Cecilia Hjelmér
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 225 Läs vad Cecilia Hjelmér

• Boel S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-11

Hornstull
    Cecilia gjorde sitt bäst under hela processen och jag är väldigt nöjd med resultatet. Jag rekommenderar gärna Cecilia till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Jon M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-03

Katarina
    Cecilia var mycket professionell genom hela affären och hade bra koll på detaljer. Hon skötte dialogen mellan mig och köpare på ett ypperligt sätt, det märktes att hon hade mycket erfarenhet. Helt klart 5/5! Läs mer
  • Anna-Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-03

Högalid
    Jag har sålt min lägenhet på Heleneborgsgatan med hjälp av Cecilia som blev ett samarbete i över två år. Alltid tillgänglig, alltid full av snabba lösningar och idéer och alltid trevlig! Läs mer
  • Daniel D sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Hornstull
    Snabb och smidig affär till rekordpris i föreningen. Cecilia är en väldigt duktig säljare, och det är inte av en slump som jag valde henne. Tack igen :) Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Jonas W sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-25

Hornstull
    Sålt: En etta på Bergsundsgatan på Södermalm.

Cecilia gav oss ett väldigt bra bemötande och var mycket professionell hela vägen från planering, styling, foto och visning till kontraktskrivande. Vi kan verkligen rekommendera Cecilia, hon var toppen! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Emil J sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-16

Skötte försäljningen av min lägenhet helt perfekt. Rekommenderas! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Caroline S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Katarina
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår lgh vid Skanstull. Mycket proffsig och kompetent. Vi bodde på annan ort vid försäljningen och Cecilia var till fantastisk hjälp inför visningarna och trygg att jobba med! Kan varmt rekommendera Cecilia som mäklare för dig som ställer höga krav på din försäljning! Läs mer
  • Veronica F
    Veronica F sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-01

Katarina
    We have sold our 2Rok in Skanstull. Cecilia has always been extremely helpful and prepared. We have followed all her advice and we are extremely satisfied with the result! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Lars - Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-27

Maria
    Cecilia hjälpte mig att sälja min trea på Södermalm. Detta gick fantastiskt smidigt och bra, hon var i varje skede väldigt lugn, professionell och extremt väl påläst.

Jag rekommenderar Cecilia varmt och kan definitivt tänka mig att ta hjälp av henne igen! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Jenny P köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-19

Hornstull
    Köpte en 1:a av Cecilia och hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Det var smidigt och okomplicerat. Helt perfekt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson