Mäklare Västra Götaland Skövde Fastighetsbyrån Skövde Elisabeth Flodkvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 115 Läs vad Elisabeth Flodkvist

• Hugo A köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-07-09

Väring/Greby
    Snabbt, smidigt och trevligt. Rekommenderar! Läs mer
  • Johan P sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-27

Simsjön
    Valde att sjukskriva sig i stället för att sy ihop vår affär, vilket vi förlorade en massa pengar på. Läs mer
    2019-07-02 Elisabeth F svarar Johan P
    Hej. Det är väldigt tråkigt att höra att du upplever det så. Vi på Fastighetsbyrån arbetar som ett team och har haft fullt fokus på er affär, även under de två dagarna jag var hemma med feber och tappad röst. Att jag blev sjuk var naturligtvis inget aktivt val och jag upplever inte att det fått några negativa konsekvenser för försäljningen.
  • Joachim F köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-23

Tidan
    Vi gillar att hon är seriös och neutral mellan säljare och köpare. Vi köpte ett hus och hade privat visning innan. Hon var påläst och kunde svara på våra frågor. Läs mer
  • Bernt J sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-20

Skultorp
    Snabbt o enkelt inget krångel
    Trevlig Läs mer
  • Åsa J sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-29

Värsås
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande.
    Lugn och in ger förtroende. Visningen, budgivningen och kontrakt gick snabbt och smidigt. Kändes tryggt med en bra mäklare. Läs mer
  • Peter L köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-26

Locketorp
    Köpt ett litet torp norr om Skövde. Upplevt kontakten med mäklaren som mycket positiv. Kunnig o hjälpsam. Läs mer
  • Emelie C köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-08

Våmb
    Väldigt duktig och lätt att få tag i vid frågor. Bra på att förklara olika delar i kontraktet Läs mer
  • Annelie F sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-07

Varola
    Sålt villa. Mycket bra bemötande! Väldigt duktig och kunnig, trevlig och hjälpsam. Över förväntan, jättebra.
    Lätt att få tag på, lätt att prata med. Noga, tydlig, empatisk, grundlig, serviceinriktad, glad, trevlig. Läs mer
  • Rebecka G köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-04-30

Hentorp
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet och är jättenöjda med Elisabeth som mäklare. Läs mer
  • Charles W sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-04-01

Norrmalm
    Sålt bostadsrätt, har inget negativt att säga kunnig kring det mesta korrekt bedömning av prisnivån för lägenheten och området. Kommer att få mer uppdrag om det blir mer försäljningar nöjd kund. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson