycket kompetent och seriös mäklare. Vi har känt oss mycket trygga under hela processen. Läs mer
    Stefan L gillar detta
  • Bernt Olof Sören N sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-09-13

Kroksjön
    Vi har sålt ett fritidshus med Stefan som mäklare.Vi har upplevt Stefan som engagerad och lätt att kommunicera med.Nöjda. Läs mer
  • Henrik E
    Henrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-08-21

Skelleftehamn
    Fick bra hjälp av Stefan när jag skulle sälja min lägenhet. Vi hade bra kontakt genom hela processen. Allt gick mycket smidigt. Trevlig och sympatisk mäklare med mycket driv Läs mer
    Stefan L gillar detta
  • Ulrika B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-08-06

Örviken
    Köp en villa
    Han var till en början trevlig
    Mina förväntningar var att han skulle vara mera hjälpsam & trevlig
    En 3 möjligen på en 5 talig poänglista
    När vi skulle skriva tyckte jag att han var sur & lite otrevlig Jag tycker att han skulle vara nöjd att han fick sälja sitt objekt Även om han självklart hade vela ha ut mer för det Läs mer
    2019-08-12 Stefan L svarar Ulrika B
    Hej Ulrika! Det är väldigt tråkigt att höra att du upplevde mig på det sättet. Det var lite speciella omständigheter i den här affären och jag försökte, som alltid, att vara tillmötesgående och tydlig. Kvalitet och nöjda kunder är väldigt viktigt för mig och jag kan bara beklaga att jag inte lyckats den här gången.
  • Hamza G köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-08-05

Kåge
    Vi köpte ett hus via Stefan och vi är väldigt nöjda. Trevlig och duktig mäklare. Läs mer
    2019-08-12 Stefan L svarar Hamza G
    Tackar Hamza, lycka till i ert nya hus!
    Stefan L gillar detta
  • Ruth Aina Ingeborg E sålde sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-08-04

Burträsk
    Sålt en villa, toppenmäklare, effektiv och väldigt kompetent! Läs mer
    2019-08-12 Stefan L svarar Ruth Aina Ingeborg E
    Tack för din feedback, ha det bäst!
    Stefan L gillar detta
  • Erika K köpte sitt hus med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-07-26

Lövånger
    Stefan gjorde ett bra och seriöst jobb. Läs mer
    Stefan L gillar detta
  • Margareta F köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-07-03

Anderstorp
    Jag har sålt en villa och köpt lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag har fått enormt mycket stöd av mäklaren då man inte gör den typen av affärer så ofta,en kunnig och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2019-07-03 Stefan L svarar Margareta F
    Hej Margareta! Tack för förtroendet att hjälpa dig! Det gick ju bra trots att det gick i rekordfart med både försäljning som köp!
  • Inge-Gerd L
    Inge-Gerd L köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Lönnefjord en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2019-06-19

Anderstorp
    Köpt en lägenhet och fuck ett väldigt gott bemötande och mycket hjälp. Otroligt driven och duktig och fick en känsla av att ha att göra med en kunnig och proffsig person Läs mer
    2019-06-27 Stefan L svarar Inge-Gerd L
    Hej Inge-Gerd,
    Tack först och främst samt kul att du känner så!
    Ha en skön sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå