en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Evelina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 48 kunder tycker om Evelina Schmekel

• Jan G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    En lägenhet på Närkesgatan i Stockholm.
    Jag blev bra bemött.
    Så här långt verkar det bli ett problemfritt avslut.
    För tidigt säga något om affären som ännu inte är avslutad. Läs mer
  • Joakim S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Såld 2 rok på Södermalm. Bra kommunikation och lyckad försäljning. Läs mer
  • Emelie S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina sålde vår lägenhet i våras. Förutom att hon är supertrevlig som person är hon kunnig, mkt engagerad och svarar snabbt på dina frågor. Försäljningen gick utmärkt trots svajig marknad. Skulle vi sälja något i framtiden igen skulle vi definitivt använda oss av Evelina! //Emelie & Jocke Läs mer
  • Mathias J skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina gjorde affären enkel genom tydlig kommunikation. Läs mer
  • Filip N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde vindslägenhet i Hornstull, Evelina ger ett supertrevligt och proffsigt intryck. Den ständiga kommunikationen med mig tillsammans med Evelinas erfarenhet av att göra rätt val i försäljningen var det som verkligen stack ut under processen. Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Filip N
    Tack snälla för din rekommendation Filip!
    Din lägenhet var helt magisk och det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och att ni hör av er om ni önskar få en värdering av den här framöver. Ni vet vart jag finns!
  • Sanna H skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kunde på kort varsel hjälpa mig med att sälja min lilla etta på Södermalm efter att vi köpt vår nästa bostad. Det gick knappt 3 veckor från vår första kontakt till såld bostad. Jag fick ett alltid ett proffsigt och trevligt bemötande av henne. Jag kan varmt rekommendera Evelina! Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Sanna H
    Tack så mycket för din rekommendation Sanna, det värmer! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen och jag hoppas nu att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Hör av er om ni behöver hjälp med en värdering eller liknande framöver!
  • Philip S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag och min fru köpte först en lägenhet via Evelina och valde därefter att låta henne förmedla försäljningen av vår lägenhet. Vi var mycket nöjda med henne i bägge processerna och skulle gladeligen anlita henne igen. Stort plus för tillgänglighet, regelbunden input under försäljningsprocessen samt lyhördhet gällande våra önskemål. Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Philip S
    Hej Philip,
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Det var så roligt att få samarbeta med er samt att er lägenhet var något utöver det vanliga! Jag hoppas att ni får en fin sommar och att ni hör av er om ni skulle vilja få en värdering av nya lägenheten framöver.
    Ta hand om er och kommande bebisen!
  • Marianne L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    * Jag har sålt en etta på Verkstadsgatan.
    * Engagerat och vänligt.
    * Jag önskade att köparen skulle möta en kunnig, seriös mäklare som hade satt sig in i allt som rörde lägenheten och föreningen. Och det litade jag på att Evelina skulle leva upp till.
    * Jag fick också goda råd om styling när vi möttes och löpande på mailen. Sen gjorde fotografen små proffsiga ändringar som satte sista piffen. Hälsa honom gärna det :) Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Marianne L
    Hej Marianne,
    Tack så mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med processen och jag hoppas att dottern och sambon kommer trivas bra i nästa lägenhet. Ha en fin sommar!
  • Malin G
    Malin G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit en fantastisk mäklare och jag rekommenderar henne varmt till framtida säljare.
    Hon var ett stöd genom hela processen och gjorde ett fantastiskt jobb och fick mig att känna mig lugn och trygg. Hon var alltid tillgänglig när man behövde henne och var alltid behjälplig och tog sig tid att besvara alla mina frågor och funderingar.
    Hon har fortsatt att vara behjälplig efter min försäljning och nästa gång det är dags att sälja för mig igen är det utan tvekan att jag väljer henne som min mäklare igen.

/Malin Läs mer
    2018-04-18 Evelina S svarar Malin G
    Tack snälla Malin för dina otroligt fina ord, det värmer verkligen! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet och du har varit fantastisk att jobba ihop med. Jag hjälper givetvis gärna till vid ev. framtida försäljning men du är alltid välkommen att höra av dig om du bara skulle vilja få en värdering eller har frågor kring något. Jag hoppas att vi inom kort hittar en lägenhet till dig!
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Anita S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi uppskattar verkligen det arbete Evelins har utfört åt oss. Hon har haft en rak och tydlig kommunikation och vi som kunder har känt en stor trygghet och ett stort förtroende för henne genom hela projektet. Läs mer
    2018-04-03 Evelina S svarar Anita S
    Hej Anita och Stellan,
    Tack så hemskt mycket för er rekommendation och fina ord! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda med hela processen och det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas att flytten går bra och att ni får en fin vår. Vi ses på tillträdet!
