Ioana Monciu Amores

Ioana Monciu Amores

Ioana Monciu Amores är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Ioana Monciu Amores har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Ioana Monciu Amores har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Ioana Monciu Amores har haft 7 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Ioana Monciu Amores

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ioana Monciu Amores en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Katarina
    2021-07-20
    Mycket bra, proffsig :)

Skötte försäljning till 100% av mina förväntningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ioana Monciu Amores en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2021-06-24
    Ioana är verkligen toppen! Väldigt trevlig på visningen och tog reda på alla knöliga frågor som dök upp.
    Hon var mycket hjälpsam och kändes som ett stöd under budgivningen för en oerfaren köpare.
    Fem av fem, rekommenderar verkligen! :)
    Tack snälla, väldigt glad att jag kunde hjälpa er och grattis till ett fantastiskt köp, ni kommer stormtrivas! Ioana Monciu Amores
    • Sofia
    2021-06-14
    Kan verkligen rekommendera Ioana som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon är en superproffsig mäklare men vi uppskattade också hennes engagemang och fina personlighet.
    Vi kände oss trygga under hela processen och kommer inte att tveka att anlita henne igen om vi skulle flytta.
    Tack, det har verkligen varit ett nöje att arbeta med er, grattis till en fantastisk försäljning och till ert nya köp. Ioana Monciu Amores
    • Hornstull
    2021-06-11
    Åh vad jag är glad över att Ioana blev den mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet! Att skiljas från en plats som under många år varit ett älskat hem är inte lätt. Men tillsammans med Ioana kändes det hela tiden så tryggt – jag kunde fråga om allt som jag var osäker på, ingen fråga var för svår eller för dum, hennes lyhördhet och förståelse för att jag tyckte att det var känslomässigt jobbigt ibland var ovärderlig. Och hennes energi, driv och glädje gjorde att jag kunde vila i att försäljningen genomfördes på det allra bästa sätt. Enkelt uttryckt – ska du ha den allra bästa av mäklare – hör av dig till Ioana! Hennes professionalitet kombinerat med fantastisk värme är enastående!
    Tack för dina otroligt fina ord. Det har varit underbart att vara med på din resa, grattis till en fantastisk försäljning och all lycka till i framtiden! Ioana Monciu Amores
    • Hornstull
    2021-06-09
    Stor erfarenhet och hög social kompetens när jag köpte lägenheten på Heleneborgsgatan.
    Tack för ditt fina omdöme, jag är så glad att det blev just du som blev köpare till denna underbara pärla, grattis! Ioana Monciu Amores
    • Katarina
    2021-05-26
    Ioana hjälpte mig att sälja min etta på Södermalm. Jag tycker att vi hade en bra dialog under hela processen och jag uppskattade att hon var väldigt tillgänglig.
    Tack för ditt fina omdöme och grattis till en fantastisk försäljning. Ioana Monciu Amores
    • Sofia
    2021-05-24
    Ioana var supergullig och duktig!