Åsa von Zweigbergk är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Åsa von Zweigbergk har varit registrerad mäklare sedan 2009-12. Åsa von Zweigbergk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.7. Åsa von Zweigbergk har haft 31 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en mycket van och skicklig förhandlare som gör mitt yttersta i varje affär, och vill att både köpare och säljare ska bli över förväntan nöjda. Utöver detta är jag professionell, serviceinriktad, informativ, noggrann, tävlingsinriktad och målfokuserad.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor just nu! I en stor våning med sjöutsikt, öppen spis och balkong på Södermalm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag drömmer om att bo i Palma de Mallorca när jag blir pensionär.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 61 Läs vad Åsa von Zweigbergk

• 2020-11-10
    Träffade Åsa på en visning, tyvärr blev det ingen affär. Men vi hoppas hon förmedlar vårt nästa boende. Hög servicekänsla och informativ. Blev mycket imponerad!
    Hej, Tack för er fina rekommendation. Jag hoppas att vi kan hjälpa er att hitta ert nästa drömboende! Lycka till och på återhörande! Mvh Åsa von Zweigbergk

• 2020-11-06
    Tämligen ointresserad av mig som kund. Ett lättsålt objekt varför mäklaren inte ansåg sig behöva anstränga sig.
    Joe L
    • 60.0 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej Joe, Tack för att du tog dig tid att svara på reco.se. Jag vill härmed återkoppla, då jag känner att kritiken är något missriktad och att du är missnöjd över något som inte jag kunnat påverka. Min uppgift som mäklare är att tillvarata både köpare och säljares intressen. Jag förde dina frågor vidare till föreningen och när de inte kunde ge dig ett tillfredsställande svar, så kan du inte belasta mig för det. Jag har även efter denna notis fortsatt att bistå dig i frågor som rör ditt lägenhetsköp och jag hoppas du kommer att trivas bra! Hälsningar Åsa von Zweigbergk

• 2020-11-04
    Åsa är engagerad, förtroendeingivande och lätt att ha att göra med.
    Emil Fahlén G
    • 86.0 m²
    • Katarina
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej, Tack Emil det var ett nöje att få arbeta med er. Nu ska vi fokusera på att hitta ett nytt boende åt er också. Mvh Åsa von Zweigbergk

• 2020-09-14
    Jättenöjd med Åsa som mäklare. Hon gav ett erfaret intryck, var lyhörd och kommunicerade bra! Kan varmt rekommendera.
    Therese R
    • 43.0 m²
    • Katarina
    Tack Therese för din fina rekommendation. Det värmer! Med vänlig hälsning, Åsa von Zweigbergk

• 2020-08-24
    Allt har fungerat bra i samband med vår försäljning av bostadsrätt på Södermalm, Stockholm
    Maria S
    • 47.0 m²
  • 2020-08-15
    Vi sålde en 2,5:a i Tanto på Södermalm. Bemötandet från Åsa har varit mycket bra, proffsigt och flexibelt. Det hela var en mycket smidig process och vi har kunnat lita helt på hennes omdöme. Lägenheten såldes innan visning till ett mycket högre pris än vi vågat hoppas. Detta är andra gången jag har att göra med Åsa som mäklare och vi vände oss till henne just för att vi tidigare upplevt hennes kapacitet och trevliga bemötande av både säljare och köpare. Antagligen den bästa mäklaren på Söder!
    Cecilia W
    • 60.0 m²
    • Högalid
    Hej Cecilia, Stort tack för din fina rekommendation! Jag hoppas ni hittar ett minst lika fint boende framöver. :) Mvh Åsa von Zweigbergk

• 2020-07-26
    Proffsigt, trevligt och tryggt.
    Fredrik M
    • 80.0 m²
    • Katarina
    Tack Fredrik, för din rekommendation! Ha en fortsätt fin sommar. Mvh Åsa von Zweigbergk

• 2020-07-25
    Åsa var genom hela processen mycket engagerad och lätt att samarbeta med!
    Johanna K
    • 80.0 m²
    • Katarina
    Tack Johanna för din rekommendation! Nu kan ni fortsätta njuta av sommaren. Mvh Åsa von Zweigbergk

• 2020-05-10
    Hjälpsam och kunnig mäklare med hög servicekänsla. Väl bemött av henne samt tillmötesgående under hela bostadsköpet. Mycket nöjd som köpare av min bostad.
    Daniel B
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Maria
    Hej Daniel, Tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! Passar på och önska dig en fin sommar. Mvh Åsa von Zweigbergk

• 2020-04-01
    Otroligt engagerad och målinriktad på att vi som säljare får ut det bästa av affären. Åsa har ett fint bemötande och lätt att få förtroende för.
    Marit L
    • 76.0 m²
    • Sofia
    Hej Marit, Tack snälla du för din fina rekommendation. Det har varit trevligt att samarbeta med er, lycka till med ert nya boende. Mvh Åsa von Zweigbergk

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte