Olivia Raaé
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 80 kunder tycker om Olivia Raaé

• Frida R sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-16

Hornstull
    Sålde en tvåa på Heleneborgsgatan 38a. Väldigt proffsigt bemötande av Olivia. Återkopplade ofta och berättade om läget. Stöttade och hjälpte oss fatta rätt beslut. Jobbade tidiga morgnar o sena kvällar med vårat ärende. Jag är supernöjd med Olivia som mäklare. Läs mer
  • Panagiotis K sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-15

Hornstull
    Exemplarisk mäklare, Engagerad, hög ambition och super trevlig Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-15

Högalid
    Olivia är superproffsig, korrekt och väldigt tillmötesgående. Men också väldigt tydlig med sin erfarenhet och kunnighet i branchen. Hon är snabb, effektiv och serviceminded i sitt sätt att jobba.

Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete! Läs mer
  • Björn R köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-11

60.5m²
    Högalid
    Mycket professionellt skött uppdrag! Björn Runeborg Läs mer
  • Alexandra K köpte sin bostad med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-23

Vi hade en superbra kommunikation med Olivia Raae på Fastighetsbyrån Södermalm! Proffsig och hjälpsam med direkta och snabba svar på alla våra frågor. Tack, Olivia! Läs mer
  • Sophia E
    Sophia E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-14

Olivia Raaé är den bästa mäklare jag haft att göra med. Rek henne varmt till vem som helst alla gånger! Då har jag köpt och sålt boende 8 ggr tidigare. Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Sophia E
    Sophia! Vad pigg och glad jag blev att läsa detta. Tack för det omdömet och lycka till med lägenheten. Jag tror att ni kommer trivas bra och länge. Lycka till med att komma i ordning, så hör vi i framtiden hoppas jag.
  • Kim B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-09

Jag kom i kontakt med Olivia via en rekommendation från en annan mäklare på fastighetsbyrån som sålde våran lägenhet i Enskede, för hon fick inte sälja lägenheter på Södermalm. Olivia bokade snabbt in ett möte och hon lyssnade in vårt önskemål på ett väldigt bra sätt. Upplägget blev över förväntan och hon fick till försäljningen omgående trots svåra försäljningstider. Försäljningspriset hamnande även på förväntad nivå. Skulle jag sälja på Södermalm igen så blir det helt klart Olivia som får hantera försäljningen 👍🏻 Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Kim B
    Hej Kim! Vad roligt att läsa detta från dig. Det var ett nöje att få sälja er lägenhet, de som fick köpa verkar mycket nöjda. Väldigt tacksam för dina rekommendationer vidare! Ha det fint och tack för ett bra samarbete.
  • Johan A
    Johan A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-14

Olivia är en oerhört professionell och driven mäklare. Hon har ett brett spekulantregister och går verkligen den extra milen för att se att det blir en lyckad försäljning. Skulle utan tvekan vända mig till Olivia igen och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Johan A
    Vad glad jag blir för dina rekommendationer vidare! Stort tack för det. Och tack för ett roligt och bra samarbete, hör av er om ni kommer tillbaka till Södermalm i framtiden :) Ha det fint!
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-14

Super smidig process med Olivia som gjorde mig trygg genom ett så viktigt beslut. Väldigt trevligt bemötande och så lösningsorienterad. Stort tack!! Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Patrik K
    Grattis till din fina lägenhet Patrik, hoppas och tror att du kommer trivas bra i huset, igen ;)! Hoppas vi hörs i framtiden.
    Tack själv,
    //Olivia
  • Annika B sålde sin bostad med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-04

Jag har sålt
    Fantastisk mäklare på alla punkter
    Alla förväntningar infriades
    Toppbetyg, hon är ett föredöme Läs mer
    2018-12-11 Olivia R svarar Annika B
    Hej Annika! Tack för att jag fick sälja er fina lägenhet, det var verkligen roligt. Din energi smittar av även om ni var mitt uppe i köp, försäljning och flytt. Jag vet att ni vill bo kvar på nästa ställe länge, och ni får gärna höra av er om ni vill att jag kommer förbi och ger er en värdering någon gång i framtiden.
    Ha det fint!

Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson