Fastighetsbyrån Söderhamn

Fastighetsbyrån Söderhamn

• BadgeSevenYears
4.5

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderhamn! Här är vi sju personer som jobbar och tillsammans har vi över 50 års erfarenhet av fastighetsförmedling. I Söderhamn har vi varit aktiva sedan 1971 och vi har genom åren skapat ett starkt kontaktnät och en god lokalkännedom. Bostadsmarknaden här i Söderhamn är relativt stabil...

286 omdömen om Fastighetsbyrån Söderhamn

Sedan starten hos Reco 2013

Helena F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Vi har fått bästa tänkbara hjälp och ett fantastiskt bemötande av mäklaren. Vi har bara goda referenser att ge till dem.

Ann-Louise E
MO

Tillmötesgående, trevlig och proffsig i sitt ämbete

Caroline O
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Bra och proffsigt bemötande! Jag har inget att klaga på

Sophie F
Ljusne

Rak och tydlig kommunikation rakt igenom hela affären.

Helena F
Älgnäs

Bara bra och positivt. Vi har fått den info och hjälp som vi förväntat oss.

Janet E
Stugsund

Trevligt bemötande och professionella mäklare

Marianne N
Skärgården

Mäklaren har ett glatt och positivt bemötande. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Höll oss informerade om spekulanter, resultatet av visningar, marknaden ... Kunnig Realistisk Återkopplar snabbt

Lars Olof C
Norrala

allt var bra .väl bemött men procenten ni tog ut för försälningen var kraftig 45000 kr för en kåk på 100000 kr väl mycket tycker jag mvh lars

Jan E
Söderhamn

Trots en dålig start med en icke seriös kund så blev det bra till slut och vi är nöjda

Annie E

Trevligt bemötande//alltid positiv Ger information håller kontakten ❤️❤️

Kerstin Yvonne M
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Trevlig mäklare, som tog sig an mitt objekt med ett leende. Hon hittade många intresserade spekulanter, som tyvärr i dessa tider, sommaren 2023 inte vågade eller ville slå till och köpa min fasrighet. Mitt i kallaste vintern i januari 2024 hittades den rätta köparen.

Birgitta J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Trevligt bemötande och och bra med information och tips.

Birgitta N
Söderhamn

Bra bemötande (ingenting är krångligt det fixar vi), trevlig, kunnig personal. När vi väl hade bestämt oss gick det enkelt och smidigt.

Annica Viola Maria J
Sandarne

Mycket bra bemötande av mäklaren. Visa stor omsorg, ambitiös och engagerad. Mycket nöjd kund!

Kjell O J
Bergvik

Bra och proffsigt bemötande....... .....

Lena Ulrika P
Söderhamn

Med Emelie kan man känna sig trygg i sin affär! Hon är otroligt positiv, smidig och proffsig med en smittande energi. Jag rekommenderar henne alla dagar i veckan!

Magnus B
Söderhamn

Proffsigt och trevligt bemötande av vår mäklare Emelie. Haft svar på de frågor vi ställde och gjorde nog det som gick för att få våran fastighet såld i dessa lite sämre tider på marknaden.

Anders R
Söderhamn

Emelie, mäklaren, var så proffsig, påläst och inspirerande. Och helt neutral vilket borde vara självklart men inte alltid är fallet hos mäklare. Kändes tryggt att göra affär med hennes stöd.

Olov A
Bergvik

Dålig kommunikation, ringer inte upp

Per H
Bergvik

Mycket trevlig, kunnig och proffsig

Susanne B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Vi fick bra återkoppling på våra frågor och bra stöd i budgivningen. Vår förväntning var att processen skulle ha gått snabbare, men det var inget problem för oss. Upplevelsen var positiv med trevligt bemötande och bra process.

Anja L
Klossdammen

Kunniga och tillmötesgående. Mycket nöjd!

Åsa Ann-Kathrin L
Bergvik

Professionellt, positivt och vänligt bemötande. Vi har fått all den information man behöver för att tryggt kunna sälja sitt hus på bästa sätt. Känns oxå betryggande att man får hjälp med de skattetekniska åtgärder som inträder vid försäljningen av huset.

Paola D
Klossdammen

Mycket trevlig och kunnig mäklare samt smidigt med allt papper och information

Carina N
Söderhamn

Vi har varit i kontakt med Fastighetsbyrån vid flera tillfällen när vi letat bostad. Sammanfattningsvis tycker jag att det varit dåligt med respons, har fått höra av mig och påminna. Har fått vänta länge på svar när jag frågat om något. Till Norrtullsgatan fick vi en pärm full med papper och info, men det vi verkligen behövde för att kunna planera vår flytt fanns inte med; tex lägenhetsnr och anläggningsid.

Sven-Åke E
VÅGBRO

Bra bemötande och kommunikation som resulterade till ett husköp.

Tony S
JÄRVSJÖN

Supernöjd! Dom gjorde verkligen allt. Jag hade inte kunnat förvänta mer! Absolut bäst i Söderhamn!

Håkan A

Bra bemötande. Snabb och tydlig dialog. Bara +++++

Krister T
VÅGBRO

Louice var väldigt bra. Vi blev jättebra bemött och så var det genom hela processen. Vi har haft fastighetsbyrån tidigare och var nöjd då och dom gjorde oss inte besviken den här gången heller. Allt har varit precis som vi har förväntat oss, vi är supernöjda.

Eva H
VÅGBRO

Mycket bra bemötande, service, jag kunde ringa när som och få svar på mina frågor

Mikael M

Mycket ….. bra……………………… Kunnig

Gabriella L
VÅGBRO

Bra bemötande. Berättade tydligt hur allt går till. Snabb med info och svar på frågor.

Karina N

Mycket imponerad hur Jessica fick till denna triangel flytt på 3 dagar😃

Barbro R
Klossdammen

Mycket nöjd med kontakten, lätt att komma i kontakt.

Barbro R
Söderhamn

Bra bemötande, tät kontakt, lätta att komma i kontakt med vid frågor. Känts tryggt i hela köp och säljfasen.

Mari J
Stråtjära

Alltid ett professionellt och trevligt bemötande. Allt gick fort och bra från budgivning till skrivande. Perfekt upplevelse med andra ord. Fastighetsbyrån levererar alltid snyggt och proffsigt!

Päivi S
Stråtjära

Bra bemötande och snabb affär...

Kerstin �
Söderala

Mäklaren Emelie har varit professionell, kunnig och påläst om fastigheten. Hon har varit positiv och glad vid möten och känns avslappnad i sin roll. Jag upplever att vi i detta köp hade önskat lite snabbare återkoppling efter ett lagt bud samt information om efterföljande visning som kom till i efterhand. Det kändes lite märkligt. Men jag har en positiv och glad känsla över hela denna affär!😃

Östen O
Söderhamn

Mycket bra bemötande, information, kundservice. Kommer rekommendera fastighetsbyrån till andra!

Martin E
Söderhamn

Jättenöjd, alltid professionellt bemötande och bra svar på alla frågor som uppstod. Trygg och smidig bostadsaffär.

Arne N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

En mycket bra genomförd försäljning från det första mötet med oss till nuläget strax före avslut. Vår mäklare Jessica levde som vanligt upp till de höga förväntningar som vi hade. Vi fick också vara med styra fotografen angående vilka bilder som skulle tas samt lägga in egna bilder i materialet. Fastighetsbyrån har också en bra idé där säljaren får skriva en egen text om objektet, mycket bra. Sammanfattningsvis så agerade Fastighetsbyrån Söderhamn med beröm på det sätt som man vill att en mäklarfirma skall göra och hade en kontinuerlig dialog om utvecklingen i affären.

Lena U N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Mäklaren Jessica Edlund är en fantastisk mäklare. Hon är driven positiv, duktig och väldigt trevlig. Ska man sälja en fastighet i Söderhamn eller Bollnäs så är hon den bästa

Perra E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Mycket bra bemötande. Otroligt bra personal.Försäljningen kändes bra från början till slut.

Pernilla N
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Fantastiskt engagemang från mäklaren. Snabb återkoppling på våra frågor, föredömligt!

Lars-Åke L
Söderhamn

Bra bemötande av mäklaren. Trode att hon skulle vara lite mera på och informativ men i slutändan blev det bra. ointressant och onödig information hur många som gått in och tittat på vår lgh på nätet. Vi ville bara veta hur många som ev. anmält sig till visning.

Siw Elisabeth F
Skärgården - Sikfjärd

Trevlig mäklare. Gav den information vi behövde och följde upp våra frågor. Bara plus!!

Annika M J
SKÄRGÅRDEN

Vår mäklare Emelie har varit tillgänglig och tillmötesgående under hela försäljningsperioden och vi är nöjda med affären.

Carina F
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Mäklaren mötte oss positivt och trevligt.Så avslappnade och skönt att veta att försäljningen sköta av personer som jag har förtroende för. Mäklaren har tydligt och proffsigt om vad vi bör tänka på och vad vi får hjälp med. Så skönt att få hjälp av proffs.

Jan Tomas E
CENTRUM

Kontakten med mäklaren har fungerat bra. Vi har fått relevant information. Nöjd med affären.

Zozan M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Söderhamn

Jag tycker att fastighetshyrån är perfekt