Frans Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-01 - 2019-12

Läs vad 192 Läs vad Frans Jonsson

• Mats S sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-11

Skultorp
    Köpt villa och sålt bostadsrätt.
    Mycket proffsigt bemött
    mer än väntat. Läs mer
  • Maria H sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-10

Skultorp
    Vi har köpt en villa och sålt en bostadsrätt.
    Vi har blivit väl bemötta och han är duktig på att förklara saker.
    Det har varit en smidig och snabb försäljning vilket kändes bra, i och med att vi redan köpt ett annat hus! Läs mer
  • Björn W sålde sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-28

Havstena
    Bostadsrätt.
    Frans gav en bra och tydlig bild om hela processen från start. Bra och tydlig i all kommunikation fram till försäljning.
    Seriöst intryck brant igenom. Läs mer
  • Mikael F sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-21

Östermalm
    Sålt villa.
    Trevligt bemötande och mycket service inriktad. Mån om både säljare och köpare.
    Tydlig och pedagogisk i sitt sätt att beskriva processen/tidslinjalen för att sälja en bostad vilket skapar en trygghet för oss som säljare. Läs mer
  • Lars M sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-10-28

Källegården
    Vi har sålt vår villa och är nöjda till 100% på det sätt mäklaren bemötte oss och skötte försäljningen och efterföljande kontraktsskrivning och slutförande av affären Läs mer
  • George D köpte sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-10-18

Ryd
    Bästa Frans
    Han är snäll och förklarar allt tydligt, så att vi förstår vad vi gör.
    Tack så mycket för Frans och fastighetsbyrån.
    George Läs mer
  • Riitta-Sisko M sålde sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-09-02

Norrmalm
    På grund av mina planer att flytta ,kontaktade jag Svenskfastighetsbyrå i Skövde .Jag blev tilldelad en mäklare som var Frans Jonsson.Från början upplevde jag honom trevlig.På grund av semestertider ,flyttade vi fram hela projektet.Vi startade igen i augusti.Det dröjde inte så länge när han redan visste ett par som var intresserade av en 2:a.När dom var på visning av min bostadsrätt så ville do Läs mer
  • Simon K
    Simon K sålde sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-09-01

Hentorp
    Sålt en bostadsrätt på Hentorp i Skövde.
    Han är noggrann, håller god kontakt och generellt genuin med sitt arbete.
    Är nöjd från början till slut. Läs mer
  • Sophie A sålde sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-08-31

Hentorp
    Fick fantastisk hjälp och bemötande då jag sålde min lägenhet. Frans är engagerad och har otrolig kompetens. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A köpte sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-08-16

Horn
    Köpte ett hus på landet, fick bra bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson