24 rekommendationer

en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Evelina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Evelina Schmekel

• Kjell S
    Kjell S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var mycket trevlig att samarbeta med. Hon är positiv, kunnig, påläst och jobbar på ett mycket proffsigt sätt.
    Ger information löpande så man verkligen känner sig med i processen.
    På en lite osäker marknad lyckades vi ändå få ut ett pris som motsvarade våra förväntningar.

Kan varmt rekommendera Evelina när Du ska sälja Din bostad.
    2017-09-20 Evelina S svarar Kjell S
    Hej Kjell,
    Tack snälla för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och jag hoppas att ni hittar någon ny lägenhet här framöver! Hör av er om ni behöver hjälp eller bara vill ha råd kring någon lägenhet som är intressant för er.
    Vi ses på tillträdet, hälsa Marianne!
  • Anna L
    Anna L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt bemötande och lyckades sälja vår något svårsålda lägenhet till ett vettigt pris på en svag marknad.
    2017-08-30 Evelina S svarar Anna L
    Tack snälla Anna och Nils för er rekommendation! Jag hoppas att renoveringen i nya lägenheten går bra och att vi hörs framöver igen :)
    Allt gott!
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, ärlig och effektiv - Evelina levererade verkligen på mina förväntningar och mål. Proffsig och tillmötesgående.
    2017-05-09 Evelina S svarar Kristin E
    Tack snälla Kristin för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd med mig och mitt arbete samt att vi lyckades nå upp till förväntningarna!
    Mvh,
    Evelina
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Flexibel, vänlig, angelägen och snabb, anlitar gärna igen!
    2017-05-09 Evelina S svarar Ylva K
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag ser framemot att få komma förbi och kika på lägenheten efter du rivit väggen :-)
    Mvh,
  • Peter M
    Peter M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Om man ska välja en mäklare finns det bara ett val och det är: Evelina Schmekel!! Jag har haft mycket kontakt med olika mäklare genom åren och en proffsigare, trevligare, mer serviceinriktad och driven mäklare finns inte. Hon sliter stenhårt för att man som säljare ska få så mycket betalt som möjligt för sitt objekt vilket är oerhört viktigt i den kanske största affären man gör som privatperson. Hon är otroligt tillmötesgående och kunnig i alla situationer och på en skala från 1-10 får Evelina en 11!
    Mvh Peter
    2017-05-09 Evelina S svarar Peter M
    Hej Peter,
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det har varit så otroligt roligt att få jobba ihop med dig, nu känns det nästan lite tomt efter all intensiv kontakt :-)
    Vi fortsätter att hålla kontakten så att jag får stämma av hur ni trivs i nya huset. Har du vägarna förbi Hornstull så är du välkommen in på en kopp kaffe!
    /Din mäklare
  • Karin O
    Karin O skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig och kompetent. Gick igenom kontraktet bra. Hörde av sig under hela köpprocessen.
    2017-05-04 Evelina S svarar Karin O
    Hej Karin,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten, du är alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    /Evelina Schmekel
  • Angelique V
    Angelique V skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är den bästa mäklare vi samarbetat med och då har vi gjort många affärer tidigare. Under hela tiden har hon informerat oss löpande, varit tillgänglig och gett goda råd. Hon är dessutom mycket socialt kompetent och som person glad,trevlig och hjälpsam. Fastighetsbyrån bör vara riktigt rädd om henne.
    2017-05-04 Evelina S svarar Angelique V
    Bästa Angelique,
    Tack så hemskt mycket för din otroligt fina rekommendation - det värmer verkligen!
    Det känns lite tomt här efter all intensiv kontakt som vi haft! Att ni nu även ska flytta så långt bort känns lite extra tråkigt men samtidigt så är jag lite avundsjuk på er som kommer ha det så skönt och leva livet som aldrig förr!
    Hör av er om ni har vägarna förbi Hornstull någon gång framöver, jag bjuder gärna på en fika för att höra hur ni har det i värmen.
    Nu ses igen på tillträdet, så än får ni inte flyga iväg ;-)
    Kram på er!
    /Er mäklare
  • Niccoló M
    Niccoló M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit fantastisk. Så bra och proffsig. Vi fick bästa råd för att kunna marknadsföra våran lägenheten på bästa sätt.
    2017-05-04 Evelina S svarar Niccoló M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mina råd och arbetssätt. Det har varit otroligt kul att få hjälpa till vid försäljningen av er fina lägenhet.
    Hör av er om ni har frågor eller funderingar innan tillträdet :-)
    Allt gott!
  • Jan L
    Jan L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande med en betydande vilja att hjälpa även oss som kunder i den genomförda affären.
    2017-04-24 Evelina S svarar Jan L
    Tack så mycket för fina ord, det glädjer mig verkligen att höra!
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket imponerad av Evelina som mäklare och då är jag ändå rätt kräsen...
    2017-04-21 Evelina S svarar Viktor M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation Viktor!
    Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver hjälp någon gång framöver.
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är mycket proffsig, trevlig och hjälpsam - jag kände mig trygg med att hon ville att jag skulle bli nöjd med min försäljning! Hon är noggrann och lägger ner mycket tid och jobb på att hitta rätt köpare - jag kan varmt rekommendera henne!
    2017-03-24 Evelina S svarar Åsa C
    Tack så mycket Åsa för din fina rekommendation! Det har varit oerhört kul att få hjälpa till och att du känner dig nöjd med resultatet.
    Jag håller tummarna för att du hittar drömlägenheten inom kort. Håll mig gärna uppdaterad!
    Bästa hälsningar,
  • Josefin M
    Josefin M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina sålde min lägenhet i Hornstull på mindre än en vecka, till ett pris som jag inte trodde var möjligt.
    Vi hade suverän kontakt under hela perioden och det var aldrig oklart eller så.
    Skulle rekommendera Evelina till alla jag känner :)
    2017-02-18 Evelina S svarar Josefin M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Josefin! Det var otroligt roligt att få hjälpa till med försäljningen och det är extra kul att priset överträffade dina/våra förväntningar!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet!!
  • Karolina  P
    Karolina P skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Evelina.
    Professionell, effektiv, kunnig och trygg. Dessutom fick vi ett försäljningspris över förväntan!
    Återigen tack!
    2017-02-18 Evelina S svarar Karolina P
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb och att vi lyckades nå ett pris över förväntan!
    Vi håller kontakten och jag ska fortsätta tipsa om lägenheter som kan passa!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit helt enastående att samarbeta med under min lägenhetsförsäljning. Hon är proffsig, tillmötesgående och otroligt vänlig och jag kunde inte vara mer nöjd och lättad över att det blev just Evelina som hjälpte mig (då jag själv varit nervig under hela processen). Vidare har Evelina varit väldigt pedagogisk och förstående vilket underlättat för mig enormt. Jag skulle självklart rekommendera Evelina vidare!
    2017-02-18 Evelina S svarar Sandra E
    Tack så mycket bästa Sandra! Det var otroligt roligt att få jobba ihop med er och det känns faktiskt lite tomt nu i efterhand!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
    Ni är alltid välkomna att hörs av er, eller bara slå en signal om ni har vägarna förbi kontoret :)
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en proffsig och ambitiös mäklare som dessutom känns genuin. Snabba återkopplingar om man har frågor och tydlig information hela vägen. Hennes annonser är ytterst välformulerade, Evelina kan uttrycka sig väl både i skrift och tal. En mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    2017-01-28 Evelina S svarar Gunilla I
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet och du är alltid välkommen att vända dig till mig om du har några frågor eller funderingar.
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kändes helt rätt för oss redan från början. Hon har hela tiden haft ett engagemang och vi har känt att vi har haft ett stort stöd i försäljningen. Det har inte varit helt lätt för oss då vi sålde vår avlidne mammas bostad med mycket känslor involverade, vi kände att hon hela tiden hade det i åtanke. Evelina bidrog mycket med sin kunskap och kompetens. Jag personligen är mer än nöjd och skulle välja Evelina igen om det i framtiden blir aktuellt att göra en bostadsaffär.
    2017-01-28 Evelina S svarar Mimmi L
    Hej Mimmi,
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att få jobba med er och det gläder mig att ni upplevt bra stöd under hela processen. Jag förstår att det många gånger inte varit lätt men jag har alltid kännt att jag haft ert fulla förtroende och ni har varit mottagliga för alla tips och råd jag kommit med.
    Tack för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet!
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Evelina Schmekel, hon är proffsig, varm, trygg och så förtroendeingivande, hon kändes helt rätt från början till slut! Skulle inte tveka att anlita henne igen!
    2017-01-28 Evelina S svarar Dennis L
    Hej Dennis,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag blir väldigt glad att höra hur du upplevt mig och mitt arbete.
    Ni har varit fantastiska att jobba ihop med och ditt engagemang har verkligen lyst igenom.
    Tack för ett gott samarbete!
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en mycket bra och kompetent mäklare. Evelinas engagemang är mycket stort och framförallt är hon alltid väldigt positiv. Evelin är en mycket mjuk och trivsam person samtidigt som hon är korrekt och yrkeskunnig.
    Margareta och Bengt
    2017-01-16 Evelina S svarar Margareta J
    Tack så hemskt mycket för era fina ord och rekommendationen! Det är tråkigt att ni flyttar så långt bort men ni är alltid välkomna förbi kontoret om ni har vägarna förbi!
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit både noggrann och proffsig genom hela försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera Evelina.
    2017-01-16 Evelina S svarar Emma Z
    Tack snälla Emma för din fina rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Noggrann i sitt arbete och tydlig i sin kommunikation.
    Vi är mycket nöjda.
    2016-12-20 Evelina S svarar Niklas Z
    Tack Niklas för din rekommendation! Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bemötandet var vänligt och Evelina kändes engagerad och seriös. Som kund kände jag mig väl omhändertagen och trygg i att det var hon som hade hand om försäljningen av min lägenhet.
    2016-11-25 Evelina S svarar Ulrika Ö
    Hej Ulrika!
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
  • Ingegärd L
    Ingegärd L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina Schmekel var bra och kunnig och jag fick förtroende för att försäljningen
    skulle gå bra. Jag ger henne högsta betyg.
    2016-11-25 Evelina S svarar Ingegärd L
    Tack snälla för din fina kommentar, att jag fick hjälpa till vid försäljningen och för att jag fick lära känna dig bättre! Jag hoppas att vi ses någon gång framöver!
  • Maj-britt N
    Maj-britt N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi tyckte Evelina var helt kanon, vänlig, trevlig, drivande, utan henne hade vi aldrig kommit till "skott", hon var ett otroligt stöd. Alltid vänlig, trevlig och ytterst hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera henne som mäklare.

Vi är jättenöjda med er fastighetsbyrå, både nu och för 5-6 år sedan.

Mvh Neandhers
    2016-11-25 Evelina S svarar Maj-britt N
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Jag är tacksam som fick jobba ihop med er och att ni är så nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att höra hur ni trivs i nya lägenheten!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kunde inte vara mer nöjda med Evelina. Hon har gett oss stöd och råd samt varit lyhörd och professionell under hela säljprocessen. Alltid återkopplat snabbt och smidigt. Vi skulle utan tvekan rekommendera Evelina för framtida köp!
    2016-11-25 Evelina S svarar Jennie G
    Tack snälla för din fina kommentar Jennie! Jag är väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina boende! Hör av er om ni har vägarna förbi kontoret!
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Olivia Raaé