Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Skurup Cornelia Lembke
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 34 kunder tycker om Cornelia Lembke

• Rebecca H köpte sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia gav mig som annars svår imponerad kund ett seriöst och tryggt intryck. Inväntande och lyhörd. Köpte min första bostadsrätt och hade tusen frågor och funderingar under vägens gång. Cornelia bemötte detta väl! Läs mer
  • Karolina M sålde sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Nyligen sålt en villa off market och allt sköttes mycket proffsigt av Cornelia. Hon är lyhörd gentemot kunden och snabb i sin dialog med såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga i hela ledet. Det var vårt andra hus vi sålde med hjälp av Cornelia och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Lars-Åke Å sålde sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket trevligt bemötande, saklig och kunnig. Snabb försäljning. Rekommenderas. Läs mer
  • Markus P
    Markus P sålde sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt vårt hus.
    Funkade riktigt bra, personkemin var bra. Blev bemött på ett proffsigt sätt och man märkte att Cornelia ville vårt bästa.
    Sammanfattningsvis tyckte jag att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt en lägenhet i skurup och fick vad vi ville ha. Hon är en utmärkt representant och släpper inte sina kunder för alla är nöjda. Skickar förslag på andra bostäder som vi kan vara intresserade av. Mycket duktig.Vi var och tittade på ett hus och hon följde upp det med att ringa dagen efter och förhöra sig om vad vi tyckte. Men vi har flyttat till vår stuga så länge och väntar till vi hittar något vi är intresserade av. Jag kan bara säga att mäklaren verkligen levde upp till mina förväntningar. vi har flyttat ganska många gånger och ha träffat många mäklare men vi är helnöjda med Cornelia. Positiv upplevelse. G-B Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har som referens tidigare sålt fastigheter via olika mäklare. Cornelia var mycket professionell från första kontakt till slutlig avtalsskrivning. Jag har hela tiden fått kontinuerlig uppföljning på hur visningarna gått och jag kan märka hennes driv efter att slutföra affären med både köpare som säljare i fokus.
    Jag kan varmt rekommendera Cornelia som mäklare.
    /Fredrik Lindqvist Läs mer
  • Svante O skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Effektiv, god kontakt med säljaren, god uppskattning av objektets värde, bra återkoppling, personlig utan att vara privat
    Hon sålde vårt objekt på en vecka och fick upp priset ca 20 procent. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, tydlig, engagerad o kunnig. Jag är mycket nöjd med sammarbetet. Läs mer
  • Rut Ingeborg N skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Bra, effektivt och förtroendeingivande Läs mer
  • Kenneth D skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi fick hjälp med värdering av fastigheten. Mäklaren var korrekt och kunnig om det geografiska området. Bra kunskap om villa och dess konstruktion Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skurup

Cornelia Lembke