Cecilia Hjelmér
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 216 Läs vad Cecilia Hjelmér

• Jenny P köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-19

Hornstull
    Köpte en 1:a av Cecilia och hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Det var smidigt och okomplicerat. Helt perfekt! Läs mer
  • Erik O
    Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-14

Katarina
    Cecilia hjälpte mig sälja min bostad på Södermalm, och jag är extremt nöjd med henne! Väldigt kompetent och driven, lätt och trevlig att ha att göra med. Hon hade väldigt mycket bra input på diverse närliggande områden också, t.ex. styling och dylikt, vilket var väldigt uppskattat för en oerfaren och oinsatt säljare som jag själv. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Anna M köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-15

Högalid
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Viktor Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-26

Maria
    Vi köpte vår lägenhet på Södermalm för tre år sedan och mäklare då var Cecilia som vi uppfattade som väldigt proffsig med hög servicenivå. När vi väl skulle sälja samma lägenhet så var valet enkelt. Cecilia fick uppdraget och levererade över förväntningar! Kan inte annat än rekommendera Cecilia. Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Isabella R sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-26

Maria
    Vi sålde vår bostad på Södermalm med Cecilias hjälp. En fantastisk mäklare på alla sätt! Kunnig och sympatisk. Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Catrin T sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-27

Såld 2 rok södermalm.
    Cecilia - återkopplar bra, driven, och har bra koll på marknaden och kan guida dig som säljare på ett tryggt o bra sätt. Hon jobbar hårt för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda och trygga genom hela affären. Läs mer
  • LINA A
    LINA A sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-21

Så många rätta beslut!
    Vi tog kontakt med Cecilia efter en visning då vi fastnade för hennes personliga bemötande. Har nu något år senare fått hjälp med att sälja en tvåa på Södermalm, till ett pris över förväntningarna. Från visning till kontraktsskrivning; ca 2 dygn. Cecilia är snabb, enkel och rak. Peppar när det känns nervigt och hjälper till med att ta kloka beslut. Varma rekommendationer. Läs mer
  • Annika B
    Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-13

Sålt en 2:a
    Mycket bra mäklare.
    Från fotografering till kontrakt skrivning tog det 14 dagar
    +15% från utgångspriset
    2 visningar
    Mycket bra kontakt med mäklaren under hela försäljnings perioden Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-11

Katarina
    Otroligt proffsig, kunnig och trevlig mäklare som gjorde att jag kände mig helt trygg genom hela försäljningsprocessen. Hon svarade alltid snabbt på alla frågor jag kunde tänkas ha och jag rekommenderar henne varmt. Försäljningen gick dessutom bättre än jag någonsin vågat hoppas på så kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Ann P köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-10

Högalid
    Bra kunskap om området och föreningen.
    Köpt bostad i brf Tanto
    Eftersom mäklaren företrädde säljaren , i detta fall,så kändes det lite som att säljaren prioriterades. Säljaren hade lovat vissa åtaganden som inte genomfördes och i det kändes mäklaren svag. I övrigt var allt toppen!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk