Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 55 Läs vad Evelina Schmekel

• Petter H sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-19

Sofia
    Engagerad utöver det vanliga. Lugn och erfaren när det känns osäkert eller hettar till. Kommunicerar kontinuerligt och bra. Imponerande mäklare. Mycket nöjda! Läs mer
  • Manuel C sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Högalid
    En bostadsrätt.
    Bemötande var utmärkt. Har inte haft en annan mäklare för jag fick bra kontakt med henne.
    Har fått allt hjälp jag har bett om. Läs mer
    2019-09-17 Evelina S svarar Manuel C
    Hej Manuel!
    Tack så mycket för din rekommendation och värmande ord! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb och att jag fått hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet!
    /Evelina
  • Pedro G köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-17

Väldigt trevlig och engagerad person. Läs mer
    2019-08-01 Evelina S svarar Pedro G
    Tack så mycket för din rekommendation Pedro! Jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet och att ni hör av er om det finns något jag kan hjälpa till med i framtiden! Ha en fortsatt fin sommar! /Evelina
  • Eva M sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-26

Hornstull
    Sålt en tvårummare i Hornstull, Södermalm. Objektet låg länge som "På gång" på Fastighetsbyråns hemsida och Evelina var i ständig kontakt med mig och min sambo – höll oss uppdaterade om allt som skedde fram tills dagen vi ville sälja. Från och med visning fram till kontraktskrivning var hennes arbete alldeles utmärkt. Hon var hela tiden i kontakt med oss, gav oss råd, och svarade direkt på alla möjliga frågor och funderingar som uppstod under processen. Läs mer
  • Timothy H sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-25

Katarina
    Evelina skötte försäljningen av vår lägenhet och kommunikationen med oss på ett mycket professionellt sätt. Jag rekommenderar Evelina! Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-28

Sofia
    Otroligt proffsig och arbetsam. Jag är väldigt tacksam för allt jobb hon gjort. Hon ansträngde sig mer än vad jag trodde för att hitta köpare. Hon har verkligen det där "lilla extra" som man önskar att en mäklare ska ha Läs mer
    2019-03-14 Evelina S svarar Niklas H
    Tack snälla Niklas för din fina rekommendation! Det värmer verkligen att du uppskattat mitt arbete och jag är så glad som fått hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet.
    /Evelina Schmekel
  • Lukas G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-20

Varmaste rekommendationer! Jag och min fru har sålt en 2,5:a på söder. Evelina har från första början gett ett otroligt proffsigt intryck och vi är mycket glada att hon har skött vår försäljning. Hon har varit bra genom hela processen och har alla de egenskaper man vill ha hos en mäklare. Lyhörd, bra på att kommunicera, trevlig utan att vara ”säljig”, ärlig. Hon hjälpte till och med oss med värderingar av bostäder som vi var intresserade av vilket underlättade enormt. Tveka inte att anlita henne om du/ni ska sälja er bostad, ni kommer inte ångra er!

Tack!
    Lukas och Anna Läs mer
    2018-10-21 Evelina S svarar Lukas G
    Bästa Lukas och Anna!
    Tack så hemskt mycket för en fina rekommendation. Det har varit ett väldigt fint samarbete och jag är så glad att ni uppskattar mitt arbete! Det är tråkigt att ni flyttar från söder men jag hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i nya lägenheten framöver. Ni vet vart jag finns om ni behöver hjälp eller bara någon att bolla med. Har ni vägarna förbi Hornstull så är ni alltid välkomna på en kopp kaffe :-)
  • Jan G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-18

En lägenhet på Närkesgatan i Stockholm.
    Jag blev bra bemött.
    Så här långt verkar det bli ett problemfritt avslut.
    För tidigt säga något om affären som ännu inte är avslutad. Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Jan G
    Hej Jan,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och det är bara att ni hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
    Allt gott!
    /Evelina Schmekel
  • Joakim S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-18

Såld 2 rok på Södermalm. Bra kommunikation och lyckad försäljning. Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Joakim S
    Tack så mycket för din rekommendation Joakim! Hoppas att ni kommer trivas i nya bostaden och att allt är bra med familjen.
    Ta hand om er så hoppas jag våra vägar korsas framöver igen.
  • Emelie S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-17

Evelina sålde vår lägenhet i våras. Förutom att hon är supertrevlig som person är hon kunnig, mkt engagerad och svarar snabbt på dina frågor. Försäljningen gick utmärkt trots svajig marknad. Skulle vi sälja något i framtiden igen skulle vi definitivt använda oss av Evelina! //Emelie & Jocke Läs mer
    2018-11-29 Evelina S svarar Emelie S
    Hej Emelie och Jocke!
    Tack så mycket för er fina och varma rekommendation! Det var så roligt att hjälpa till med försäljningen och det glädjer mig att ni är nöjda med resultatet och mitt arbete. Ta hand om er så hoppas jag vi ses någon gång framöver!
    Mvh,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson