Evelina Lundberg

Evelina Lundberg

Evelina Lundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Evelina Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Evelina Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelina Lundberg har haft 9 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Evelina Lundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Lundberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2021-06-25
    Mitt (nervösa) först bostadsköp, blev bemött av en oerhört trevlig och förstående person. Då jag har som tanke att renovera köket har Evelina även varit behjälplig med inspiration till detta. Supermäklare!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Lundberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Mariaberget
    2021-06-19
    Evelina har varit mycket lyhörd, tillmötesgående och flexibel för att möta upp vår process mot försäljning, som inte var helt linjär. Alltid tillgänglig och snabb på bollen. Vi har stort förtroende för henne och Fastighetsbyrån.
    Stort tack för fina ord! Det har varit så roligt att få jobba med er! Evelina Lundberg
    • Maria
    2021-06-15
    Påläst, trevlig och förtroendeingivande. God bedömning av min lägenhets värde och höll mig uppdaterad löpande genom hela processen.
    • Maria
    2021-06-04
    Är mycket nöjd med Evelina, engagerad och ambitiös
    Tack Peter, det var en ära att få sälja er lägenhet! Evelina Lundberg
    • Sofia
    2021-05-25
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm med hjälp av Evelina. Hon gav direkt ett proffsigt bemötande och seriöst intryck.
    Hon kom med tips på styling och var lyhörd för mina önskemål. Hon återkopplade och gjorde mig delaktig under hela försäljningsprocessen.
    Jag har nu sålt min lägenhet men bett Evelina hjälpa mig att hitta ny bostad.
    Stort tack för fina ord! Nu ser vi till att hinna en ny fin lägenhet. Evelina Lundberg
    • Hornstull
    2021-04-14
    Evelina sålde min etta i Hornstull på tre dagar, utan stylning, visning och fotografering. Hon var effektiv, strategisk och drivande i säljandet av min lägenhet! Och även väldigt trevlig att jobba med. Rekommenderar starkt.
    Tusen, tusen tack för de fina orden! Evelina Lundberg
    • Katarina
    2021-03-22
    Ett jättetrevligt bemötande under hela processen. Evelina genomförde mäklaruppdraget professionellt och effektivt.
    Vi är väldigt nöjda.
    Tack, Leif! vad glad jag blir! Det var ett nöje att få jobba tillsammans med er. Evelina Lundberg