Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Skurup Rasmus Persson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 35 Läs vad Rasmus Persson

• Cecilia P köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-05-20

köpt bostad

trevligt proffsigt

tillgänglig och hög servicegrad Läs mer
  • Rolf P köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-05-16

Skurup centralt
    Vi har köpt en lägenhet och Rasmus bemöter sina kunder på ett mycket trevligt sätt.

Med vänlig hälsning
    Rolf Läs mer
  • Gullvi L sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-04-05

Skurup centralt
    Sålde min bostad.
    Mycket trevligt och charmig och jag blev väl bemött.
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Har absolut inget att klaga på.

Gullvi L Läs mer
  • Carro L sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-20

Skurup
    Sålt ett hus i skurup. Mäklaren håll mig hela tiden uppdaterad och informerad av nuläget. Han kändes engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • Louise S sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-10

Grönsaksområdet
    Vi har köpt ett nyproducerad bostadsrätt och sålt vår villa med hjälp av Rasmus som mäklare. Han är trevlig, engagerad och kunnig och har lotsat oss igenom hela affären så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Olle S sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-10

Grönsaksområdet
    Köpt nyproducerad bostadsrätt och sålt villan som blivit för stor.
    Hade egentligen inga förväntningar men har hela tiden blivit positivt överraskad av Rasmus trevliga bemötande, kunnande och löpande information.
    Allt har gått som på räls och jag är väldigt glad för det stöd jag och min hustru fått på resans gång. Läs mer
  • Monica O sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-06

Surbrunn
    Tydlig, trevlig, kunnig. Passar bra som mäklare. Vid mötet känns det som att han bara bryr sig om dig som säljer. Läs mer
  • Christina N sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-03-04

Surbrunn
    Har sålt en bostad. En mycket bra mäklare med glimten i ögat. Trevlig o kompetent. Den bästa. Läs mer
  • Ann-Christin S sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-02-13

Skivarp
    Sålt en bostadarätt. Bättre mäklare finns inte han var proffsig och lyhörd för båda parter. Han levde verkligen upp till mina förväntningar Jag blev i min tur rekomderad Rasmus Och kommer att rekomdera honom till andra som skall sälja. Läs mer
  • Inger W sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-01-26

Skurup
    Rasmus Persson har haft återkommande kontakt med oss under hela försäljningsprocessen!
    Han har bemött alla våra förväntningar och är en alldeles utmärkt mäklare som vi känt förtroende för.
    Med vänlig hälsning,
    Inger Wahldin Håkansson