Marie Nikander

Marie Nikander

Marie Nikander är mäklare på Fastighetsbyrån Söderköping

Marie Nikander har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Marie Nikander har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie Nikander har haft 68 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa till med stora affärer och att få jobba med människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad person i allt jag tar mig för. Jag har fått förtroendet att hjälpa väldigt många med deras bostadsaffärer och gör detta med glädje och med nöjda kunder. Jag är även en mycket glad, positiv och förtroendeingivande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag helst med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt nuvarande hem på landet utanför Söderköping är mitt drömhem!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 130 Läs vad Marie Nikander

• köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2021-07-03
    Vi blev väldigt vänligt bemötta. Marie hade bra kunskap och var påläst om både bostaden och området.

Dialogen med säljaren sköttes snabbt och vi fick snabb återkoppling.

Affären sköttes väldigt smidigt och vi känner oss väldigt nöjda.
    2021-07-03
    Marie har ett mycket trevligt sätt och har bemött och omhändertagit oss och affären på ett mycket föredömligt sätt. Glad, kompetent, hjälpsam och vänlig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2021-07-02
    Själva bemötandet har varit bra, lika så återkopplingen och kontakten under hela försäljningen. Men vi kom muntligen överens om villkor som skulle ändras innan prospektet gick ut på hemnet. Denna ändring hade Marie inte genomfört trots att vi påpekat det i samtal vid två tillfällen. Vilket resulterade i att vi förlorade en intäkt som skulle kunna uppgått till 50 000 kr om det hade sålts separat, då vi redan hade två intressenter. Ställer mig också tveksam till budet som lades då vi inofficiellt hade gett Marie ett pris som vi kunde släppa huset för och det första och ända budet som kom var exakt den summan vilket då verkar som hon erbjudit det priset till köparna. Skulle inte rekommendera Marie till någon av våra bekanta.
    2021-07-02
    Mycket bra bemötande och hjälpsam. Det gick snabbare med affären än väntat. Mycket nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    Utmärkt arbete.
    Bra info, trevlig, påläst och mycket hjälpsam.
    Rekommenderas varmt.
    Snabb, mycket effektiv
    Seriös
    Noggrann
    Trevlig
    Lätt få tag på, svarar snabbt
    Förtroendeingivande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping
    2021-06-29
    Trevlig, tillmötesgående och kompetent, rekommenderas.
    2021-06-29
    Trevlig, tillmötesgående och kompetent, rekommenderas.
    2021-06-23
    Marie var lätt att nå, svarade snabbt på frågor. Tydlig och regelbunden information om hur byggnationen fortskred
    • Södra Finnö
    2021-06-18
    Marie har hjälp oss tidigare. Hon är positiv, ärlig, hjälpsam, trevlig och kunnig. Kan inte bli bättre.