Olivia Raaé
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Olivia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 65 kunder tycker om Olivia Raaé

• George Balazs W skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    She is quite sinply top drawer! I have the highest opinion about Ms. Raaé's pwork performance, ,reliability and personality! Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Fantastiskt professionell och seriös, Olivia guidade mig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Det är tydligt att Olivia vet vad hon håller på med och därför också hittade precis rätt köpare i slutändan. Läs mer
  • Linn G skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, trevlig och snabb. Jag skulle rekommendera Olivia! Läs mer
  • Alexander F skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och trygg i sin roll mot oss säljare både inför visningar, vid budgivning och senare vid tillträdet. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia uppfyllde mina förväntningar med råge. Proffsigt bemötande genom hela försäljningen Läs mer
  • Linda R
    Linda R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har köpt en etta på Krukmakargatan 38. Jag blev väl bemött av mäklaren både på visningen och under kontraktskrivandet. Fick även bra återkoppling på läget under budgivning. Hon hade bra koll på lägenheten och uppfyllde alla mina förväntningar. I det stora hela är jag mycket nöjd med mitt bemötande. Läs mer
  • Rodrigo N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har köpt en lägenhet och tyckte inte om hur budgivningen sköttes. Ett minimum budsintervall faställdes aldrig och spekulanterna började buda med 5000kr intervall på ett objekt med ett värde runt 4.1 milj. Det var mycket besvärlig! När bjudgivningen kom till ett stopp tog det alldeles för lång tid att få ett svar om budgivningen hade en vinnare. Istället så fortsatte man dagen efter. Budgivningen började sent på dagen och återigen blev det samma sak som första dagen! En seg budgivning utan minimum.
    Som köpare vill man ha ett snabbt svar om sitt bud är accepterad som vinnare eller inte. Inte vänta. Jag skulle inte anlita en sån mäklare när jag säljer lägenheten. Läs mer
    2018-09-17 Olivia R svarar Rodrigo N
    Hej Rodrigo!
    Tack för din ärliga reco. Budgivning är alltid en jobbig process för budgivare och säljare. Även för oss mäklare, just för att vi inte bestämmer över situationen. Det är alltid säljaren som bestämmer vilka bud de vill ta emot och registrera samt när man har nått ett avslut. Under senaste månaderna har det tagit längre tid från att lägenheter annonserats tills att kontrakt skrivs, i detta fallet gick det faktiskt ovanligt fort. Men är man budgivare känns det som en evighet. Vi ses på tillträdet!
  • Thomas A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt lägenhet fick ett korrekt och effektivt bemötande.
    Bra vägledning igenom affären. Läs mer
    2018-09-14 Olivia R svarar Thomas A
    Hej Thomas! Ja, det var verkligen smidigt. Tack för den fina recon, uppskattas! Ha det fint tills vi hörs nästa gång.
  • Eric B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är mycket professionell och inger stort förtroende både till säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-14 Olivia R svarar Eric B
    Tack för ytterligare ett bra samarbete! Lycka till med huslivet - kommer bli toppen :)
  • Marcus W skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.. Läs mer
    2018-09-14 Olivia R svarar Marcus W
    Hej Marcus. Detsamma till er! Kul att ni blev köpare till lägenhet och flyttar in till Södermalm. Vi ses på tillträdet.
  • Julia H
    Julia H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bästa mäklaren - proffsig, kompetent och trevlig. Olivia fick till en försäljning över förväntan och på ett smidigt och välskött sätt. Kan inte rekommendera nog! Läs mer
    2018-09-11 Olivia R svarar Julia H
    Hej! Vi hade ett bra teamwork :-) Roligt att det gick så bra, er fina lilla lägenhet. Lycka till i det nya boendet! Tack för att du vill rekommendera mig vidare, väldigt tacksamt.

• Maria-Magdalena M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Min man och jag har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Olivia. Vi är supernöjda med det sättet hon ordnade det hela. Vi kommer att rekommendera henne till våra vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-11 Olivia R svarar Maria-Magdalena M
    Hej Maria,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med den nya lägenheten! Vi ses på tillträdet. Ingen blir gladare än mig om ni rekommenderar mig vidare till era vänner :)

Ha det bra!
  • Johanna K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har sålt en bostadsrätt på södermalm och upplevde mötet med mäklaren som mycket positivt, både proffissionellt och personligt. Kommunikationen kändes ärlig och tydlig vilket var väldigt skönt! Läs mer
    2018-09-11 Olivia R svarar Johanna K
    Hej Johanna! Tack för rekommendationen. Ni var väldigt trevliga att samarbeta med! Och det var kul att få sälja er fina lägenhet. Hoppas ni blir kvar på Södermalm. Allt gott!

• Sanna C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia hjälpte oss sälja våran bostadsrätt på södermalm. I en tid på marknaden var väldigt osäker och vi hade satt våra förhoppningar relativt lågt och realistiskt så lyckades Olivia sälja våran lägenhet till ett pris långt över våra förväntningar.

Olivia är mycket noggrann och professionell men det var hennes positiva och väldigt trevliga bemötande som fick oss att känna stort förtroende från första mötet.

Olivia uppdaterade oss löpande genom hela processen och fick oss att känna oss delaktiga och trygga i varje steg av försäljningen. Om du ska sälja en lägenhet på södermalm kan vi ge er vår starka rekommendation att höra av er till Olivia. Läs mer
    2018-07-02 Olivia R svarar Sanna C
    Hej Sanna! Det glädjer mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till med nästa /Olivia
  • Jesper Y skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var en klass för sig. Fantastisk upplevelse. Läs mer
    2018-07-02 Olivia R svarar Jesper Y
    Tack för det Jesper. Hoppas på fler bra samarbeten i framtiden. Lycka till med nya boendet!
  • Matilda W skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt en större lägenhet på 98 på Åsögatan, Södermalm.

Olivia är vänlig, flexibel, påläst och professionell i sitt kundbemötande. Hon värnar om båda parter i affären och gjorde processen smidig. Läs mer
    2018-05-24 Olivia R svarar Matilda W
    Tack Matilda för din kommentar! Jag tror ni kommer trivas bra i den nya lägenheten, perfekt med uteplats och stora ytor. Vi ses på tillträdet!
  • Sven A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Duktig och ambitiös mäklare som dessutom är trevlig. Läs mer
    2018-05-24 Olivia R svarar Sven A
    Hej Sven,
    Ni är bra trevliga ni också :-) Tack för förtroendet och lycka till med den nya fina lägenheten! Vi ses på tillträdet.
  • Katarina H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte en 2::a med Olivia. Hon var väldigt tillmötesgående med visning utanför den annonserade visningstiden och alltid profesionell i kontakten. Det fick oss att känna oss trygga med affären. Olivia kan sitt område och är trevlig och proffsig. Läs mer
    2018-05-24 Olivia R svarar Katarina H
    Hej Katarina! Tack för din kommentar, vad roligt att höra att ni upplevde köpet så. Hoppas och tror att lägenheten kommer vara perfekt för er! Jag hoppas vi hörs igen i framtiden.
  • Talia Del Carmen B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Very professional and attentive to details. Supportive in providing all necessary information as this was our first property purchase in Sweden. Läs mer
    2018-05-13 Olivia R svarar Talia Del Carmen B
    Hi Talia, thank you for the nice comment. Im happy thats the way you feel about your first purchase in Stockholm. You picked a nice neighborhood, Södermalm is great. Hope to hear from you in the future!
  • Norea S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpte bostad och fick väldigt god service från det att jag var på visning tills att kontraktet var skrivet. Läs mer
    2018-05-13 Olivia R svarar Norea S
    Hej Norea, vad glad jag blir att höra det, tack. Ni var helt rätt för lägenheten, det tyckte säljarna också. Alltid roligt när det blir en bra match! Hoppas ni trivs bra och att vi hörs igen i framtiden.
  • Majeed O skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, pålitlig, snabb. Läs mer
    2018-05-13 Olivia R svarar Majeed O
    Hej Majeed,
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten, magisk utsikt! Tack för din kommentar, hoppas på att kunna hjälpa er igen i framtiden:)
  • Petra E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Högsta betyg till Olivia! Vi både köpte och sålde med hennes hjälp och är så tacksamma för hur hon fick de båda affärerna att upplevas så smidiga. Engagerad, proffsig och snabb med idéer och lösningar. Olivia är en klippa 🌟 Läs mer
    2018-03-27 Olivia R svarar Petra E
    Tack snälla Petra för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med er och er lägenhet! Vi ses på tillträdet :)
  • Andreas L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet genom Olivia och har från första stund fått ett professionellt bemötande, hon gjorde sitt yttersta genom hela processen och fanns alltid tillgänglig.
    Kan bara varmt rekommendera Oliva som är en utmärkt mäklare. Läs mer
    2018-03-27 Olivia R svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Tack för den fina recon och tack för förtroendet att jag även fick sälja er lägenhet. Det var en smidig och rolig process, med en grymt fin lägenhet. Vi ses när det är dags för flytt och tillträde!
  • Mikael N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har både köpt och sålt med Olivia och har bara gott att säga. Hon sålde min lägenhet på en EXTREMT trög marknad till ett mycket tillfredställande pris. Skulle inte tveka att anlita henne igen eller rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-03-27 Olivia R svarar Mikael N
    Hej Micke!
    Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Er köpare stormtrivs i alla fall! Tack för ett bra samarbete, så hoppas jag att vi ses nästa gång det är dags att flytta också.
  • Lars O skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är lite missnöjd med mäklarens sätt att driva upp priset på den bostad vi köpte, trots att ingen annan budgivare fanns. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Lars O
    Hej Lars,
    Tack för dina ärliga ord. Ingen försäljning är den andra lik, dock är det allt som oftast väldigt känsligt för både köpare och säljare! Jag hoppas att ni kommer trivas bra, och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet.
  • Karin A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var duktig och hanterade min stress på ett utmärkt sätt. Resultatet blev att min lägenhet blev såld för ett mycket bra pris till nöjda köpare. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Karin A
    Hej Karin. Det är inte lätt att vara säljare på en hetsig marknad med tvära vändningar! Jag tyckte att du löste det utmärkt och jag är glad för vårt samarbete! Tack för förtroendet, vi ses på tillträdet.
  • Veronika R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte en lägenhet som Olivia Raaé förmedlade. Hon kunde ge oss snabba svar på frågor vi hade och gav oss en positiv och trygg upplevelse av köpprocessen. Vi valde därför att låta henne sälja vår lägenhet också, vilket hon skötte snabbt och smidigt efter våra önskemål! Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Veronika R
    Hej Veronika,
    Vad glad jag blir att läsa detta. Tack för förtroendet. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet, verkligen en pärla!
    Vi ses på tillträdet, så hoppas jag att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
  • Nora L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Strålande bemötande. Snabb och tydlig respons. Det är ju en märklig och ganska sårbar situation en är i när en ska köpa lägenhet, kändes som Olivia blandade tydlighet med mänsklighet på väldigt bra sätt. Byggde tillit snabbt. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Nora L
    Hej Nora!
    Vad roligt det är att det blev ni som köpte, och så bra att ni kommer få stora balkonger!
    Vi ses på tillträdet, tack för din fina reco!
  • Tobias L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det gör verkligen ont att behöva skriva detta. Under förhandlingarna hade jag en offert som var 13.000 kr billigare från en konkurrerande mäklarfirma. Olivia fick mig att känna att det skulle vara värt den marginalen att jobba med henne istället. Dels pga nätverk och för att hennes firma är mycket mer seriös och bara jobbar med ett objekt åt gången. Trotts allt detta så upplevde jag inte att jag fick den service jag ville ha, så fort jag hade skrivit på kontraktet så upplevde jag att hon tog avstånd. När själva budgivningen var igång lyckades Olivia skicka ut ett felaktigt bud på mitt objekt som skulle ut på ett annat objekt, hon visade även en annan lägenhet mellan min första och andra visning. Det fick mig att känna mig väldigt sekundär. Jag ångrar idag att jag anlitade Olivia och Fastighetsbyrån Södermalm, ett misstag jag inte kommer att göra igen. Hade mycket hellre blivit ignorerad för 13.000 mindre. Utöver detta så är Olivia en jättehärlig person, social och trevlig på alla sätt och vis. Synd att det blev såhär. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Tobias L
    Hej Tobias,
    Jag är glad att vi fick reda ut vart det gick snett. Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under säljprocessen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb.
    Hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten, så ses vi på tillträdet!
  • Charlotte M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tillmötesgående och flexibel. Känns professionell och är tydlig! Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Charlotte M
    Hej Charlotte,
    Tack för recon! Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten, den är grym! Och terassen...
    Hoppas vi hörs och ses i framtiden,
    OIivia
  • Anders C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lyhört, proffsigt och kvickt löste Olivia vår försäljning - till ett toppenpris dessutom. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Anders C
    Hej Anders,
    Ja, det gick som tåget! Och det var ni värda. Roligt att få sälja er fina lägenhet och tack för ett bra samarbete!
    Hoppas ni trivs länge i nästa lägenhet och att vi ses igen i framtiden!
  • Åsa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pålitlig och engagerad samt kunnig om bostadsmarknaden Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Åsa H
    Hej Åsa,
    Tack för din reco. Och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet! Det blir lite tomt när man haft kontakt under en längre tid. Men jag hoppas att vi hörs igen i framtiden! Och vi ses vid tillträdet.
  • Björn P skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Min upplevelse som "kund" (jag köpte lägenhet) var mycket god. Olivia genomförde köpet exemplariskt. Hon var noggrann, effektiv, öppen, ärlig och gav ett mycket kompetent intryck. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Björn P
    Hej Björn,
    Vad roligt att höra dina ord om din upplevelse so köpare! Grattis till en fantastik lägenhet så hoppas jag att vi ses vid tillträdet.
    Allt gott, Olivia
  • Birgitta S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket fint bemötande,svarade på våra frågor på ett mycket informativt sätt. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Birgitta S
    Hej Birgitta,
    Det var väldigt roligt att få hjälpa till att sälja er pärla! Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i nästa och att vi ses igen.
    Allt gott! Tack för en fin reco.
  • Jacob R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia har en väldigt trevlig, vänlig och professionell attityd och inställning. Kan verkligen rekommendera Olivia! Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Jacob R
    Hej Jacob!
    Ja, det tog ett tag. Men äntligen hittade du rätt lägenhet, väldigt roligt!
    Tack för en fin reco, vi ses på tillträdet.
  • Therese O skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bästa bemötandet någonsin! Toppbetyg till henne! Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Therese O
    Hej Therese,
    Det glädjer mig att läsa. Lycka till framåt nu, tack för förtroendet!
  • Sonja S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt fint bemötande, god hjälp genom alla led och lätt att kommunicera med.

Prisuppskattningen av bostadens slutpris var klart övervärderad, men det hänger inte på den enskilde mäklaren utan byrån i stort och marknaden som skiftade snabbt. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Sonja S
    Hej Sonja,
    Vad roligt att höra, tack ska du ha! Hoppas ni kommer trivas bra när ni kommer på plats i er nya lägenhet.
    Er lägenhet var väldig rolig att jobba med!
  • Jonas H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Positivt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Tack för recon! Vi ses på tillträdet, hoppas och tror att du kommer trivas jättebra i lägenheten!
  • Anna Z skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, vänlig, lyhörd, effektiv, flexibel Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Anna Z
    Hej,
    Tack för din kommentar, verkligen roligt att det blev ni som köpte. Vi ses på tillträdet!
  • Lars-erik S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en mycket trevlig bekantskap som verkligen vill att man ska känna sig omhändertagen. Det är skönt att veta att hon gör sitt bästa för att få allt att klaffa och trots många järn i elden så blir det bra till sist.
    Jag kan rekommendera Olivia till både köpare och säljare alla dagar i veckan. Erfarenhet kommer att göra henne till en riktig toppenmäklare och vem vet våra vägar kanske korsas igen.
    Till dess önskar jag dig Lycka till med jobbet. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Lars-erik S
    Hej,
    Er kommer jag inte glömma i första taget, så glad att ni både köpte och sålde med mig så att vi fick träffas många gånger. Tack för recon! Vi ses när ni är klara med fixet i den nya lägenheten. Ha det bra tills dess!
  • Annette M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trivsamt och kunnigt bemötande på ett avslappnat sätt. Läs mer
    2017-10-13 Olivia R svarar Annette M
    Hej Annette,
    Tack för ett mycket lättsamt och trevligt samarbete! Vi ses på tillträdet, och ha det bra tills dess.
  • Johan E
    Johan E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var superproffsig hela vägen från första möte till signerat kontrakt. Vi hade siktat lite väl högt med vårt önskade pris som säljare vilket vi tyvärr inte nådde. Men Olivias positivitet, kundbemötande och förmåga att hela tiden hålla en uppdaterad om läget vägde upp slutpriset. Rekommenderar Olivia för alla eventuella köpare/säljare! Läs mer
    2017-08-21 Olivia R svarar Johan E
    Hej Johan,
    Tack snälla för fint omdöme! Och tack för ert förtroende. Grymt fin lägenhet och jag hoppas du kommer trivas lika bra i nästa :)
    Vi ses på tillträdet!
  • Elsa H
    Elsa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är engagerad, kunnig och ambitiös! Det kändes otroligt tryggt att sälja med henne. Hennes engagemang sträckte sig långt över det som förväntas. Lägg därtill att Olivia har humor och en utstrålning som är svårt att motstå! Läs mer
    2017-08-11 Olivia R svarar Elsa H
    Elsa! Tack för den finaste recon. Det var ett litet äventyr, och det gick ju väldigt bra tillslut! Vi ses på tillträdet :) Olivia
  • Emil E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tack för ett bra samarbete Olivia! Öppen och rak kommunikation, och ordning och reda, möjliggjorde en smidig försäljning. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dig till alla jag vet ska sälja lägenhet. / Emil Läs mer
    2017-08-06 Olivia R svarar Emil E
    Hej Emil, tack för det fina omdömet och ett bra samarbete. Det var verkligen roligt att jobba med din lägenhet. Lycka till med den lilla och så ses vi på tillträdet! Olivia
  • Linnea N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Södermalm. De lever verkligen upp till orden Sveriges största mäklare.

Vi både hittade vårt nya hem och sålde vår nuvarande lägenhet via Olivia Raaé.
    I dåliga säljartider så lyckades Olivia ändå leverera det vi ville ha. Olivia är en väldigt driven och målmedveten mäklare som gör allt för att hennes kunder ska bli nöjda. Vidare är hon väldigt kunnig, rak, tydlig och trevlig att ha att göra med. Vi kan inte annat än att rekommendera Olivia! Läs mer
    2017-06-20 Olivia R svarar Linnea N
    Hej Linnea! Tack för förtroendet, skam den som ger sig :) Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Olivia
  • Ulla F skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi vill verkligen rekommendera Olivia R som mäklare. Bra kontakt genom hela försäljningen, rak och tydlig kommunikation, lugn, lyhörd och väldigt kunnig. Kändes tryggt!
    Tack igen Olivia Läs mer
    2017-06-20 Olivia R svarar Ulla F
    Hej Ulla! Tack för en fin reco, snart närmar sig tillträdet och då ses vi igen. Det var ett nöje att jobba med er och er fina lägenhet. Olivia
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Olivia, hon är den vassaste mäklaren i stan! Hon är tydlig och effektiv i sin kommunikation, har stenkoll på marknaden och ser till att få rätt personer till visningen. Utöver hjälp med min försäljning var hon också ett väldigt bra stöd vid köpet av vår nästa lägenhet. Läs mer
    2017-04-11 Olivia R svarar Jonatan P
    Jonatan! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet, tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet.
  • Lena C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vid både lägenhets-köp och försäljning, upplevde jag Olivia som en engagerad, kunnig och drivande person som ger allt för att både köpare och säljare skall bli så nöjda som möjligt.
    Olivia svarar snabbt på alla frågor och bud, är professionell i sin framtoning och har glimten i ögat.

Jag vill ge Olivia de varmaste rekommendationer och skulle gärna anlita henne igen! Läs mer
    2017-03-25 Olivia R svarar Lena C
    Hej Lena! Tack för den fina recon. Det var ett rent nöje att få hjälpa er med dels ert köp, och sen försäljningen av er underbara lägenhet.
    Jag ser fram emot fler samarbete med er i framtiden! Ha det gott:)
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag vill varmt rekommendera Olivia som fastighetsmäklare!

Hon tog sig tid, var lugn, ödmjuk, kunnig men försökt allt mycket professionell. Som köpare kändes det väldigt tryggt att köpa genom Olivia då hon var väl påläst/informativ och såg alltid till att finnas nära till hands om vi hade några frågetecken gällande lägenheten/föreningen och processens gång. Hög tillgänglighet, tydlig kommunikation och lugnt förhållningssätt gjorde allt till en smidig process.

Jag kommer varmt rekommendera Olivia för alla mina vänner vid försäljning (vilket jag redan gjort! :) ) Vi ses på tillträdet! Läs mer
    2017-03-25 Olivia R svarar Caroline L
    Hej Caroline,
    Det var väldigt snällt skrivet och värmer gott. Tack för rekommendationerna! Jag är glad att ni känner er nöjda och tror ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Ha det fint så ses vi på tillträdet:)
  • sara n
    sara n skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en väldigt duktig och målmedveten mäklare! Hon är rak, ärlig, kvalitetsmedveten och arbetar snabbt! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-03-10 Olivia R svarar sara n
    Hej Sara! Tack för kommentaren. Väldigt roligt att få hjälpa till och jag hoppas ni kommer trivas bra!
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson