Dag Jönsson

Dag Jönsson

Dag Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Dag Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Dag Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 254 omdömen med ett betyg på 4.9. Dag Jönsson har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

254 omdömen om Dag Jönsson

Sedan starten hos Reco 2017
Inobric Ab
Katarina

Dag är mycket professionell och pålitlig genom hela processen, från första kontakten till försäljning. Mycket påläst och kompetent och värnar om både säljarens och köparens upplevelse.

Irene N
Sofia

En mycket bra erfarenhet av en engagerad och kunnig mäklare som jag har känt mig trygg med genom hela säljprocessen. Han har givit mig all information hela vägen vilket gjort att jag känt mig delaktig och ”med på resan”. En mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Gunnel O
Mariaberget

Dag är professionell och trevlig i kontakten. Han är effektiv i processen vilket inger förtroende. Kan varmt rekommendera Dag!

Marie-carmen P
Sofia

Proffsig och kan sitt jobb. Bra realistisk värdering. Tillmötesgående och bra kommunikatör.

Nils A
Skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Fantastiskt att ha att göra med. Bara bra saker att säga om Dag.

Isabelle M
Högalid

Dag hjälpte mig med en försäljning - han är duktig, professionell och erfaren. Jag kände tillit till honom genom hela processen. Min upplevelse var dock att Dag var väldigt positiv till mycket vilket höjde mina förväntningar aningen både på pris och antal budgivare, när det inte exakt blev som Dag öppnat upp möjligheter för, så kunde jag känna mig lite besviken. Med det sagt, så blev det en väldigt bra affär och jag är nöjd med slutresultatet och rekommenderar Dag som mäklare

Annie A
Högalid

Vi valde Dag för att han på ett ödmjukt och lyhört sätt följde vår resa både köp och sälj! Oerhört tillmötesgående men ändå ärlig i vägledningen. Vi kommer välja Dag igen. Alla gånger!

Martin H
Högalid

Trevlig, serviceminded, villig att lägga ned det arbete som krävs. Väldigt nöjd med resultatet av försäljningen.

Gustav C
Katarina

Väldigt proffsig och kan jobba snabbt när det behövs! 100% nöjd.

Johan H
Högalid

Dag var förtroendeingivande och kunnig. Jag fick bra råd både kring förberedelser för försäljningen och under hela processen. Då jag sålde under en tid då bostadsmarknaden var trög valde jag Fastighetsbyrån som var störst och därmed kunde erbjuda sina kundregister. Visade sig vara helt rätt då jag sålde till bra pris mindre än 24 h efter förhandsvisning.