en del av Fastighetsbyrån Södermalm

4.9 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Olivia Raaé

• Elsa H
    Elsa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är engagerad, kunnig och ambitiös! Det kändes otroligt tryggt att sälja med henne. Hennes engagemang sträckte sig långt över det som förväntas. Lägg därtill att Olivia har humor och en utstrålning som är svårt att motstå!
    2017-08-11 Olivia R svarar Elsa H
    Elsa! Tack för den finaste recon. Det var ett litet äventyr, och det gick ju väldigt bra tillslut! Vi ses på tillträdet :) Olivia
  • Emil E
    Emil E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tack för ett bra samarbete Olivia! Öppen och rak kommunikation, och ordning och reda, möjliggjorde en smidig försäljning. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dig till alla jag vet ska sälja lägenhet. / Emil
    2017-08-06 Olivia R svarar Emil E
    Hej Emil, tack för det fina omdömet och ett bra samarbete. Det var verkligen roligt att jobba med din lägenhet. Lycka till med den lilla och så ses vi på tillträdet! Olivia
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Södermalm. De lever verkligen upp till orden Sveriges största mäklare.

Vi både hittade vårt nya hem och sålde vår nuvarande lägenhet via Olivia Raaé.
    I dåliga säljartider så lyckades Olivia ändå leverera det vi ville ha. Olivia är en väldigt driven och målmedveten mäklare som gör allt för att hennes kunder ska bli nöjda. Vidare är hon väldigt kunnig, rak, tydlig och trevlig att ha att göra med. Vi kan inte annat än att rekommendera Olivia!
    2017-06-20 Olivia R svarar Linnea N
    Hej Linnea! Tack för förtroendet, skam den som ger sig :) Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Olivia
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi vill verkligen rekommendera Olivia R som mäklare. Bra kontakt genom hela försäljningen, rak och tydlig kommunikation, lugn, lyhörd och väldigt kunnig. Kändes tryggt!
    Tack igen Olivia
    2017-06-20 Olivia R svarar Ulla F
    Hej Ulla! Tack för en fin reco, snart närmar sig tillträdet och då ses vi igen. Det var ett nöje att jobba med er och er fina lägenhet. Olivia
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Olivia, hon är den vassaste mäklaren i stan! Hon är tydlig och effektiv i sin kommunikation, har stenkoll på marknaden och ser till att få rätt personer till visningen. Utöver hjälp med min försäljning var hon också ett väldigt bra stöd vid köpet av vår nästa lägenhet.
    2017-04-11 Olivia R svarar Jonatan P
    Jonatan! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet, tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet.
  • Lena C
    Lena C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vid både lägenhets-köp och försäljning, upplevde jag Olivia som en engagerad, kunnig och drivande person som ger allt för att både köpare och säljare skall bli så nöjda som möjligt.
    Olivia svarar snabbt på alla frågor och bud, är professionell i sin framtoning och har glimten i ögat.

Jag vill ge Olivia de varmaste rekommendationer och skulle gärna anlita henne igen!
    2017-03-25 Olivia R svarar Lena C
    Hej Lena! Tack för den fina recon. Det var ett rent nöje att få hjälpa er med dels ert köp, och sen försäljningen av er underbara lägenhet.
    Jag ser fram emot fler samarbete med er i framtiden! Ha det gott:)
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag vill varmt rekommendera Olivia som fastighetsmäklare!

Hon tog sig tid, var lugn, ödmjuk, kunnig men försökt allt mycket professionell. Som köpare kändes det väldigt tryggt att köpa genom Olivia då hon var väl påläst/informativ och såg alltid till att finnas nära till hands om vi hade några frågetecken gällande lägenheten/föreningen och processens gång. Hög tillgänglighet, tydlig kommunikation och lugnt förhållningssätt gjorde allt till en smidig process.

Jag kommer varmt rekommendera Olivia för alla mina vänner vid försäljning (vilket jag redan gjort! :) ) Vi ses på tillträdet!
    2017-03-25 Olivia R svarar Caroline L
    Hej Caroline,
    Det var väldigt snällt skrivet och värmer gott. Tack för rekommendationerna! Jag är glad att ni känner er nöjda och tror ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Ha det fint så ses vi på tillträdet:)
  • sara n
    sara n skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en väldigt duktig och målmedveten mäklare! Hon är rak, ärlig, kvalitetsmedveten och arbetar snabbt! Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-03-10 Olivia R svarar sara n
    Hej Sara! Tack för kommentaren. Väldigt roligt att få hjälpa till och jag hoppas ni kommer trivas bra!
  • Frida B
    Frida B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevlig och smidig att samarbeta med. Höll bra kontinuerlig kontakt under hela försäljningen. Rekommenderar Olivia!
    2017-03-10 Olivia R svarar Frida B
    Hej Frida,
    Tack Frida för din kommentar och rekommendation. Lycka till i nya lägenheten, det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er FINA lägenhet.
  • Eric
    Eric skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är oerhört professionell. Hon ger ett väldigt engagerat och positivt intryck. Vi kände oss väldigt trygga genom hela sälj-processen. Vi vill absolut rekommendera Olivia till andra som funderar på att sälja sin lägenhet.
    2017-02-20 Olivia R svarar Eric
    Hej Eric,
    Tack för den kommentaren! Er lägenhet var ett stort nöje att förmedla, fin som få.
  • Hans I
    Hans I skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia R är ambitiös, påläst och verkligen professionell, dessutom mycket trevlig och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2017-02-20 Olivia R svarar Hans I
    Hej Hans!
    Tack för en fin rekommendation. Mycket roligt att få sälja er fina lägenhet! Ha det fint.
  • Robert A
    Robert A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia Raaé var en mycket professionell mäklare som var rak och tydlig från första samtal. Hon ingav ett stort förtroende från start vilket hon höll genom hela resan till ett gott avslut där alla var mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Olivia som din mäklare inför framtida försäljning!
    2016-12-05 Olivia R svarar Robert A
    Hej Robert! Vad roligt att läsa din reco, får tacka så mycket för den! Det var verkligen roligt att hjälpa dig med din fina lägenhet.
  • Anders A
    Anders A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra, trevligt och professionellt.
    2016-12-05 Olivia R svarar Anders A
    Tack Anders för recon! Hoppas vi hörs framöver när ni bott in er
  • Evelina M
    Evelina M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande av Olivia, hon kändes proffsig i sin yrkesroll och gick igenom allt så att man förstod. Hon levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd som kund och skulle kunna rekommendera Olivia och fastighetsbyrån till vänner och bekanta.
    2016-11-28 Olivia R svarar Evelina M
    Hej Evelina! Tack för denna fina rekommendationen och roligt att du är nöjd, det värmer!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en väldigt bra mäklare, hon tog hand om försäljningen väldigt bra.
    2016-11-28 Olivia R svarar Lisa H
    Tack för din kommentar Lisa, var ett nöje att hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet!
  • Mats E
    Mats E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är jättenöjd med Olivia! Duktig, trevlig och väldigt bra på att hålla kontakt och vara nåbar. Känns tryggt när man säljer! Jag rekommenderar henne gärna!:-)
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Allt var tipp topp!! Olivia du är engagerad, seriös och proffsig. Kommer absolut att rekommendera dig vidare till andra.
    2016-11-23 Olivia R svarar Ulrika L
    Tack snälla Ulrika, det var verkligen roligt att få sälja er fina lägenhet!
  • Carl R
    Carl R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och trevlig. Mycket bra
    2016-11-28 Olivia R svarar Carl R
    Tack Carl för din rekommendation!
  • Jonas v
    Jonas v skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig. Återkopplade bra. Lägenheten såldes för vad hon trodde.
    2016-11-23 Olivia R svarar Jonas v
    Hej Jonas! Tack för din kommentar. Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är engagerad, lyhörd och trevlig. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare vid försäljningen av min bostad!
    2016-11-22 Olivia R svarar Jenny K
    Tack snälla Jenny. Det var ett rent nöje att jobba med dig och din fina lägenhet!
  • Gisela G
    Gisela G skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia Raaé är en synnerligen kompetent, kunnig, omdömesgill och skicklig mäklare med sinne för detaljer. Förutom de rent professionella företrädena är hon som person mycket sympatisk och förtroendegivande. Jag kan rekommendera henne fullt ut.
    2016-11-22 Olivia R svarar Gisela G
    Hej Gisela! Tack snälla för de fina orden, värmer gott. Det var ett nöje ett hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket proffsig vid kontraktsskrivning av vår nya bostad.
    2016-11-28 Olivia R svarar Margareta M
    Tack snälla Margareta för din rekommendation!
  • Vilhelm J
    Vilhelm J skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och mycket hjälpsam.
    2016-11-22 Olivia R svarar Vilhelm J
    Tack Vilhelm för det! Var ett nöje att hjälpa er vid ert bostadsköp.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Evelina Schmekel
Åsa von Zweigbergk