Carl-Filip Öster
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning. Läs mer

Läs vad 67 Läs vad Carl-Filip Öster

• Magdalena G köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-17

Hornstull
    Köpte en liten lägenhet på söder.

Mäklaren var trevlig och kunnig.

Dock låg fel planlösning ute ganska länge.
    Låg även kvar med den nya sedan efter påpekande.

Annars bra upplevelse. Kan tänkte mig att använda honom när jag säljer i framtiden. Läs mer
    2020-02-18 Carl-Filip Ö svarar Magdalena G
    Hej tack Magdalena, du är varmt välkommen att höra av dig när det blir dags. Men jag hoppas du kommer trivas bra ett tag först! Och då ska planskissen vara korrekt :) . Stort tack för din rekommendation!
  • Helena E köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-17

Sofia
    Jag köpte en tvåa på Södermalm i Stockholm och Carl-Filip var väldigt behjälplig och behaglig under hela processen. Allt gick smidigt och bra. Toppbetyg! Läs mer
    2020-02-18 Carl-Filip Ö svarar Helena E
    Tack så mycket Helena och lycka till med renoveringen. Grattis till den fina lägenheten!
  • Per Kristoffer D sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-10

Hornstull
    Sålde min lägenhet på Södermalm, Carl-Filip visade prov på en bra kombination av tålamod, flexibilitet och fingertoppskänsla vad gäller marknaden. Fick till en affär som jag var mycket nöjd med trots mina höga krav! Skulle absolut anlita Carl-Filip igen! Läs mer
    2020-02-11 Carl-Filip Ö svarar Per Kristoffer D
    Tack så mycket Per! Önskar dig all lycka till framåt och förtroendet att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
  • Moa G sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-04

Hornstull
    Carl-Filip sålde vår lägenhet och vi är verkligen supernöjda över hans insats! Lyhörd, skicklig och vänlig. Vi kan inte vara mer nöjda! Läs mer
    2020-02-05 Carl-Filip Ö svarar Moa G
    Tack Moa! Det glädjer mig att höra och tack för ert förtroende samt fina betyg.
  • Anders A
    Anders A köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-03

Katarina
    Carl-Filip kändes lugn och trygg, hjälpsam och svarade på de frågor som dök upp vid lägenhetsköpet. Läs mer
    2020-02-04 Carl-Filip Ö svarar Anders A
    Tack Anders, hoppas ni kommer trivas riktigt bra i nya lägenheten. Jag hoppas vi ses framöver!
  • Maud R sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-30

Katarina
    Mäklaren var proffsig och sålde vår lya på Ringvägen snabbt. Hade en hög förväntad nivå på försäljningspris och vi landade precis under den, så jag är nöjd. Läs mer
    2020-01-31 Carl-Filip Ö svarar Maud R
    Tack så mycket Maud för era 5 recos, det värmer att höra. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • Daphne A sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-13

Maria
    Jag har fått hjälp av Carl-Filip från Fastighetsbyrån med försäljning av min etta på 25 kvm vid Mariatorget. Bemötandet har alltid varit trevligt och professionellt. Kommunikationen har hela tiden varit enkel och Carl-Filip är en lyhörd mäklare. Jag har hela tiden känt mig trygg under hela säljprocessen vilket var en viktig apsekt för mig som förstagångssäljare. Läs mer
    2020-01-14 Carl-Filip Ö svarar Daphne A
    Tack så mycket Daphne va kul att du är nöjd med min tjänst. Tack för din fina reco och att jag fick hjälpa dig med försäljningen!
  • John S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-29

Sofia
    Carl-Filip är riktigt bra att ha å göra med. Enkel, ärlig å bra på att sälja:) Läs mer
    2019-12-03 Carl-Filip Ö svarar John S
    Tack så mycket John, det värmer att höra. Va jättekul att få förtroendet att hjälpa er med båda lägenheterna. Ser fram emot att hålla kontakten. Tack för er 100% insatts också!
  • Gustav A sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-17

Sålt en etta på Södermalm. Carl-Filip är hur bra som helst! Läs mer
    2019-11-20 Carl-Filip Ö svarar Gustav A
    Tack Gustav, du gjorde också ett bra jobb i förberedelserna. Tack för vårt samarbete!
  • Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-14

Högalid
    Carl-Filip är så otroligt skicklig och ödmjuk samtidigt. Han lyckades förmedla trygghet till alla budgivare och gjorde att både köpare och säljare kände sig nöjda i slutändan. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-11-17 Carl-Filip Ö svarar Elin W
    Vilken fin rekommendation Elin, stort tack! Var ett nöje från min sida att få hjälpa er med er fina lägenhet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk