Evelina Schmekel
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 59 Läs vad Evelina Schmekel

• Mathias S köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-17

Hornstull
    Vi har köpt en br-lgh 1 rok. Mäklaren gjorde ett kompetent och tryggt intryck. Hon kunde svara snabbt och effektivt på frågor och var därigenom en person som kunde inge förtroende. Hon var också noga med att i säljfrågor vara så neutral som man kan önska som köpare.
    Jag hade inga förväntningar på mäklaren. Erfarenheterna var mycket positiva. Läs mer
  • Ida W sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-14

Sålt lägenhet.
    Mycket bra bemötande, proffsig!
    Informativt och tillgänglig när man behöver. Överlag mycket nöjd. Läs mer
  • Martin K sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-07

Mariatorget
    Evelina är en fantastiskt duktig mäklare och vi kan rekommendera henne 100 %. Hon är därtill en mycket trevlig och vänlig person som det är lätt att arbeta med. Läs mer
  • Paulina Julia S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Det räcker egentligen med ett enda ord: Wow! Vi är så imponerade av Evelina. Från vårt första möte när hon presenterade upplägget med Fastighetsbyrån till att vår lägenhet såldes till ett rekordpris. Hennes stora engagemang, och vilja att göra det där extra för att just vår lägenhet skulle upplevas så speciell som möjligt, spelade en stor roll för vår försäljning. Hennes sätt att bemöta både oss som säljare, och spekulanterna på vår lägenhet, var oerhört professionellt, varmt och engagerat. Vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare och kan rekommendera Evelina till alla som vill samarbeta med en mäklare i världsklass. Läs mer
  • Petter H sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-19

Sofia
    Engagerad utöver det vanliga. Lugn och erfaren när det känns osäkert eller hettar till. Kommunicerar kontinuerligt och bra. Imponerande mäklare. Mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-25 Evelina S svarar Petter H
    Hej Petter! Tack snälla för er varma rekommendation! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er fantastiska lägenhet och vi har verkligen haft ett gott samarbete. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete och slutresultatet.
    Vi ses på tillträdet och hörs säkert innan dess!
    /Evelina
  • Manuel C sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Högalid
    En bostadsrätt.
    Bemötande var utmärkt. Har inte haft en annan mäklare för jag fick bra kontakt med henne.
    Har fått allt hjälp jag har bett om. Läs mer
    2019-09-17 Evelina S svarar Manuel C
    Hej Manuel!
    Tack så mycket för din rekommendation och värmande ord! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb och att jag fått hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
    /Evelina
  • Pedro G köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-17

Väldigt trevlig och engagerad person. Läs mer
    2019-08-01 Evelina S svarar Pedro G
    Tack så mycket för din rekommendation Pedro! Jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet och att ni hör av er om det finns något jag kan hjälpa till med i framtiden! Ha en fortsatt fin sommar! /Evelina
  • Eva M sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-26

Hornstull
    Sålt en tvårummare i Hornstull, Södermalm. Objektet låg länge som "På gång" på Fastighetsbyråns hemsida och Evelina var i ständig kontakt med mig och min sambo – höll oss uppdaterade om allt som skedde fram tills dagen vi ville sälja. Från och med visning fram till kontraktskrivning var hennes arbete alldeles utmärkt. Hon var hela tiden i kontakt med oss, gav oss råd, och svarade direkt på alla möjliga frågor och funderingar som uppstod under processen. Läs mer
  • Timothy H sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-25

Katarina
    Evelina skötte försäljningen av vår lägenhet och kommunikationen med oss på ett mycket professionellt sätt. Jag rekommenderar Evelina! Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-28

Sofia
    Otroligt proffsig och arbetsam. Jag är väldigt tacksam för allt jobb hon gjort. Hon ansträngde sig mer än vad jag trodde för att hitta köpare. Hon har verkligen det där "lilla extra" som man önskar att en mäklare ska ha Läs mer
    2019-03-14 Evelina S svarar Niklas H
    Tack snälla Niklas för din fina rekommendation! Det värmer verkligen att du uppskattat mitt arbete och jag är så glad som fått hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet.
    /Evelina Schmekel

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk