Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket van och skicklig förhandlare som gör mitt yttersta i varje affär, och vill att både köpare och säljare ska bli över förväntan nöjda. Utöver detta är jag professionell, serviceinriktad, informativ, noggrann, tävlingsinriktad och målfokuserad.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor just nu! I en stor våning med sjöutsikt, öppen spis och balkong på Södermalm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag drömmer om att bo i Palma de Mallorca när jag blir pensionär. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Åsa von Zweigbergk

• Anna T
    Anna T köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-09

Jag har köpt en bostad på Södermalm. Ok bemötande men inte mer än så. Läs mer
  • CHRYSANTHI H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-31

Högsta betyg för Åsa von Zweigbergk som jag anlitade för att sälja min bostadsrätt på södermalm.
    Det kändes tryggt från första mötet och ända fram till kontraktskrivningen..
    Hon är en kunnig, seriös, ärlig och effektiv mäklare som jag rekommenderar varmt !! Läs mer
    2019-10-31 Åsa v svarar CHRYSANTHI H
    Hej Chrysanthi,
    Tack snälla du för din fina rekommendation.
    Det var också så kul att jobba med dig.
    Ha en fin resa!
  • Linda S
    Linda S skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Toppenmäklare verkligen. Väldigt engagerad! Läs mer
    2019-09-30 Åsa v svarar Linda S
    Hej Linda,

Tack snälla för din fina rekommendation. Det värmer!!! :)
  • MONICA H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-18

Vi valde med omsorg för att hitta mäklaren för våran lägenhet. Åsa stack verkligen ut! Hon var påläst, kunnig och mycket professionell. Vi kunde inte ha gjort ett bättre val. Åsa levererade ett rekordpris på en riktigt tuff marknad. Vi kommer att rekommendera henne till alla våra vänner och bekanta! Läs mer
    2019-09-19 Åsa v svarar MONICA H
    Hej Monica,

Tack snälla för er fina rekommendation.
    Jag hoppas att ni trivs toppen och att vi hörs och ses igen i framtiden!

• ERIKA W
    ERIKA W skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Uppskattade Åsas enkla, snabba, proffsiga och direkta sätt att hjälpa mig igenom en stor och skrämmande affär för mig som inte sålt lägenhet i Stockholm på mycket mycket länge. Hon förstod mig och fanns till hands för alla frågor, stora som små. Läs mer
    2019-09-04 Åsa v svarar ERIKA W
    Hej Erika,

Tack snälla för din fina rekommendation.
    Kul, att höra att du trivs bra i din nya bostad. Önskar dig en massa lycka till i livet!

Åsa v gillar detta
  • Hanna Rebecka T skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-02

Vi sålde vår lägenhet på Södermalm genom Åsa von Zweigbergk och kan varmt rekommendera henne till andra. Hon stack ut i mängden av mäklare som vi träffade och hon kändes väldigt professionell och kunnig. Hennes engagemang märktes tydligt och hon leverade över förväntan i en svår marknad. Läs mer
    2019-09-03 Åsa v svarar Hanna Rebecka T
    Hej Hanna,
    Stort tack för din fina rekommendation.
    Hoppas att ni stortrivs i ert "nya" boende.
    Ha en fortsatt fin sensommar!
    Med vänliga hälsningar, Åsa von Zweigbergk
    Åsa v gillar detta
  • Borja M köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-05

Katarina
    Jag köpte lgh genom Åsa. Hon är professionell, mycket kunnig och försäljningen var "smooth". Mycket njöd! Läs mer
    2019-08-29 Åsa v svarar Borja M
    Hej Borja,

Tack så mycket för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas kanon i din nya bostad.
    Med vänliga hälsningar.

• Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-15

Med stort engagemang tog Åsa uppdraget att sälja vår fyra på Södermalm.
    När vi skulle anlita en mäklare var tanken att vi skulle träffa tre olika mäklare och därefter göra vårt val, men efter att ha träffat Åsa kändes det bara som slöseri med tid att träffa några andra. Hon kändes som en självklart val och som visade sig vara ett val vi aldrig behövde ångra!

Även om jag begriper att Åsa hade flera andra försäljningar på gång samtidigt så lyckades hon ändå få oss att känna oss väldigt speciella och att det bara var vår lägenhet hon brydde sig om....

Uppskattade att Åsa var snabb på att återkoppla och hade den största respekt för våra önskemål, samtidigt som hon inte tvekade att komma med synpunkter om hon tyckte vi inte resonerade helt korrekt.

Åsa var påläst och det kändes tryggt att jobba ihop med henne.
    Förutom att Åsa är en väldigt trevlig person så är hon också en mycket kunnig säljare som verkar ha en fingertoppskänsla av att läsa av potentiella köpare och vad just de är ute efter.

Ger Åsa våra varmaste rekommendationer. Kommer vi någon gång i framtiden sälja nåt annat objekt vet jag att jag inte behöver ägna en sekund över att fundera vem man skulle kunna anlita för uppdraget. Läs mer
    2018-10-15 Åsa v svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth,
    Tackar ödmjukast för en så fin rekommendation och självklart kommer jag att hjälpa er i framtiden när helst ni behöver min hjälp.
    Hoppas vi ses snart igen.
    Önskar er en fin höst!
    / Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Amanda B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-22

Åsa hjälpte oss med vår bostadsaffär på Södermalm. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon gav mycket bra tips och vi kände oss trygga i hennes händer. Hon var flexibel och anpassande till våra önskemål. Vi kan starkt rekommendera hennes tjänster om ni vill sälja er bostad! Läs mer
    2018-09-26 Åsa v svarar Amanda B
    Hej Amanda,
    Tack snälla för er fina reco, det värmer i hjärtat. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag hoppas att kunna få hjälpa er även i framtiden. Allt gott och lycka till i ert nya hem! Mvh Åsa von Zweigbergk
  • John A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-05-15

Hon sålde min lägenhet i Hornstull, en etta.Gick för det pris som hon trodde på innan, Läs mer
    2018-05-22 Åsa v svarar John A
    Hej John, Tack snälla för din fina rekommendation.
    Ha en riktigt fin dag.

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Pontus Sjödin