Cecilia Hjelmér
Registrerad mäklare sedan 2013-01-24
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 249 Läs vad Cecilia Hjelmér

• Nicole W sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-15

Maria
    Jag är mycket nöjd med hur smidigt allting gått med Cecilia som mäklare. Har känt fullt förtroende för henne genom hela processen och rekommenderar henne varmt till andra! Läs mer
    2020-06-15 Cecilia H svarar Nicole W
    Det har varit ett nöje att samarbeta med dig Nicole! Ser fram emot fortsatt kontakt och jag fortsätter att hålla dig uppdaterad om möjliga bostäder. Ta hand om dig!
    Cecilia H gillar detta
  • Ilian Lennartz R sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-25

Hornstull
    Vi sålde vår tvåa vid Hornstull i maj 2020. Cecilia var en utmärkt mäklare. Jag upplevde henne som väldigt professionell men ändå personlig. Hon tog sig tid att förstå sig på oss och vår lägenhet vilket kändes viktigt för oss. Genomgående stort engagemang och närvaro i hela processen. Vi kände oss väldigt delaktiga och väl uppdaterade. Seriös och driven mäklare som levererade på våra förväntningar plus lite till. Läs mer
    2020-06-15 Cecilia H svarar Ilian Lennartz R
    Tack Ilian och vilket bra jobb ni gjorde inför bostadsförsäljningen! Hoppas att sökandet av ny bostad går bra=)
    Cecilia H gillar detta
  • Zara W sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-24

Hornstull
    Vi har precis sålt vår lägenhet i Hornstull med Cecilia som mäklare! Otroligt duktig och professionell med ett stort nätverk. Cecilia gör det där "lilla extra" som gjorde att vi fick det pris vi önskade för lägenheten. Vi kan varmt rekommendera Cecilia till alla som ska sälja eller köpa på Södermalm! Läs mer
    2020-06-15 Cecilia H svarar Zara W
    Tack Zara! Det har varit jättekul att jobba med dig/er. Och roligt att ha fått samarbete med dig och dina vänner längs åren. Vi ses förhoppningsvis mer på spinningen, SATS Hornstull=)
  • David B
    David B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-18

Cecilia hjälpte mig att sälja en etta på Södermalm. För mig var det väldigt uppskattat att hon skötte hela säljprocessen utan min inblandning. Självklart fick jag tycka till om saker, men Cecilia hade stenkoll på allt och såg till att vi kom framåt samt uppdaterade mig under processens gång! Jag gillar även den säljstrategi vi hade och blev väldigt nöjd med affären, trots tuffa förutsättningar! Läs mer
    2020-06-15 Cecilia H svarar David B
    Tack David, jag är glad och tacksam över förtroendet att ta hand om din bostadsaffär. Det blev bra och du gav mig bra förutsättningar för att göra mitt jobb:)
    Cecilia H gillar detta
  • David B sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-17

Katarina
    Cecilia hjälpte mig att sälja en etta på Södermalm. För mig var det väldigt uppskattat att hon skötte hela säljprocessen utan min inblandadning. Självklart fick jag tycka till om saker, men Cecilia hade kollen och såg till att vi kom framåt samt uppdaterade mig på processen gång! Jag gillar även den säljstrategi vi hade och blev väldigt nöjd med affären, trots tuffa förutsättningar! Läs mer
    2020-06-15 Cecilia H svarar David B
    Stort tack! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig:)
    Cecilia H gillar detta
  • Sabina W sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-29

3:a
    Maria
    Jobbar hårt, bra kommunikation. Process och slutpris blev som utlovat enligt Cecilia Läs mer
    2020-06-15 Cecilia H svarar Sabina W
    Hej Sabina och tack! Er bostad var väldigt roligt att jobba med - ni hade verkligen fått till det:) Hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet! Har du/ni frågor framåt så är det bara att höra av dig/er.
    Cecilia H gillar detta
  • Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-26

Högalid
    Vi sålde vår bostadsrätt via Cecilia och är mycket nöjda. Cecilia gav bra och kontinuerlig återkoppling, var dedikerad och förtroendeingivande igenom hela processen. Rekommenderar varmt! Läs mer
    Cecilia H gillar detta
  • Therese L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-23

3:a
    Professionell, snabb återkoppling och trevlig! Rekommenderar! Läs mer
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-14

Katarina
    Cecilia var outstanding! I en tuff marknad hittade hon lösningar, arbetade systematiskt och jobbade med möjligheter. Kan starkt rekommendera henne och kommer vid nästa försäljningstillfälle anlita henne igen:) Tack! Läs mer
  • Astrid M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-23

Sofia
    Jag sålde en etta på Södermalm.
    Fick väldigt bra bemötande från Cecilia genom hela processen. Jag kunde smsa och ringa med frågor och funderingar och hon tog sig alltid tid och svarade supertrevligt på även de dummaste frågorna.
    Jag hade rätt höga förväntningar för att min pappa hade använt sig av Cecilia som mäklare innan och han hade sagt mycket bra saker om henne. Men mina förväntningar nåddes med råge.
    Det fanns en osäkerhet i mig som aldrig sålt en lägenhet innan och speciellt i det rådande läget med Corona osv men Cecilia höll mig lugn och jag kände att jag kunde släppa min oro och låta henne göra sitt jobb, vilket hon gjorde galant! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér