Elisabeth Flodkvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-01 - 2019-12

Läs vad 124 Läs vad Elisabeth Flodkvist

• Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-24

Rosenhaga
    Sålt bostadsrätt.
    Gott bemötande, tog dock tid innan affären blev av. Dock mycket bra resultat.
    Tydligt och väl förberett vid skrivning, fick bra hjälp.

All-in-all är jag mycket nöjd.

/ Lars Läs mer
  • Rafal D sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-23

Ryd
    Jag köpte en villa och sålde en rådhus.
    Jag var väldigt bra bemött. Hon svarade på mina meddelanden även på helgerna.
    Hon är jätte hjälpsam.
    Jag rekommenderar henne som mäklare jätte gärna! Läs mer
  • Frieder H köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-19

Rosenhaga
    Köpte en lägenhet. Från början inga problem med att få kontakt, snabba svar etc.
    Hon är engagerad och erbjuder sin hjälp flera gånger . Läs mer
  • Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-04

Sjogerstad
    Har blivit bemött med respekt då vi har låtits att mogna fram försäljning av vårt hus som är vårt livsverk och det sista med en fin avslutning som blev mycket bra för oss och köpare som är intresserade av ett gammalt hus och dess historia. Mäklaren såg detta.
    Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • Anna-Lena J sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-10-31

Tidan
    Hon är punktlig, korrekt, noggrann och seriös? Hade trott att det skulle gå fortare med en försäljning, men det var ju inte Elisabeths fel. Vi är nöjda med försäljningspriset 😀 Läs mer
  • Arez A köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-10-22

Hentorp
    Utmärkt mäklare, väldigt hjälpsam och trevlig. Snabb på att svara på frågor man som köpare har. Läs mer
  • Simon V sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-10-18

Skultorp
    Etablerade en bra kontakt från början på ett seriöst sätt. Höll regelbunda avstämningar under processens gång och framstår som kunnig insatt i både marknaden och försäljningsförfarandet. Försäljningen gick både smidigare och bättre än vad jag initialt hade väntat mig! Rekommenderas! Läs mer
  • Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-09-09

Skultorp
    Har köpt en bostadsrätt samt sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit väldigt bra med sitt bemötande, har svarat på frågor snabbt via t.ex. sms. Har gett oss den information som är viktig att veta vid försäljning samt köpa. Skönt att slippa tänka på att fixa alla papper själv utan mäklaren har haft det yttersta ansvaret. Läs mer
  • Albana S köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-08-09

Havstena
    Jag har köpt en bostadsrätt i Skövde. Jag har blivit bra bemött utav mäklaren, allt har gått smidigt och bra. Jag är nöjd. Läs mer
  • Hugo A köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-07-09

Väring/Greby