Max Calland
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 18 kunder tycker om Max Calland

• Kajsa J sålde sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-24

Han gav rimliga förväntningar på slutpris och var alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Johanna K köpte sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-14

Vi köpte en trea på Reimersholme som förmedlades av fastighetsbyrån.
    Bemötandet var utan krångel och det finns inget att anmärka på.
    Detta är något man mer reflekterar över som säljare än som köpare, eftersom man som köpare inte väljer sin mäklare. Läs mer
  • Ann-Sofie S köpte sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-07

Sympatisk, tillmötesgående , trevlig och proffsig Läs mer
  • Jan K köpte sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-07

Vi är väldigt nöjda med den service och sättet att sköta visning av lägenheten och allt runt om kring. Proffsigt på alla sätt! Läs mer
  • Anita K sålde sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-12

Sålt en lägenhet på Södermalm
    På ett mycket trevligt och glatt sätt
    Vi kände oss vänligt och bra bemötta Läs mer
  • Per B
    Per B sålde sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-20

Max Calland och Fastighetsbyrån som helhet inger stort förtroende både för mig som säljare och presumtiva köpare. Jag har varit kund hos Fastighetsbyrån tidigare och valde samma mäklare igen eftersom de jobbar seriöst och har resurser att ge riktigt bra service. Läs mer
  • Peppas T
    Peppas T köpte sin bostad med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-06

Hej!
    Jag och min make köpte vår första bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med hur vi blev bemött av Max Calland, vår mäklare! Han var otroligt hjälpsam och tog hänsyn till alla våra frågor och funderingar.
    Det gick snabbt och effektivt för oss. Max ordnade en till visning på vårt begär som gav oss en bättre bild på bostaden och hjälpte fatta beslutet. Vi är jätte tacksamma för det och varmt rekommenderar Max Calland till andra som vill köpa eller sälja bostaden. Han är den bästa mäklaren med snäll personlighet! Läs mer
  • Gabriella F skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-01

Kunnig och bra service! Rekommenderas! Läs mer
  • Andrea Z sålde sin lägenhet med hjälp av Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-17

2:a
    49m²
    Hornstull
    Max hjälpte mig sälja min 2:a på Södermalm. Han var trevlig, engagerad och höll mig uppdaterad under hela processen. Allting gick väldigt snabbt och smidigt. Kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ann U skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-13

Max var effektiv och korrekt, gav en realistisk bild av läget på marknaden och agerade snabbt när det behövdes. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson