11 rekommendationer

Andreas Nyberg
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Andreas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Andreas Nyberg

• Max G
    Max G skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas gjorde hela mitt köp till en enkel process! Proffsig och hjälpsam!
    2017-09-19 Andreas N svarar Max G
    Tack Max! Du kommer stormtrivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet, ha det fint!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas sålde min bostad på Södermalm. Från start till slut har jag varit jättenöjd! Andreas är professionell, trevlig och engagerad. Trevligt bemötande och alltid tillgänglig. Han får mina varma rekommendationer!
    2017-09-03 Andreas N svarar Jenny M
    Tack för ett gott samarbete Jenny! Hoppas du kommer trivas i din nya lgh. Kul att höra att du tycker allt fungerade bra med att sälja via mig. Hörs vi inte innan tillträdet så får du ha det så bra tills dess! //Andreas
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas sålde min lilla söderpärla och jag rekommenderar honom varmt. Han är proffesionell, rak och uppmärksam på vad jag önskade från försäljningen. Det var min första försäljning och jag kände mig välinformerad.
    2017-08-22 Andreas N svarar Sofia S
    Tack snälla för dom fina orden! Det var en riktigt rolig försäljning med spännande budgivning! Snyggt stylat och tack för gott samarbete! Och vilken härlig första söderlya för Max! Där kommer han trivas. Allt gott, Andreas
  • Nino S
    Nino S skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas hjälpte mig med köpet av min drömlägenhet på söder! Professionel, smidig och lätt att ha och göra med.
    2017-08-16 Andreas N svarar Nino S
    Tack för en väl genomförd affär och välkommen till söder Nino!
  • Ellen
    Ellen skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Vi hade ett gott samarbete processen igenom då Andreas är både tillgänglig och rådgivande. Jag rekommenderar gärna Andreas vidare.
    2017-06-26 Andreas N svarar Ellen
    Tack Ellen! Önskar er en trevlig sommar, vi ses på tillträdet!
  • Ying T
    Ying T skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har hög energi och är målinriktad. Han är lätt att tycka om.
    2017-05-24 Andreas N svarar Ying T
    Tack! Det gäller att vara på tårna i den här branschen. Jättekul att få hjälpa er med er försäljning och extra kul att vår kontorshund Theo fick vara med på ett hörn. Ha en underbar sommar nu så ses vi i slutet på juni. Hälsa Lasse!
  • Sofie
    Sofie skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har precis sålt min lägenhet med Andreas hjälp och är väldigt nöjd med hans arbete. Han är trevlig, professionell och tydlig och går alltid att få tag på för frågor som dyker upp. Han var dessutom ett bra bollplank vid olika val vi stod inför och kunde hjälpa oss med allt vi behövde hjälp med. De rekommendationer vi följde gällande styling osv var dessutom perfekta! Jag kände att jag helt kunde lägga ansvaret i Andreas händer och ta ett steg tillbaka i processen vilket kändes väldigt skönt. Skulle absolut välja Andreas igen vid en ev. försäljning framöver.
    2017-05-24 Andreas N svarar Sofie
    Hej Sofie & Christina! Det var ett sant nöje att få hjälpa till med er försäljning! Kändes som vi hade en mycket bra dialog genom hela försäljningsprocessen och Linda på Designtherapy gjorde verkligen ett toppenjobb! Ha en skön sommar nu så ses vi v 29 för tillträde!
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas var mäklare vid min försäljning, alltid tillgänglig, bra bollplank och tydlig.
    Kan varmt rekomendera honom vid försäljning av din lägenhet.
    2017-04-28 Andreas N svarar Sophie R
    Det var jättekul att få hjälpa dig Sophie! Hoppas du kommer trivas lika bra i ditt nya hem oxå! Vi ses på tillträdet. Mvh Andreas
  • Jens Ö
    Jens Ö skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Kan rekommendera.
    2017-04-11 Andreas N svarar Jens Ö
    Hej Jens och Susa! Det glädjer mig verkligen att ni är så nöjda, både som köpare och säljare. Vi ses i juni på båda till och frånträde :) Allt gott, Andreas
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålde med andreas. Mycket bra bemötande!!! Tydlig, inlyssnande och seriös. Hjälpsam och alltid tillgänglig! / jacob
    2017-04-11 Andreas N svarar Jacob K
    Tack Jacob för de fina orden. Vi ses på tillträdet :-) Allt gott, Andreas
  • Roger A
    Roger A skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Använde Andreas Nyberg vid min lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd. Tydlig, kunnig och förtroendeingivande. Rekommenderar starkt!
    2017-04-11 Andreas N svarar Roger A
    Tack för det fina omdömet Roger! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och att vi hörs igen när det är dags för nästa flytt! Allt gott, Andreas
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Evelina Schmekel