Shaquille Hilaire
Registrerad mäklare sedan 2019-11-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 8 Läs vad Shaquille Hilaire

• Tommy L köpte sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-29

Sofia
    Shaquille var snabb, trevlig och tydlig när jag köpte bostad! Väldigt nöjd med hans insats! Läs mer
  • Linus B sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-23

Hornstull
    Jag sålde en lägenhet på Lundagatan på Södermalm i Stockholm med Shaquille Hilaire som mäklare. Jag kan rekommendera honom. Lätt att samarbeta, bolla input med och gjorde ett bra jobb överlag. Hans värdering stämde med slutpriset och han var även lätt att få tag på. Läs mer
  • Henrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-22

Sofia
    Otrolig lätt att jobba med. Kommunikativ och professionell i sitt förhållningssätt och man fick intrycket av att han alltid hade kundens bästa i åtanke. Kunde inte valt en bättre mäklare. Sålde en etta på Södermalm och Shaquille fick igång ett starkt intresse för bostaden när resten av marknaden var ganska sval. Läs mer
  • Merja P sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-18

Nytorget
    Sålde min lgh nära Nytorget med Shaquilles hjälp under en knepig period. Kände mig trygg genom hela den långdragna processen. Shaquille är ett proffs! Lyhörd, engagerad och informativ. Snabb och enkel i kommunikationen. Skulle jag behöva en mäklare igen, tvekar inte att kontakta Shaquille igen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kim P sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-10

Sofia
    Trevlig och kunnig mäklare som alltid var tillgänglig för att svara på mina frågor och hålla mig uppdatera på statusändringar. Läs mer
  • Carlos D sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-12

Katarina
    Min Lägenhet var såld kanske på den undre delen av vad som fans i förhoppningen dock är jag jättenöjd över att den nådde en bra bit över den kritiska siffran jag INTE hade sålt den för.
    Shaquille var väldigt ärlig och hans analys av utgången var on spot.
    Det är väldigt betryggande att en Mäklare säger som det är och INTE som man önskar att det är. Läs mer
    2020-03-12 Shaquille H svarar Carlos D
    Stort tack för en fin rekommendation och ett fint samarbete Carlos. Önskar er all lycka framåt så ses vi på tillträdet! /Shaquille
  • Charlotta B sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-05

Hornstull
    Vi är mycket nöjda med försäljning av vår 2:a i Hornstull. Shaquille var mycket kommunikativ och professionell under hela säljprocessen, vi rekommenderar honom varmt och nästa gång det blir aktuellt med försäljning för vår del anlitar vi gärna Shaquille igen. Läs mer
    2020-03-12 Shaquille H svarar Charlotta B
    Stort tack för din fina rekommendation Charlotta och tack för förtroendet! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende. Ha det gott så länge så ses vi snart. / Shaquille
  • Alexander H sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-21

3:a
    Katarina
    Jag sålde en 3 på 86 kvadrat. Shaquille är en grymt trevlig, kompetent, professionell och pålitlig person och mäklare. Han höll vad han lovade. Jobbade hårt och var lätt att kommunicera med. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2020-03-12 Shaquille H svarar Alexander H
    Tack för din fina rekommendation Alexander och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning!
    Lycka till med det nya boendet så ses vi på tillträdet. / Shaquille

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér