Max Calland
Registrerad mäklare sedan 2016-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 53 Läs vad Max Calland

• Gustav N köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-26

Bra intryck vid visningen. Känns mycket serviceminded. Läs mer
  • Alice F köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-15

Hornstull
    Max var lyhörd och tillmötesgående under hela processen när jag och min sambo köpte en tvåa i Hornstull. Han hade bra kännedom om köpobjektet, och svarade alltid snabbt vid frågor. Tack vare Max fick vi till en snabb och smidig affär. Läs mer
  • Julius K köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-08

Hornstull
    Köpte en tvåa tillsammans med min flickvän på Söder. Kan enbart rekommendera Max: Trevligt bemötande, bra kommunikation under processen och gav ett tryggt intryck. Tummen upp! Läs mer
  • Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-28

Katarina
    Max hjälpte oss sälja vår lilla lägenhet. Han gjorde ett bra jobb på en marknad som var vikande.
    Han var bra på att lyssna och aktiv i försäljningens alla faser. Läs mer
    Max C gillar detta
  • Marie B köpte sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-26

4:a
    Katarina
    Vi köpte Bjurholmsplan innan visning så vi hade inte så mycket kontakt. Han gjorde vad han skulle de tillfällen vi sågs/hördes Läs mer
  • Dick Arne Tobias Bisse Ö
    Dick Arne Tobias Bisse Ö skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-15

Lyhörd och tydlig i sitt åtagande. Snabb och effektiv affär till bra resultat Läs mer
  • Nike B sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-20

Max har skött hela min affär då jag bodde i en annan stad. Allt från styling till fotografering och till slut försäljning. Kan verkligen rekommendera Max. Läs mer
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-25

Högalid
    Sålde min lägenhet i Hornstull. Blev bra bemött och hjälpt. Läs mer
    Max C gillar detta
  • Bo S sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-15

3:a
    Katarina
    Har precis sålt en bostadsrätt på Södermalm. Har tidigare stött på Max som gav ett rejält och bra intryck så det var lätt att välja honom och Fastighetsbyrån igen. Max var proffsig under hela processen och lätt att samarbeta med. Jag tror att även köparna uppskattade Max som hjälpte både mig och köparna på ett föredömligt sätt. Läs mer
    Max C gillar detta
  • Beata B sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-19

Katarina
    Jag kan varmt rekommendera Max till alla som ska sälja sin lägenhet. Flexibel, snabbfotad, tydlig, kunnig och proffsig. Tack Max! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér