Max Calland
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 44 Läs vad Max Calland

• Beata B sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-19

Katarina
    Jag kan varmt rekommendera Max till alla som ska sälja sin lägenhet. Flexibel, snabbfotad, tydlig, kunnig och proffsig. Tack Max! Läs mer
  • Jacob H köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-07

Katarina
    Professionellt, tillmötesgående och .vänligt var mötet med Max när vi första gången träffades på visning. Vi höll en god kontakt och både parter verkar vara nöjda med affären Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-03

Högalid
    Max hjälpte till att förmedla min lägenhet i Hornstull och jag kunde inte bli mer nöjd med hans insats! Under hela processen höll han mig informerad och var ärlig och uppriktig mot mig, något jag värdesätter högt.

Jag kan starkt rekommendera Max! Läs mer
  • Joel Natanael M sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-29

Katarina
    Vi sålde en lägenhet på Södermalm (Skanstull). Det blev en snabb och smidig affär tack vare Max och hans trevliga och effektiva sätt att förmedla transaktionen. Läs mer
  • Lovisa M sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-20

Katarina
    Snabb, engagerad och lätt att ha att göra med. väldigt smidig försäljning. Jag skulle rekommendera Max till alla! Läs mer
  • Matilda B köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-11

Högalid
    Vi köpte en 3a på Södermalm av Max som var oerhört proffsig. Hjälpsam i alla steg och alltid snabb på att svara på våra frågor och vara behjälplig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Helena W sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-04

Högalid
    Vi hade Max som mäklare när vi sålde vår lägenhet och var mycket nöjda. Max var både trevlig och duktig, han kommunicerade hela tiden vad som hände i processen och ansträngde sig extra med flera visningar med kort varsel. Max lyckades få ett pris vi var nöjda med trots att det var relativt få budgivare. Vi kan varmt rekommendera Max. Läs mer
  • Bengt W köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-22

Maria
    Köpt fem rum på 111 m2. Bra bemötande och snabba svar vid frågor. Stressade aldrig på ett beslut eller uppmanade till att göra affär. Trevlig och saklig. Bra att resonera med om principer kring bostadsaffärer, budgivning mm. Läs mer
  • Fredrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-17

Katarina
    Köpte en lägenhet via Max, han var genom hela processen väldigt professionell och alltid trevlig när man ringde med frågor osv. Var det inte nått han inte visste på rak arm var han alltid snabb med återkoppling. Ska du sälja/köpa lägenhet är du i trygga händer med max. Läs mer
  • Katarina M sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-25

Hornstull
    Gett ett stort förtroende samt varit tillgänglig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk