Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm Rebecca Lindblom (fd Sundström)
51 rekommendationer

Rebecca Lindblom (fd Sundström)
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Rebecca att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 51 kunder tycker om Rebecca Lindblom (fd Sundström)

• Maria T
    Maria T skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Rebecca. Seriös och proffsig med trevligt bemötande. Lätt och rolig att samarbeta med, hittar lösningar, en empatisk och varm mäklare - toppen på alla sätt!
    2016-11-23 Rebecca S svarar Maria T
    Tack för de fina orden Maria, det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Varmt välkommen till dina nya kvarter i Hornstull!
  • Malin E
    Malin E skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca Sundström är proffessionell, trevlig och ambitiös. Hon uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill, rekommenderas starkt!
    2016-11-23 Rebecca S svarar Malin E
    Tack Malin! Det betyder mycket att du är nöjd med försäljningen och mitt arbete. Hoppas ni stormtrivs i huset!
  • Moa A
    Moa A skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket professionellt bemötande. Kände mig trygg med processen och litade på att Rebecca skulle göra att bra jobb. Hon kändes mycket transparent och således trovärdig vilket är viktigt för mig.
    2016-03-22 Rebecca S svarar Moa A
    Tack för din rekommendation Moa! Det betyder mycket för mig. Må så gott!
  • Fadiyah B
    Fadiyah B skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca lyckades med en snabb och effektiv proffessionalitet överträffa våra förväntningar när vi ville sälja vår lägenhet.
    Hon rekommenderas varmt och vi kommer säkert vända oss till henne igen när det blir dags.
    2016-02-08 Rebecca S svarar Fadiyah B
    Tack snälla för ditt utlåtande, det värmer enormt! Jag ser fram emot att göra affärer med er igen i framtiden. Hälsa familjen!
  • Trond S
    Trond S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, tydlig, punktlig. Rebecca levererar kundservice av hög kvalitet.
    2016-02-08 Rebecca S svarar Trond S
    Tack för de fina orden Trond! Jag hoppas att ni stormtrivs på min gamla gata, tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden. Allt gott!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag upplevde Rebecca som mycket professionell genom hela försäljningen. Arbetssättet var lugnt och metodiskt, hon var lätt att nå och tog sig tid att svara på frågor och förklara, och hade på det stora hela ett sunt förhållningssätt till säljprocessen, vilket kändes tryggt. Resultatet blev också klart över förväntan!
    Jag kan varmt rekommendera Rebecca som fastighetsmäklare.
    2016-02-08 Rebecca S svarar Mikael E
    Hej Mikael och tack för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa till! Jag hoppas att ni ska trivas i er nya bostad - ring om det är något!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca har varit väldigt professionell och lätt att samarbeta med. Jag är så nöjd med min försäljning, jag kunde inte önskat mig annat.
    2016-02-08 Rebecca S svarar Sofia N
    Tack detsamma Sofia, det var en fröjd att hjälpa dig vid försäljningen av din lägenhet. Lycka till med framtida bostadsaffärer!
  • Anna S
    Anna S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca Sundström är synnerligen kompetent, engagerad och professionell och hon hanterade hela försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare!
    2016-02-24 Rebecca S svarar Anna S
    Tack för dina fina ord Anna, jag hoppas ni stormtrivs i nya bostaden!
  • Linda A
    Linda A skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Korrekt, informativ, kunnig, noggrann, snabb på att återkoppla och mycket trevlig.
    2016-02-24 Rebecca S svarar Linda A
    Tack Linda, vad roligt att du är nöjd med min insats!
  • Linda L
    Linda L skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca var lugn och trevlig och ingav ett ärligt intryck.
  • David M
    David M skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca är en seriös, ambitiös och förtroendeingivande mäklare
  • Lars J
    Lars J skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det har fungerat utmärkt med Rebecka som mäklare, både vid försäljning och köp av lägenhet
    2016-02-24 Rebecca S svarar Lars J
    Hej Lars, och tack för både ditt omdöme och förtroendet att hjälpa till vid både nytt köp och försäljning av din lägenhet.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, snabb, ger förtroende, lyhörd.
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi tyckte bra om Rebecca, hon gjorde sitt jobb väl.
    Enda minuset var städ/flytt firman som Fastighets byrån rekomenderade, den var rena katastrofen.
  • Nicole S
    Nicole S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är jättenöjda med Rebecca och har anlitat henne som mäklare till två av våra försäljningar. /Nicole Singstedt
    2016-02-24 Rebecca S svarar Nicole S
    Tack för de fina orden Nicole! Jag hjälper såklart mer än gärna till vid en tredje försäljning i framtiden. Hoppas ni trivs i nya bostaden!
  • Anna J
    Anna J skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är mer än nöjd med Rebecca som min mäklare, och rekommenderar henne varmt! Hade det inte varit för att jag har flyttat till annan ort så skulle jag absolut använt Rebecca nästa gång när jag ska sälja min bostad.
    2016-02-24 Rebecca S svarar Anna J
    Tusen tack för de fina orden Anna, jag är väldigt glad över att du är nöjd med min insats. Må så gott!
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Duktig tjej som inte nöjer sig förens jag som säljare verkligen är nöjd med priset:)
  • Catharina C
    Catharina C skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket nöjd med vår mäklare. Upplevde henne väldigt pålitlig. Hon var lyhörd för våra önskemål och gav bra råd. Skulle gärna anlita henne igen.
  • Jonna J
    Jonna J skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig, lugn, påläst och metodisk.
  • Emma N
    Emma N skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca hjälpte mig med att sälja min lägenhet vilket gick jättebra. Hon satte en god prisnivå vilken uppnåddes. Rebecca är professionell, strukturerad och trevlig, hon utför de uppgifter hon lovar och när jag har haft önskemål har hon tagit det till sig och utfört det på bästa möjliga sätt. Jag kan varmt rekommendera Rebecca till framtida försäljning av lägenheter.
    2016-02-24 Rebecca S svarar Emma N
    Hej Emma, vad roligt att höra att du känner dig nöjd med min insats - det värmer! Hoppas ni trivs ypperligt i nya lägenheten!
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tillmötesgående, lyhörd och coachande - jag kände mig trygg med support av Rebecca. Rebecca svarade på och redde ut frågor och funderingar och, framförallt när det uppstod frågetecken, var jag särskilt nöjd med mitt val av mäklare.
    2016-02-24 Rebecca S svarar Elisabet S
    Hej Elisabet! Vad glad jag blir av att höra att du var så nöjd med min insats. Hoppas allt är bra!
  • Ingemar C
    Ingemar C skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi fick ett alldeles utmärkt och trevligt bemötande av Rebecca, som också var helt proffisionell i sin hantering av själva köpet av den bostadsrätt vi köpte.
    Vi lämnar reservationslöst våra rekommendationer att anlita henne som mäklare.
    2016-02-24 Rebecca S svarar Ingemar C
    Tack för de fina orden Ingemar, jag tar till mig och gläds åt att ni var nöjda med processen!
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca hjälpte oss med att sälja vår lägenhet och gjorde ett fantastiskt jobb. Hon svarade på alla våra frågor, har koll på området och marknaden, var alltid tillgänglig när vi behövde henne och sköte försäljningen väldigt professionellt. Vi kände oss trygga även när det vår väldigt stressigt. Vi kan varmt rekommendera henne!
    2016-02-24 Rebecca S svarar Sonja L
    Tack Sonja, vad roligt att ni uppskattade mitt arbete - det värmer verkligen!
  • Katja K
    Katja K skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca är mycket trovärdig och kan sin sak. Jag har mycket stort förtroende för Rebecca vad gäller koll på markanden och priser. Hon säger ärligt vad hon tycker om t ex styling och andra praktiska saker. Det känns tryggt att anlita Rebecca.
    2016-02-24 Rebecca S svarar Katja K
    Tack för ditt omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till!
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är mycket nöjd med Rebecca Sundström.
    Allt sköttes enligt förväntan och gick väldigt smidigt.
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca var proffsig och fanns tillgänglig under affärens gång.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Otroligt nöjd med försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Rebecca var väldigt kunnig, hjälpsam och trevlig under hela processen. Kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare!
    2015-10-07 Rebecca S svarar Jenny H
    Tack för ditt fina omdöme Jenny, det värmer att höra att du är nöjd. Lycka till med nya boendet och hör gärna av dig om du har några frågor i framtiden!
  • Sabinor M
    Sabinor M skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och mycket trevlig. Rekommenderar starkt!
  • Mia L
    Mia L skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mötet var helt ok,och var enligt förväntan.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Rebecca, hon är trevlig, glad och en fantastiskt duktig mäklare. Vi fick ett professionellt bemötande och bra service från första visning till överlämning av nycklar. vi är verkligen nöjda, 5 av 5 möjliga!
    2015-04-14 Rebecca S svarar Fredrik J
    Tack så mycket för de otroligt fina orden! Jag önskar dig och Josefin stort lycka till med renoveringen och hoppas ni kommer att trivas! Må så gott!
  • Helena L
    Helena L skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lugn, pålitlig och ambitiös mäklare som gjorde ett otroligt bra jobb med vår försäljning. Höll oss uppdaterade under hela processen och gav allt för att vi skulle bli nöjda. Vid kontraktsskrivning och överlämning var allt väl förberett och vi som säljare och vår köpare kände oss trygga i affären med Rebecca som mäklare.

Kan varmt rekommendera henne till andra!
    2015-04-13 Rebecca S svarar Helena L
    Hej Helena! Tack för den fina rekommendationen! Jag är jätteglad att höra att ni är nöjda och hoppas att ni kommer att trivas utmärkt i nya lägenheten. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp några frågor i framtiden! Mvh Rebecca Sundström
  • Pia H
    Pia H skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag både köpte ny lägenhet och sålde min tidigare med hjälp av Rebecca, och var mycket nöjd båda gångerna. Vid försäljningen av min lägenhet var Rebecca mycket flexibel och tillmötesgående, hon arrangerade extravisningar med kort varsel och var i stort väldigt mån om att få till en bra försäljning.
  • Maja
    Maja skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca tog sig an försäljningen av vår lägenhet med stort kunnande, och var alltid tillgänglig när vi än behövde kontakt. När budgivningen drog ut på tiden så var hon en klippa som la ner mycket engagemang på att slutföra försäljningen, genomförde extravisningar med kort varsel och la mycket tid på kontakt med budgivare/köparna. Rebecca är trevlig, trygg och väldigt proffsig. Rebecca har även en särskild kvalité i att vara en mycket driven och god säljare och samtidigt framstå som ärlig, sympatisk och lugn. Vi vill verkligen rekommendera henne för liknande uppdrag.
  • Ester S
    Ester S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca var mycket påläst om lägenheten som vi till slut köpte. Vi upplevde henne engagerad, seriös, trevlig och närvarande. Vår bostadsaffär gick väldigt smidigt och vi skulle gärna anlita henne den dagen vi vill sälja.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kunnig, tillmötesgående och bra att ha att göra med.
  • Lise-Lott S
    Lise-Lott S skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt bemötande i samband med försäljning av lägenhet. Jag Rekommenderar Fastighetsbyrån
  • Tony A
    Tony A skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättebra, seriös och noggrann. otroligt trevlig.
  • Emma B
    Emma B skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi tycker att Rebecca var fantastisk! Vi kände oss trygga, fick besked och förklaringar som vi förstod och kunde lita på.
  • Johan T
    Johan T skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är väldigt nöjd med Rebeccas arbete. Hon var väldigt hjälpsam med hur jag bäst kunde sälja min lägenhet. Tillsammans med hennes kännedom om området kunde hon få ut ett resultat över förväntan.

Jag rekommenderar verkligen Rebecca.
  • Jonte N
    Jonte N skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca har varit ett fantastiskt stöd vid både försäljning och köp, alltid hjälpsam och tydlig. Starkt rekommenderad.
  • Bo J
    Bo J skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Arbetade väldigt proffsigt, jag fick ut mer än jag förväntade mig. Jag fick hjälp med försäljning av lägenhet på Södermalm. Allt fungerade väldigt snabbt och allt gick som på räls.
    Företaget gjorde allt vad jag förväntade mig och jag fick all information jag behövde.
    Företaget levde upp till vad dom lovade. Bra!!!!!
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra bemotande och Rebecca var en utmarkt maklare. Mycket proffsigt.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Fokuserad driftig kunnig mäklare med mjuk personlig samtidigt extermt proffsig framtoning
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca Sundström är en fantastisk mäklare!
    Kunnig, noggrann, seriös, trevlig och har alltid tid för att prata.
    Kan verkligen rekommendera henne.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca Sundström sålde min lägenhet på Södermalm förra våren. Hon gav mig goda råd innan, under och efter försäljningen och den var såld innan ordinarie visning. Det förekom inga konstigheter utan allt sköttes på ett snyggt och ärligt sätt. Jag är mycket nöjd!
  • Marie P
    Marie P skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Fantastiskt professionellt bemötande! Rebecka är vänlig, förtroendeingivande och seriös. Alla delar av vårt samarbete kändes oerhört bra, även när det blev krångel med städfirman inför flytten var Rebecka med övrig personal oerhört hjälpsamma. Kan varmt rekommendera henne!
  • Martin T
    Martin T skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca Sundström är en underbar mäklare. Trevlig, lösningsorienterad och alltid positiv. En solstråle. Mvh mycket nöjd kund på Södermalm

/Martin
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca var en fantastisk mäklare och gjorde ett otroligt bra jobb.
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Blev superproffsigt bemött av Rebecca Sundström som mäklare för lägenheten jag köpte. Rekommenderas!
  • Anders
    Anders skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rebecca Sundström på Fastighetsbyrån har gjort ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Hon utstrålar engagemang, driv, en vilja att få allt så bra som möjligt och med en uttalad professionalism i mäklaryrket. Säker, trygg, påläst och kunnig och med en positiv attityd till både säljare och köpare. Vi har genomfört många köp av hus och lägenheter genom åren men Rebecca Sundström är en av de trevligaste och skickligaste vi stött på. Att priset i vårt fall dessutom blev långt över det förväntade ser vi som ytterligare ett skäl att välja henne som mäklare.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Evelina Schmekel
Olivia Raaé