Jonas Åfors
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 19 Läs vad Jonas Åfors

• Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-07

Hornstull
    Köpte en 4 rumslägenhet på drakenbergsgatan. Proffsig och väldigt trevlig mäklare! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Lisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Hornstull
    Jonas var grym som mäklare, lugn och trygg. Han var tydlig och hjälpsam med allt. Han var grym helt enkelt! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Ursula L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-29

Katarina
    Jonas är toppen! Verkligen en mäklare som gör det lilla extra och som är så service minded. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Oskar L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-28

Katarina
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Södermalm. Från första stund visade Jonas servicevilja, proaktivitet och hög initiativförmåga. Genom att använda styrkan av hans stora spekulantregister så hittade han tidigt en köpare som möjliggjorde för en snabb och smidig process. Vi fick hela tiden återkoppling under processen, även när det inte fanns nyheter, något som gjorde att vi upplevde uppskattade mycket och gav en trygg försäljningsprocess. Nästa gång vi säljer eller ska köpa boende så kommer vi kontakta Jonas Åfors. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Clara A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-26

Högalid
    Super! Bra kommunikation och fint samarbete! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-08

Katarina
    Köpare bostadsratt 3 rok. Bra maklare men alldeles for orienterad pa Säljare. Varje bra och serios affar rymmer saljare och kopare. En köpare ar en forutsattning for transaction. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Andrea P köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-17

Högalid
    Jonas is very professional and available at all times, plus very trustworthy and transparent. He made us feel at ease with the process despite we are not very accustomed with the Swedish system.
    Highly recommended. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Jonas H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-14

Sålde min lägenhet. Fungera smidigt. Lagom säljig. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-06

Hornstull
    Jonas hjälpte oss att sälja en lägenhet på 4 RoK och gjorde ett toppejobb! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Will sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-22

Jonas is great. He arranged many private viewings with potential clients. He also offered advice including a decoration (staging) company which worked great. He's super responsive and friendly to work with. Most of all, he works very hard and has a positive attitude. Considering the current condition of the housing market, he got the job done. Highly recommended. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson