Carl-Filip Öster

Carl-Filip Öster

Carl-Filip Öster är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Carl-Filip Öster har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Carl-Filip Öster har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.9. Carl-Filip Öster har haft 40 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 165 Läs vad Carl-Filip Öster

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-08-09 Verifierad kund
    Carl-Filip arbetade hårt med försäljningen av vår lägenhet och var väldigt professionell i alla kontakter med både oss och potentiella köpare.

Skulle verkligen välja Carl-Filip igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-06-29 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att ha och göra med. Svarar snabbt i telefon och och tar snabbt reda på efterfrågad information.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Positiv och flexibel.
    Lätt att samarbeta med
    Förväntan vad gäller tillgänglighet och snabbhet i processen infriades
  • Torbjörn L
    Påläst
    2022-06-22 Verifierad kund
    Väldigt välbemötande! Hjälpsam och ärlig
    2022-06-11 Verifierad kund
    Carl-Filip var precis som man önskar sig under en försäljningsprocess. Han satte sig in i våra mål och la upp en bra strategi som han drev hela vägen in i mål.
    Vi sålde i en tid (maj/juni) när alla uppfattade marknaden som osäker. Men Carl-Filip hade jättebra koll på vad som hände i andra försäljningsprocesser och kunde dra nytta av den erfarenheten i vår försäljning.
    Utöver att vara en skicklig mäklare är han också snabb i återkopplingarna och väldigt trevlig.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Carl-Filip är en professionell, kommunikativ och trevlig mäklare som levererade över förväntan och fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Rekommenderas varmt!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi hade inte kunnat vara mer nöjda med Carl-Filip som mäklare vid köpet av vår lägenhet på Duvnäsgatan. Han får högsta av alla betyg och våra varmaste rekommendationer⭐️⭐️⭐️
    Han är trygg, lugn, transparent och upplevs säker i sin roll som mäklare och är dessutom otroligt sympatisk och trevlig som person.
    Därtill hade vi även en väldigt trevlig säljare😃 Tusen tack!
    Jättetack Paulina det värmer att höra. Stort tack från min sida också, det är verkligen ömsesidigt så kul att ha er som köpare :) och grattis till lägenheten!! Carl-Filip Öster
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra, tydlig, snabb. Mycket tillmötesgående.
    Högsta betyg.
    Tack Anna för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet :) Carl-Filip Öster
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mäklaren uppfyllde de krav och förväntningar jag hade.
    Tack Mats, stort tack också från min sida att jag fick uppdraget att förmedla lägenheten. Carl-Filip Öster