Carl-Filip Öster
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning. Läs mer

Läs vad 59 Läs vad Carl-Filip Öster

• Gustav A sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-17

Sofia
    Sålt en etta på Södermalm. Carl-Filip är hur bra som helst! Läs mer
  • Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-14

Högalid
    Carl-Filip är så otroligt skicklig och ödmjuk samtidigt. Han lyckades förmedla trygghet till alla budgivare och gjorde att både köpare och säljare kände sig nöjda i slutändan. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-11-17 Carl-Filip Ö svarar Elin W
    Vilken fin rekommendation Elin, stort tack! Var ett nöje från min sida att få hjälpa er med er fina lägenhet.
  • Johanna H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-03

Sofia
    Carl- Filip är en tryygg och bra mäklare som levde upp till mina förväntningar stort. Läs mer
    2019-11-17 Carl-Filip Ö svarar Johanna H
    Tack så mycket Johanna, va kul att höra! Det var verkligen en snabb försäljning. Vi ses snart igen!
  • Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-01

Katarina
    Vi köpte via Carl-Filip. Han gav ett så pass bra intryck att vi valde att sälja vår bostad med hans hjälp likaså. Jag tror att Carl-Filips största tillgång som mäklare är hans stoiska lugn vilket gör det enklare att själv hålla sig lugn under den ganska hektisk process som det är att köpa / sälja bostäder. Läs mer
    2019-11-17 Carl-Filip Ö svarar Joakim S
    Tack Joakim! Ja visst kan det vara en lätt stress och det är en stor affär. Så det är viktigt :) Kul att höra er upplevelse och att ni känner så. Betyder mycket att få höra! Ödmjuk inför vårt samarbete och tack till er.
  • Alexandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-29

Katarina
    Vi har nyligen såväl sålt som köpt lägenhet på södermalt med hjälp av Carl-Philip. Han är engagerad, lugn, påtlitlig och goda kontakter som landade oss en försäljning innan visning, vi vill ge honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-11-17 Carl-Filip Ö svarar Alexandra T
    Tack Alexandra, kul att läsa din fina rekommendation. Var kul att jag fick hjälpa er på båda sidor med köp och sen försäljning. Och att allting gick så bra och smidigt. Tack från min sida också och ert engagemang inför visningen.
  • Dan Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-11

Katarina
    Vänlig, lugn och professionell. Läs mer
    2019-09-11 Carl-Filip Ö svarar Dan Ö
    Tack så mycket Dan för din fina Reco och betyg. Tack också för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen.
  • JUAN E sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-26

Högalid
    Bra och tydlig kommunikation. Ser verkligen till att alla blir så nöjda de kan vara givet marknaden. Läs mer
    2019-08-28 Carl-Filip Ö svarar JUAN E
    Tack Juan, var verkligen kul att få hjälpa dig med lägenheten och tack för din fina rekommendation.
  • Elin H
    Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-20

Högalid
    Carl-Filip har varit hjälpsam, trevlig och tydlig hela vägen! Läs mer
    2019-07-21 Carl-Filip Ö svarar Elin H
    Tack så jätte mycket Elin, grattis till nya lägenheten!
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-16

Maria
    Sålde vår lägenhet på Södermalm. Allting fungerade jättebra. Läs mer
    2019-07-17 Carl-Filip Ö svarar Karin H
    Tack så mycket Karin för rekommendationen, hoppas ni får en fin sommar och kommer trivas bra i ert nya boende. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • Rosaria G sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-02

Högalid
    Jag har sålt min bostadsrätt lägenhet med Carl-Philip som mäklare.
    Det har varit en smidig och bekväm resa, vilket var för mig viktigt pga mitt krävande arbete.
    Jag uppfattar C-P som lyhörd, professionell, konkret och pålitlig. Man anar en gedigen skola och erfarenhet bakom hans handling... Läs mer
    2019-07-02 Carl-Filip Ö svarar Rosaria G
    Hej Rosaria, tack så mycket för din fina rekommendation. Det värmer att läsa hur du upplevt min tjänst :) Jag vill också tacka dig för att jag fick förmedla din lägenhet, vårt samarbete och din hjälp genom affären. Önskar dig en fin sommar och vi ses till tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk