Olivia Raaé
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 111 Läs vad Olivia Raaé

• Eva G sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-06

Högalid
    Olivia hjälpte oss sälja vår 4:a på Heleneborgsgatan. Hon är förtroende ingivande. Effektiv, tillgänglig, proffesionell. Har ett trevligt bemötande. La ner oerhört mycket jobb och fick vår lghet sålt redan innan den var ute på hemnet. Läs mer
  • Clara S sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-02

Reimersholme
    Lätt att samarbeta med Olivia. Trevlig. Professionell. Kan verkligen rekommendera henne som fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-07-05 Olivia R svarar Clara S
    Hej Clara! Jag är mycket tacksam för dina rekommendationer. Det var ett nöje att få sälja er fina lägenhet, och tack för ett bra samarbete. Ha nu en skön sommar, vi ses på tillträdet!

/Olivia
  • Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-28

Maria
    Sålde vår 4:a m h a Olivia. Oerhört professionellt agerande hela vägen! Läs mer
    2019-07-05 Olivia R svarar Eva H
    Hej Eva,
    Ja- visst blev det en smidig affär! Tack för ett bra samarbete och lycka till i bostadsletandet.
    Vi ses på tillträdet,
    Olivia
  • Christopher T köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-25

Katarina
    Olivia Raaé är en mycket professionell och erfaren mäklare som uppnådde alla mina förväntningar före, under och efter köpet. Läs mer
    2019-07-05 Olivia R svarar Christopher T
    Hej, vad roligt att ni är nöjda med att köpa via mig och fastighetsbyrån! Grattis till en superfin lägenhet, hoppas ni kommer trivas länge.

Ha en fin sommar,
    Olivia
  • Therese N sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-24

Högalid
    Jag har sålt en etta i Högalid.
    Jag är mycket nöjd med Olivia då hon visade ett stor engagemang och att hon är driven. Jag fick det bud jag önskade och det var tack vare henne. Stort tack! Läs mer
    2019-07-05 Olivia R svarar Therese N
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete vid försäljningen av din lägenhet. Tack för ett bra samarbete! Ha en skön sommar,
  • Christine B
    Christine B sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-13

Maria
    Jag rekommenderar verkligen Olivia som mäklare! Min lägenhetsförsäljning var en lång process och hon har lagt ner oerhört mycket tid på att få den såld. Hon har alltid varit beredd att visa den för spekulanter och har dessutom funnits där för att svara på alla mina frågor och funderingar. Till slut fick vi lägenheten såld till ett pris jag blev mycket nöjd med. Läs mer
    2019-06-17 Olivia R svarar Christine B
    Hej Christine,
    Jag uppskattar din reco och är glad att du är nöjd med mitt jobb vid din försäljning. Mycket tacksam för dina rekommendationer vidare!

Vi ses på tillträdet,
    Olivia
  • Mattias S köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-12

Sofia
    Jag har köpt en lägenhet som Olivia förmedlade. Hon var professionell och hon gav mig svar på alla mina funderingar. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-17 Olivia R svarar Mattias S
    Hej Mattias,
    Grattis till en superfin lägenhet. Vad roligt att du nöjd med mitt jobb i samband med ditt köp. Ha en fin sommar på balkongen!

Olivia
  • Matilda J sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-09

Reimersholme
    Olivia är en otroligt proffsig, trevlig och bra mäklare. Hon hanterade försäljningen av min bostadsrätt på ett skickligt sätt. Kände mig otroligt trygg och nöjd genom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-17 Olivia R svarar Matilda J
    Hej Matilda!
    Tack snälla för ditt omdöme, det gläder mig. Din lägenhet var rolig att få sälja, och tack ska du ha för ett bra samarbete. Lycka till i letandet nu! Hoppas vi har anledning att hörs igen i framtiden,

• Tobias R
    Tobias R sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-29

Högalid
    Olivia Raaé är professionell, kunnig och lyhörd. Hon hjälpte mig få ut det mesta ur min bostadsaffär samt kom med många bra tips på vägen, angående styling inför fotografering m.m., som bidrog till att vi båda blev nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-04 Olivia R svarar Tobias R
    Hej Tobias,
    Jag uppskattar din reco och är glad att du är nöjd med mig som mäklare vid både köp och försäljning av din lägenhet. Tacksam för dina rekommendationer vidare! Vi ses på tillträdet, ha en fin sommar.

//Olivia
  • Pontus K sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-27

Katarina
    Såld lägenhet på Södermalm.

Olivia visade stort tålamod med försäljningen av min lägenhet för att göra mig som säljare nöjd. Hon förstod min situation och försökte aldrig pressa mig till ett beslut som skulle göra mig missnöjd utan lät försäljningen ta sin tid. Vi höll vår målsättning både tidsmässigt och den önskade försäljningsnivån.

Rekommenderar gladeligen Olivia till kommande säljare. Läs mer
    2019-06-04 Olivia R svarar Pontus K
    Hej Pontus,
    Tack för recon, glad att du nöjd med mitt jobb och med resultatet av försäljningen. Tack för tålamodet, skam den som ger sig! Hoppas vi kan hjälpa till att hitta något nytt fint boende till er nu. Ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk