Cecilia Hjelmér
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 237 Läs vad Cecilia Hjelmér

• Stefan R köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-17

Hornstull
    Hon är trevlig och hon underlättade för mig att lyckas få tag på en attraktiv bostad i ett område som jag ville komma till och jag antar att säljaren var nöjd med priset. Läs mer
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-01

Sofia
    Sålt 4:apå Södermalm. Bra och engagerat bemötande. Lätt och snabb att kommunicera med. Läs mer
  • Tina C sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-30

Högalid
    Cecilia var väldigt driven och aktiv och vi hade kontakt långt före att jag bestämde mig för att sälja. Tyvärr blev hon sjuk lagom till min visning, vilket nog sinkade henne lite. Min lägenhet såldes trotts detta 2 dagar efter visning till ett bra pris. Läs mer
  • Ann-sofie T köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-26

Sofia
    Trevligt och sympatiskt bemötande. Väldigt lite information. Utgångspriset stämde extremt dåligt överens med vad som förväntades bli försäljningspriset! Läs mer
  • Tomas M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-25

Mariatorget
    Cecilia är en oerhört engagerad och duktig mäklare som arbetar hårt för att uppfylla satta mål, vilket hon klarade galant! Läs mer
  • David L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-27

Katarina
    Vi har sålt vår två i Katarina, södermalm. Cecilia har varit väldigt hjälpsam och kompetent genom hela försäljningen. Hade höga förväntningar på Cecilia som hon verkligen levde upp till, kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Agneta S köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-18

Katarina
    Vi har köpt en lägenhet. Trevligt bemötande, effektiv, snabba svar och uppföljning. Läs mer
  • Eric B sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-30

Katarina
    Vi har sålt vår två på södermalm. Cecilia bemötes oss professionellt och väl förberedd. Hon var snabb på att svara på våra frågor och hålla oss delaktiga under vår försäljningsprocess. Hon uppfyllde våra förväntningar och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Fredrik F sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-27

Högalid
    Toppen från första möte till kontraktssignatur. Cecilia är kunnig och pålitlig i sitt agerande vilket gav mig ett stort lugn genom hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • Mayo S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-24

Maria
    Cecilia Hjelmer har skött uppdraget att sälja min lägenhet på ett behagligt och mycket proffsigt sätt. Väldigt nöjd! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    Cecilia H gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk