Mäklare Västra Götaland Skövde Fastighetsbyrån Skövde Elisabeth Flodkvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 100 kunder tycker om Elisabeth Flodkvist

• Thomas F sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-01-30

2:a
    62.5m²
    Havstena
    Jag har sålt en bostadsrätt. Vi har tidigare haft kontakt med Elisabeth och då blivit bra bemötta trots att det inte blev någon försäljning då. Pga detta kontaktade jag henne.
    Hon tog tag i arbetet och föreslog vad vi skulle göra för att snabba på processen. Det tog inte lång tid förrän lägenheten var ute till försäljning och sedan såld.
    Jag har hela tiden känt att Elisabeth haft koll på läget och kan därför rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Elna A sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-21

Elisabeth är trygg i sin roll som mäklare, hon levererar högsta service! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Caroline K köpte sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-19

Mitt intryck som köpare var sämre i denna situation.
    Jag fick känslan att mäklaren inte var nöjd med hur denna försäljning gått till då vi köpte inom familjen efter att den kommit ut för visning. Jag anser att det är ett val vi gör och mäklaren ska inte lägga sin vikt om åsikt i detta.
    För övrigt så är jag nöjd med att "säljaren" fått den hjälp som behövts. Läs mer
  • Margaretha S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-11

Sålt vårat hus. Vi har inte sålt nåt hus förut så vi hade ingen erfarenhet hur det går till. Elisabeth förklarade och gick igenom allt väldigt noga o bra. Det gick snabbt från visning till försäljning så Elisabeth hade bra kontakt med de som var intresserade av huset. Läs mer
  • Simon S
    Simon S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-07

Elisabeth hjälpte oss att sälja vårt radhus i Skövde. Hon hade väldigt bra koll på området och prisutvecklingen på tidigare liknande sålda objekt.
    Vi förväntade oss kontinuerliga återkopplingar och Elisabeth var alltid noga med att återkoppla efter visningar och samtal med intressenter.

Sammanfattningsvis är vår upplevelse av Elisabeth jättebra. Hon är noggrann, pålitlig, strukturerad och korrekt och lämnar inget utrymme för feltolkningar och osäkerhet för oss som säljare eller i relationen mot köparen.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Barbro J sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-02

Jag har sålt en bostadsrätt.
    Vid första mötet mycket bra samtal och förslag, ej ”påträngande.”
    Lyssnade på mig som kund och tig sig tid att lyssna hur mitt tänk var.
    Det kändes precis som vi hade samma känsla ,hur detta upplägg skulle vara.
    Mycket ”jordnära” mäklare, lugn , trevlig följde upp så jag var nöjd med text o bild,innan den gick ut på hemnet.
    Fick hela tiden info vid budgivningen.
    Jag skulle inte vilja ha någon annan mäklare!!!!
    Jag har sagt det till Elisabet ,så saklig och förklarade så bra vid kontraktsskrivningen också. Läs mer
  • Jessica Å
    Jessica Å sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-10-12

8:a
    204m²
    Källegården
    Elisabeth är lugn och trygg. Hon bemötte oss vänligt och med stort tålamod. Jag gillar att hon alltid känns genuin och ärlig.

Vi är väldigt nöjda med Elisabeth Läs mer
  • Daniel A sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-10-05

Elisabeth var fruktansvärt flexibel och duktig. Hon löste affären på distans och helt enligt mina önskemål. Duktig och kompetent mäklare, väl värt pengarna! Hon skötte allting så snyggt och professionellt. Inga klagomål! Läs mer
  • Carl S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-09-13

Vi sålde en villa med naturtomt o uthus i Lerdala. Från dag ett var Elisabeth utomordentligt påläst, kunnig, engagerad, lättillgänglig o positiv. Hon överträffade våra redan från början högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Sheila I skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-05-10

Jag har både köpt och sålt via Elisabeth.

Har bara positivt att säga på alla vis vad gäller att vara både köpare och säljare!

Mina förväntningar vad gällde försäljningen blev över förväntan!

Bara positivt att säga!!!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson