156 rekommendationer

Cecilia Hjelmér
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Cecilia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 156 kunder tycker om Cecilia Hjelmér

• Peter E
    Peter E skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Fantastisk kompetent duktig och trevlig. Ordentlig, noggrann och föredämlig på alla sätt. Omdömet gemensamt för oss båda som ägde brf.
    Peter Ekelund
    Blir gärna referens om der behövs.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är kunnig, professionell, engagerad och effektiv. Återkopplar snabbt och är tillgänglig. Som säljare kände jag mig mycket trygg med henne som mäklare och rekommenderar henne varmt.
  • Mathilda H
    Mathilda H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är en lugn och seriös mäklare med gedigen kunskap inom sitt område. Hon visar även på ett stort intresse för både säljare och köpare vilket gör att affären känns trygg. Hon jobbar hårt och mycket och är snabb med återkoppling. Strukturerad. Glad. Ambitiös.

Mathilda Hornstull
  • Monica S
    Monica S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket kompetent och hårt arbetande mäklare. Gav kontinuerligt info om objektet i säljkedjan.
    Vi kan varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån som mäklarfirma!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Påläst, noggrann, taktisk, hjälpsam, personlig
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är verkligen duktig på att vara en perfekt blandning mellan seriös och personlig, precis som man vill ha en mäklare. Pedagogisk och analytisk kring siffror och marknadsläge, och samtidigt bra på att ge råd kring mjukare värden som inredning och styling. Snabb, effektiv och verkar jobba dygnet runt(?). Kan inte annat än att rekommendera.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi träffade och jämförde flera olika mäklare innan vi hittade Cecilia. Det som gjorde att hon utmärkte sig särskilt mycket, och som gjorde vårat val ännu mer självklart, var att hon redan innan mötet hade lagt upp en fenomenal strategi anpassad efter just vår bostadsrätt.

Tack vare Cecilia gjorde vi en drömförsäljning, trots att marknaden börjat skaka och förutsättningarna för att sälja egentligen inte var de bästa. Hon satte ett högt mål, högre än vi föreställt oss, och jobbade stenhårt med extravisningar och liknande för att nå dit. Det var fantastiskt smidigt att kunna förlita sig helt på Cecilia i alla avseenden under processen, det enda vi behövde göra var att vänta på uppdateringar.

Cecilia är också en genuint trevlig person som är otroligt serviceorienterad och mån om att alltid göra det lilla extra både för säljare och köpare. Ett stort plus var också att hon gav ett bra pris och dessutom gav ingående instruktioner för hur vi kunde styla hela lägenheten, vilket gjorde att vi inte behövde betala för homestyling. Cecilia är i särklass den bästa mäklaren vi har haft kontakt med och vi vill därför ge våra allra bästa rekommendationer.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia var mäklare både för den lägenhet vi köpte och sedan för den vi sålt. Som köpare var det tryggt att ha henne som mäklare, hon återkopplade alltid snabbt på de frågor vi hade och köpet kändes bra rakt igenom. Som säljare var det fantastiskt att ha henne, hon la ner väldigt mycket jobb och hade möten med oss under sena kvällar. Vi blev mycket nöjda med priset vi fick för lägenheten vi sålde. Kan varmt rekommendera Cecilia.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är supernöjda med valet av vår mäklare Cecilia Hjelme'r och hade inte kunnat få en mer engagerad, seriös, lyhörd, tillgänglig, pålitlig och dessutom mycket trevlig mäklare att utföra uppdraget med att sälja vår bostad. Helnöjda med andra ord! //Åsa&Stefan Wiksten
  • Ida L
    Ida L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde min lägenhet genom Cecilia och är mer än nöjd med allt från första kontakt till kontrakt. Cecilia är en otroligt engagerad person och låter ingenting, absolut ingenting, falla till slumpen. I min mening är hon en extremt "klickbar" person och jag får för mig att hon är en sådan människa man sent glömmer. Förutom det otroliga engagemang hon visar är hon positiv, rak i sin kommunikation, ärlig, envis, väldigt proffsig och verkar ge allt för att göra både säljare och köpare nöjda. Precis som "alla andra mäklare" tänker du. Nej! - Cecilia är inte som andra mäklare, hon är mycket bättre och givetvis de självklara valet när det kommer till egen framtida försäljning samt rekommendationer till vänner och familj. Topp-betyg och lite till från mig :)
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dedikerad och proffsig, levererade över förväntan. Rekommenderas!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Duktig och engagerad mäklare! Cecilia stämde av bra med mig som säljare och gjorde sitt bästa för alla parter!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är den i särklass bästa mäklaren som jag varit i kontakt med under de 10 år jag har hunnit med att köpa och sälja lägenheter. Hon är lätt att samarbeta med, lyhörd men rak, påläst och väl förberedd, ger alltid snabba svar och är dessutom väldigt trevlig. Du kommer inte ångra dig om du anlitar Cecilia!
  • Leif S
    Leif S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är duktig på att förstå och lyfta fram det som är viktigt och säljande i lägenheten.Hon är också proffsig och seriös i sin yrkesroll.Jag kan varmt rekomendera henne som mäklare.
  • Max N
    Max N skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är utan tvekan den mest engagerade mäklare jag har anlitat, eller haft att göra med över huvud taget. Hon jobbar hårt: ordnade visningar med kort varsel både sena kvällar och tidiga morgnar efter potentiella köpares önskemål, vilket resulterade i många budgivare. Hon svarar snabbt på telefon och sms, även sent på kvällarna. Hon var även mycket skicklig när det gäller tips om vad som ska fixas innan visningar och fotografering. Dessutom är hon en mycket glad och trevlig person att ha att göra med. Lägenheten såldes på drygt en vecka till ett högre pris än vad jag räknat med.

Sammantaget överträffade hon mina förväntningar på en mäklare med råge, jag kommer tveklöst anlita henne igen om jag får chansen!
  • Jerker H
    Jerker H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, glad, positiv. Viktigt att tycka om mäklaren när man kanske gör sitt livs största affär .
  • Martina R
    Martina R skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt nöjd med mitt samarbete med Cecilia. Hon är proffsig, hjälpsam, tillgänglig och väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera henne.
  • Peter S
    Peter S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia sålde min lägenhet och gjorde processen väldigt bra och framförallt enkel för mig som säljare.
    Cecilia är pålitlig och svara snabbt.
  • Jan L
    Jan L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är väldigt nöjd med Cecilia Hjelmér som mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Hon har svarat snabbt på frågor och kommit med många bra tips både när jag har efterfrågat det och på eget initiativ. Jag kan varmt rekommendera Cecilia Hjelmér som fastighetsmäklare!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rekommenderar verkligen Cecilia Hjelmér. Har fått mycket hjälp under min försäljning, svar på frågor, kontaktat föreningen, hittade en bra stylist, väldigt flexibel med visningar.
    Försäljningen gick snabbt till ett mycket bra pris.
  • Linda O
    Linda O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och tillgänglig när man behövde bolla frågor.
  • Sofie O
    Sofie O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är en strålande mäklare som hela tiden besvarade mina samtal och alla frågor jag hade. Dessutom gjorde hon det lilla extra med att hjälpa mig med alla problem runtomkring som uppstod som egentligen inte låg på hennes bord att lösa. Kommer absolut kontakta henne när jag kommer i tankar att sedan sälja lägenheten.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Toppen! Vi fick jättebra hjälp och allt löpte på smidigt!
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Riktigt nöjd med Cecilias arbete! Alltid tillgänglig, glad och full av energi. Allt gick snabbt och smidigt - mycket tack vare Cecilias hårda arbete!
  • Hannes O
    Hannes O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är nöjda med hela processen, från de första diskussionerna till försäljningen. Cecilia svarade alltid snabbt och var tillgänglig även på kvällar och helger vb.
  • Eric B
    Eric B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia har ett lugnt och seriöst bemötande. Samtidigt jobbar hon också väldigt noggrant och ambitiös. Extremt nöjd!
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättebra! Min lägenhet var svårsåld när jag köpte, jag var enda spekulanten och köpte för under acceptpriset. När vi nu sålde hade vi sammanlagt 82 personer på tre visningar och hade budgivning med 11 spekulanter och vi nådde ett högre pris än vi någonsin vågat hoppas på. Oerhört bra, trevligt och proffsigt bemötande som betalade sig väl.
  • Marie-louise B
    Marie-louise B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vänlig och snabb i responsen vid intresse för objektet.
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia Hjelm'er var väldigt trevlig, hjälpsam och professionell. Vi är mycket nöjda!
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Extremt proffsig, alltid på ett gott humör och allt gick väldigt smidigt. Fick även ett väldigt bra pris. Rekommenderar starkt!!
  • Linn B
    Linn B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tydlig och jag känner/ kände mig trygg med Cecilia.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är jättenöjda med Cecilia. Hon är sympatisk, tillgänglig, kunnig, effektiv och ordnade en affär som alla parter var nöjda med.
  • Robin T
    Robin T skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia var grym! Det gick fort och smidigt.
  • Branka S
    Branka S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Snabb och smidig affär! Vi är supernöjda!
  • Eliza K
    Eliza K skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt proffsig, ödmjuk och hjälpsam! Snabb med att svara på frågor, var enkel att på sms/telefon. En av de bättre mäklarna jag träffat!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Fantastiskt duktig!
    en bästa mäklaren jag mött hittills, och då har jag köpt och sålt = köpt/sålt genom 12 mäklare de senaste 5 åren.

Tack!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är snabb, proffsig och hon har mitt fulla förtroende vad gäller både att sälja bostad till mig samt att sälja min/vår bostad.
  • Adrienne V
    Adrienne V skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia var väl förberedd på vårt objekt och bostadsområde samt visade ett genuint engagemang av våra intressen gällande försäljningen. Hon kan verkligen sin sak. Jag kommer anlita Cecilia i framtiden. Sällan har vi känt oss så trygga med en mäklare som Cecilia!
  • Anna L
    Anna L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är så nöjda och glada att vi valde Cecilia från Fastighetsbyrån. I vårt val av mäklare så utmärkte hon sig bland de andra kandidaterna genom professionalism, ödmjukhet och stor kompetens om marknaden på Södermalm. Hon bemöter oss som kund och även spekulanterna med mkt energi, karisma och utstrålning. Tack Cecilia!
  • Vida F
    Vida F skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Härlig, ödmjuk, ärlig och hjälpsam!! Cecilia är den bästa mäklaren jag bemött hittills och då har jag mött Många!! /vida
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    En engagerad mäklare som ger en direkt och tydlig återkoppling. Kontakten med Cecilia har varit enkel hela vägen från start till mål. Professionell och tydlig i sin yrkesroll.
  • Johan B
    Johan B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kanon mäklare som sprider trygghet och ger ut all information i minsta detalj för ett tryggare köp Av bostad :)
  • Barni N
    Barni N skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket professionell och tillmötesgående. Cecilia har under hela processen varit tillgänglig och hållit oss uppdaterad/informerad om försäljningsprocessen.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mkt professionell, lyhörd och effektiv genom hela processen. Det kändes tryggt att anlita Cecilia som vår mäklare.
  • Per L
    Per L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Överlag en mycket seriös och duktig mäklare. Efter att har träffat ett 25-tal mäklare den senaste månaden toppar Cecilia.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är snabb, kommunikativ, proffsig och engagerad. Guldstjärna i kanten!
  • Tove S
    Tove S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia var väldigt proffsig från början till slut. Kunde hon inte svara när man ringde så var hon alltid snabb att ringa upp. Hon höll en alltid informerad om allting och är duktig på återkoppling, t.o.m veckor efter försäljningen.
    Väldigt glad och trevlig!
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hjälpsam, tillmötesgående! Jag var på köparsidan och upplevde bara det som positivt.
  • Maria L
    Maria L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag upplevde Cecilia som mycket professionell. Hon arbetade hårt med att lösa en knivig situation med en presumtiv köpare och gjorde allt för att jag som säljare skulle bli nöjd.
  • Berit B
    Berit B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Full koll, omhändertagande och duktig säljare. Jag köpte min lägenhet genom Cecilia och hade en fantastiskt bra köpupplevelse. Hon hade mycket bra engagemang och jag kände mig verkligen sedd som kund och köpare. Ett bostadsköp är en stor affär med många juridiska aspekter. Med Cecilia så kändes inget komplicerat och allt hanterades proffessionellt.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Olivia Raaé
Evelina Schmekel
Åsa von Zweigbergk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Alexandra Hanwik
Carl-Filip Öster