Sandra Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Sandra Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Sandra Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Eriksson har haft 36 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 72 Läs vad Sandra Eriksson

• 2020-12-01
    3 r.o.k. på Södermalm. Professionellt, en mäklare med både hjärna och hjärta, oslagbar kombo. Jag hade inte så stora förväntningar, ute på okänd mark. Men bara jämförelsen, då vi tog in fler mäklare innan försäljning, det blev ytterst tydligt med skillnaden, till Sandras fördel !! Jag kan bara gratulera henne till fallenheten och utnyttjandet av sina tillgångar, samt gratulera alla som kommer i hennes vägen med en lägenhet i ryggsäcken. Sammanfattningsvis: Professionell, tålmodig, kunnig, empatisk, prestigelös, tydlig........Enastående!!
    Ann-charlotte M
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Maria
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tack Lotta för din fina Reco :)

• 2020-11-05
    Köpte mitt första egna boende nere i Hornstull. Sandras bemötande har varit toppen från visning till tillträde. Lätt att kommunicera med, tydlig och flexibel. När jag insåg att kontraktet behövde skrivas på omgående var det bara att på studs promenera till kontoret med en halvtimmes framförhållning. Mycket nöjd med min kontakt med Sandra under denna både nervösa och samtidigt roliga process.
    Dag S
    • 1:a
    • 24.5 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vad härligt att höra! Jag är övertygad om att du kommer trivas så bra i din nya fina lägenhet :)

• 2020-10-19
    Vi valde Sandra Eriksson när vi skulle sälja vår lägenhet då vi fick intrycket att hon både var driven och professionell och också personlig och tillmötesgående. Genom processen har Sandra stöttat oss med planering, svarat på frågor och hjälpt oss att genomföra försäljningsprocessen på bästa sätt. Vi är väldigt nöjda med både resultatet och resan tillsammans med Sandra.
    Magnus P
    • 118.0 m²
    • Högalid
    Tack för er Reco och kul att höra att ni är nöjda :) Och tack för ett bra samarbete och snyggt jobbat med all förberedelse inför foto, styling och visning!

• 2020-10-04
    Alltid tillgänglig och bra stöd. Initiativrik och väldigt hjälpsam. Socialt kompetent och tydlig.
    Elisabeth W
    • 68.0 m²
    • Sofia
    Tack Elisabeth! Det var jättekul att jobba med dig och hjälpa dig med försäljningen :)

• 2020-10-02
    Köpte en etta på Söder. Fick en saklig och vänlig bemötande av mäklaren, som var kunnig och hjälpsam. En positiv upplevelse.
    Erva K
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Katarina
    Tack Erva, hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet :)

• 2020-09-05
    Nöjd med slutpris och Sandras expertis.
    Philip C
    • 55.5 m²
    • Katarina
    Kul att höra att ni är nöjda och tack för omdömet :)

• 2020-08-22
    Sandra ansvarade för försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Hon gav ett väldigt mjukt och förtroendeingivande intryck vilket vi värdesatte i såväl kontakten med oss som med potentiella köpare. Sandra är lätt att ha en dialog med och svarar snabbt och tydligt på frågeställningar.
    Hanse A
    • 81.0 m²
    • Katarina
    Tack Hanse för din Reco och för ett bra samarbete :)

• 2020-08-09
    2 på Sofia. Raka tydliga besked och flexibel. Kunnig som mäklare.
    Pekka P
    • 50.5 m²
    • Sofia
    Tack Pekka! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet :)

• 2020-03-19
    Med hjälp av Sandra sålde jag min 1,5a på hornstull för ett pris jag blev mycket nöjd över. Sandras bemötande genom hela processen var fantastiskt bra. Jag är speciellt tacksam över hur kommunikativ hon var som hela tiden höll mig uppdaterad. Rekommenderar!
    Harriet L
    • 35.0 m²
    • Hornstull
    Tack Harriet :) Och tack för bra samarbete, så fin lägenhet som köparen kommer att stormtrivas i!

• 2020-03-02
    Jag fick superbra bemötande och förtroende för Sandra redan från start. I en marknad som varit relativt trög senaste åren gjorde Sandra sitt yttersta och sålde lägenheten med en vinst som var över förväntan. Höll mig ständigt uppdaterad och jag kände mig inte orolig en enda sekund. Rekommenderar varmt!
    Hanaw R
    • 44.0 m²
    • Hornstull
    Tack Hanaw för rekommendationen :) Det var så roligt att jobba med dig och din fina lägenhet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte