Cecilia Hjelmér
2018-08 - 2019-01

Läs vad 191 kunder tycker om Cecilia Hjelmér

• Johanna Mattsson skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-11

Hängiven och kunnig, finns bara gott att säga om Cecilia Läs mer
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-11

Pålitlig och hjälpsam från första mötet, kommer varmt rekommendera Cecilia till vänner och bekanta! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Gabriella B köpte sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-08

Ett väldigt trevligt bemötande . Dock saknades tydlig info om OVK när jag efterfrågade den och hon återkom heller aldrig med denna info utan jag fick själv undersöka saken med föreningen innan köp. Även beskrivningen av den sk.festlokalen var begränsad och lätt förskönad då den endast kan användas fram till 21.00 och är i en väldigt fuktig och källarlik miljö. Den beskrevs som betydligt trevligare än den var.
    I övrigt inget att klaga på. Läs mer
  • Elisabet K sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-22

Vi ville sälja vår lilla etta för 2500 000:- och sålde den för 2450 000:-.
    Cecilia kändes mycket engagerad och grundlig.
    Vi rekommenderar henne!
    Mvh Elisabet och Stefan Läs mer
    2019-01-08 Cecilia H svarar Elisabet K
    Tack för samarbetet! Er mysig etta på bottenplan om 17 kvm har/hade det lilla extra=) Är glad att ni känner er nöjda med 2450 000 kr även om målet var 2500 000 kr.
    Cecilia H gillar detta
  • Susanne M sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-30

Marknaden är något mer osäker idag och därav kände jag att en försäljning kunde bli svårare. Bostaden jag sålde var en 2:a på Södermalm. Jag har blivit otroligt bra bemött av min mäklare. Hon har varit tydlig med vad jag kan förvänta mig och ständigt hållit mig uppdaterad kring hur vi låg till med försäljningen. Jag har fått snabb respons och återkoppling på frågor och funderingar. Hon har varit ett bra bollplank men samtidigt neutral i viktiga funderingar. Jag är väldigt nöjd med sättet hon gick till väga och aldrig känt att hon gett upp mitt projekt för ett annat viktigare. Läs mer
  • Rebecca T sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-25

Cecilia kontaktade mig redan för ett par år sedan för en gratis värdering av min bostad. Hon har lyssnat in mina önskemål inför en ny bostad, tipsat mig om visningar och hållit kontakten. Hon har nu hjälpt mig med försäljningen på ett otroligt engagerat sätt, varit lyhörd och flexibel, och arbetat mycket hårt med köpare. Vi har haft ett mycket gott samarbete och hon har varit tydlig och pedagogisk. Trots få besökare på visningarna gav hon inte upp och hon fann inom kort köparen genom sina kontakter. Jag är glad att jag vände mig till Cecilia och kan varmt rekommendera henne!
    Rebecca Törnblom, nöjd säljare! Läs mer
  • Jenny Ö
    Jenny Ö skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-22

Jag anlitade Cecilia för att sälja min bortgångna mammas lägenhet och det visade sig vara helt rätt beslut. Cecilia är en mycket engagerad och kunnig mäklare som fick mig att känna mig helt trygg. Hon är väldigt lyhörd och kommunikativ och ger alltid raka besked. Dessutom är hon oerhört trevlig och har mycket humor. Jag kan verkligen rekommendera Cecilia! Läs mer
  • Andrea A sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-18

Professionell och trevlig mäklare som månar om att få en bra affär i hamn så snart som möjligt. Läs mer
  • Tove G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-01

Cecilia är riktigt serviceminded, duktig på att möta människan oavsett vem det är eller vilket roll (köpare och säljare). Hon förstår behovet och gör sitt yttersta och lite till för att se till att leverera!!

Det är andra gången vi säljer med hjälp av Cecilia och vi kommer helt klart göra det igen! :) Läs mer
  • Julia G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-25

Det är andra gången jag anlitar Cecilia för att sälja en bostad. Denna gång var det en två på söder. Cecilia ger sig aldrig, hon är kunnig och duktig på att läsa av människor. Hon håller en alltid informerad och jag känner mig trygg med henne och hennes kompetens. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson