Cecilia Hjelmér
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 211 Läs vad Cecilia Hjelmér

• Catrin T sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-27

Såld 2 rok södermalm.
    Cecilia - återkopplar bra, driven, och har bra koll på marknaden och kan guida dig som säljare på ett tryggt o bra sätt. Hon jobbar hårt för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda och trygga genom hela affären. Läs mer
  • Lina S
    Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-21

Katarina
    Så många rätta beslut!
    Vi tog kontakt med Cecilia efter en visning då vi fastnade för hennes personliga bemötande. Har nu något år senare fått hjälp med att sälja en tvåa på Södermalm, till ett pris över förväntningarna. Från visning till kontraktsskrivning; ca 2 dygn. Cecilia är snabb, enkel och rak. Peppar när det känns nervigt och hjälper till med att ta kloka beslut. Varma rekommendationer. Läs mer
  • Annika B
    Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-13

Sålt en 2:a
    Mycket bra mäklare.
    Från fotografering till kontrakt skrivning tog det 14 dagar
    +15% från utgångspriset
    2 visningar
    Mycket bra kontakt med mäklaren under hela försäljnings perioden Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-11

Katarina
    Otroligt proffsig, kunnig och trevlig mäklare som gjorde att jag kände mig helt trygg genom hela försäljningsprocessen. Hon svarade alltid snabbt på alla frågor jag kunde tänkas ha och jag rekommenderar henne varmt. Försäljningen gick dessutom bättre än jag någonsin vågat hoppas på så kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Ann P köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-10

Högalid
    Bra kunskap om området och föreningen.
    Köpt bostad i brf Tanto
    Eftersom mäklaren företrädde säljaren , i detta fall,så kändes det lite som att säljaren prioriterades. Säljaren hade lovat vissa åtaganden som inte genomfördes och i det kändes mäklaren svag. I övrigt var allt toppen!! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Rebecka L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-09

Högalid
    Vi är mycket nöjda med Cecilia som skötte försäljningen av vår lägenhet mycket proffsigt och med stort engagemang. Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Agneta H köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-03

Mariatorget
    Köpt en tvårumslägenhet på Söder. Mycket positivt bemötande. Cecilia förlängde t ex sin visningstid så att vi skulle hinna se lägenheten.

Hon har dessutom varit lätt tillgänglig när vi behövt fråga något och efter köpet följt upp via telefon.

Mycket positiv upplevelse. Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Berndt Arvid Gunnar L köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-16

Sofia
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad: mycket bra Läs mer
  • Anna Ingegerd H köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-10

Sofia
    Har köpt en bostadsrätt på Södermalm i Sthlm. Blev både proffsigt och trevligt bemött. Upplevde att mäklaren såg mig som person, och att hon ansträngde sig för att tillgodose våra behov och önskningar. Utan att veta upplever jag att säljarna upplevde situationen på motsvarande sätt. En skicklig balansakt för en mäklare. Förväntningarna blev väl tillgodosedda. Läs mer
  • Sandra N sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-07

Högalid
    Vass, professionell och trevlig! Vi är jättenöjda med Cecilia och rekommenderar henne starkt, vi gick plus på vårt köp och det var inte det enklaste. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk