Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 49 kunder tycker om Evelina Schmekel

• Lukas G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Varmaste rekommendationer! Jag och min fru har sålt en 2,5:a på söder. Evelina har från första början gett ett otroligt proffsigt intryck och vi är mycket glada att hon har skött vår försäljning. Hon har varit bra genom hela processen och har alla de egenskaper man vill ha hos en mäklare. Lyhörd, bra på att kommunicera, trevlig utan att vara ”säljig”, ärlig. Hon hjälpte till och med oss med värderingar av bostäder som vi var intresserade av vilket underlättade enormt. Tveka inte att anlita henne om du/ni ska sälja er bostad, ni kommer inte ångra er!

Tack!
    Lukas och Anna Läs mer
    2018-10-21 Evelina S svarar Lukas G
    Bästa Lukas och Anna!
    Tack så hemskt mycket för en fina rekommendation. Det har varit ett väldigt fint samarbete och jag är så glad att ni uppskattar mitt arbete! Det är tråkigt att ni flyttar från söder men jag hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i nya lägenheten framöver. Ni vet vart jag finns om ni behöver hjälp eller bara någon att bolla med. Har ni vägarna förbi Hornstull så är ni alltid välkomna på en kopp kaffe :-)
  • Jan G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    En lägenhet på Närkesgatan i Stockholm.
    Jag blev bra bemött.
    Så här långt verkar det bli ett problemfritt avslut.
    För tidigt säga något om affären som ännu inte är avslutad. Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Jan G
    Hej Jan,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och det är bara att ni hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
    Allt gott!
    /Evelina Schmekel
  • Joakim S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Såld 2 rok på Södermalm. Bra kommunikation och lyckad försäljning. Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Joakim S
    Tack så mycket för din rekommendation Joakim! Hoppas att ni kommer trivas i nya bostaden och att allt är bra med familjen.
    Ta hand om er så hoppas jag våra vägar korsas framöver igen.
  • Emelie S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina sålde vår lägenhet i våras. Förutom att hon är supertrevlig som person är hon kunnig, mkt engagerad och svarar snabbt på dina frågor. Försäljningen gick utmärkt trots svajig marknad. Skulle vi sälja något i framtiden igen skulle vi definitivt använda oss av Evelina! //Emelie & Jocke Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Emelie S
    Hej Emelie och Jocke!
    Tack så mycket för er fina och varma rekommendation! Det var så roligt att hjälpa till med försäljningen och det glädjer mig att ni är nöjda med resultatet och mitt arbete. Ta hand om er så hoppas jag vi ses någon gång framöver!
    Mvh,
  • Mathias J skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina gjorde affären enkel genom tydlig kommunikation. Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Mathias J
    Hej Mathias,
    Tack så mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att du uppfattar affären som enkel och tydlig. Jag hoppas du kommer trivas bra i lägenheten och du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver någon hjälp framöver.
    Mvh,
  • Filip N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde vindslägenhet i Hornstull, Evelina ger ett supertrevligt och proffsigt intryck. Den ständiga kommunikationen med mig tillsammans med Evelinas erfarenhet av att göra rätt val i försäljningen var det som verkligen stack ut under processen. Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Filip N
    Tack snälla för din rekommendation Filip!
    Din lägenhet var helt magisk och det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och att ni hör av er om ni önskar få en värdering av den här framöver. Ni vet vart jag finns!
  • Sanna H skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kunde på kort varsel hjälpa mig med att sälja min lilla etta på Södermalm efter att vi köpt vår nästa bostad. Det gick knappt 3 veckor från vår första kontakt till såld bostad. Jag fick ett alltid ett proffsigt och trevligt bemötande av henne. Jag kan varmt rekommendera Evelina! Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Sanna H
    Tack så mycket för din rekommendation Sanna, det värmer! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen och jag hoppas nu att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Hör av er om ni behöver hjälp med en värdering eller liknande framöver!
  • Philip S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag och min fru köpte först en lägenhet via Evelina och valde därefter att låta henne förmedla försäljningen av vår lägenhet. Vi var mycket nöjda med henne i bägge processerna och skulle gladeligen anlita henne igen. Stort plus för tillgänglighet, regelbunden input under försäljningsprocessen samt lyhördhet gällande våra önskemål. Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Philip S
    Hej Philip,
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Det var så roligt att få samarbeta med er samt att er lägenhet var något utöver det vanliga! Jag hoppas att ni får en fin sommar och att ni hör av er om ni skulle vilja få en värdering av nya lägenheten framöver.
    Ta hand om er och kommande bebisen!
  • Marianne L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    * Jag har sålt en etta på Verkstadsgatan.
    * Engagerat och vänligt.
    * Jag önskade att köparen skulle möta en kunnig, seriös mäklare som hade satt sig in i allt som rörde lägenheten och föreningen. Och det litade jag på att Evelina skulle leva upp till.
    * Jag fick också goda råd om styling när vi möttes och löpande på mailen. Sen gjorde fotografen små proffsiga ändringar som satte sista piffen. Hälsa honom gärna det :) Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Marianne L
    Hej Marianne,
    Tack så mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med processen och jag hoppas att dottern och sambon kommer trivas bra i nästa lägenhet. Ha en fin sommar!
  • Malin G
    Malin G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit en fantastisk mäklare och jag rekommenderar henne varmt till framtida säljare.
    Hon var ett stöd genom hela processen och gjorde ett fantastiskt jobb och fick mig att känna mig lugn och trygg. Hon var alltid tillgänglig när man behövde henne och var alltid behjälplig och tog sig tid att besvara alla mina frågor och funderingar.
    Hon har fortsatt att vara behjälplig efter min försäljning och nästa gång det är dags att sälja för mig igen är det utan tvekan att jag väljer henne som min mäklare igen.

/Malin Läs mer
    2018-04-18 Evelina S svarar Malin G
    Tack snälla Malin för dina otroligt fina ord, det värmer verkligen! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet och du har varit fantastisk att jobba ihop med. Jag hjälper givetvis gärna till vid ev. framtida försäljning men du är alltid välkommen att höra av dig om du bara skulle vilja få en värdering eller har frågor kring något. Jag hoppas att vi inom kort hittar en lägenhet till dig!
    Vi hörs och ses snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson