Cecilia Hjelmér

Cecilia Hjelmér

Cecilia Hjelmér är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Cecilia Hjelmér har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 334 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Hjelmér har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 334 Läs vad Cecilia Hjelmér

• sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Gamla Stan
    2022-08-12 Verifierad kund
    Cecilia är lugn, professionell, flexibel och väldigt inkännande vilket gjorde mig trygg i försäljningen av min bostad. Vi har haft kontakt under flera år och jag har alltid imponerats av hennes kunskap och engagemang. Jag uppskattar verkligen hennes kompetens och hjälpsamhet!
    • Högalid
    2022-06-12 Verifierad kund
    Professionell, skicklig förhandlare och bra customer service. Jag skulle rekommendera henne till andra som vill sälja.
    • Katarina
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jag valde Cecilia eftersom hon är oerhört kompetent, påläst, håller vad hon lovar, är rak och tydlig och har en fin energi i alla möten.

Hon får min allra högsta rating- Excellent!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Smidig process, bra bemötande av kunnig mäklare med god kännedom om marknaden på Södermalm. Stort plus för känsla för timing om när försäljning och visning bör ske. Rekommenderas!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Goda erfarenheter! Förtroende och smidighet kännetecknar insatsen. Alltid snabba svar på frågor och lätt att kommunicera med. Rekommenderas varmt!
    • Katarina
    2022-05-13 Verifierad kund
    Vi blev rekommenderade Cecilia av våra grannar som hade anlitat henne vid försäljning av deras bostad. Därmed hade vi högt ställda förväntningar redan från början och vi blev definitivt inte besvikna utan snarare tvärtom. Cecilia var klart över förväntan, trots allt gott vi hört om henne av grannarna. Hon gav ett väldigt professionellt intryck, var mycket kunnig, alltid anträffbar, strateg och säljare ut i fingerspetsarna. Kändes som att för henne var ingenting omöjligt, när det uppstod problem så läste hon dem. Vi skulle inte tveka på att anlita Cecilia igen om behovet uppstod.
    • Hornstull
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig och genuin. Lyhörd samt hjälpsam till olika behov. Driven och kunnig, fick upp priset på min lägenhet till tänkbart pris även när marknaden var tuff! Jag rekommenderar Cecilia starkt, hon engagerar sig för sina säljare och levererar resultat!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Piggt och trevligt bemötande, bra service genom hela försäljningsprocessen!
    • Sofia
    2022-03-31 Verifierad kund
    Personlig och engagerad, inte rädd för att ta nya tag och att aktivt söka efter tänkbara köpare. Fick upp priset till den utlovade nivån och ordnade kontraktskrivandet snabbt och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Reimersholme
    2022-03-27 Verifierad kund
    Det är en stor händelse att båda sälja och köpa bostad. Och då behöver man verkligen någon som är lyhörd, genuin, snäll och hjälpsam som lyssnar på ens olika behov.
    Och min erfarenhet av Cecilia var precis så.

Cecilia har ett starkt driv och ett stort engagemang för människor.
    Cecilia är tydlig, ärlig och har ett ödmjukt och trevligt bemötande som verkligen gjorde hela förfarande så mycket lättare, och överträffade mina förväntningar.

Nästa gång jag behöver en värdering, skall sälja och köpa så kommer jag kontakta Cecilia.
    Och jag kommer varmt rekommendera henne till alla jag känner.