Max Calland
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 14 kunder tycker om Max Calland

• Anita K sålde sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt en lägenhet på Södermalm
    På ett mycket trevligt och glatt sätt
    Vi kände oss vänligt och bra bemötta Läs mer
  • Per B
    Per B sålde sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Max Calland och Fastighetsbyrån som helhet inger stort förtroende både för mig som säljare och presumtiva köpare. Jag har varit kund hos Fastighetsbyrån tidigare och valde samma mäklare igen eftersom de jobbar seriöst och har resurser att ge riktigt bra service. Läs mer
  • Peppas T
    Peppas T skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej!
    Jag och min make köpte vår första bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med hur vi blev bemött av Max Calland, vår mäklare! Han var otroligt hjälpsam och tog hänsyn till alla våra frågor och funderingar.
    Det gick snabbt och effektivt för oss. Max ordnade en till visning på vårt begär som gav oss en bättre bild på bostaden och hjälpte fatta beslutet. Vi är jätte tacksamma för det och varmt rekommenderar Max Calland till andra som vill köpa eller sälja bostaden. Han är den bästa mäklaren med snäll personlighet! Läs mer
  • Gabriella F skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kunnig och bra service! Rekommenderas! Läs mer
  • Andrea Z skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Max hjälpte mig sälja min 2:a på Södermalm. Han var trevlig, engagerad och höll mig uppdaterad under hela processen. Allting gick väldigt snabbt och smidigt. Kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ann U skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Max var effektiv och korrekt, gav en realistisk bild av läget på marknaden och agerade snabbt när det behövdes. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Emily W
    Emily W köpte sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Max has been very clear in his communications and fast to respond. I have found him very helpful and professional. Läs mer
  • Anna L skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ödmjuk ung man med sinne för utmärkt kundbemötande.
    Respekt för mig som säljare av dödsboet efter min bror.
    Kunde inte ha haft en bättre hjälp än Max Läs mer
  • Gun B skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Max sålde en LHG åt oss i BRF Tobaksspinnaren.
    Han är en mycket trevlig och lättsam person att ha och göra med

Han är det bästa.

Gun Börjesson
    Ordförande Läs mer
  • Darrel R sålde sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi anlitade Max till en lägenhetsförsäljning och är väldigt nöjd med resultatet. Han är lugn, bra att kommunicera genom hela processen och såg till att ta kontakt med alla som visat intresse så att vi kunde få den bästa möjliga försäljningen. Vi kände oss inte stressade eller pressade till att acceptera ett bud bara för att ha en snabb affär (till skillnad från andra mäklare vi har haft affärer med). Vi kommer utan tvekan att ringa honom igen när det är dags för en ny försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson