Olivia Raaé
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 135 Läs vad Olivia Raaé

• Ugur G sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-05

Katarina
    Olivia is very supportive and solution oriented broker.
    she is always trying to do her best honestly, I am glad to work with her and highly recomendded Läs mer
  • Philip M sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-04

Hornstull
    Olivia är väldigt professionell i sitt arbete och har god marknadskännedom om de områden hon arbetar med. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Johanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-01

Hornstull
    Olivia hjälpte oss med försäljning och vi är supernöjda, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Rebecka S sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-28

Olivia var ett ovärderligt stöd i försäljningsprocessen. Hon var 100% professionell, hjälpsam och lyhörd för våra förväntningar och behov. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Margaretha F köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-22

Katarina
    Mkt trevlig och ett bra intryck överlag! Läs mer
  • Fredrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-22

Köpt: Lägenhet
    Fantastiskt bemötande. Olivia har varit rak, tydlig och ärlig vilket uppskattats enormt. Samtidigt har hon även varit mycket kunnig, och de frågor hon inte direkt har svar på tar hon reda på och återkommer. Ovanpå det är hon även mycket trevlig och ser till att jag som kund känner mig trygg i lägenhetsköpet. Läs mer
  • Erik K sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-14

Katarina
    Superbra bemötande, engagemang och drivkraft. Flexibel och förstående. Rekommenderar! Läs mer
    2019-10-21 Olivia R svarar Erik K
    Hej Erik!
    Tack snälla för din rekommendation, och tack för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet. Och tack ska du ha för ett bra och roligt samarbete!

Ha det bra tills vi ses på tillträdet,

• Johan K
    Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-13

Sofia
    Vi hade vår lägenhet ute som kommande under en tid och när det väl var dags såldes lägenheten samma dag genom kontakter Olivia samlat på sig. Vi behövde inte ens lägga ut den på hemnet eller ha öppen visning. Olivia var alltid nåbar och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-10-21 Olivia R svarar Johan K
    Hej Johan!
    Ja - det här gick ju både smidigare och bättre än vad till och med jag vågat hoppas på. Stort grattis till både köpet och till er försäljning! Vi ses när det är dags för tillträde och frånträde,

Ha det fint,
    Olivia R gillar detta
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-10

Sofia
    Sålde med hjälp av Olivia som la upp en tydlig strategi och plan för försäljningen och fick professionellt, trevligt bemötande rakt igenom samt en lyckad försäljning. Kunde inte varit mer nöjd. Läs mer
    2019-10-21 Olivia R svarar Anna H
    Hej Anna,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb och med försäljningen! Tack för ett bra samarbete och tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet.

Vi ses på tillträdet,
    Olivia R gillar detta
  • Björn H sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-04

Katarina
    Jag sålde min mini-tvåa med Olivia och har sedan första stund känt mig oerhört trygg som säljare med henne som mäklare. Med bra känsla för marknaden, ett transparent förhållningssätt och realistiska prisförväntningar hanterade Olivia denna försäljningen på ett mycket bra sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-21 Olivia R svarar Björn H
    Björn!
    Det har varit väldigt roligt att jobba med din lägenhet. Jag fick pröva mitt tålamod tills att ni äntligen hittade något att köpa:-) Grattis till det, och grattis till den fina försäljningen. Det glädjer mig att höra att du känt dig trygg och nöjd med mitt jobb!

Ha det fint,

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk