Malin Wallén

Malin Wallén

Malin Wallén är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Malin Wallén har varit registrerad mäklare sedan 2015-04. Malin Wallén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Wallén har haft 0 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 34 Läs vad Malin Wallén

2020-09-22 Verifierad kund
    Malin Wallén har på ett proffsigt och personligt sätt slussa oss genom vår husförsäljning.
    Vi har känt oss mycket trygga med Malin.
    2020-09-16 Verifierad kund
    Snabb, korrekt och pålitlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tibro
    • Mofalla
    2020-09-09 Verifierad kund
    Malin was very kind and helpful!
  • skrev om Fastighetsbyrån Tibro
    2020-07-08 Insamlad av företaget
    Sålt ett fritidshus. Bemöttes mycket väl, lyssnade på allt vi hade att säga. Vi ville sälja snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur effektivt Malin skötte hela affären. Trevligt bemötande rakt igenom.
  • skrev om Fastighetsbyrån Tibro
    2020-07-08 Insamlad av företaget
    Malin har ett trevligt bemötande och var saklig i sin yrkesutövning när vi skulle sälja ett fritidshus.
    • Kvarnhagen
    2020-06-29 Verifierad kund
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd
    • Undenäs
    2020-04-27 Verifierad kund
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️
    • Väster
    2020-04-19 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tibro
    • Mölltorp
    2020-04-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Tibro
    • Centrum
    2020-04-02 Verifierad kund
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare )