Olivia Raaé
2018-09 - 2019-08

Läs vad 125 Läs vad Olivia Raaé

• Suh-Ung U skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-20

Vi sålde vår lägenhet med Olivias hjälp. Trots en vikande marknad under 2017 och 2018 kämpade Olivia på och vi lyckades sälja trots fallande bopriser och överutbud. Olivia var strukturerad och arbetade målmedvetet vilket uppskattades. Läs mer
  • Sara M sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-19

Sofia
    Jag sålde min bostad via Olivia. Redan första besöket fick jag sådant otroligt förtroende. Hon är kommunikativ, ödmjuk och super engagerad i sitt jobb:)
    Jag skulle säga:
    Södermalms bästa mäklare! Läs mer
  • Frida H sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-16

Katarina
    Olivia hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Södermalm! Hon var från första till sista mötet otroligt proffsig! Kommer rekommendera Olivia till alla jag känner som ska sälja eller köpa på Södermalm! Läs mer
  • Pierre E
    Pierre E sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-15

Katarina
    Olivia gjorde ett toppen jobb. Kände mig trygg i affären under hela processen och att jag verkligen fick valuta för arvodet.
    Tack! Läs mer
  • Johan K köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-08

Högalid
    Bra kommunikation, inga konstigheter Läs mer
    2019-09-13 Olivia R svarar Johan K
    Hej Johan,
    Välkomna hem till Sverige igen, hoppas och tror att ni kommer trivas bra i er fina lägenhet!

Ha det bra, hoppas vi hörs igen i framtiden.
    Oliva
    Olivia R gillar detta
  • Joachim M sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-07

Högalid
    Olivia gav alltid god service.
    111111222222212222222222 Läs mer
    2019-09-13 Olivia R svarar Joachim M
    Hej Joachim. Vad glad jag blir att du upplever det som säljare. Grattis till en smidig och bra affär! Vi ses på tillträdet,

Olivia R gillar detta
  • Elin M sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-07

Högalid
    Superbra och kompetent. Professionellt bemötande hela vägen och mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-09-13 Olivia R svarar Elin M
    Elin, tack för dina ord! Det var väldigt roligt att få sälja er lägenhet när ni äntligen hittade något nytt. Med facit i hand kunde det ju inte ha blivit bättre! Tack för din rekommendation.
    Olivia R gillar detta
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-28

Sofia
    Olivia sålde min vindslägenhet på Nytorget. Vi hade ett otroligt offensivt mål som Olivia gjorde allt för att uppnå och hon lyckades till fullo. Jag har köpt och sålt 4 bostäder men aldrig genom en mäklare som Olivia. Hon inger lugn, trovärdighet och ser bara lösningar. Hon är personlig på en väl avvägd nivå och jag skulle sälja med Olivia igen, alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-09-13 Olivia R svarar Johan A
    Hej Johan! Tack snälla för en så fin reco, det gör mig glad att du är nöjd med mig som din mäklare. Det var ett nöje att få sälja din lägenhet, och ett utmanande mål! Vi ses på tillträdet :-)

Olivia R gillar detta
  • Marika B köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-14

Hornstull
    kompetent ! Svarar direkt på frågor. Alltid tillgänglig.
    tacka henne från Mig
    Med vänlig hälsning
    marika b lagercrantz Läs mer
    2019-08-28 Olivia R svarar Marika B
    Marika! Tack för din ord, härligt med nöjda kunder. Hoppas också ni kommer trivas bra i en nya lägenhet!
    Ha det fint, och hoppas vi hörs igen i framtiden.

Olivia R gillar detta
  • Frida B köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-12

Sofia
    Olivia hjälpte oss med köpet av en tvåa på Södermalm. Under hela processen har Olivia visat ett proffesionellt men också ett varmt och genuint ärligt bemötande i alla frågor vi haft :) Det var aldrig några problem att ringa och få svar på de vi undrade.
    Jag skulle själv utan tvekan vilja att Olivia är den som hjälper oss när de i framtiden är dags att sälja! Läs mer
    2019-08-28 Olivia R svarar Frida B
    Hej Frida!
    Stort tack för din reco, det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. När det blir dags för dig att sälja igen ser jag fram emot att få hjälpa till, det är en superbra lägenhet ni har köpt! Ha en fin höst.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster