Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Skurup Vicktoria Christianson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 27 Läs vad Vicktoria Christianson

• Jonas J köpte sin lägenhet med hjälp av Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-02-12

Rydsgård
    Vicktoria gav oss utmärkt råd och stöd under hela köpsprocessen.
    Hon svarade på alla våra frågor mycket kompetent. Läs mer
    2019-02-12 Viktoria C svarar Jonas J
    Tack Jonas. Hoppas ni skall trivas bra i er nya lägenhet. Mvh Vicktoria
  • Bertil L sålde sin lägenhet med hjälp av Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2019-01-28

Rydsgård
    fått hjälp att sälja min bostadsrätt.På ett bra sätt med givande information De frågor som kom upp fick jag bra svar på Läs mer
    Viktoria C gillar detta
  • Nils Arne Rickard M sålde sin bostad med hjälp av Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-12-09

Vicktoria har sköt försäljningen av våra tomter mycket bra hon har gjort ett bra arbete med bakgrunds uppgifter och bra kol på köparna och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Odeth S skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-10-23

Hej! Jag köpte mitt lilla drömhus i somras och det känns jättebra på alla vis. Från att inte veta om att jag ens skulle köpa hus iår hittade jag min dröm mitt ute i naturen och köpte den inom tre dagar. Fick nycklarna av säljaren efter endast en vecka så vi kunde njuta av sommaren där. Och känner mig som en lyckost som hunnit renovera innan vintern. Min familj och jag fick all hjälp vi önskade oss, och om vi hade frågor så fick vi alltid svar. Vicktoria är väldigt hövlig och hjälpsam och det märks att hon älskar sitt arbete. Hjärtligt tack till både säljaren och Vicktoria
    mvh Odeth Läs mer
  • Kjell A skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-09-16

Jag sålde mitt älskade sommarhus, jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och hon skötte allt mycket bra. Mina förväntningar var att få huset sålt så fort som möjligt och det gick så fort att jag knappt hann blinka.
    Victoria är en mycket bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • Patrick N
    Patrick N skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-06-19

Sålt villa, blev väldigt bra bemött av vår mäklare, väldigt bra informerad om allt när det gällde försäljningen, mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    Totalt ett mycket, mycket bra jobb. Läs mer
  • Birgitta N skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-06-14

Mycket trevlig är Vicktoria. Fick mycket information hela tiden och snabbt gick det att få huset i Slimminge sålt. Rekommenderas verkligen. Mvh Birgitta Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2018-02-21

Vicktoria sålde vårt hus till oss. Hon är lyhörd och skärpt samtidigt som hon är mjuk och lugn. Det har tillfört en trygghet till oss som köpare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Viktoria C, Vicktoria C gillar detta
  • Helena H
    Helena H skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2017-04-13

En mycket bra och heltäckande service, kändes väldigt tryggt att sälja genom Fastighetsbyrån och med Vicktoria vid rodret. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup

2017-04-07

Mycket proffsig och kunnig. Har hjälpt oss med både köp och sälj av vårt hus. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skurup

Cornelia Lembke