Jonas Åfors
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 23 Läs vad Jonas Åfors

• Anna M sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-19

Toppen! Bra kommunikation och trevlig. Rekommenderar. Läs mer
    2020-02-19 Jonas Åfors svarar Anna M
    Tack för dina fina ord. Lycka till i lägenhetsjakten!
    Jonas Åfors gillar detta
  • Cecilia F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-29

Högalid
    Trevlig och tillmötesgående mäklare för min bostadsrätt på 1,5 rum. Läs mer
    2020-01-29 Jonas Åfors svarar Cecilia F
    Stort tack för din rekommendation Cecilia och tack för ett bra samarbete!
    Jonas Åfors gillar detta
  • Jenny L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-29

Katarina
    Jag fick snabbt ett förtroende för Jonas och kände mg helt trygg i hela processen. Frågor besvarades snabbt och bemötandet kändes mycket tillmötesgående. Jonas har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Helena H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-24

Maria
    Fastighetsbyrån Södermalm hjälpte mig att sälja min mini 2:à på Södermalm med väldigt gott resultat! Mäklaren var lyhörd, tillmötesgående, målinriktad och kunnig! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-07

Hornstull
    Köpte en 4 rumslägenhet på drakenbergsgatan. Proffsig och väldigt trevlig mäklare! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Lisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Hornstull
    Jonas var grym som mäklare, lugn och trygg. Han var tydlig och hjälpsam med allt. Han var grym helt enkelt! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Ursula L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-29

Katarina
    Jonas är toppen! Verkligen en mäklare som gör det lilla extra och som är så service minded. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Oskar L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-28

Katarina
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Södermalm. Från första stund visade Jonas servicevilja, proaktivitet och hög initiativförmåga. Genom att använda styrkan av hans stora spekulantregister så hittade han tidigt en köpare som möjliggjorde för en snabb och smidig process. Vi fick hela tiden återkoppling under processen, även när det inte fanns nyheter, något som gjorde att vi upplevde uppskattade mycket och gav en trygg försäljningsprocess. Nästa gång vi säljer eller ska köpa boende så kommer vi kontakta Jonas Åfors. Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Clara A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-26

Högalid
    Super! Bra kommunikation och fint samarbete! Läs mer
    Jonas Åfors gillar detta
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-08

Katarina
    Köpare bostadsratt 3 rok. Bra maklare men alldeles for orienterad pa Säljare. Varje bra och serios affar rymmer saljare och kopare. En köpare ar en forutsattning for transaction. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk