Marie Nikander
Registrerad mäklare sedan 2010-06-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-28
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa till med stora affärer och att få jobba med människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad person i allt jag tar mig för. Jag har fått förtroendet att hjälpa väldigt många med deras bostadsaffärer och gör detta med glädje och med nöjda kunder. Jag är även en mycket glad, positiv och förtroendeingivande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag helst med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt nuvarande hem på landet utanför Söderköping är mitt drömhem! Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Marie Nikander

• Mikael W sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-07-06

Snabb, löser problem, engagerad, servicemannen och positiv Läs mer
  • Madeleine Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-06-28

Broby
    Vi köpte vårt radhus i Söderköping genom Marie och nu har hon även sålt det åt oss. Marie är kunnig om hur marknaden fungerar
    och kommer med goda råd under resans gång. Hon bemötte oss på ett mycket proffesionellt sätt och lyssnade in våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera hennes tjänster! Läs mer
  • Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-06-06

Skärgårdsbyn Mon S:t Anna
    Sålt en bostadsrätt som används som sommarstuga. Maria, hade 100% fokus på försäljningen och var mycket proffesionell i sitt uppträdande. Läs mer
  • Patrik E köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-04-17

Kullborg
    Vi köpte ett stort hus byggt på 60talet som var fint renoverat med bra läge.
    Vi blev väldigt gott bemötta av Marie som var mäklaren. Vi var och såg på ett annat hus innan detta som hon också sålde så Marie följde egentligen med oss hela vägen från idé om hus till övertygelse av nycklar i vårt "nya" hus.
    Hon har varit professionell, trevlig, lyhörd och imötekommande mot oss hela vägen. Total upplevelsen av att köpa hus med Marie som mäklare har varit väldigt positiv och känts trygg hela vägen. Läs mer
    2020-04-17 Marie N svarar Patrik E
    Tack snälla 🙏 ni har varit exemplariska köpare. Då kan det inte bli annat än bra 🤗 hoppas nu er familj ska trivas i huset 👍
  • Linda S köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-03-10

Mogata
    Köpte ett hus utanför Söderköping med hjälp av Marie. Hon hade ett väldigt trevligt bemötande, och hjälpte oss få svar på alla våra frågeställningar. Läs mer
    2020-03-10 Marie N svarar Linda S
    Tack för den fina rekommendationen, den värmer :) Hoppas allt blir bra för er nu :)
  • Christer L köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-03-04

Vi har köpt ett fritidshus ute på Vikbolandet, strax innan Arkösund.
    Mäklaren, Marie Nikander, tycker vi har varit mycket trevlig, effektiv och tillmötesgående på ett imponerande vis.
    Vi har inte haft kontakt med någon mäklare på över trettio år, så
    vi har inte mycket att jämföra med. Men med Marie har husköpet
    gått jättesmidigt, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Christer L
    Tack Christer för den fina rekommendationen. Det har varit väldigt trevligt att jobba med er och jag hoppas att din fru blev nöjd med köpet också, hon som inte varit inne i huset :)
  • Bengt Sven-åke L sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-02-26

Sålt en fritidsfastighet.
    Kunnig,positiv och ett trevligt bemötande.
    Säljaren levde upp till våra förväntningar.
    Handledde oss bra genom hela försäljning processen. Läs mer
    2020-02-27 Marie N svarar Bengt Sven-åke L
    Tack snälla ni! Jag tycker vi har haft ett väldigt trevligt samarbete, jag också. Tur att vi hittat en bra familj som kan ta över stafettpinnen och ta hand om ert fina ställe :)
  • Magnus E köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-02-18

Köpt gammalt hus på landet
    Enkelt, rakt och smidigt Läs mer
    2020-02-18 Marie N svarar Magnus E
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Jag hoppas att ni ska trivas super bra i ert fina nya hus :)
  • Fredrik P sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-02-07

Högby
    Marie har precis sålt våran villa i Söderköping.
    Vi är supernöjda med hennes insats, då hon är proffsig och väldigt lätt att ha att göra med.
    Vi kan varmt rekommendera Marie till andra.
    Så duktig, glad och trevlig :)

Pernilla o Fredrik Läs mer
    2020-02-07 Marie N svarar Fredrik P
    Tack snälla ni för så fint omdöme! Lätt att göra ett bra jobb när man har både trevliga säljare, spekulanter och köpare :)
  • Jeffery T köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Söderköping

2020-01-31

3:a
    Lagnö Mon, Sankt Anna Skärgård
    Marie är jätteduktig och väldigt hjälpsam. Allting gick smidigt från början till slut. Läs mer
    2020-02-03 Marie N svarar Jeffery T
    Tack snälla Jeffery för det fina omdömet. Hoppas nu att du och dina skall trivas!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Söderköping

Andreas Bielkhammar