Sandra Eriksson

Sandra Eriksson

Sandra Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Sandra Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Sandra Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Eriksson har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 101 Läs vad Sandra Eriksson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-07-20 Verifierad kund
    Proffisionell och kunnig. Bra arbete.
    Tack för bra samarbete och snyggt fixat inför visningarna! Sandra Eriksson
    2022-06-14 Verifierad kund
    Proffsig och duktig, bra koll på marknaden och gav goda råd under processen. Tillgänglig och alltid trevlig vid kontakt.
    Tack för din Reco :) Och rack för förtroendet att sälja er lägenhet! Jättebra samarbete och så fint ordnat inför alla visningar! Hoppas allt gått bra och så ses vi igen efter sommaren, Önskar er en härlig sommar! Sandra Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Katarina
    2022-06-07 Verifierad kund
    Saklig, energisk, dynamisk, snabb på att svara, väl tillgänglig, trovärdig.
    Tack Ben för din Reco :) Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet när du flyttar in! Sandra Eriksson
    2022-05-22 Verifierad kund
    Uppfattar Sandra som effektiv och snabb. Hela affären har gått väldigt smidigt. Vi nådde den nedre förväntan när marknaden genom räntehöjning började vika.
    Affären slutfördes på utsatt tid med nöjda parter.
    Tack för din Reco och för förtroendet att ta hand om er försäljning :) Sandra Eriksson
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevligt, proffesionellt, smidigt och enkelt!
    • Katarina
    2022-04-04 Verifierad kund
    Great experience! Handled everything perfectly, and had good recommendations for services.
    Thanks Peter :) It was really nice to work with you and to help you with selling your nice apartement! Sandra Eriksson
    • Sofia
    2022-03-25 Verifierad kund
    Tillmötesgående och utstrålade trygghet och profession
    Tack Mathilda :) Din nya lägenhet är så fin! Sandra Eriksson
    2022-03-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, effektiv och snabb respons på frågor, vid budgivning mm.
    Tack Sandra :) Jag är övertygad om att du kommer trivas så bra i din nya fina lägenhet! Sandra Eriksson
    • Hammarby Sjöstad
    2022-03-21 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad och kan ge Sandra utmärkta rekommendationer. Vi upplevde henne som en kunnig, påläst och trevlig person som var lättillgänglig och snabbt svarade på alla våra frågor och gav goda råd.
    Tack Linda :) Jättekul att få hjälpa dig med försäljningen! Sandra Eriksson
    • Högalid
    2022-03-19 Verifierad kund
    Sandra var tillmötesgående, informativ och hade en fin och tydlig presentation under kontraktsskrivningen.
    Tack Sandra för ditt fina arbete!
    Tack Lena, roligt att höra och så kul att få hjälpa dig att hitta rätt lägenhet 😁 Sandra Eriksson