  • Jacob M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt duktig och kompetent mäklare. Har agerat guide genom hela försäljningsprocessen och det har aldrig funnits några frågetecken. Skulle starkt rekommendera Evelina. Läs mer
    2018-04-03 Evelina S svarar Jacob M
    Tack så mycket för din rekommendation och de värmande orden! Jag hoppas att allt kommer gå bra inför flytten och att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Ewa L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har tillsammans med ett av mina barnbarn köpt en tvårumslägenhet på Söder.
    Mäklaren skötte både visning och kontraktsskrivning på ett utmärkt sätt. Hon var noggrann, förklarade, vänlig och trevlig. Vi är mkt nöjda med det bemötande vi fick. Läs mer
    2018-04-03 Evelina S svarar Ewa L
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Ni har köpt en otroligt fin lägenhet och jag är säker på att Mollie kommer trivas bra. Ha en fortsatt fin vår så ses vi på tillträdet!
  • Maria N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bemötandet var från början till slut professionellt, vänligt och tillmötesgående. Evelina Schmekel hjälpte oss både med köp och försäljning av bostad. Vi fann att hon hade stort tålamod och var flexibel. Hon hade känsla för våra behov (t ex att ta tid på oss att fundera över stora beslut) och vi upplevde aldrig att hon försökte pusha oss att ta beslut. Vi kände stort förtroende för henne genom hela processen. Hon var också mycket tillgänglig--inklusive på helgen och kvällar vid behov. Vi är mycket nöjda med resultatet och med vårt beslut att köpa och sälja. Vi kommer att rekommendera både Evelina och Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-04-03 Evelina S svarar Maria N
    Hej Maria och John,
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er vid både ert köp och försäljning och det glädjer mig att ni är nöjda med hela processen. Vi ses på tillträdena!
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har levt upp till alla mina förväntningar! Hon är effektiv, lyhörd, trevlig och mycket kunnig. Jag kan varmt rekommendera henne :) Läs mer
    2018-03-21 Evelina S svarar Hanna T
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Det var så roligt att samarbeta med dig och det glädjer mig att du är nöjd!
  • Lars B skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är mycket belåtna med Evelina. Hon är jättetrevlig och lätt att kommunicera med och verkar mycket kunnig för att inte säga proffsig. Läs mer
    2018-03-21 Evelina S svarar Lars B
    Tack snälla för en värmande rekommendation! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni inom kort kan få njuta av lite vila och semester.
  • Nicholas H skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    En otroligt proffisionell och bra mäklare. Den bästa jag hittills haft nöjet att anlita. Kan inte annat än att rekommendera Evelina till alls som behöver en otroligt bra mäklare! /Nicholas Högberg Läs mer
    2018-03-01 Evelina S svarar Nicholas H
    Hej Nicholas,
    Tack snälla för din fina rekommendation, det värmer verkligen! Jag är så glad att du är nöjd och jag hoppas att du nu kommer trivas bra i nya bostaden. Jag hoppas att vi ses/hörs framöver igen!
    /Din mäklare
    Nicholas H gillar detta
  • Alexandra S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit fantastisk i sitt bemötande under hela processen. Hon är proffsig, trevlig och har hållit mg väl uppdaterad i alla steg vilket jag uppskattar. Jag rekomenderar varmt Evelina till andra. Läs mer
    2018-03-01 Evelina S svarar Alexandra S
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Det gläder mig verkligen att du är nöjd och att allt gått bra för er i båda köp- och säljprocessen. Jag hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten och det är bara att ni hör av er om ni vill få kontakt någon gång framöver. Ni vet vart jag finns.
    /Er mäklare
  • Lis F
    Lis F skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina mötta alla våra förväntningar och lite till. Allt har fungerat väldigt smidigt från start till mål. Rekommenderar Evelina starkt som mäklare vid ev försäljning. Läs mer
    2018-03-01 Evelina S svarar Lis F
    Hej Lis,
    Tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord! Jag hoppas att allt är bra med er och att ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Elin K skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Otroligt trevlig, kunnig, tillmötesgående och enkel att kommunicera med! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2017-10-23 Evelina S svarar Elin K
    Hej Elin,
    Tack snälla för dina varma ord! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten och ser framemot att få höra lite om den på tillträdet!
  • Emma B skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättebra, hjälpsam och härlig. Läs mer
    2017-10-23 Evelina S svarar Emma B
    Tack så mycket för de fina orden, det gläder mig! Vi ses på tillträdet!
  • Helena N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var mycket professionell i sitt bemotande, och var arlig vad galler informationen om marknaden. Hon tog sig tid till att analysera marknaden for att ge utforlig och tillforlitlig information. Hon var valdigt engagerad for att sakerstalla att jag som saljare var nojd med forsaljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-23 Evelina S svarar Helena N
    Tack så mycket för din rekommendation, Helena! Det gläder mig att du är nöjd med kommunikationen och jag är även glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • Alejandro G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dr har varit väldigt professionell och framförallt riktig bra med att få oss känna oss trygga genom att meddela oss allt och ha en bra och ärlig kommunikation. Jag skulle definitiv rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-19 Evelina S svarar Alejandro G
    Hej Alejandro,
    Tack snälla för din rekommendation! Det gläder mig att ni upplevt mitt arbete på det sätt som du beskriver. Tack så mycket för ett gott samarbete!
  • Lisa M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var väldigt trevlig och tillmötesgående under vår kontakt. Min lägenhet såldes före visning till ett pris som faktiskt översteg min förväntan. Jag kan varmt rekommendera Evelina till andra personer som går i säljtankar. Läs mer
    2017-10-19 Evelina S svarar Lisa M
    Lisa, tack så hemskt mycket för din fina rekommendation! Jag är så glad att du är nöjd med försäljningen och hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Sara A skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och seriös i sin yrkesroll. Läs mer
    2017-10-13 Evelina S svarar Sara A
    Hej Sara,
    Tack så mycket för din rekommendation! Vi ses på tillträdet!
  • Kjell S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var mycket trevlig att samarbeta med. Hon är positiv, kunnig, påläst och jobbar på ett mycket proffsigt sätt.
    Ger information löpande så man verkligen känner sig med i processen.
    På en lite osäker marknad lyckades vi ändå få ut ett pris som motsvarade våra förväntningar.

Kan varmt rekommendera Evelina när Du ska sälja Din bostad. Läs mer
    2017-09-20 Evelina S svarar Kjell S
    Hej Kjell,
    Tack snälla för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och jag hoppas att ni hittar någon ny lägenhet här framöver! Hör av er om ni behöver hjälp eller bara vill ha råd kring någon lägenhet som är intressant för er.
    Vi ses på tillträdet, hälsa Marianne!
  • Anna L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt bemötande och lyckades sälja vår något svårsålda lägenhet till ett vettigt pris på en svag marknad. Läs mer
    2017-08-30 Evelina S svarar Anna L
    Tack snälla Anna och Nils för er rekommendation! Jag hoppas att renoveringen i nya lägenheten går bra och att vi hörs framöver igen :)
    Allt gott!
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, ärlig och effektiv - Evelina levererade verkligen på mina förväntningar och mål. Proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2017-05-09 Evelina S svarar Kristin E
    Tack snälla Kristin för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd med mig och mitt arbete samt att vi lyckades nå upp till förväntningarna!
    Mvh,
    Evelina
  • Ylva K skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Flexibel, vänlig, angelägen och snabb, anlitar gärna igen! Läs mer
    2017-05-09 Evelina S svarar Ylva K
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag ser framemot att få komma förbi och kika på lägenheten efter du rivit väggen :-)
    Mvh,
  • Peter M
    Peter M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Om man ska välja en mäklare finns det bara ett val och det är: Evelina Schmekel!! Jag har haft mycket kontakt med olika mäklare genom åren och en proffsigare, trevligare, mer serviceinriktad och driven mäklare finns inte. Hon sliter stenhårt för att man som säljare ska få så mycket betalt som möjligt för sitt objekt vilket är oerhört viktigt i den kanske största affären man gör som privatperson. Hon är otroligt tillmötesgående och kunnig i alla situationer och på en skala från 1-10 får Evelina en 11!
    Mvh Peter Läs mer
    2017-05-09 Evelina S svarar Peter M
    Hej Peter,
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det har varit så otroligt roligt att få jobba ihop med dig, nu känns det nästan lite tomt efter all intensiv kontakt :-)
    Vi fortsätter att hålla kontakten så att jag får stämma av hur ni trivs i nya huset. Har du vägarna förbi Hornstull så är du välkommen in på en kopp kaffe!
    /Din mäklare
  • Karin O skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig och kompetent. Gick igenom kontraktet bra. Hörde av sig under hela köpprocessen. Läs mer
    2017-05-04 Evelina S svarar Karin O
    Hej Karin,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten, du är alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    /Evelina Schmekel
  • Angelique V
    Angelique V skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är den bästa mäklare vi samarbetat med och då har vi gjort många affärer tidigare. Under hela tiden har hon informerat oss löpande, varit tillgänglig och gett goda råd. Hon är dessutom mycket socialt kompetent och som person glad,trevlig och hjälpsam. Fastighetsbyrån bör vara riktigt rädd om henne. Läs mer
    2017-05-04 Evelina S svarar Angelique V
    Bästa Angelique,
    Tack så hemskt mycket för din otroligt fina rekommendation - det värmer verkligen!
    Det känns lite tomt här efter all intensiv kontakt som vi haft! Att ni nu även ska flytta så långt bort känns lite extra tråkigt men samtidigt så är jag lite avundsjuk på er som kommer ha det så skönt och leva livet som aldrig förr!
    Hör av er om ni har vägarna förbi Hornstull någon gång framöver, jag bjuder gärna på en fika för att höra hur ni har det i värmen.
    Nu ses igen på tillträdet, så än får ni inte flyga iväg ;-)
    Kram på er!
    /Er mäklare
  • Niccoló M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit fantastisk. Så bra och proffsig. Vi fick bästa råd för att kunna marknadsföra våran lägenheten på bästa sätt. Läs mer
    2017-05-04 Evelina S svarar Niccoló M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mina råd och arbetssätt. Det har varit otroligt kul att få hjälpa till vid försäljningen av er fina lägenhet.
    Hör av er om ni har frågor eller funderingar innan tillträdet :-)
    Allt gott!
  • Jan L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande med en betydande vilja att hjälpa även oss som kunder i den genomförda affären. Läs mer
    2017-04-24 Evelina S svarar Jan L
    Tack så mycket för fina ord, det glädjer mig verkligen att höra!
  • Viktor M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket imponerad av Evelina som mäklare och då är jag ändå rätt kräsen... Läs mer
    2017-04-21 Evelina S svarar Viktor M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation Viktor!
    Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver hjälp någon gång framöver.
  • Åsa C skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är mycket proffsig, trevlig och hjälpsam - jag kände mig trygg med att hon ville att jag skulle bli nöjd med min försäljning! Hon är noggrann och lägger ner mycket tid och jobb på att hitta rätt köpare - jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-03-24 Evelina S svarar Åsa C
    Tack så mycket Åsa för din fina rekommendation! Det har varit oerhört kul att få hjälpa till och att du känner dig nöjd med resultatet.
    Jag håller tummarna för att du hittar drömlägenheten inom kort. Håll mig gärna uppdaterad!
    Bästa hälsningar,
  • Josefin M
    Josefin M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina sålde min lägenhet i Hornstull på mindre än en vecka, till ett pris som jag inte trodde var möjligt.
    Vi hade suverän kontakt under hela perioden och det var aldrig oklart eller så.
    Skulle rekommendera Evelina till alla jag känner :) Läs mer
    2017-02-18 Evelina S svarar Josefin M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Josefin! Det var otroligt roligt att få hjälpa till med försäljningen och det är extra kul att priset överträffade dina/våra förväntningar!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet!!
  • Karolina P skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Evelina.
    Professionell, effektiv, kunnig och trygg. Dessutom fick vi ett försäljningspris över förväntan!
    Återigen tack! Läs mer
    2017-02-18 Evelina S svarar Karolina P
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb och att vi lyckades nå ett pris över förväntan!
    Vi håller kontakten och jag ska fortsätta tipsa om lägenheter som kan passa!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit helt enastående att samarbeta med under min lägenhetsförsäljning. Hon är proffsig, tillmötesgående och otroligt vänlig och jag kunde inte vara mer nöjd och lättad över att det blev just Evelina som hjälpte mig (då jag själv varit nervig under hela processen). Vidare har Evelina varit väldigt pedagogisk och förstående vilket underlättat för mig enormt. Jag skulle självklart rekommendera Evelina vidare! Läs mer
    2017-02-18 Evelina S svarar Sandra E
    Tack så mycket bästa Sandra! Det var otroligt roligt att få jobba ihop med er och det känns faktiskt lite tomt nu i efterhand!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
    Ni är alltid välkomna att hörs av er, eller bara slå en signal om ni har vägarna förbi kontoret :)
  • Gunilla I skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en proffsig och ambitiös mäklare som dessutom känns genuin. Snabba återkopplingar om man har frågor och tydlig information hela vägen. Hennes annonser är ytterst välformulerade, Evelina kan uttrycka sig väl både i skrift och tal. En mäklare som jag starkt kan rekommendera! Läs mer
    2017-01-28 Evelina S svarar Gunilla I
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet och du är alltid välkommen att vända dig till mig om du har några frågor eller funderingar.
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kändes helt rätt för oss redan från början. Hon har hela tiden haft ett engagemang och vi har känt att vi har haft ett stort stöd i försäljningen. Det har inte varit helt lätt för oss då vi sålde vår avlidne mammas bostad med mycket känslor involverade, vi kände att hon hela tiden hade det i åtanke. Evelina bidrog mycket med sin kunskap och kompetens. Jag personligen är mer än nöjd och skulle välja Evelina igen om det i framtiden blir aktuellt att göra en bostadsaffär. Läs mer
    2017-01-28 Evelina S svarar Mimmi L
    Hej Mimmi,
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att få jobba med er och det gläder mig att ni upplevt bra stöd under hela processen. Jag förstår att det många gånger inte varit lätt men jag har alltid kännt att jag haft ert fulla förtroende och ni har varit mottagliga för alla tips och råd jag kommit med.
    Tack för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet!
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Evelina Schmekel, hon är proffsig, varm, trygg och så förtroendeingivande, hon kändes helt rätt från början till slut! Skulle inte tveka att anlita henne igen! Läs mer
    2017-01-28 Evelina S svarar Dennis L
    Hej Dennis,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag blir väldigt glad att höra hur du upplevt mig och mitt arbete.
    Ni har varit fantastiska att jobba ihop med och ditt engagemang har verkligen lyst igenom.
    Tack för ett gott samarbete!
  • Margareta J skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en mycket bra och kompetent mäklare. Evelinas engagemang är mycket stort och framförallt är hon alltid väldigt positiv. Evelin är en mycket mjuk och trivsam person samtidigt som hon är korrekt och yrkeskunnig.
    Margareta och Bengt Läs mer
    2017-01-16 Evelina S svarar Margareta J
    Tack så hemskt mycket för era fina ord och rekommendationen! Det är tråkigt att ni flyttar så långt bort men ni är alltid välkomna förbi kontoret om ni har vägarna förbi!
  • Emma Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit både noggrann och proffsig genom hela försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera Evelina. Läs mer
    2017-01-16 Evelina S svarar Emma Z
    Tack snälla Emma för din fina rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Niklas Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Noggrann i sitt arbete och tydlig i sin kommunikation.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2016-12-20 Evelina S svarar Niklas Z
    Tack Niklas för din rekommendation! Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Ulrika Ö skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bemötandet var vänligt och Evelina kändes engagerad och seriös. Som kund kände jag mig väl omhändertagen och trygg i att det var hon som hade hand om försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2016-11-25 Evelina S svarar Ulrika Ö
    Hej Ulrika!
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
  • Ingegärd L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina Schmekel var bra och kunnig och jag fick förtroende för att försäljningen
    skulle gå bra. Jag ger henne högsta betyg. Läs mer
    2016-11-25 Evelina S svarar Ingegärd L
    Tack snälla för din fina kommentar, att jag fick hjälpa till vid försäljningen och för att jag fick lära känna dig bättre! Jag hoppas att vi ses någon gång framöver!
  • Maj-britt N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi tyckte Evelina var helt kanon, vänlig, trevlig, drivande, utan henne hade vi aldrig kommit till "skott", hon var ett otroligt stöd. Alltid vänlig, trevlig och ytterst hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera henne som mäklare.

Vi är jättenöjda med er fastighetsbyrå, både nu och för 5-6 år sedan.

Mvh Neandhers Läs mer
    2016-11-25 Evelina S svarar Maj-britt N
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Jag är tacksam som fick jobba ihop med er och att ni är så nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att höra hur ni trivs i nya lägenheten!
  • Jennie G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kunde inte vara mer nöjda med Evelina. Hon har gett oss stöd och råd samt varit lyhörd och professionell under hela säljprocessen. Alltid återkopplat snabbt och smidigt. Vi skulle utan tvekan rekommendera Evelina för framtida köp! Läs mer
    2016-11-25 Evelina S svarar Jennie G
    Tack snälla för din fina kommentar Jennie! Jag är väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina boende! Hör av er om ni har vägarna förbi kontoret!
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson