Ioana Monciu Amores

Ioana Monciu Amores

Ioana Monciu Amores är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Ioana Monciu Amores har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Ioana Monciu Amores har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 5.0. Ioana Monciu Amores har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 41 Läs vad Ioana Monciu Amores

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ioana Monciu Amores en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2022-07-13 Verifierad kund
    En mäklare som inger högt förtroende och som gör det lilla extra. Ständigt beredd och mycket kommunikativ.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ioana Monciu Amores en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2022-07-12 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande
    Hon har varit trevlig och tydlig igenom hela processen hittills
    2022-07-10 Verifierad kund
    Ioana smart och målmedveten. Träffade henne på en visning och märkte att hon var en duktig säljare. Tänkte att hon skulle passa jättebra för att sälja vår lägenhet i nuvarande lite tuffare marknad. Hon leverade över förväntan! Inom 10 dagar ifrån första kontakten hade lägenheten hunnit stylas fotograferas, haft två visningar och säljas till ett pris som var högre än väntat. Kommer använda Ioana igen om vi säljer nån gång i framtiden. Rekommenderar henne starkt!
    Tack för ditt fina omdöme. Det värmer verkligen! Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Grattis till dig och grattis till köparen som knep denna pärla! Och lycka till i nästa kapitel av ert liv i ert fina gårdshus! Ioana Monciu Amores
    • Sofia
    2022-06-29 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig om objektet.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Ioana Monciu Amores som mäklare. Professionell, kunnig och realistisk i sin bedömning. Slutpriset överträffade mina förväntningar. Mycket hjälpsam och lättillgänglig genom hela försäljningsprocessen. En riktigt bra mäklare!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevlig. Levde verkligen upp till alla förväntningar om inte mer.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Ioana. Hon imponerade under hela säljprocessen på såväl det professionella som emotionella planet. Utöver det visade hon på en lyhördhet och tillgänglighet som många andra saknar. En riktigt bra mäklare.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Ioana Monciu Amores var realistisk i sin bedömning av marknadsvärdet av min lägenhet.
    Hon har ett trevligt bemötande samt man får ett stort förtroende av henne.
    Hon levde upp på min förväntningar som jag hade på henne som mäklare.

Jag kan verkligen rekommendera Ioana. Försäljningen gick smidigt och hon tipsade om styling för det behövdes och det gav bra resultat.
    • Katarina
    2022-04-20 Verifierad kund
    Vi vill å det varmaste rekommendera Ioana Monciu Amores som mäklare.
    Hon gav ett trevligt och korrekt intryck vid vår första kontakt och har sen genom hela försäljningsprocessen varit mkt proffesionell.
    Vi har hela tiden blivit uppdaterade och hon har jobbat hårt för vår gemensamma sak…
    Alltid med ett vänligt leende!

Ioana är helt enkelt en mycket bra mäklare,
    vi är så nöjda!

Lars o Ann-Kersti Bäckman
    Hallandsgatan 28
    • Katarina
    2022-04-19 Verifierad kund
    Ioana hade en realistisk syn på försäljningspris, samtidigt som hon var entusiastisk och mycket kunnig. Hon höll oss informerade på ett tryggt och proffsigt sätt. Under budgivningen visade Ioana att hon var en mycket duktig och uthållig säljare.
    Vi kan verkligen å det varmaste rekommendera Ioana
    Lars och Annkersti Bäckman