Jonna Sarstedt

Jonna Sarstedt

Jonna Sarstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Jonna Sarstedt har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Jonna Sarstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonna Sarstedt har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

197 omdömen om Jonna Sarstedt

Ninni P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Bästa mäklare man kan få Trevlig och pålitlig och oerhört hjälpsam

Charlotte A
Kungsholmen

Fantastiskt trevligt bemötande genom hela säljprocessen! Just när min lägenhet skulle läggas ut var marknaden svag och svår att förutsäga, men med Jonna längst fram i ledet blev den ändå såld innan visning! Ärliga diskussioner, alltid öppen för frågor och input, men med en erfarenhet och lugnsom fick mig att känna stor trygghet. Uppskattade även under kontraktsskrivningen att alla paragrafer gicks igenom och förklarades med praktiska exempel. Hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare!

Erik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Nedre Kungsholmen

Trevligt bemötande genom hela processen där Jonna löpande höll oss uppdaterade och informerade om status och vad vi kunde förvänta oss framåt. Väldigt transparent och tydlig vilken vi uppskattade väldigt.

Peter B
Nedre Kungsholmen

Lyhörd engagerad och tydlig! Rekommenderas varmt!

Lucile C

Joanna är väldigt kunnig och hjälpsam. Plus hon är väldigt trevlig.

Eva G
Fridhemsplan

Vi har blivit väldigt proffesionellt bemötta. Jonna har hela tiden varit väldigt positivt inställd och mött oss i våra önskningar och behov. Trots att det var en liten lägenhet vi anlitat henne för har hon mött oss med stor respekt. Hon har ställt upp och hela tiden gjort det lilla extra och överträffat våra förväntningar. Vi bor tre timmar bort och har sett många hinder på vägen som Jonna gång på gång eliminerar och hittat lösningar för. Hon har alltid svarat på våra frågor inom kort tid och återkopplat när vi sökt henne....

Rickard G
Fridhemsplan

Proffsig, trevlig, kunnig, uppmuntrande och tillgänglig. Jonna har från början varit realistisk, vår önskan, minimikrav trodde Jonna var möjlig, vilket också uppfylldes. Självklart önskar man att försäljningspriset kunde blivit högre, utifrån marknaden dock ett bra jobb utfört!!

Maud G
Kungsholmstorg

Oerhört trevlig och mycket professionell! Överträffade alla förväntningar.

Tryggwe G
Kungsholmstorg

Mycket vänlig och välkomnande. Trevligt sätt. Jonna levde verkligen upp till våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Allt har fungerat perfekt så här långt.

Fairouz Z

Proffsig Jonna vet hur man nå kunderna. Hon vet hur hon nå ditt /vår mål