Cecilia Hjelmér

Cecilia Hjelmér

Cecilia Hjelmér är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Cecilia Hjelmér har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 288 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Hjelmér har haft 47 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 288 Läs vad Cecilia Hjelmér

• sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Hornstull
    2021-06-29
    Cecilia Hjelmér har en mycket ärlig framtoning.
    Hon gav en realistisk bild av vad jag kunde förvänta mig av försäljningen.
    Jag förstod med en gång att hon är synnerligen professionell i sitt yrkesutövande,
    vilket bidrog till, att jag genom hela affären kände mig trygg.
    T.o.m. katten som är rädd för allt, var lugn i Cecilias närvaro.
    Jag är helt nöjd och ger de allra varmaste rekommendationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Hornstull
    2021-06-28
    Vi hade turen som fick Cecilia som mäklare då det är min och min sambos första bostad

Turen var att Cecilia var tillmötesgående och förstående över vår nervositet till vårt första bostadsköp och gav oss råd för att underlätta situationen

Vårt förtroende till Cecilia resulterade i att vi köpte lägenheten

Tack ännu en gång
    2021-06-24
    Jättebra på alla sätt!!! Professionell, kunnig, trevlig. Förväntningen var att få lägenheten såld till det pris jag ville ha och det uppfylldes.
    2021-06-24
    Exceptionally professional, knowledgeable, pays attention to the details, responsible, great personality! The best I know in Stockholm!
    • Mariatorget
    2021-06-24
    Detta var andra gången jag sålde en lägenhet med Cecilias hjälp, och hon var precis som sist extremt proffsig: Strukturerad, snabb, tydlig och trevlig att samarbeta med. Jag sålde lägenheten för det pris jag hade hoppats på, och det gick dessutom otroligt smidigt. Kan varmt rekommendera Cecilia till alla som ska sälja på Södermalm.
    2021-06-10
    Trevligt bemötande, lätt att kontakta, smidig affär
    2021-06-10
    Väldigt positiv upplevelse. Kände inte att mäklaren var påträngande eller liknande, vilket tyvärr ofta händer. Kunde ha rimliga och informativa dialoger. Köpandet av bostad är oftast en väldigt hetsig och snabb affär men upplevde att Cecilia var lugn och sansad relativt till hur marknaden och mäklare generellt fungerar.
  • Anna J
    2021-05-10
    Väldigt hjälpsam, svarar transparent på alla frågor och ser till att man som köpare hittar sitt drömobjekt. Cecilia är lite som en "matchmaker" mellan säljare och köpare och är duktig på att hitta den ideala matchningen. Jag köpte en lägenhet i hjärtat av södermalm tillsammans med min sambo och det kändes som att både vi och säljaren var nöjda med affären. Vi fick det vi sökte efter utan att hamna i mitten av en hetsig och stressig budgivning och säljaren fick även det han hade efterfrågat.

Vi är riktigt nöjda med denna smidiga affär och kommer stortrivas i vår nya lägenhet på söder.
    2021-05-08
    Cecilia var professionell och inlyssnande. Rekommenderar henne!
    • Mariatorget
    2021-05-01
    Sålt min lägenhet och är väldigt nöjd med min mäklare Cecilia Hjelmér. Hon har hjälpt till på alla sätt och alltid snabbt återkopplat om jag haft frågor. Är mycket nöjd med försälningen.