Frans Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 147 kunder tycker om Frans Jonsson

• Mathilda C köpte sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-01-07

Vi har köpt en bostadsrätt i Skövde. Mäklaren bemötte oss på ett proffsigt, tillitsgivande och vänlig sätt under hela processen. Vi fick god information och bra och snabba svar på våra frågor. En bra köpupplevelse med en inlyssnande mäklare hela vägen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria Ö köpte sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-19

Jag har köpt en bostadsrätt och blev mycket bra bemött. Fick svar på mina frågor och det har kännas tryggt under hela köporocessen 👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M köpte sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-07

Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev jättebra bemött och han löste alla önskemål jag hade gällande affären. Läs mer
  • Jan-Olof S sålde sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-20

Försäljning av hus.

Frans är en, trevlig och lugn säljare som arbetade på ett proffessionellt sätt genom hela processen, som förklarade allt och tydligt vad som gällde till kontraktsskrivning. Läs mer
  • Nikita J sålde sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-18

Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Vi har stort förtroende för Frans. Läs mer
  • Siv F sålde sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-17

Frans är en mjuk och behaglig person. Är korrekt och professionell. Man upplevde att han gjorde sitt yttersta.
    Dessutom en trevlig person.
    Önskar honom lycka till och att han fortsätter att utveckla sig inom det som överensstämmer med hans inre önskemål. Läs mer
  • Pia J köpte sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-16

Jag har köpt en Bostadsrätt på Annero i Skövde.
    Frans verkar trivas med sitt jobb. Mycket trevlig, tillmötesgående, servicinriktad, saklig och noggrann.
    Han skapade en bra atmosfär vid de båda tillfällena vi möttes, säljare och köpare tillsammans. Han var mycket påläst och noga vid genomgång.
    Jag kan inte komma på någonting negativt med Frans.
    Kan absolut tänka mig ta hjälp av honom igen. Läs mer
  • Caroline L sålde sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-08

Bra bemötande.
    Upplever ärliga svar när man frågar något.
    Har inte vart några krångel och besvär.
    Trevlig mäklare som jag skulle vilja rekommendera. Läs mer
  • Johan S köpte sin bostad med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-10-25

Sålde lägenhet med Frans.
    Blev bemött på ett proffsigt å bra sätt.
    Förväntningarna överträffades och allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Tord G
    Tord G skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-10-16

Sålt bostadsrätt
    Frans var kunnig och vänlig
    Frans levde upp till alls förväntningar
    Frans är en mycket duktig mäklare!!!!!!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson