Max Calland
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 30 Läs vad Max Calland

• Helena H sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-10

Hornstull
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Max som mäklare. Vi var väldigt nöjda när vi köpte lägenheten och valde därför honom även vid försäljningen. Han har varit lätt att samarbeta med och varit väldigt professionell! Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Linnéa H sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-10

Hornstull
    Både sålt och köpt lägenhet i samma veva med hjälp av Max, vilket gick väldigt smidigt och bra! Behjälplig och professionell mäklare. Läs mer
  • Martina E sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Maria
    Max är en trevlig och proffsig mäklare som jag lätt rekommenderar till vänner och bekanta Läs mer
  • Aina F köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-12

Reimersholme
    Köpt lägenhet. Lätt att få kontakt med. Ringer alltid uppkorrekt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Moa J köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-05

Reimersholme
    Vi köpte en lägenhet av Max. Det fungerade utmärkt! Vi kände oss väl bemötta. Kan varmt rekommendera Max. Läs mer
  • Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-12

Hej,

Jag har sålt en trerummare på Bondegatan 31.
    Jag träffade Max för ett drygt halvår sedan då jag började att fundera på att sälja. Men det tog sin tid att fatta beslutet och hitta något nytt. Max har haft ett enormt gehör och hörde av sig då och då under den tiden. Utan att störa.
    När jag till slut bestämde mig för att sälja så var det självfallet att Max skulle ta hand om det. Lyhört, med bra tips i samband med fotografering så lotsade han mig framåt. Vid själva budgivningen så var han mycket professionell och listig och lyckades sälja min lägenhet till ett pris långt över min förväntan.
    En supermäklare! Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-10

Hornstull
    Jag köpte en lägenhet om 30 kvm i närheten av Hornstull. Max var från första stund lyhörd för frågor och ständigt tillgänlig. Jag upplevde att Max var mån om att affären blev så transparent och bra för båda parter. Jag deltog innan köpet i flera andra budgivningar och hade som eventuell köpare lågt förtroende för de mäklare som stod för försäljningen. Max har varit behjälplig i alla avseenden, bland annat då jag i sent skede hörde mig för om möjligheten att ändra tillträdesdag. Även i denna situation tycktes Max göra sitt yttersta för att underlätta både för säljaren och mig som köpare. I dagsläget skulle jag tveklöst vända mig till Max om jag vore intresserad av att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Emelie E sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-26

Katarina
    Vi sålde en etta på södermalm. Vi upplevde Max som tillgänglig och engagerad under hela processen, han var proaktiv och höll oss uppdaterade under varje steg. Läs mer
  • Vidar C sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-20

Katarina
    Bra lirare! Rätt attityd utan att vara för på. Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-18

Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster