Frans Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 161 Läs vad Frans Jonsson

• Mikaela S sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-22

Frostakällan
    Sålt bostadsrätt.
    Professionellt bemötande. Lyssnar in oss som kunder och kan samtidigt ge råd utifrån sin profession. Har gjort ett bra arbete med vår försäljning. Seriös och bra på att bemöta köpare och hantera budgivning.
    Vi är nöjda med det arbete som lagts ner kring vår försäljning. Läs mer
  • Maria J köpte sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-21

Norrmalm
    Köpt bostadsrätt,
    Trevlig och kunnig,
    mycket bra bemötande och snabb återkoppling i alla frågor.
    Vi är supernöjda :) Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-17

Hentorp
    Vi har sålt en villa!
    Har känt ett stort förtroende för Frans från dag ett!
    Bemötte oss på ett väldigt trevligt sätt när vi kom in på Fastighetsbyrån och har försett oss med info genom hela processen! Läs mer
  • Maria J sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-14

Dälderna
    Frans sålde vår villa och gjorde det på ett mycket förtroendeingivande sätt. Han var ett bra bollplank för oss och vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • Jerry H köpte sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-13

Trädgårdsstaden Etapp 2
    Köpte fastighet där ett nytt radhus ska upprättas.
    Mycket professionellt bemötande av mäklaren. Fick svar på alla våra frågor och affären kändes därmed trygg. Läs mer
  • Pär G sålde sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-13

Dälderna
    Frans sålde vår villla. Frans är mycket professionell och seriös, vilket ger en bra upplevelse för oss som säljare. Som köpare skulle jag känna förtroende för att göra affärer med Frans som mäklare. Läs mer
  • My v
    My v sålde sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-10

Norrmalm
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag är väldigt nöjd med hela processen, hade egentligen inga förväntningar, första gången jag anlitat en mäklare. Men som sagt, väldigt nöjd, bra första intryck, har fått råd, stöd och känt att jag har fått bra med information under hela tiden. Läs mer
  • Markos V köpte sin lägenhet med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-06

Hentorp
    Köpte en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt och hans arbetsinsats levde upp till våra förväntningar när det gällde informationsmängden och bemötande under budgivningen och den övriga frågeställningen från vår sida. Läs mer
  • André S köpte sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-04

Trädgårdsstaden Etapp 2
    Köpt radhus. Mycket trevligt och kompetent bemötande. Vi kände oss trygga i vårat köp. Läs mer
  • Josefine M köpte sitt hus med hjälp av Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-02-19

Trädgårdsstaden Etapp 2
    Köpt radhus äganderätt i Skövde trädgårdsstaden med inflytt i höst.

Frans har varit väldigt lyhörd och hjälpsam genom hela processen. Varit snabb att svara på frågor och återkoppla och gett ett väldigt trevligt bemötande.

Vi år mycket nöjda med Frans! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde