Carl-Filip Öster

Carl-Filip Öster

Carl-Filip Öster är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Carl-Filip Öster har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Carl-Filip Öster har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.9. Carl-Filip Öster har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 137 Läs vad Carl-Filip Öster

• köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-07-05
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Tillgänglig och återkopplade snabbt. Jag har inget negativt att anmärka allt.
    Tack Christine för din rekommendation grattis till lägenheten! :) Carl-Filip Öster
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-07-02
    Lugn, mycket trevlig och ärlig 🌸
    Tack för ditt fina betyg Merith! Carl-Filip Öster
    • Maria
    2021-06-19
    Mkt bra och trevligt bemötande.
    Inga särskilda förväntningar men inget att klaga på.
    Uppfattade honom som vänlig och hjälpsam. Mätte i lägenheten och skickade bild av ett förråd.
    Tack Ellen!! och för att du kände dig trygg som köpare på distans. Carl-Filip Öster
    2021-06-18
    Mycket trevlig och upplevdes öppen. Carl-Filip ordnade en extra visning enbart för mig och det gick mycket bra! Han kunde svara på de flesta frågor vi hade om bostaden och återkom med det han inte kunde svara på vid tillfället för frågan.
    Carl-Filip upplevdes som kompetent, trevlig och mån om att vi, både köpare och säljare, skulle få en bra affär.
    Anledningen till att det blir 4/5 "poäng" beror på att han inte återkom då jag hade sökt honom på telefon. Det fanns säkert bra anledningar till det, men inget som kommunicerades.
    Tack så mycket Robert för er fina Reco och grattis till lägenheten! Ja det gick fort med både privatvisning och kontrakt samma dag. :) Carl-Filip Öster
  • Annika B
    2021-06-14
    Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Carl-Filip Öster som mäklare. Han är en mycket lyhörd, lugn, noggrann och sympatisk person som verkligen kan och brinner för sitt jobb.
    Tack för all hjälp, Carl-Filip!
    Ödmjukaste tack Annika för att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig all lycka till och stort tack för din fina Reco. Carl-Filip Öster
    2021-06-14
    Trevligt bemötande och inga anmärkningar.
    Tack Arvid, grattis till lägenheten!! Carl-Filip Öster
    2021-06-07
    Jag har köpt en bostad på Södermalm och tyckte att hela processen gick väldigt smidigt. Carl-Filip var på både min och säljarens sida och kändes som att han ville att det skulle bli en bra och snabb affär, där både parter var nöjd med priset. Lätt att fixa förhandsvisning och lätt att få tag i på telefonen.
    Tack så mycket Celina för ditt fina omdöme, va kul! Grattis igen till lägenheten! Carl-Filip Öster
    • Sofia
    2021-06-07
    Vi fick snabbt förtroende för Carl Phlip som mäklare. Han var intresserad o engagerad av försäljningen av vår lägenhet på Södermalm.
    Han kan sin sak, är kunnig o lätt o bra i kommunikationen.
    Affären gick dessutom snabbt. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Tack Barbro, väldigt glad att jag fick hjälpa er och att er försäljning gick så bra. Och snabbt ja :) Tack för er fina Reco och tack till er med! Carl-Filip Öster
    2021-06-07
    Han fick kämpa men gjorde det väldigt bra till slut. Rekommenderas!
    Sålt bostaden och blev alltid bemött bra, oavsett tid på dygnet.
    Tack Ylva, ja det blev det och grattis till er. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya lägenheten och hoppas ni kommer trivas där också! Carl-Filip Öster
    • Sofia
    2021-05-27
    Otroligt professionell, lugn och trevlig.
    Kändes väldigt tryggt att köpa med Carl-Filip i en annars galen och hetsig marknad.
    Tack så mycket Christian, grattis till lägenheten! Carl-Filip Öster