Cecilia Hjelmér
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 188 kunder tycker om Cecilia Hjelmér

• Susanne M sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Marknaden är något mer osäker idag och därav kände jag att en försäljning kunde bli svårare. Bostaden jag sålde var en 2:a på Södermalm. Jag har blivit otroligt bra bemött av min mäklare. Hon har varit tydlig med vad jag kan förvänta mig och ständigt hållit mig uppdaterad kring hur vi låg till med försäljningen. Jag har fått snabb respons och återkoppling på frågor och funderingar. Hon har varit ett bra bollplank men samtidigt neutral i viktiga funderingar. Jag är väldigt nöjd med sättet hon gick till väga och aldrig känt att hon gett upp mitt projekt för ett annat viktigare. Läs mer
  • Rebecca T sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia kontaktade mig redan för ett par år sedan för en gratis värdering av min bostad. Hon har lyssnat in mina önskemål inför en ny bostad, tipsat mig om visningar och hållit kontakten. Hon har nu hjälpt mig med försäljningen på ett otroligt engagerat sätt, varit lyhörd och flexibel, och arbetat mycket hårt med köpare. Vi har haft ett mycket gott samarbete och hon har varit tydlig och pedagogisk. Trots få besökare på visningarna gav hon inte upp och hon fann inom kort köparen genom sina kontakter. Jag är glad att jag vände mig till Cecilia och kan varmt rekommendera henne!
    Rebecca Törnblom, nöjd säljare! Läs mer
  • Jenny Ö
    Jenny Ö skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag anlitade Cecilia för att sälja min bortgångna mammas lägenhet och det visade sig vara helt rätt beslut. Cecilia är en mycket engagerad och kunnig mäklare som fick mig att känna mig helt trygg. Hon är väldigt lyhörd och kommunikativ och ger alltid raka besked. Dessutom är hon oerhört trevlig och har mycket humor. Jag kan verkligen rekommendera Cecilia! Läs mer
  • Andrea A sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och trevlig mäklare som månar om att få en bra affär i hamn så snart som möjligt. Läs mer
  • Tove G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är riktigt serviceminded, duktig på att möta människan oavsett vem det är eller vilket roll (köpare och säljare). Hon förstår behovet och gör sitt yttersta och lite till för att se till att leverera!!

Det är andra gången vi säljer med hjälp av Cecilia och vi kommer helt klart göra det igen! :) Läs mer
  • Julia G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det är andra gången jag anlitar Cecilia för att sälja en bostad. Denna gång var det en två på söder. Cecilia ger sig aldrig, hon är kunnig och duktig på att läsa av människor. Hon håller en alltid informerad och jag känner mig trygg med henne och hennes kompetens. Läs mer
  • Nadja N skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har köpt en lägenhet på Allhelgånsgatan,7.
    Jag tycker att Cecilia Hjelmer är mycket erfaren,och kunnig mäklare och väldigt trevlig person. Jag fick av henne det bästa bemötandet som jag skulle vilja önska mig. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    En erfaren och proffesionell mäklare med stor passion för att ta sig an försäljningen av min lägenhet på Skånegatan. Jag kan varmt rekommendera Cecilia för hennes engagemang till en lyckad försäljning. Läs mer
  • Sara B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mäklaren har visat ett stort engagemang i försäljningen av vår bostadsrätt. Hon har stor kunskap om vårt område vilket känns som en stor fördel. Vi kan på alla sätt rekommendera att anlita Cecilia Hjelmér! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår bostad snabbt och smidigt. Vi hade redan köpt nytt och var ganska tidspressade. Cecilia behöll lugnet, var lyhörd och agerade oerhört kompetent både mot oss och köpare. En kunnig, påläst och varm mäklare som verkligen rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson