Shaquille Hilaire

Shaquille Hilaire

Shaquille Hilaire är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Shaquille Hilaire har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 17 omdömen sedan 2019-11-18. Shaquille Hilaire har haft 16 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 17 Läs vad Shaquille Hilaire

• Shaquille har sålt vår bostadsrätt på Södermalm med gott resultat. Han har ett mkt trevligt och artigt bemötande. Vi var mkt samspelta i vår uppfattning om lägenhetens värde och pris. Försäljningen levde upp till vår förväntan.
    Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-28
    • 68.0 m²
    • Maria
    2020-10-28
  • Shaquille sålde min 1,5 på Bellmansgatan 19 i Stockholm. Vi la upp den som "på gång" och kort därefter hade vi en förhandsvisning av lägenheten. Shaquille och Fastighetsbyrån hade ett bra nät av potentiella köpare som han kontaktade inför visningen och samlade ihop ett stort gäng intressenter, som hade rätt budget utifrån mina förväntningar på försäljningen. Både bemötandet, förberedelserna och utfallet motsvarade och överträffade mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med både Shaquille och Fastighetsbyrån.
    Hanna G sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-26
    • 34.0 m²
    • Mariatorget
    2020-10-26
  • Sålt 3:a på Södermalm. Mäklaren var engagerad, lyhörd och driven vilket ledde till en bra affär. Kan varmt rekommendera honom.
    Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-21
    • 78.0 m²
    2020-10-21
  • Min mäklare, Shaquille Hilaire, mannen med extremt stort tålamod och tapperhet. Hela min försäljning sköttes på distans, från första till sista kontakt. Jag har aldrig tidigare anlitat någon/några för en flytt. Men nu var det värt varenda liten krona. Tillsammans tog vi oss igenom hela flytten och försäljning med bra vinst. Allt gick dessutom fort. Tack för ett förtroendegivande kompanjonskap under en månads tid! Du är värd allt!
    Sannah B
    Sannah B sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-10
    • 4:a
    • 90.0 m²
    2020-09-10
  • Jag köpte en mindre tvåa på Södermalm av Shaquille i området kring Mariatorget. Han var väldigt snabb på att svara och allt gick väldigt smidigt och kändes proffsigt och enkelt för mig som köpare, speciellt då det var min första bostadsrätt. Hela processen kändes väl hanterad. Så kan inte säga mer än att allt gick enl. förväntan.
    Beatrice D köpte sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-31
    • 2:a
    • 44.0 m²
    2020-08-31
  • Vi sålde vår 3a på Åsögatan STHLM. Vi hade länge velat sälja den men tvekat mest pga...passivitet. Vi kom inte till skott rent mentalt. Shaquille hjälpte oss ur detta och peppade oss på ett mkt trevligt och rationellt sätt. Shaquille levererade långt över förväntan, snabbt , smart o smidigt. Upplevelsen var långt mer positiv än vad vi hade föreställt oss.
    Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-26
    • 72.0 m²
    • Sofia
    2020-08-26
  • Sålt en etta på 33 kvadrat. Mkt nöjd med prestationen iom closad deal. Dialogen funkat utmärkt.och säljprocessen smidig.
    Tom J sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-20
    • 33.0 m²
    2020-08-20
  • Shaquille är mycket proffsig och kunnig. Märks att han har erfarenhet. Ärlig och lätt att prata med. Höll mig uppdaterad hela tiden. Toppbetyg!
    Martin W sålde sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-14
    • 2:a
    • 38.0 m²
    2020-08-14
  • Vi har köpt en 1:a på Södermalm. Jag inte träffat Shaquille personligen då köpet skett via ombud och fullmakt. Själva budgivningen gick väldigt snabbt där Shaquille "medlade" mellan köpare och säljare. Kontaktskrivning och överlåtelse har sedan flutit på relativt smidigt. Jag har känt mig trygg genom processen trots att jag inte varit på plats personligen, och inte sett bostaden live förrän efter köpet.
    Krister V köpte sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-07-09
    • 30.0 m²
    2020-07-09
  • Shaquille var snabb, trevlig och tydlig när jag köpte bostad! Väldigt nöjd med hans insats!
    Tommy L köpte sin lägenhet med hjälp av Shaquille Hilaire en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-06-29
    • 34.5 m²
    • Sofia
    2020-06-29

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte