Åsa von Zweigbergk
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket van och skicklig förhandlare som gör mitt yttersta i varje affär, och vill att både köpare och säljare ska bli över förväntan nöjda. Utöver detta är jag professionell, serviceinriktad, informativ, noggrann, tävlingsinriktad och målfokuserad.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor just nu! I en stor våning med sjöutsikt, öppen spis och balkong på Södermalm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag drömmer om att bo i Palma de Mallorca när jag blir pensionär.
Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Åsa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Åsa von Zweigbergk

• Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Med stort engagemang tog Åsa uppdraget att sälja vår fyra på Södermalm.
    När vi skulle anlita en mäklare var tanken att vi skulle träffa tre olika mäklare och därefter göra vårt val, men efter att ha träffat Åsa kändes det bara som slöseri med tid att träffa några andra. Hon kändes som en självklart val och som visade sig vara ett val vi aldrig behövde ångra!

Även om jag begriper att Åsa hade flera andra försäljningar på gång samtidigt så lyckades hon ändå få oss att känna oss väldigt speciella och att det bara var vår lägenhet hon brydde sig om....

Uppskattade att Åsa var snabb på att återkoppla och hade den största respekt för våra önskemål, samtidigt som hon inte tvekade att komma med synpunkter om hon tyckte vi inte resonerade helt korrekt.

Åsa var påläst och det kändes tryggt att jobba ihop med henne.
    Förutom att Åsa är en väldigt trevlig person så är hon också en mycket kunnig säljare som verkar ha en fingertoppskänsla av att läsa av potentiella köpare och vad just de är ute efter.

Ger Åsa våra varmaste rekommendationer. Kommer vi någon gång i framtiden sälja nåt annat objekt vet jag att jag inte behöver ägna en sekund över att fundera vem man skulle kunna anlita för uppdraget. Läs mer
    2018-10-15 Åsa v svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth,
    Tackar ödmjukast för en så fin rekommendation och självklart kommer jag att hjälpa er i framtiden när helst ni behöver min hjälp.
    Hoppas vi ses snart igen.
    Önskar er en fin höst!
    / Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Amanda B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa hjälpte oss med vår bostadsaffär på Södermalm. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon gav mycket bra tips och vi kände oss trygga i hennes händer. Hon var flexibel och anpassande till våra önskemål. Vi kan starkt rekommendera hennes tjänster om ni vill sälja er bostad! Läs mer
    2018-09-26 Åsa v svarar Amanda B
    Hej Amanda,
    Tack snälla för er fina reco, det värmer i hjärtat. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag hoppas att kunna få hjälpa er även i framtiden. Allt gott och lycka till i ert nya hem! Mvh Åsa von Zweigbergk
  • John A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hon sålde min lägenhet i Hornstull, en etta.Gick för det pris som hon trodde på innan, Läs mer
    2018-05-22 Åsa v svarar John A
    Hej John, Tack snälla för din fina rekommendation.
    Ha en riktigt fin dag.
    Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Ana
    Ana skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa gjorde bostadsförsäljningen till en snabb och smidig affär och förhandlade fram ett bra pris! Läs mer
    2018-05-14 Åsa v svarar Ana
    Hej Ana, Tack snälla för ditt fina omdöme. Hoppas du njuter av sommarvärmen så ses vi på tillträdet! Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Lennart T skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det är stimulerande och kul att samarbeta med Åsa. Åsa är en kunnig och erfaren mäklare och hon har blick för hur man ska göra i ordning lägenheten inför fotografering och visning. Jag gjorde allt som hon föreslog och Åsa såg på så sätt till att jag var ordentligt sysselsatt i fem dagar. Sedan var visningar och försäljning avklarade på några dagar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Åsas insatser. Läs mer
    2018-03-22 Åsa v svarar Lennart T
    Hej Lennart, Tusen tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din våning. Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem på Södermalm sen. Vi ses på tillträdet.
    Allt gott!
    Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Anna G skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi använde Åsa när vi sålde vår lägenhet på Södermalm. Trots att bostadspriserna i Stockholm har varit lägre än normalt så lyckades Åsa fixa ett toppenpris till oss! Åsa är kunnig, noggrann och mycket professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-16 Åsa v svarar Anna G
    Tack Anna, Det var kul och väldigt smidigt att bistå er i försäljningen trots att ni befann er i en helt annan tidszon.
    Allt gott! Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Jan L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra generellt. Lätt att nå under processen. Bra information och service orienterad trots hon fick ersätta en annan mäklare på kort varsel. Läs mer
    2017-11-20 Åsa v svarar Jan L
    Hej Jan,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag är glad att du blev nöjd med försäljningen.
    Önskar dig all lycka i ditt nya boende.
  • Marianne L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionellt bemötande . Trevligt att vara kund hos er. Åsa von Zweigbergk är en kunnig och erfaren mäklare. Läs mer
    2017-11-17 Åsa v svarar Marianne L
    Hej Marianne,
    Och tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig.
    Ha ett fortsatt gott år, så ses vi nästa!!!
  • Ronny F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa var tydlig och rak och återkopplade enligt de samtal vi hade. Läs mer
    2017-11-16 Åsa v svarar Ronny F
    Hej Ronny,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Då vi inte ses på tillträdet får jag passa på att önska dig allt gott!
  • Loth H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa är mycket professionell, kunnig och kommunikativ. Det har varit enkelt, smidigt och känts tryggt att köpa mitt nya hem med henne som mäklare. Läs mer
    2017-11-16 Åsa v svarar Loth H
    Hej Loth,
    Åh tack för dina fina respons. Jag hoppas att du kommer att stormtrivas i din nya bostad. Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Helena Ö skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera
    Åsa Zweibergk. Hon är oerhört proffsig, positiv och trevlig. Mycket engagerad och jag kände mig trygg att ha anlitat henne till försäljningen av min bostad. Hon var alltid tiigänglig på mobilen även sent på kvällarna. Hon får högsta betyg av mig./ Helena Läs mer
    2017-10-16 Åsa v svarar Helena Ö
    Hej Helena,
    Stort tack för din fina rekommendation. Så kul att få ha hjälpt dig med detta.
    Önskar dig all lycka och hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.
    Hörs och ses igen vid tillträdet.
  • JanErik A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Gav ett proffsigt intryck och väl påläst om området. Ställde upp snabbt när det blev avgjort att hon får uppdraget. Om man också skall ta något påpekande så glömdes det bort med att ingen ytterligare städning skulle ske samt att dödsbo inte kan erhålla rutavdrag. Men helheten jättebra Läs mer
    2017-09-18 Åsa v svarar JanErik A
    Hej JanErik,
    Tack för er fina rekommendation. Ja, jag var lite snabb där men jag fick med det i tryck till prospekten. ;)
    Ha en fortsatt trevlig dag.
  • lennart W skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi drabbades av dålig tajming och oväntad turbulens på marknaden. Trots det lyckades Åsa lösa vår försäljning till ett för oss acceptabel pris. LoA Läs mer
    2017-09-18 Åsa v svarar lennart W
    Tack för er rekommendation.
    Skönt att ni blev nöjda, det är det viktigaste för mig!
  • Jenny P skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag valde Åsa som mäklare då hon stack ut i mängden när jag jämförde med andra leverantörer. Hon var riktigt engagerad från början och skickade info jag behövde för att kunna ta beslut. Hon hjälpte mig även med bevakning på nya lägenheter. Läs mer
    2017-05-29 Åsa v svarar Jenny P
    Hej Jenny, Stort tack för din fina rekommendation. Det värmer i sommarsolen. :)
    Önskar dig allt gott! Mvh Åsa von Zweigbergk
  • Åsa H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och trevlig. Jag är nöjd med Fastighetsbyrån och Åsa/mäklaren. Läs mer
    2017-05-23 Åsa v svarar Åsa H
    Hej Åsa,

Stort tack för din rekommendation. Lycka till nu med allt och ert nya boende.

• Peter D skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa får inte mindre än högsta betyg från mig. Jag är helt enkelt förvånad över hur hon hanterar utmanande uppgifter och önskemål med så mycket lätthet, professionalism, strategi och hög precision. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar starkt Åsa till andra. Utmärkt! Läs mer
    2017-05-21 Åsa v svarar Peter D
    Hej Peter,
    Tack snälla för din fina rekommendation. Jag önskar dig en fin sommar och ser fram emot att ses igen.
  • Yvonne E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Åsa. Kompetent, trevlig, tydlig och lugn. Kände oss trygga från första stund med vårt val av mäklare. Läs mer
    2017-03-29 Åsa v svarar Yvonne E
    Hej Yvonne,

Stort tack för er rekommendation. Det värmer.
    Vi hörs och ses vid tillträdet.
    Glad Påsk!

Med vänlig hälsning,
    Åsa von Zweigbergk Fastighetsbyrån Södermalm
  • Elin Y skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa von Zweigbergk var mycket professionell, pålitlig och kompetent under hela processen. Det var tydligt att hon är erfaren och driven och ingav väldigt mycket trygghet.

Hon var också till stor hjälp och fanns ständigt tillgänglig för frågor, vilket var väldigt uppskattat.

Jag kan starkt rekommendera Åsa. Läs mer
    2017-02-16 Åsa v svarar Elin Y
    Hej Elin,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var verkligen kul att få hjälpa dig och jag är glad du blev nöjd.
    Hoppas få fortsätta finnas tillgänglig i dina bostadsaffärer i framtiden.
    Vänliga hälsningar Åsa
  • Anders S skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa var bra i ett utsatt läge, lugn och tydlig. Jag rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2017-02-16 Åsa v svarar Anders S
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord. Värmer extra en dag som denna. :)
    Med vänliga hälsningar Åsa
  • Andreas L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej.
    Öppen med vad som är bra och vad som är dåligt.
    Lyhörd. Snabb. Och en bra fotograf. Kunnig.
    /Andreas Läs mer
    2017-02-15 Åsa v svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig.
    Tror att du kommer att stormtrivas i Hammarby ;)
    Hälsningar Åsa
  • Magnus B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tycker Åsa var riktigt bra att ha och göra med. Var bara en sak som inte riktigt kändes bra vilket gör att jag inte sätter det allra högsta betyget.

Det ´var att tillträdesdagen vid visningarna var en "förhandlingsfråga". När jag sedan vunnit budgivningen var det bara att acceptera den tillträdesdag som säljaren önskade sig. Där tycker jag att vi borde kunna ha resonerat om frågan. Läs mer
    2017-02-15 Åsa v svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Tack för din rekommendation. Jag förstår att det känns frustrerande. Vi mäklare har att förhålla oss till säljaren som vi rådgör med men som alltid har sista ordet, vilket ibland kan vara frustrerande även för oss. Jag hoppas iallafall att du kommer att trivas fint och att jag får möjligheten att hjälpa dig i framtiden.
    Med vänliga hälsningar / Åsa
  • Linda J skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa von Zweigbergk är en erfaren och mycket professionell mäklare med personligt engagemang och detaljerad kunskap om bostadsmarknaden i Stockholm. Jag har anlitat henne vid två försäljningar och kan verkligen rekommendera Åsa som mäklare men även för framtida tjänster i hennes yrkesliv.

Hon är driven och skärpt som person, tar sig gärna an komplicerade uppgifter och viker sig inte för motgångar. Att anlita Åsa har varit tryggt och smidigt, hon inger stort förtroende genom sin noggrannhet under alla steg inför, under och efter en försäljning. Hennes öga för detaljer märks tydligt i såväl dialog som leverans.

Vill du göra en bra affär eller anställa en ny kollega, så välj Åsa von Zweigbergk!
    2017-02-08 Åsa v svarar Linda J
    Hej Linda,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i bostadskarriären.
    Även om du flyttat från "mitt" område, så hoppas jag att kunna hjälpa dig nästa gång det är dags igen.
    Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Önskar dig allt gott!!
  • Karin F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är nöjd med mitt val av mäklare och fastighetsbyrå.
    Jag fick snabbt hjälp och mäklaren skötte sitt arbete bra. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Karin F
    Hej Karin,
    Tack snälla för din fina rekommendation.
    Hoppas att du hittat ditt nya hem i Gbg!!!
  • Marita E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, noggrann, lyhörd,lättsam & trevlig Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Marita E
    Hej Marita,
    Stort tack för din fina rekommendation.
    Jag hoppas jag får fortsätta att följa er bostadsresa. :)
    Önskar er allt gott!!!
  • Pengyu Z
    Pengyu Z skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    She's good and professional. The transaction went smooth! I recommend her if you want to sell or buy an apartment. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Pengyu Z
    Hi Pengyu,

I would like to thank you very much for the recommendation.
    I hope you are more than satiesfied in your new home and If you have any questions about the flat...do not hesitate to call me.
    Kindest Regards Åsa
  • Ylva R skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, saklig och med ett bra bemötande rakt igenom.
    Kan varmt rekommendera Åsa von Zeeigbergk. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Ylva R
    Hej Ylva,
    Stort tack för din rekommendation!!!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig.
    Hoppas jag kan hitta bostaden ni söker.
    Allt gott!
  • Eva L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hon var saklig , vänlig, tydlig och empatisk . Bara lovord att säga om henne! Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Eva L
    Hej Eva,
    Tack snälla för de fina orden.
    Hoppas ni trivs fantastiskt i våningen!!
    Du är varmt välkommen att höra av dig om du skulle behöva min hjälp i framtiden.
    All lycka till!!!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mäklare Åsa har skött de tre försäljningar av vindslägenheter vi sålt i Brf
    Uven Större 21, vilket hon skött mycket bra.
    Hon levde upp till vår förväntan. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Bengt B
    Hej Bengt,
    Tack för din fina rekommendation!!!
    Kul att ni blev nöjda, jag ser fram emot att få fortsätta följa dina fantastiska vindsvåningsprojekt.
    Ha det så gott!!
  • Emelie M skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det var lätt att kommunicera med Åsa och hon återkopplar snabbt, något som uppskattas enormt. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Emelie M
    Hej Emelie,
    Hoppas det gått bra för er med flytt och allt.
    Stort tack för din rekommendation.
    Allt gott! Mvh Åsa
  • Barbro G
    Barbro G skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi upplevde Åsa som mycket proffsig, saklig med ett vänligt bemötande och resultatet blev över förväntan.Vi vill gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Barbro G
    Hej Barbro,
    Jag vill tacka för din fina rekommendation. Det var ett nöje att arbeta med Er!!
    Hör bara av er igen om ni skulle behöva min hjälp.
  • Sverker I skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa höll i försäljningen av den lägenhet vi köpte - hon jobbade hårt för att säljaren skulle få bra betalt för sin lägenhet. Kan vara lite jobbigt när man är köpare!
    Men - en sådan mäklare vill vi ha när vi ska sälja! Så Åsa fick uppdraget att värdera vår lägenhet. Tanken var att hon skulle sköta försäljningen också. Pga Åsas semester, och att vi hade bråttom att få igång försäljningen blev det ett delat uppdrag mellan Åsa och en kollega. Vi fick bra betalt och Åsas värdering var korrekt. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Sverker I
    Hej Sverker,
    Stort tack för din rekommendation. Kul att ni blev nöjda!!
    Önskar er allt gott!
  • Cecilia W skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket professionellt bemötande och väldigt tillgänglig och flexibel. Något avmätt bemötande dock. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Cecilia W
    Hej Cecilia,
    Tack för din rekommendation. Jag tar det till mig och hoppas ni trivs fantastiskt i er fina bostad.
  • Malin E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag tycker att Åsa har varit proffsig genom all kontakt och i hela affären. Pålitlig och bra återkoppling! Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Malin E
    Hej Malin,
    Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas att jag får följa er bostadsresa fler gånger, det är bara att höra av er igen. Mvh Åsa
  • Pirjo A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa mäklade affären när vi köpte vår lägenhet för 3 år sedan och gjorde då ett professionellt jobb. Vi tog därför kontakt med henne igen, när vi nyligen skulle sälja lägenheten. Åsa motsvarade våra höga förväntningar och vi kan tveklöst rekommendera henne, både som köpare och som säljare. Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Pirjo A
    Hej Pirjo,
    Hoppas allt är bra med er och att affärerna går lysande!!!
    Jag vill tacka för rekommendationen och önskar er allt gott.
    Om ni ämnar flytta tillbaka till Stockholm, så hör av Er så ska jag hjälpa er.
  • Melker A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har tidigare haft dåliga vibbar av andra mäklare, men Åsa känns trovärdig och proffsig! Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Melker A
    Hej Melker,
    Stort tack för din rekommendation.
    Hoppas allt är bra med er och att ni trivs toppen!
  • Elisabeth L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra.dock blev det xtra höjning 150.000 efter vårt högsta bud och det var sagt att vi fått lgh. Ägaren ville ha mer betalt och allt gick snabbt, vi ville skriva på samma kväll. ........alla dörrar verkar vara öppna på marknaden.... Läs mer
    2017-02-08 Åsa v svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth, Tack för din fina rekommendation trots höjningen. Vi mäklare förmedlar bara bostaden och säljaren bestämmer alltid i slutändan, till vem, när och till vilket pris bostaden skall säljas. Vilket tyvärr drabbade er. Jag hoppas din dotter trivs bra i bostaden. Hälsa så gott och så hoppas jag att jag får hjälpa er nästa gång det blir dags. Allt gott.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson