Signe Drakenberg

Signe Drakenberg

Signe Drakenberg är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Signe Drakenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 11 omdömen sedan 2019-11-07. Signe Drakenberg har haft 11 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

11 omdömen om Signe Drakenberg

• Engagerad mäklare som vart tillmötesgående både för säljare och köpare. Ledde till en snabb och smidig affär. Kan varmt rekommenderas!
    Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-18
    • 56.5 m²
    • Skultorp
    2020-10-18
  • Redan vid första mötet med Signe Drakenberg, då hon kom till oss för att värdera vårt radhus, gav hon ett mycket professionellt intryck. Hon ingav förtroende och hjälpte oss att känna oss trygga i den svåra process, som att sälja sitt hus innebär, särskilt för oss ovana och till åren komna säljare. Signe har coachat oss framåt, gett goda råd och tips. Hon har haft ett personligt engagemang långt utöver det som vi hade förväntat av en mäklare. Sedan annonsen " På gång" kom ut, har Signe hållit kontakt med intressenterna. Tack vare Signe har vi fått en lyckad försäljning. Vi vill ge henne högsta betyg och VARMT REKOMMENDERA HENNE till andra säljare. Iréne o Arne Bister
    Irene B sålde sitt hus med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-11
    • 115.0 m²
    • Ryd
    2020-10-11
  • Vi ha sålt en villa i Skövde Vi blev väl mottagna och bemötta på ett mycket proffsigt sätt Eftersom vi inte hade någon större erfarenhet av husaffärer så hoppades vi på på en säker och pålitlig mäklare alla orostankar kom på skam. Hålla tider ge raka besked visa intresse för oss som kund då blir det bra.
    Ingemar E sålde sitt hus med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-22
    • 138.0 m²
    • Skultorp
    2020-09-22
  • Alltid tillgänglig och svarar glatt på frågor, driven och engagerad genom hela affären.
    Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-02
    • 52.5 m²
    2020-09-02
  • Sålt en 44m lägenhet i Skövde. Jag har fått ett väldigt fint bemötande och på ett väldigt proffesionellt sätt! Försäljnings proceduren gick väldigt smidigt, utan krångel. Signe gav inte upp och fortsatte vara positivt inställt trots hinder som fanns för bostadsmarknaden. Detta gav mig hopp i den svåra situationen jag var i.
    Rachel J sålde sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-24
    • 44.0 m²
    2020-08-24
  • Köpt en lägenhet och Signe var helt fantastiskt - hjälsam, professionell och så trevlig!
    Sara W köpte sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-23
    • 44.0 m²
    2020-08-23
  • Väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående säljare som gjorde vår bostadsrättsförsäljning till en smidig resa!
    Louise S sålde sitt hus med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-17
    • 127.5 m²
    • Hentorp
    2020-08-17
  • Köpte en bostadsrätt i centrala Skövde. Har enbart gott att säga som Signe som mäklare. Fick stort förtroende direkt och upplevelse henne som väldigt engagerad.
    Erica A köpte sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-16
    • 61.5 m²
    2020-08-16
  • Köpte för 850 000 och sålde för 900 000. Signe var fantastisk på alla sätt. Jag trodde inte ens att jag skulle få den såld men tack vare Signe så låste vi affären 29/6.
    Johanna E
    Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-07-02
    • 54.0 m²
    2020-07-02
  • Villan som såldes är en 1 ½-plans 60-talsvilla i relativt orört skick men bra bevarad. Mäklare Signe har visat ett genuint intresse för säljaren (som är min moster Lilly) och mig själv. Hon har hela tiden varit uppdaterad och tagit kontakt med oss vid förändringar. Hon känns också lugn och trygg vilket är bra, särskilt när säljaren är en äldre person och en del känslor kan komma fram inför en försäljning. Signe är mycket tillmötesgående och ser alltid till att säljaren är bekväm i sin situation. Jag tycker att försäljningen har gått mycket bra och smidigt tack vare att Signe skött denna på ett mycket professionellt sätt. Jag kan verkligen rekommendera hennes tjänster. Glad, trevlig och alltid tillmötesgående. Hon ger ett mycket professionellt intryck. Mina bästa rekommendationer!
    Lilly B sålde sitt hus med hjälp av Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-06-29
    • 110.0 m²