Signe Drakenberg
Registrerad mäklare sedan 2019-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 2 Läs vad Signe Drakenberg

• Lilly B sålde sitt hus med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-29

Östermalm
    Villan som såldes är en 1 ½-plans 60-talsvilla i relativt orört skick men bra bevarad. Mäklare Signe har visat ett genuint intresse för säljaren (som är min moster Lilly) och mig själv. Hon har hela tiden varit uppdaterad och tagit kontakt med oss vid förändringar. Hon känns också lugn och trygg vilket är bra, särskilt när säljaren är en äldre person och en del känslor kan komma fram inför en försäljning. Signe är mycket tillmötesgående och ser alltid till att säljaren är bekväm i sin situation.
    Jag tycker att försäljningen har gått mycket bra och smidigt tack vare att Signe skött denna på ett mycket professionellt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera hennes tjänster. Glad, trevlig och alltid tillmötesgående. Hon ger ett mycket professionellt intryck.
    Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-22

2:a
    Norrmalm
    Sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var fokuserad och organiserad. Höll tidplanen och skötte försäljningen helt enl mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med denna mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Elin Edlander