Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Skurup Cornelia Lembke
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 37 Läs vad Cornelia Lembke

• Anna-Lena H sålde sitt hus med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-15

Skurup Saritslöv
    Vi sålde vårt hus och vi var nöjda med priset. Vi blev också bra bemött av mäklaren Cornelia Lembke. Vi kunde använda sms i stället för telefon eftersom jag och min man inte hör. Läs mer
    2019-03-15 Cornelia L svarar Anna-Lena H
    Tack Anna-Lena. Njut nu sista sommaren i huset så ses vi i september!
  • Christoffer E sålde sitt hus med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-03

Skurup
    Hon lyckades med allt på kort tid.. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Christoffer E
    Tack för omdömet. Ha en fortsatt fin dag Christoffer!
    Cornelia L gillar detta
  • Jörgen P köpte sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-02-19

Oproffsig, dåligt påläst, svarar på frågor utan att veta säkert. Ger information som är ofödelaktigt, framförallt för säljarens räkning. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Jörgen P
    Hej Jörgen,

Tråkigt att du är mindre nöjd med förmedlingen. Jag ringer dig i veckan för att stämma av mer konkret på vad som kunde varit bättre. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Cornelia
  • Rebecca H köpte sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-12-10

Cornelia gav mig som annars svår imponerad kund ett seriöst och tryggt intryck. Inväntande och lyhörd. Köpte min första bostadsrätt och hade tusen frågor och funderingar under vägens gång. Cornelia bemötte detta väl! Läs mer
  • Karolina M sålde sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-12-10

Nyligen sålt en villa off market och allt sköttes mycket proffsigt av Cornelia. Hon är lyhörd gentemot kunden och snabb i sin dialog med såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga i hela ledet. Det var vårt andra hus vi sålde med hjälp av Cornelia och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Lars-Åke Å sålde sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-12-07

Mycket trevligt bemötande, saklig och kunnig. Snabb försäljning. Rekommenderas. Läs mer
  • Markus P
    Markus P sålde sin bostad med hjälp av Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-12-06

Har sålt vårt hus.
    Funkade riktigt bra, personkemin var bra. Blev bemött på ett proffsigt sätt och man märkte att Cornelia ville vårt bästa.
    Sammanfattningsvis tyckte jag att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-10-30

Vi har sålt en lägenhet i skurup och fick vad vi ville ha. Hon är en utmärkt representant och släpper inte sina kunder för alla är nöjda. Skickar förslag på andra bostäder som vi kan vara intresserade av. Mycket duktig.Vi var och tittade på ett hus och hon följde upp det med att ringa dagen efter och förhöra sig om vad vi tyckte. Men vi har flyttat till vår stuga så länge och väntar till vi hittar något vi är intresserade av. Jag kan bara säga att mäklaren verkligen levde upp till mina förväntningar. vi har flyttat ganska många gånger och ha träffat många mäklare men vi är helnöjda med Cornelia. Positiv upplevelse. G-B Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-09-28

Jag har som referens tidigare sålt fastigheter via olika mäklare. Cornelia var mycket professionell från första kontakt till slutlig avtalsskrivning. Jag har hela tiden fått kontinuerlig uppföljning på hur visningarna gått och jag kan märka hennes driv efter att slutföra affären med både köpare som säljare i fokus.
    Jag kan varmt rekommendera Cornelia som mäklare.
    /Fredrik Lindqvist Läs mer
  • Svante O skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-09-21

Effektiv, god kontakt med säljaren, god uppskattning av objektets värde, bra återkoppling, personlig utan att vara privat
    Hon sålde vårt objekt på en vecka och fick upp priset ca 20 procent. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skurup