Carl-Filip Öster
Registrerad mäklare sedan 2016-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-25
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn, skapar tydlighet och är bra på att guida både köpare och säljare genom affären. Mitt mål är alltid att nå ett så högt slutpris som möjligt. Att jag i min tidigare idrottskarriär jobbat mycket målinriktat ser jag som en stor fördel när det kommer till försäljning och min roll som fastighetsmäklare. Jag är bra på att hitta rätt köpare och är stark i införsäljning och förhandlingssituationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden åker jag gärna skidor, cyklar MTB och spelar golf.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tävlat på elitnivå i alpin skidåkning. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Carl-Filip Öster

• Anneli K sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-07

Maria
    Sålde lägenhet med hjälp av Carl-Filip. Han har haft vårt förtroende lyssnat på våra önskemål genom hela processen. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Sofie N köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-07

Katarina
    Mycket proffsigt och personligt bemötande! Läs mer
  • Anna H
    Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-26

Katarina
    Jag har sålt 2 rok på Södermalm i Stockholm med Carl-Philip Östers proffsiga hjälp. Han var lyhörd för mina önskemål och gav goda råd och tips om hur vi skulle genomföra affären på bästa sätt. Allt har gått smidigt genom hela processen.
    Vill därför varmt rekommendera Carl-Philip och skulle inte tveka att anlita honom igen. Läs mer
    2020-06-26 Carl-Filip Ö svarar Anna H
    Stor stort tack Anna för din rekommendation, det var så kul att få hjälpa er med försäljningen!
  • Katrin S
    Katrin S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-24

Sofia
    Vi sålde vår bostadsrätt, en etta på Bondegatan, med Carl-Filips hjälp. Han är väldigt kunnig, trevlig och snabb på att svara på alla frågor som kan uppkomma. Försäljningen gick mycket fortare än vad vi trodde den skulle göra då Carl-Filip redan hade kontakt med potentiella köpare. En mycket smidig säljprocess! Läs mer
    2020-06-25 Carl-Filip Ö svarar Katrin S
    Tack så mycket Katrin för din fina rekommendation och tack till hela familjen för er hjälp med att få lägenheten så fint stylad.
  • Jonas V sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-09

Mycket hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas. Läs mer
    2020-06-12 Carl-Filip Ö svarar Jonas V
    Tack Jonas för ert fina betyg, det var ömsesidigt tack till er med och bra jobbat! Nu kan ni blicka framåt till nya.
  • Gustav C sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-01

Katarina
    Kan varmt rekommendera Carl-Filip!

Väldigt lugn, metodisk och profesionell genom hela processen vilket gav ett lugn till oss som säljer men även till spekulanterna.

Vi sålde vår bostad mitt under pandemin och gick väldigt smidigt och bra. Slutpris blev betydligt högre än snittet. :) Läs mer
    2020-06-12 Carl-Filip Ö svarar Gustav C
    Stort tack för rekommendationen Gustav :) och till er båda för den tid ni la ner på försäljningen. Jag hoppas vi hörs framåt!
    Gustav C gillar detta
  • Gun S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-01

Katarina
    Mycket trevlig och engagerad, lätt att kommunicera med Läs mer
    2020-06-12 Carl-Filip Ö svarar Gun S
    Tack för er rekommendation och att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • Hanna B
    Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-25

Hornstull
    Tack så mycket Carl-Filip för all hjälp med försäljning av min etta! Tydlig, lättillgänglig och väldigt lätt att ha att göra med. Uppfyllde alla mina förväntningar och har varit till stor hjälp under hela processen. Vill varmt rekommendera dig till andra som behöver en engagerad mäklare! Läs mer
    2020-06-12 Carl-Filip Ö svarar Hanna B
    Tack Hanna det var ett nöje att få hjälpa dig och sälja din fina etta, du gjorde också ett bra jobb! Önskar dig all lycka till och stort tack för din fina rekommendation!
  • Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-25

Katarina
    Köpte en lägenhet av Carl-Filip och allting gick väldigt smidigt. Han är duktig, transparent och serviceminded. Läs mer
    2020-06-12 Carl-Filip Ö svarar Anders S
    Tack Anders, kul att få vara med vid ditt köp. Varmt välkommen att höra av dig och lycka till med renoveringen!
  • Henrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-05

Katarina
    Vid köp av en tvåa på Södermalm var jag och min sambo väldigt nöjda med Carl-Filip då han var väldigt tydlig och enkel i sitt sätt att kommunicera. Allt gick väldigt smidigt och vi kände ett stort förtroende för Carl-Filip genom hela processen. Vi blev bemötta med en stor ödmjukhet och kände oss hela tiden respekterade och 100% informerade. Läs mer
    2020-05-25 Carl-Filip Ö svarar Henrik B
    Tack så mycket Henrik, va kul att höra. Grattis till lägenheten och jag hoppas vi hörs längre fram!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér