Carl-Filip Öster

Carl-Filip Öster

4.9 i betyg av 103 omdömen

Carl-Filip Öster är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Carl-Filip Öster har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 103 omdömen sedan 2016-11-25. Carl-Filip Öster har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 103 Läs vad Carl-Filip Öster

• Sålt vindsvåning på Södermalm. Bemötandet från mäklaren oklanderligt. Korrekt och noggrann person som inger förtroende. Tar ordentligt med tid och håller kunden underrättad hela tiden. Drar inte iväg utan har ett strikt professionellt förhållningssätt och också mycket trevlig.
    Ann-britt L sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-19
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Hornstull
    2020-10-19
    Tack så mycket Ann-Britt för din fina rekommendation . Stort stort tack för att jag fick ert förtroende.

Visa svar
  • Väldigt trevlig, professionell och lyhörd mäklare som gjorde försäljningsprocessen väldigt smidig för mig som säljare. Kan varmt rekommendera Carl Filip till alla som har tankar på att köpa eller sälja sitt boende
    Linus L sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-14
    • 1:a
    • 39.0 m²
    2020-10-14
    Tack så mycket Linus det var verkligen ömsesidigt. Grattis till försäljningen och stort tack för din fina Reco!

Visa svar
  • Sålt min etta tillsammans med Carl-Filip. Mycket hjälpsam, lyssnar på ens åsikt och ger ett stort förtroende. Bra koll på saker!
    Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-02
    • 1:a
    • 26.5 m²
    • Hornstull
    2020-10-02
    Tack så mycket Erik för jag fick förtroendet att hjälpa dig! Önskar dig all lycka till och att du också kommer trivas i nya lägenheten.

• Professionell, serviceminded, smidig
    Susanne W köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-21
    • 61.0 m²
    2020-09-21
    Tack så mycket Susanne! Grattis till lägenheten.

Visa svar
  • Responsiv och hjälpsam. Carl-Filip är grym!
    Carl A köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-16
    • 60.0 m²
    2020-09-16
    Tack så jättemycket Carl. Och till er båda, hoppas ni landat bra och kommer trivas :)

Visa svar
  • Filip är en trevlig, tillmötesgående och professionell mäklare. Precis den typ av person du vill ha att göra med under ett bostadsköp.
    Izabel Ö
    Izabel Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-09
    • 63.0 m²
    2020-09-09
    Tack så mycket Izabel, det är kul att höra. Grattis till lägenheten och jag hoppas ni kommer stormtrivas :).

Visa svar
  • Enkel och smidig process av vår 60+ kvm lägenhet på södermalm. Carl Filip var lyhörd, informativ och ro ingivande genom hela processen. Carl Filip mötte våra förväntningar samt översteg de; såg till att processen var så smidig som möjligt vilket vi uppskattade rejält. Kan absolut rekommendera!
    Filip N sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-03
    • 63.0 m²
    2020-09-03
    Tack till er båda, det var ett nöje att få hjälpa er och tack för er insats också. Stort tack för din recommendation Filip. Vi ses!

Visa svar
  • Köpt tvårummare på Söder Carl-Filip är en trevlig och behaglig person! Förklarade allt tydligt och var mycket hjälpsam. Skulle rekommendera honom varmt!
    Richard E köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-01
    • 46.5 m²
    • Maria
    2020-09-01
    Tack så jättemycket Richard, lycka till och grattis till lägenheten. Varmt välkomna att höra av er!

Visa svar
  • Trevligt bemötande från start och under hela köpprocessen. Vi köpte en 3:à på Södermalm. Mäklaren har verkligen gjort sitt yttersta för att kunna möta både säljare och oss köpare. Bra återkopplingar och förberedda möten. Vi kan absolut rekommendera Carl-Filip!
    Catharina H köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-12
    • 4:a
    • 76.5 m²
    2020-08-12
    Stort tack Catharina det värmer att läsa din fina Reco, grattis till er fina lägenhet och tack till med för fint bemötande.

Visa svar
  • Vi köpte vår lägenhet via Fastighetsbyrån och Carl-Filip. Han hanterade hela affären på ömsesidigt, snabbt. Som köpare har haft ett förtroende för hans personlighet, kunskap och arbetssätt.
    Filmon E köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-10
    • 4:a
    • 76.5 m²
    2020-08-10
    Tack Filmon, va kul att höra. Stort tack för din rekommendation!