Sandra Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2007-09-18
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 64 Läs vad Sandra Eriksson

• Harriet L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-19

Hornstull
    Med hjälp av Sandra sålde jag min 1,5a på hornstull för ett pris jag blev mycket nöjd över. Sandras bemötande genom hela processen var fantastiskt bra. Jag är speciellt tacksam över hur kommunikativ hon var som hela tiden höll mig uppdaterad. Rekommenderar! Läs mer
    2020-03-20 Sandra E svarar Harriet L
    Tack Harriet :) Och tack för bra samarbete, så fin lägenhet som köparen kommer att stormtrivas i!
  • Hanaw R sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-02

Hornstull
    Jag fick superbra bemötande och förtroende för Sandra redan från start. I en marknad som varit relativt trög senaste åren gjorde Sandra sitt yttersta och sålde lägenheten med en vinst som var över förväntan. Höll mig ständigt uppdaterad och jag kände mig inte orolig en enda sekund. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-03-03 Sandra E svarar Hanaw R
    Tack Hanaw för rekommendationen :) Det var så roligt att jobba med dig och din fina lägenhet!
  • Oliver M sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-27

Katarina
    Bra, tillgänglig och förtroendeingivande Läs mer
    2020-03-02 Sandra E svarar Oliver M
    Tack Oliver för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! :)
  • Ella O
    Ella O sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-22

Hornstull
    Sandra hjälpte mig att sälja min etta på Södermalm på bästa sätt. Hon agerade mycket kunnigt och professionellt i sin mäklarroll, från början till slut. Jag är mycket nöjd med försäljningen och med Sandras arbete! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-02-25 Sandra E svarar Ella O
    Vad kul Ella att du är nöjd med försäljningen! tack för rekommendationen och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning :)
    Sandra E gillar detta
  • Sandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-13

Katarina
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm. Hon var väldigt flexibel och gjorde allt för att jag skulle bli nöjd med försäljningen. Hade flera extra-visningar och var otroligt flexibel. Jag har redan rekommenderat Sandra till vänner som ska sälja sina lägenheter. Läs mer
    2020-02-19 Sandra E svarar Sandra T
    Tack Sandra för bra samarbete och vad kul att du är nöjd :)
  • Carina F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-12

5:a
    Maria
    Sålt en 5:a och vi är supernöjda med Sandra. Hon har rakt igenom varit professionell och kunnig. Hon återkopplar alltid när hon säger att hon ska det.
    Hon tappade inte gnistan, även fast vi kanske för en kort stund gjorde det, utan rådde oss till det bästa hur vi skulle gå vidare. Affären landade en bit över vad vi förväntat oss och det är vi mycket nöjda med. Läs mer
    2020-02-13 Sandra E svarar Carina F
    Tack Carina och kul att höra att allt kändes bra :) Det var roligt att samarbeta med er och snyggt jobbat med allt fix inför fotograferingar och visningar!
  • Anni S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-04

Hornstull
    Sålde min etta i Högalid genom Sandra och är mycket nöjd med bemötandet. Jag uppfattade Sandra som professionell, tillmötesgående och tålmodig. Läs mer
    2019-12-05 Sandra E svarar Anni S
    Tack Anni! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende och vi ses snart! Ha en härlig jul och nyår :)
  • Carl Oscar Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-03

Katarina
    Sandra känns väldigt erfaren och trygg i sin roll. Hon har varit mycket lyhörd för mina önskemål och lyckades sälja min lägenhet för mer än önskat pris. Läs mer
    2019-11-06 Sandra E svarar Carl Oscar Andreas L
    Tack för rekommendationen :) Det var kul att jobba med er och hoppas nu att ni ska trivas i nya lägenheten!
    Sandra E gillar detta
  • Svante G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-03

3:a
    Sofia
    Proffsig och extremt lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2019-11-06 Sandra E svarar Svante G
    Tack Svante :) Och tack för bra och trevligt samarbete!
    Sandra E gillar detta
  • Therese K köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-08

4:a
    Vi har köpt en 4:a på Södermalm.
    Trevligt bemötande. Alltid snabb och bra återkoppling när vi ställt frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér