Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Södermalm Åsa von Zweigbergk
Åsa von Zweigbergk
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket van och skicklig förhandlare som gör mitt yttersta i varje affär, och vill att både köpare och säljare ska bli över förväntan nöjda. Utöver detta är jag professionell, serviceinriktad, informativ, noggrann, tävlingsinriktad och målfokuserad.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor just nu! I en stor våning med sjöutsikt, öppen spis och balkong på Södermalm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag drömmer om att bo i Palma de Mallorca när jag blir pensionär. Läs mer

Läs vad 36 kunder tycker om Åsa von Zweigbergk

• Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Med stort engagemang tog Åsa uppdraget att sälja vår fyra på Södermalm.
    När vi skulle anlita en mäklare var tanken att vi skulle träffa tre olika mäklare och därefter göra vårt val, men efter att ha träffat Åsa kändes det bara som slöseri med tid att träffa några andra. Hon kändes som en självklart val och som visade sig vara ett val vi aldrig behövde ångra!

Även om jag begriper att Åsa hade flera andra försäljningar på gång samtidigt så lyckades hon ändå få oss att känna oss väldigt speciella och att det bara var vår lägenhet hon brydde sig om....

Uppskattade att Åsa var snabb på att återkoppla och hade den största respekt för våra önskemål, samtidigt som hon inte tvekade att komma med synpunkter om hon tyckte vi inte resonerade helt korrekt.

Åsa var påläst och det kändes tryggt att jobba ihop med henne.
    Förutom att Åsa är en väldigt trevlig person så är hon också en mycket kunnig säljare som verkar ha en fingertoppskänsla av att läsa av potentiella köpare och vad just de är ute efter.

Ger Åsa våra varmaste rekommendationer. Kommer vi någon gång i framtiden sälja nåt annat objekt vet jag att jag inte behöver ägna en sekund över att fundera vem man skulle kunna anlita för uppdraget. Läs mer
    2018-10-15 Åsa v svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth,
    Tackar ödmjukast för en så fin rekommendation och självklart kommer jag att hjälpa er i framtiden när helst ni behöver min hjälp.
    Hoppas vi ses snart igen.
    Önskar er en fin höst!
    / Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Amanda B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa hjälpte oss med vår bostadsaffär på Södermalm. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon gav mycket bra tips och vi kände oss trygga i hennes händer. Hon var flexibel och anpassande till våra önskemål. Vi kan starkt rekommendera hennes tjänster om ni vill sälja er bostad! Läs mer
    2018-09-26 Åsa v svarar Amanda B
    Hej Amanda,
    Tack snälla för er fina reco, det värmer i hjärtat. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag hoppas att kunna få hjälpa er även i framtiden. Allt gott och lycka till i ert nya hem! Mvh Åsa von Zweigbergk
  • John A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hon sålde min lägenhet i Hornstull, en etta.Gick för det pris som hon trodde på innan, Läs mer
    2018-05-22 Åsa v svarar John A
    Hej John, Tack snälla för din fina rekommendation.
    Ha en riktigt fin dag.
    Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
    Åsa v gillar detta
  • Ana
    Ana skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa gjorde bostadsförsäljningen till en snabb och smidig affär och förhandlade fram ett bra pris! Läs mer
    2018-05-14 Åsa v svarar Ana
    Hej Ana, Tack snälla för ditt fina omdöme. Hoppas du njuter av sommarvärmen så ses vi på tillträdet! Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
    Åsa v gillar detta
  • Lennart T skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det är stimulerande och kul att samarbeta med Åsa. Åsa är en kunnig och erfaren mäklare och hon har blick för hur man ska göra i ordning lägenheten inför fotografering och visning. Jag gjorde allt som hon föreslog och Åsa såg på så sätt till att jag var ordentligt sysselsatt i fem dagar. Sedan var visningar och försäljning avklarade på några dagar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Åsas insatser. Läs mer
    2018-03-22 Åsa v svarar Lennart T
    Hej Lennart, Tusen tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din våning. Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem på Södermalm sen. Vi ses på tillträdet.
    Allt gott!
    Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Anna G skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi använde Åsa när vi sålde vår lägenhet på Södermalm. Trots att bostadspriserna i Stockholm har varit lägre än normalt så lyckades Åsa fixa ett toppenpris till oss! Åsa är kunnig, noggrann och mycket professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-16 Åsa v svarar Anna G
    Tack Anna, Det var kul och väldigt smidigt att bistå er i försäljningen trots att ni befann er i en helt annan tidszon.
    Allt gott! Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Jan L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra generellt. Lätt att nå under processen. Bra information och service orienterad trots hon fick ersätta en annan mäklare på kort varsel. Läs mer
    2017-11-20 Åsa v svarar Jan L
    Hej Jan,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag är glad att du blev nöjd med försäljningen.
    Önskar dig all lycka i ditt nya boende.
  • Marianne L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionellt bemötande . Trevligt att vara kund hos er. Åsa von Zweigbergk är en kunnig och erfaren mäklare. Läs mer
    2017-11-17 Åsa v svarar Marianne L
    Hej Marianne,
    Och tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig.
    Ha ett fortsatt gott år, så ses vi nästa!!!
  • Ronny F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa var tydlig och rak och återkopplade enligt de samtal vi hade. Läs mer
    2017-11-16 Åsa v svarar Ronny F
    Hej Ronny,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Då vi inte ses på tillträdet får jag passa på att önska dig allt gott!
  • Loth H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa är mycket professionell, kunnig och kommunikativ. Det har varit enkelt, smidigt och känts tryggt att köpa mitt nya hem med henne som mäklare. Läs mer
    2017-11-16 Åsa v svarar Loth H
    Hej Loth,
    Åh tack för dina fina respons. Jag hoppas att du kommer att stormtrivas i din nya bostad. Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson