Fastighetsbyrån Söderköping

Fastighetsbyrån Söderköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderköping! Hos oss är mäklaryrket lite av en livsstil och vi brinner för att hjälpa dig uppfylla dina bostadsdrömmar. Genom att förmedla varje bostad tryggt, med hög kvalitet och mycket engagemang hoppas vi vara det naturliga valet för dig när du ska sälja en fastighet i Söderköping....

490 omdömen om Fastighetsbyrån Söderköping

Sedan starten hos Reco 2013

Ewa K
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vikbolandet

Mycket bra. Kan inte ha varit bättre!!

Dan H
Vikbolandet

Kunnig, insiktfull, engagerad. Snabb att återkoppla. Väldgt trevlig!

Mikael K
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Berg en del av Fastighetsbyrån Söderköping

Seriös och kunnig fastighetsmäklare.

Rasmus Peter T
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Berg en del av Fastighetsbyrån Söderköping

Bra bemötande, snabb och bra kontakt. Smidig

Jonas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Trevligt bemötande och en proffsig process!

Ebba W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Fantastisk mäklare som lever upp till sitt goda rykte. Bara +++++

David D
Centralt / Strömmen

Andreas has been very good and took all the time needed to take me through the paperwork

Henrik B
Centralt / Strömmen

Mycket proffsig och transparent genom hela processen. Bra priskänsla och snabb i all återkoppling. Tryggt som säljare.

Karin J
Svärtinge

Andreas är duktig, kunnig och mycket trevlig! Vi är Mycket nöjda med vår affär

Anders J
Svärtinge

Mycket seriöst och proffsigt agerande genom hela köp- och säljprocessen.

Magnus W
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Påläst, förtroendeingivande, trygg och saklig. Mycket bra prestation

Britt Marie Elisabeth R
Ringarum

Blev väl bemött. Fredrik var trevlig engagerad och tillmötesgående. Lätt att nå och gav bra tips och information. Vi har känt oss trygga med Fredrik Levde väl upp till våra förväntningar som kan sammanfattas med det ovan sagda.

Jerry H
Ringarum

Fungerat snabbt och bra. Hoppas det fortsätter så under resten av processen, återstår ju lite att göra som att få hjälp med deklarationen nästa år. Fredrik kan rekommenderas.👍👍👍

Carolina H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Berg en del av Fastighetsbyrån Söderköping
Ringarum

Snabb, tillgänglig, tillmötesgående, noggrann, lugn, flexibel

Svar från Fredrik Berg

Tack Carolina för de fina orden 🤩🙏🏻

Karin E
Vidablick

Proffsig Känner av personer han möter och anpassar mötet efter det Ansvarstagande och kunnig

Karin J
Centralt / Strömmen

Trevlig och professionell vid alla våra möten

Anders J
Centralt / Strömmen

Mkt trevligt och professionellt bemötande.

Cecilia S
Kneippen

Mycket förtroendeingivande och serviceminded. Bra resonemang med blivande köparen.

VIKTOR D
Kneippen

Bra hanterat av Andreas på alla sätt och vis. Huset vi köpte var underhand och inte på marknaden. Toppen genom hela processen!

Marcus E
Smedby / Ånestad

Snabb återkoppling och hjälp. Trevlig.

Ann-Charlott R
Vidablick

Kan varmt rekommendera Andreas. Han är en seriös och lättsam mäklare. Som var enkel och tillmötesgående. L.R

Daniel S
Vidablick

Andreas gav en bra bemötande och intryck, kan verkligen rekommendera honom. Han är precis så en mäklare ska vara duktig på att förklara hur allt ting kommer gå till vid försäljning, även hjälpsam vid allt pappersarbete som blir vid en försäljning.

Annika K
Vilbergen

Blev bemött bra av mäklaren. Allt gick så fort så hann inte reflektera så mycket.

Doris P

Vi blev mycket bra bemötta av en erfaren och skicklig mäklare. Med sitt lättsamma och trevliga sätt var han varken svår eller komplicerad att arbeta med.

Eva F

Andreas gav ett seriöst och kunnigt intryck.

Tomas F

Andreas gjorde ett mycket seriöst och sakligt intryck.

Magnus E

Saklig och lugn samt väldigt seriös och serviceinriktad. Ser både köparen och säljaren.

Carl B
Röda Stan

Väldigt lättsam och professionell. Andreas skötte allt väldigt smidigt, höll oss hela tiden uppdaterade med information vilket vi uppskattade. Kan varmt rekommendera om ni ska sälja.

Niklas Leif Rudolf N
Åby

Glad, rolig. Behjälplig i frågor mellan oss och säljare. Jobbar hårt för både köpare och säljare Med Andreas kan man känna sig trygg och vi rekommenderar honom.

Samuel P
Ljunga

Snabb försäljning och trevligt bemötande

Linda A
Ljunga

Bra bemötande. Hade inga förväntningar då arbetsmarknaden ser ut som den gör blev glad att fastigheten såldes efter första visningen.

Jimmy L
Ljunga

Förklarar bra, har koll på fastigheten. En trevlig mäklare som jag snabbt fick ett bra intryck av.

Carl Lucas Lennart Z
Skogshem

Glad, trevlig, tillmötesgående och professionell!

Bengt J
Skärgårdsbyn Mon S:t Anna

Vänligt och snabb återkoppling - Marie försöker alltid hitta lösningar för att köpet skall fungera för båda parter.

Inger Birgitta Elisabeth S
Sålde sitt hus med hjälp av

Marie är mycket engagerad i sin roll som mäklare. Hon lyckades med en snabb och lyckad försäljning, precis som jag önskade. Marie är en lättsam, glad och positiv person.

Tommy B
Gryts Skärgård

Trevligt bemötande av Marie. Fick bra och tydlig information. Tog god tid på sig vid visningen på ett förtjänstfullt sätt.

Michelle J

Andreas är en mycket trevlig och lättsam mäklare. Han har varit smidig genom både vårat köp av gård och våran husförsäljning. Bästa mäklaren vi har varit i kontakt med.

Hanyu W
Smedby

We really appreciate Andreas’s dedication and professional approach throughout the entire process of viewing, bidding and helping us to finalize our first house purchase. His response to our questions were always swift, unbiased, and gave us detailed suggestions when needed. Never feel any pressure during our conversations. We will definitely consider the same broker for buying or selling in the future.

Nils-Olov A
Lindö / Berga

Duktig, påläst och kan sitt jobb

Conny O
Lindö / Berga

På alla sätt en reko ärlig och seriös mäklare, den första jag kommer rekommendera om någon frågar….

Victor B

Andreas var trevlig och lyhörd under hela vår köpprocess. Han var en bra visningsvärd, var påläst och hade svar på i princip alla våra frågor direkt vilket uppskattade. Avslutet var snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med hela processen.

Per-Arne J

Andreas bemöter oss med stor erfarenhet och kompetens. Våra förväntningar var höga men vi förstod efter våra samtal med Andreas att marknaden för husförsäljningar var i förändring på grund av osäkerhet hos köparna. Vi rekommenderar gärna Andreas som mäklare då han med stor erfarenhet och ett behagligt sätt är trevlig att samarbeta med.

Hanna Kristina K
Mogata

Kunnig med hög lokalkännedom. Trevlig och glad. Bemötte alla våra frågor och önskemål med intresse och entusiasm.

Carin Cecilia H
Mogata

Hon gjord ett bra jobb och höll oss hela tiden underrättade om vad som hände. Affären gick snabbt och smidigt!

Rebecca R
Köpte sitt hus med hjälp av

En trevlig mäklare som inger trygghet i bostsdsaffären

Rolf Christer L
Sålde sitt hus med hjälp av

Jag och Marie har råkat på varann tidigare, med gott resultat, vilket var anledningen att jag tog hjälp av henne igen i denna husförsäljning..

Maria H
Åby

Bra part i processen från start till mål. Han hade driv samtidigt som det fanns tid att planera och värdera försäljningen. Upplevde mig trygg och att han var en insatt kunnig mäklare gjorde att allt gick smidigt och proffesionellt till.

Lucie S
Åby

Previously, we had a pretty bad experience with mäklarens. Andreas exceeded our expectations and he was nice and polite to us the whole time. He also seemed to be quite honest, which is hard to find in mäklarens sometimes. :-)

Mikael M
Köpte sitt hus med hjälp av

Marie har under hela processen varit enkel att prata med och snabbt svarat.

Maria H
Söder / Klingsberg

Korrekt och noggrann, köpet uppleves säkert och ordningsssamt genomfört.