Cecilia Hjelmér är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Cecilia Hjelmér har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 265 omdömen sedan 2016-01-01. Cecilia Hjelmér har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 265 Läs vad Cecilia Hjelmér

• Cecilia är proffsig, målinriktad och erfaren. Vi kände oss helt trygga och omhädertagna vid försäljning av vår lilla etta på Hornstull. Vi ger de varmaste rekommendationer!
    Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-26
    • 1:a
    • 21.0 m²
    2020-10-26
  • Superbra service och professionellt i alla lägen när Cecilia sålde min lägenhet i Hornstull. Mycket kunnig och god omtanke om spekulanterna vilket resulterade i ett bra pris för bostaden. Mina varmaste rekommendationer!
    Marcus L
    Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-25
    • 39.0 m²
    2020-10-25
  • Utmärkt, proffessionell, kompetent gott intryck.
    Fredrik V köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-15
    • 38.0 m²
    2020-10-15
    Tack Fredrik! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad=)

Visa svar
  • Cecilia var väldigt proffsig, hade sakliga och väl underbyggda argument och stor kunskap om bostadsmarknaden. Hon var alltid lätt att nå, gav det lilla extra vid försäljningen och såg till att vi fick ett väldigt bra pris för vår lgh.
    Samuel R sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-06
    • 3:a
    • 75.4 m²
    2020-10-06
    Stort tack Samuel! Det har varit med glädje jag arbetat med er. Kul att du såg att jag gjorde mitt yttersta:) Ha en fin dag!

Visa svar
  • Sålt 3a vid Hornstull. Professionellt bemötande, saklig, påläst, förtroendeingivande, otroligt tillgänglig och flexibel, hållt oss uppdaterade på marknaden under lång tid, trevlig! Ordnade en extremt bra affär!
    Kristin A sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-05
    • 3:a
    • 75.4 m²
    2020-10-05
    Tack Kristin och tack för att in ordnade så att vi kunde ha en live streamed visning! Jag är glad för vår kontakt och hoppas det går bra i sökandet av ny bostad.

Visa svar
  • Jag köpte en bostadsrätt i Hornstull. Jag blev bemöt väldigt bra av mäklaren. Förlorade en budgivning på en lägenhet men samma dag fick hon ett samtal från en annan som ville sälja en likadan lägenhet i samma trapphus. Hon tog kontakt med mig samma dag då hon fått reda på att denna lägenhet skulle ut till försäljning. Jag såg lägenheten två dagar senare och skrev kontrakt innan den kommit ut. Allt gick smidigt och snabbt! Väldigt bra bemöt av mäklaren.
    Caroline O köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-02
    • 1:a
    • 28.0 m²
    2020-10-02
    Tack för din fina rekommendation Caroline! Jag tror och hoppas att du ska trivas jättebra i din nya lägenhet. Vi hörs när du behöver ett uppdaterat värde=)

Visa svar
  • Jag sålde min tvåa på söder och Cecilia hjälpte mig under hela processen på bästa sätt.
    Isabelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-15
    • 42.0 m²
    • Katarina
    2020-09-15
    Tack Isabelle! Vi ses snart för tillträde och hoppas allt gått bra med inflytt i er nya bostad!

Visa svar
  • Positivt och trevligt intryck, bra upplevelse rakt igenom!
    Christopher S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • 41.0 m²
    • Nytorget
    2020-09-11
  • Cecilia jobbar extremt målfokuserat och service inriktat, alltid med god uppföljning och snabb feedback. Jag rekommenderar starkt Cecilia. Stort tack för ditt driv, service och inställning.
    Jamel H sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • 38.0 m²
    2020-09-11
  • Kanonmäklare! Smidigt, lätt och levererade över förväntan!
    Matilda M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-06
    • 28.0 m²
    2020-09-06
    Tack själv Matilda! Kul att kunna arbeta med vårt interna spekulantregister och "slippa" hela försäljningsprocessen och dessutom nå ett bra slutresultat. Vi hörs framåt!