en del av Fastighetsbyrån Skutskär

4.8 / 5 i betyg — 28 rekommendationer

Läs vad 28 användare tycker om Nathalie Olsson

• Stefan S
    Stefan S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Nathalie har varit mycket tillmötesgående och drivande i processen alltifrån att vi tog kontakt med henne för att undersöka försäljning av vår fastighet via prospekthantering och kontakter med potentiella köpare till dess att försäljningen gick i lås och kontrakt skrevs. En extra tjänst hon ordnade med var dödande av inteckningar från långt tillbaka i tiden. Nathalie var helt enkelt en utmärkt mäklare att ha att göra med.
  • Per J
    Per J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    30 tecken...................................................
    2016-11-22 Nathalie O svarar Per J
    Hej Per, lämna gärna en kommentar om vad du tycker om försäljningen och mitt arbete. Ha det så bra!
  • Annette Ö
    Annette Ö skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket vänligt bemött. Förklarade köpprocesen på ett tydligt sätt.
    2016-11-21 Nathalie O svarar Annette Ö
    Roligt att du känner dig nöjd Annette. Ha det så bra och hoppas du trivs i nya fina huset!
  • Anders J
    Anders J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Det är första gången jag är i kontakt med en fatighetsmäklare. Nathalie har gjort ett fantastiskt intryck på mig. Jag har fått all den hjälp man kan förvänta sig och mer därtill. Utan Natahlies hjälp har jag nog inte tagit mig igenom detta.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Anders J
    Tack Anders för de fina orden. Jag är glad att du känner att du har fått all den hjälp du förväntat dig. Vi hörs!
  • Torsten E
    Torsten E skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Jättetrevlig och driven. Är mycket nöjd med den hjälp jag fick.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Torsten E
    Tack Torsten, vi ses snart igen när det är dags för tillträde! Det är inte långt kvar nu :-)
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    varmt o välkomnande mycket trevlig o kunnig hjälpsam.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Ulf A
    Tack tack för de fina orden Ulf. Ha det så bra.
  • Jessika J
    Jessika J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Effektiv
    Informativ
    Tydlig
    rak
    2016-01-12 Nathalie O svarar Jessika J
    Tack Jessica, det var så kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Bara positivt! Lättsam, bra påläst och snabba svar.
    Allt gick så smidigt som vi önskat.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Mikaela A
    Det låter bra, tack så mycket. Hoppas ni har det bra i fina huset!
  • Phooriphong C
    Phooriphong C skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Serviceminded! Hjälpsam och tydlig!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Phooriphong C
    Tack Pong. Hoppas allt är bra med er och den lille :-)
  • Kjell D
    Kjell D skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Nathalie valdes bland 3 konkurrenter. Hon hade den bästa kunskapen om den lokala marknaden och om potentiella köpare. Nathalie gav också ett engagerat och energiskt intryck. Mäklingsprocessen och försäljningen verifierade detta eller med andra ord - Nathalie gjorde ett gott jobb på ett trevligt och sympatiskt sätt.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Kjell D
    Tusen tack för de väldigt fina orden Kjell. Jag är jätteglad för att ni valde just mig och att vi fick till en bra försäljning som ni är nöjda med. Sköt om er!
  • Göran A
    Göran A skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Nathalie var snabb, noggrann, hade bra ideer, lätt att samarbeta med, gav riklig och löpande information så jag är mycket nöjd
    2016-01-12 Nathalie O svarar Göran A
    Kul att höra Göran, även du var väldigt lätt att samarbeta med. Tack för en rolig försäljning!
  • Bo P
    Bo P skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    My.cket trevligt bemötande och hög kompentens, nånad om kunden och följde upp affären
    2016-01-12 Nathalie O svarar Bo P
    Tack Bo. Hoppas allt är bra med dig.
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Jättenöjd är jag... Snabbt o effektivt....hann knappt komma ut till försäljning...
    2016-01-12 Nathalie O svarar Joachim H
    Jadu Joachim, det gick väldigt snabbt den här gången. Riktigt kul! :-) Vi hörs!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Smidig affär med en tydlig bild av fastigheten genom God kännedom om fastigheten och närområdet. Trevlig och kunnig mäklare.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Magnus W
    Bra att du känner dig nöjd. Hoppas du trivs i huset.
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Ett bra företag med riktigt trevlig mäklare, supernöjd med mitt köp.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Rebecka W
    Kul att du är nöjd, bostadsrätten kommer passa dig perfekt tror jag!
  • Kenneth W
    Kenneth W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket bra och trevlig och tillmötesgående ställer upp och hjälper till med frågor och funderingar
    2016-01-12 Nathalie O svarar Kenneth W
    Kul att du/ni känner så. Är ni nöjda är jag nöjd!
  • Anna L
    Anna L skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Fastighetsbyrån skötte vårt köp av stuga perfekt m tanke på omständigheter såsom semestertider.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Anna L
    Ja i semestertider får man pussla lite mer än vanligt, men det bruka alltid gå bra. Kul att höra att ni känner er nöjda. Det är en fantastisk stuga ni har köpt!
  • Lizzie L
    Lizzie L skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Vi är mycket nöjda med hur Nathalie skötte försäljningen. Hjälpsam, samvetsgrann, kunnig och bra rådgivning. Att slutpriset dessutom slutade långt över vår förväntan bidrar naturligtvis också till ett mycket positivt slutbetyg.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Lizzie L
    Tack så jättemycket. Det var en väldigt rolig försäljning och verkligen fullt hus på visningen!
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Fantastisk mäklare som utförde sitt jobb med bravur. Trevlig, proffsig och snabb. Rekommenderar henne!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Jessica T
    Tusen tack Jessica, de orden från dig värmer verkligen. Hoppas vi ses mer i framtiden!
  • Maja B
    Maja B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Kunnig mäklare, som ställer upp med extra visningar när det behövs. Hjälper till med snabba lösningar! Rekommenderas varmt!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Maja B
    Tack så jättemycket Maja! Jättekul att höra.
  • Michel F
    Michel F skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Kanon bra tjej, bra återkoppling och kontakt!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Michel F
    Tack Michel. Hoppas ni har det bra i huset.
  • Mia F
    Mia F skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Hej!
    Ja vad kan man säga...vilken klippa ni har fått tag på....
    Hon ställde upp...kvällar....helger....mess o samtal... gjorde allt för att vår affär skulle gå i lås.. va rädd om henne.... :)
    2016-01-12 Nathalie O svarar Mia F
    Tack tack Mia. Jag ville verkligen både för er och säljarens skull att vi skulle få ett avslut på affären, då spelar det ingen roll om det är kväll eller helg ;-) Hoppas ni har det bra i ert häftiga hus, hoppas jag får komma och se förändringen någon gång!
  • Anny J
    Anny J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Nathalie var mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Jag är mycket nöjd med hennes bemötande.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Anny J
    Tack så mycket Anny. Det var trevligt att få hjälpa er!
  • .
    . skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Nathalie är mycket noggrann och ambitiös. Lugnt och metodiskt gick hon igenom alla delar av bostadsaffären. Kanonbra jobbat. /Thomas
  • Johan S
    Johan S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket bra bemötande. Väldigt framåt och drivande. Bra dokumentation. På det hela taget mycket proffesionellt.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Johan S
    Tack så mycket Johan. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Hon är mkt trevlig och tillmötesgående, kommer att bli en bra mäklare.
    Märks dock att hon saknar erfarenhet. Jag måste ha en fullmakt för att skriva under när jag var bortrest 1 vecka, det hade nog kunnat vänta några dagar om det hade varit nödvändigt.
    Det var inte bra att budgivningen drog ut så länge på tiden, faktiskt riktigt dåligt skött!
    Hade nog velat ha lite mer kunskaper om gamla hus vid visningen.
    2014-11-20 Nathalie O svarar Åsa Ö
    Hej Åsa. Jag förstår om du upplever att budgivningen tog tid. När man själv har bestämt sig vill man ha det klart och skrivet så fort som möjligt. Även jag önskar ibland att det skulle gå lite snabbare och det var också därför jag ville att vi skulle upprätta en fullmakt under den tid du var bortrest för att inte fördröja det i onödan. Risken fanns ju också att du hade missat huset när du var bortrest och det ville vi ju undvika.
    Som mäklare har man flera olika intressen att ta hänsyn till, både säljares och köpares. I detta fall ville säljaren att den andre spekulanten också skulle få den tid den behövde.

Tack för din återkoppling. Har du fler funderingar får du gärna ringa mig. Ha det så bra!
  • Martta H
    Martta H skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Vi tog kontakt med Fastighetsbyrån i Skutskär för att till att börja med få en värdering av fastigheten. Den som kom för att värdera den var Nathalie och vi kände på en gång att vi fick förtroende för henne. Hon var lugn och saklig och kändes mycket kompetent så vi bestämde oss på en gång att fortsätta. Vi fick information om vad vi själva behövde göra och vad hon skulle göra och det visade sig att vi i stort sett bara behövde tillhandahålla nycklar till huset. Hon tog kontakt med fotograf och besiktningsman och skötte om annonseringar och vi fick kontinuerlig information om läget. Hon såg till att affären gick i lås med minsta möjliga besvär för oss och vi är mycket nöjda med hennes insats.
    2014-11-20 Nathalie O svarar Martta H
    Tack så jättemycket för dessa fina ord. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och att vi fick så fin kontakt. Hoppas vi ses och hörs snart igen.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Skutskär
    Trevlig person. Bra kontakt och kontinuerlig uppdatering i samband med försäljningen.
    Anlitar mer än gärna igen.
    2014-11-17 Nathalie O svarar Joakim K
    Tack Joakim. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och jättekul med så stort intresse på huset. Hoppas vi ses och hörs snart igen!
Sofia Edberg

Centralgatan 18, 815 38 Skutskär