Evelina Lundberg

Evelina Lundberg

Evelina Lundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Evelina Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Evelina Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelina Lundberg har haft 40 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 54 Läs vad Evelina Lundberg

• Ulla G
    • Katarina
    2022-07-18 Verifierad kund
    Evelina är trevlig, engagerad, entusiastisk och kunnig både som person och i sin yrkesroll.
    Mina förväntningar infriades till fullo och mer därtill.
    Min snabba försäljning ledde till det bostadsköp jag önskade!
    Mina bästa rekommendationer till Evelina som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Lundberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2022-06-20 Verifierad kund
    Evelina var en positiv, energisk och kompetent mäklare. Hon har under hela processen hållit mig informerad om läget. Kan verkligen varmt rekommendera henne till nya kunder!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Lundberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-06-20 Verifierad kund
    Evelina är lyhörd, rolig och genuint intresserad av att hjälpa en att hitta rätt. En väldigt sympatisk och proffsig mäklare helt enkelt. Vi är supernöjda.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Evelina var toppen! Man visste hela vägen vad som förväntades och vilka steg som skulle tas. Inga förskönande förklaringar utan ärlig och rak på sak. Precis som en mäklare ska vara!

Efter köpet håller Evelina med kollegor en i handen om vad som ska göras och hur processen går till. Enkelt och betryggande.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig, tillmötesgående och effektiv mäklare. Jag uppskattade att hon var lite ledigt klädd och inte hade en strikt mörk dräkt/kostym. Det gjorde att våra samtal kändes lite personligare.
    Vänliga hälsningar
    Margareta Persson
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hon gjorde ett mycket snabbt och bra jobb. Helt korrekt med bra förklaringar samt ett kanonbra bemötande. // Leif
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Evelina som mäklare, kunnig och genuint engagerad, väldigt nöjd med försäljningen av vår lägenhet.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och lättsam mäklare som underlättade affären på alla sätt.
    • Maria
    2022-03-31 Verifierad kund
    Hade turen att det var just Evelina som var mäklare vid vårt lägenhetsköp! Proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig. Har lotsat oss genom denna affär tryggt och säkert. Skulle inte tveka en sekund att anlita Evelina vid eventuell försäljning någon gång!
    • Maria
    2022-03-31 Verifierad kund
    Rekomenderar Evelina alla dar i veckan! Att köpa bostad är kanske de viktigaste affärerna man gör. Evelina har varit lyhörd på våra frågor och gjort vår affär enkel och trygg att genomföra. Blixtsnabb med svar och information, sover människan ens kan man fråga?

Toppbetyg!

// Anders