Max Calland
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 34 Läs vad Max Calland

• Majd A
    Majd A sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-14

Katarina
    Jag och min partner sålde våra bostadsrätt på Södermalm , 35 kvm via Max Calland på Fastighetbyrån. Driven och professionell mäklare, ärlig och trevlig . Vi kommer garanterat vända oss till Max i framtiden. Det blev en snabb och proffsig affär. Max ställer upp, är flexibel och man får snabba svar. Vi är supernöjda med försäljningen och kan inget annat än att varmt rekommendera Max! Läs mer
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-01

Katarina
    Max förmedlade nyligen försäljningen av vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och att Max styrde det till en lyckad försäljning. Genom en bra annons på hemnet och bra bilder skapades ett bra intresse som sedan resulterade i en lyckad försäljning. Läs mer
  • Ingrid E köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-07

Max var mycket trevlig och hjälpsam! Ordnade extra visning på en lite krånglig tid och hjälpte till att förhandla så båda parter fick ge och ta. Läs mer
  • Milad R
    Milad R sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-01

Försäljning av en 2:a i Hornstull:

Max är en 12 poängare!

Han har varit helt fantastisk att samarbeta med genom hela processen, från ett första möte, till fotografering och slutligen till kontraktsskrivning.

Han är mycket lyhörd och väldigt hjälpsam.
    Han svarar på alla funderingar man har och han finns tillgänglig jämt.

Max är väldigt driven och ambitiös som person, men ödmjuk och inte jobbigt "säljig".

Jag upplevde honom som behjälplig både för mig som säljare, men även för köpare som t.ex. inte kunde komma just på visningen, som då fick egna visningar. För att alla ska bli nöjda.

Dessutom är Max väldigt kunnig och insatt på området, eftersom han bor och jobbar där.
    Och han har ett brett nätverk och ett stort spekulantregister.

Jag kände mig fullständigt uppdaterad genom hela processen och jag kan tänka mig att anlita honom igen vilken dag som helst.

//MR Läs mer
  • Helena H köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-10

Hornstull
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Max som mäklare. Vi var väldigt nöjda när vi köpte lägenheten och valde därför honom även vid försäljningen. Han har varit lätt att samarbeta med och varit väldigt professionell! Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Linnéa H köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-10

Hornstull
    Både sålt och köpt lägenhet i samma veva med hjälp av Max, vilket gick väldigt smidigt och bra! Behjälplig och professionell mäklare. Läs mer
  • Martina E sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Maria
    Max är en trevlig och proffsig mäklare som jag lätt rekommenderar till vänner och bekanta Läs mer
  • Aina F köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-12

Reimersholme
    Köpt lägenhet. Lätt att få kontakt med. Ringer alltid uppkorrekt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Moa J köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-05

Reimersholme
    Vi köpte en lägenhet av Max. Det fungerade utmärkt! Vi kände oss väl bemötta. Kan varmt rekommendera Max. Läs mer
  • Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-12

Hej,

Jag har sålt en trerummare på Bondegatan 31.
    Jag träffade Max för ett drygt halvår sedan då jag började att fundera på att sälja. Men det tog sin tid att fatta beslutet och hitta något nytt. Max har haft ett enormt gehör och hörde av sig då och då under den tiden. Utan att störa.
    När jag till slut bestämde mig för att sälja så var det självfallet att Max skulle ta hand om det. Lyhört, med bra tips i samband med fotografering så lotsade han mig framåt. Vid själva budgivningen så var han mycket professionell och listig och lyckades sälja min lägenhet till ett pris långt över min förväntan.
    En supermäklare! Läs mer

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk