Carl-Filip Öster
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning. Läs mer

Läs vad 52 Läs vad Carl-Filip Öster

• Elin H
    Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-20

Högalid
    Carl-Filip har varit hjälpsam, trevlig och tydlig hela vägen! Läs mer
    2019-07-21 Carl-Filip Ö svarar Elin H
    Tack så jätte mycket Elin, grattis till nya lägenheten!
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-16

Maria
    Sålde vår lägenhet på Södermalm. Allting fungerade jättebra. Läs mer
    2019-07-17 Carl-Filip Ö svarar Karin H
    Tack så mycket Karin för rekommendationen, hoppas ni får en fin sommar och kommer trivas bra i ert nya boende. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • Rosaria G sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-02

Högalid
    Jag har sålt min bostadsrätt lägenhet med Carl-Philip som mäklare.
    Det har varit en smidig och bekväm resa, vilket var för mig viktigt pga mitt krävande arbete.
    Jag uppfattar C-P som lyhörd, professionell, konkret och pålitlig. Man anar en gedigen skola och erfarenhet bakom hans handling... Läs mer
    2019-07-02 Carl-Filip Ö svarar Rosaria G
    Hej Rosaria, tack så mycket för din fina rekommendation. Det värmer att läsa hur du upplevt min tjänst :) Jag vill också tacka dig för att jag fick förmedla din lägenhet, vårt samarbete och din hjälp genom affären. Önskar dig en fin sommar och vi ses till tillträdet!
  • Ragnar P köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-24

Katarina
    Trevlig, hjälpsam och professionell! Läs mer
    2019-06-25 Carl-Filip Ö svarar Ragnar P
    Stort tack Ragnar! Grattis till er nya lägenhet och jag hoppas ni kommer trivas bra.
  • Miriam N köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-24

Katarina
    Bra bemötande, mycket hjälpsam och sympatisk. Läs mer
    2019-06-25 Carl-Filip Ö svarar Miriam N
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Önskar er en fin sommar Miriam!
  • Helén H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-27

Sofia
    Carl-Filip har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på Södermalm.
    Jag upplever Carl-Filip som kunnig, påläst och engagerad. Han är lugn, trevlig och positiv. Carl-Filip har varit väl förberedd från första mötet och han har varit noga med kontinuerlig återkoppling under hela processen. Vi har haft en bra dialog och jag har fått klok vägledning både med "styling" och beslut om tillvägagångssätt vid försäljningen.
    Jag kan varmt rekommendera Carl-Filip som mäklare. Läs mer
    2019-06-07 Carl-Filip Ö svarar Helén H
    Tack så mycket Helene. Det var jättekul att få hjälpa dig med din försäljning och det betyder väldigt mycket för mig att du är nöjd med min tjänst, stort tack! Önskar dig lycka till framåt och hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten.
  • Cecilia L
    Cecilia L sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-20

Katarina
    Carl-Filip är både snabb och enkel att ha som mäklare! Vi sålde vår lägenhet på en vecka och alla förväntingar uppfylldes på proffotionellt utfört. Vi rekommederar honom varmt! Läs mer
    2019-05-20 Carl-Filip Ö svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia för din fina rekommendation. Tack för att jag fick hjälpa er och glad för er lyckade försäljning.
  • Mattias d köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-09

Köpt bostad. Snabb respons och korrekt bemötande. Läs mer
    2019-05-13 Carl-Filip Ö svarar Mattias d
    Tack så mycket Mattias, hoppas ni kommer trivas i er fina etagelägenhet.
  • Hanna T köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-04

Katarina
    Jag har både upplevt ett köp och ett sälj av bostad med Carl-Filip. Jag har blivit bemött med trygghet, tydlighet och professionalism vilket har gjort att hela processen har varit en ren fröjd. Rekommenderar starkt Carl-Filip. Läs mer
    2019-05-06 Carl-Filip Ö svarar Hanna T
    Wow tack Hanna, så kul att få hjälpa dig med både köp och sälj. Stort tack för din rekommendation och vi ses på till- och frånträde.
  • Leonard G sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-13

Katarina
    Carl-Filip hjälpte oss att sälja vår två på Södermalm. Han är alltid tydlig, hjälpsam och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med hur han hanterade hela processen! Läs mer
    2019-04-15 Carl-Filip Ö svarar Leonard G
    Tack så mycket till er båda för ett trevligt samarbete. Er rekommendation betyder mycket för mig och tack för det fina betyget! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Vi ses snart igen på tillträdet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk