Cecilia Hjelmér

Cecilia Hjelmér

Cecilia Hjelmér är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Cecilia Hjelmér har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 338 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Hjelmér har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

338 omdömen om Cecilia Hjelmér

Sedan starten hos Reco 2014
Oskar A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Tydlig för novisa bostadsköpare.

Anneli T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Cecilia är ett proffs ut i fingerspetsarna. Otroligt erfaren och mycket kompetent! Hon gav ALLT för att få till vår försäljning i en svajig marknad. Det är andra gången vi använder henne och skulle aldrig byta mäklare i framtiden heller! Lugn och kommunikativ. Vi rekommenderar henne skarpt!

Rebecca Mardal E
Högalid

Cecilia har gett oss den bästa erfarenhet med mäklare vi någonsin haft! Hon har varit otroligt tydlig, och gått många steg extra för att hjälpa just oss. Kan inte rekommendera Cecilia nog!

Louise B
Katarina

Tack vare Cecilia gick affären i lås i mellandagarna på ett snabbt och smidigt sätt. Stort tack för proffsig och personlig service!

Haymanot B
Gamla Stan

Jag har haft kontakt med Cecilia under en lång tid eftersom jag inte kunde bestämma mig om huruvida jag skulle sälja lägenheten eller inte. Hon har tålmodigt gett mig återkoppling om marknadsläget varje gång. När jag väl slog till är jag nöjd med både genomförandet och slutpriset! Hon gjorde ett toppenjobb på en riktig tuff marknad. Lägenheten såldes på mindre än en vecka efter annonsering, före ordinarie söndagsvisning. Som mäklare var Cecilia tillgänglig, kunnig, lyhörd, noggrann och tydlig. Förtroendeingivande...

Emma R
Gamla Stan

Cecilia är lugn, professionell, flexibel och väldigt inkännande vilket gjorde mig trygg i försäljningen av min bostad. Vi har haft kontakt under flera år och jag har alltid imponerats av hennes kunskap och engagemang. Jag uppskattar verkligen hennes kompetens och hjälpsamhet!

Anna L
Högalid

Professionell, skicklig förhandlare och bra customer service. Jag skulle rekommendera henne till andra som vill sälja.

Susanne H
Katarina

Jag valde Cecilia eftersom hon är oerhört kompetent, påläst, håller vad hon lovar, är rak och tydlig och har en fin energi i alla möten. Hon får min allra högsta rating- Excellent!

Linnea S
Maria

Smidig process, bra bemötande av kunnig mäklare med god kännedom om marknaden på Södermalm. Stort plus för känsla för timing om när försäljning och visning bör ske. Rekommenderas!

Jerk A
Maria

Goda erfarenheter! Förtroende och smidighet kännetecknar insatsen. Alltid snabba svar på frågor och lätt att kommunicera med. Rekommenderas varmt!