Carl-Filip Öster
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning. Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Carl-Filip Öster

• Gabrielle R skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag och min partner köpte vår första bostad av Carl-Filip. Vi var supernöjda med vår upplevelse. Carl-Filip kändes påläst om objektet, kunnig och trevlig.

Det kändes som han fanns där för både köpare säljare. Vi uppskattade speciellt att han var så himla duktig och snabb på att återkoppla till oss, exempelvis när vi lagt bud.

Om/när vi säljer i framtiden kommer vi absolut att kontakta Carl-Filip.

Tack för allt! Läs mer
    2018-11-15 Carl-Filip Ö svarar Gabrielle R
    Tack så jättemycket Gabrielle, det värmer att höra! Hoppas allt gått bra med in flytt i lägenheten. Jag håller gärna en kontakt framåt och det är bara att höra av er. Er rekommendation betyder mycket. Önskar er allt gott!
  • Johan A skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Som köpare kan jag intyga att Carl-Filip är professionell, engagerad och har ett trevligt bemötande. Jag har kunnat känna mig trygg med att Carl-Filip velat åstadkomma en affär som både säljare och köpare kan vara nöjda med. Läs mer
    2018-11-15 Carl-Filip Ö svarar Johan A
    Tack så mycket Johan för din rekommendation. Det betyder mycket för mig att få läsa och höra din upplevelse!
  • Anton A sålde sin bostad med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi upplever Carl-Filip som mycket tillmötesgående, kompetent, rak och engagerad. Kommer absolut kontaktas inför nästa försäljning. Rekommenderas starkt.

/Anton & Sofia Läs mer
    2018-10-16 Carl-Filip Ö svarar Anton A
    Tack så mycket Anton & Sofia! Jättekul att höra. Tack för att jag fick hjälpa er!
  • Raquel M skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    excellent service, professional, he knows the market and he works pro-actively to get the best deal for the customers Läs mer
    2018-10-19 Carl-Filip Ö svarar Raquel M
    Thank you Raquel for the good feedback, Im so happy for you and your deal :)
  • Leif G köpte sin bostad med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har köpt en etta med otroligt läge på Götgatan, Södermalm.

Jag blev respektfullt bemött av mäklaren. Fick genast förtroende för honom då han gav ett ödmjukt och seriöst intryck.

Han löste också en förhandsvisning med kort varsel där vi fick chansen att lägga bud innan ordinarie visning.

Betyget visar att jag är mycket nöjd, vi fick ett kontrakt och är övertygad om att säljaren också är nöjd.

Sammanfattningen blir att alla parter kan vara glada; köpare, säljare och mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Carl-Filip Ö svarar Leif G
    Tack så jättemycket Leif, det värmer att läsa och kul att ni upplevde ert köp på det sättet. Det är det jag brinner för att alla ska vara nöjda!
  • Mattias E skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt bostad på Högalidsgatan 52A.

Carl-Philip har varit mycket bra från start till mål. Han har varit mycket tillmötesgående och han har varit väldigt tillgänglig och alltid återkommit snabbt de få gånger han inte kunnat svara. Han har också hels tiden hållit oss uppdaterade om vad som händer i processen under hela försäljningen.

Car-Philip levde verkligen upp till våra förväntningar och priset blev även betydligt högre än väntat. Läs mer
    2018-10-11 Carl-Filip Ö svarar Mattias E
    Tack så mycket för rekommendationen Mattias!
  • Karin A skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip har varit en fantastisk mäklare. Han hjälpte till att sälja min lägenhet, 2:a, på Blekingegatan.
    Han fanns alltid tillgänglig och hjälpsam utöver vad jag förväntade mig!
    Redan börjat rekommendera honom vidare, kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2018-10-11 Carl-Filip Ö svarar Karin A
    Tack så mycket Karin för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet! Det värmer att höra!
  • Johan S sålde sin bostad med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip utstrålar trygghet, ödmjukhet och professionalism. Med stenkoll på marknad och konkurrens levererar Carl-Filip utöver det vanliga. Vid eventuell kommande affär finns bara en mäklare, fastighetsbranschens talang no 1. Läs mer
    2018-10-11 Carl-Filip Ö svarar Johan S
    Tack Johan, väldigt kul att få hjälpa er och precis så jag vill att det ska kännas för dig som säljare! Stort tack!
  • Dödsboet efter Sune D sålde sin bostad med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt 3- rums lägenhet på Södermalm.

Mycket trevligt bemötande av mäklaren.

Lätt att kommunicera och vi fick en bra återkoppling under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-09-05 Carl-Filip Ö svarar Dödsboet efter Sune D
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa er och en fin rekommendation!
  • Petronella S skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip är en engagerad o förtroende i givande mäklare som har koll på läget - kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-06-15 Carl-Filip Ö svarar Petronella S
    Tack Petronella för din rekommendation!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson