Mäklare Västra Götaland Skövde Fastighetsbyrån Skövde Elisabeth Flodkvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 97 kunder tycker om Elisabeth Flodkvist

• Margaretha S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt vårat hus. Vi har inte sålt nåt hus förut så vi hade ingen erfarenhet hur det går till. Elisabeth förklarade och gick igenom allt väldigt noga o bra. Det gick snabbt från visning till försäljning så Elisabeth hade bra kontakt med de som var intresserade av huset. Läs mer
  • Simon S
    Simon S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth hjälpte oss att sälja vårt radhus i Skövde. Hon hade väldigt bra koll på området och prisutvecklingen på tidigare liknande sålda objekt.
    Vi förväntade oss kontinuerliga återkopplingar och Elisabeth var alltid noga med att återkoppla efter visningar och samtal med intressenter.

Sammanfattningsvis är vår upplevelse av Elisabeth jättebra. Hon är noggrann, pålitlig, strukturerad och korrekt och lämnar inget utrymme för feltolkningar och osäkerhet för oss som säljare eller i relationen mot köparen.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Barbro J sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Vid första mötet mycket bra samtal och förslag, ej ”påträngande.”
    Lyssnade på mig som kund och tig sig tid att lyssna hur mitt tänk var.
    Det kändes precis som vi hade samma känsla ,hur detta upplägg skulle vara.
    Mycket ”jordnära” mäklare, lugn , trevlig följde upp så jag var nöjd med text o bild,innan den gick ut på hemnet.
    Fick hela tiden info vid budgivningen.
    Jag skulle inte vilja ha någon annan mäklare!!!!
    Jag har sagt det till Elisabet ,så saklig och förklarade så bra vid kontraktsskrivningen också. Läs mer
  • Jessica Å
    Jessica Å sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth är lugn och trygg. Hon bemötte oss vänligt och med stort tålamod. Jag gillar att hon alltid känns genuin och ärlig.

Vi är väldigt nöjda med Elisabeth Läs mer
  • Daniel A sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth var fruktansvärt flexibel och duktig. Hon löste affären på distans och helt enligt mina önskemål. Duktig och kompetent mäklare, väl värt pengarna! Hon skötte allting så snyggt och professionellt. Inga klagomål! Läs mer
  • Carl S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde en villa med naturtomt o uthus i Lerdala. Från dag ett var Elisabeth utomordentligt påläst, kunnig, engagerad, lättillgänglig o positiv. Hon överträffade våra redan från början högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Sheila I skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har både köpt och sålt via Elisabeth.

Har bara positivt att säga på alla vis vad gäller att vara både köpare och säljare!

Mina förväntningar vad gällde försäljningen blev över förväntan!

Bara positivt att säga!!!! Läs mer
  • Tomas I skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Min upplevelse av Elisabeth är att hon är glad, trevlig och kompetent i sin roll. Hon har ett jordnära sätt som skapar förtroende. Läs mer
  • Kimberly F skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket nöjd med Elisabeth. Inger förtroende. Läs mer
  • Carina P skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Tydlig och bra kommunikation, det som drar ner resultatet är att jag inte var i förråd/tvättstuga i samma hyresfastighet. Då jag frågade om detta och det fanns inte nycklar.

Efter jag skrivet kontraktet fick jag möjlighet att titta och då upptäcker att tvättstugan är ” under min lägenhet” Nu avgjorde det inte köpet men hade varit bra att haft den info.Utgår från att det inte ska bli störande.

Med vänlig hälsning Carina Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde