Sandra Eriksson

Sandra Eriksson

Sandra Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Sandra Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Sandra Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.7. Sandra Eriksson har haft 43 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 84 Läs vad Sandra Eriksson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2021-06-08
    Köpt lgh.
    Positivt: Förberedd, strukturerad och saklig
    Förbättra: Egen agenda, hade önskat en mer neutral part genom hela processen
    Hoppas ni ska trivas bra i er nya lägenhet :) Jag som Mäklare har aldrig ”en egen agenda” utan jag jobbar för att få det bästa slutresultatet för min uppdragsgivare. Något som också är viktigt för mig är att spekulanterna och köparna är nöjda med processen. Som ni själva upplevt är processen med dolda bud där villkor ställs från en enskild intressent, något som ger många besvikna spekulanter och därför är det heller inget vi mäklare förespråkar men jag måste såklart överlämna ett beslut om det ska accepteras till säljaren. En process att föredra är en öppen visning, öppen budgivning där alla spekulanter får chansen att delta i budgivningen. Jag råder alltid min uppdragsgivare utefter situation, intresse och förutsättningar på det sätt som gynnar affären på bästa sätt men lämnar beslutet i deras händer. Ett av kraven på mäklaren är en mäklare ska vara opartisk. Mäklaren har en så kallad omsorgsplikt mot både köpare och säljare och ska ta till vara bådas intressen. I ett avseende får mäklaren vara partisk och det är ifråga om priset. Mäklaren ska särskilt ta till vara säljarens ekonomiska intressen. Det innebär att mäklaren ska arbeta för att säljaren får så bra betalt som möjligt. Sandra Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Sofia
    2021-05-04
    Jag har sålt Brf på Katarina Bangata 67A.
    Sandra är professionell och trevlig! Tydlig i sin information.
    Det fanns en förväntan om ett bra pris då marknaden var mycket het över årsskiftet. Vid påsk då annons kom ut sjönk trycket under en period och jag kan känna att jag kanske hade behövt lite uppbackning i att ha is i magen då marknaden hämtade sig rätt snabbt igen. Men som sagt i övrigt ett mycket trevlig och kommunikativ och lösningsinriktad.

/Ewa
    Tack för din Reco :) Och snyggt jobbat med fix inför både fotografering och visningar! Marknaden är alltid nyckfull och i dessa tider även svår för oss att förstå sig på. Hoppas att du ändå är nöjd med att allt blev klart och att priset blev i nivå med marknaden. Kul att höra att du uppskattade kommunikationen och vår kontakt genom affären. Sandra Eriksson
    • Hammarby Sjöstad
    2021-05-01
    Sandra hjälpte mig att sälja min 1:a i Hammarby Sjöstad.
    Jag fick stort företeende från start och hon är engagerad, kunnig och ett tryggt stöd vid en försäljning. Sandra lägger ner mycket tid och engagemang och fanns tillgänglig innan, under och efter försäljningen.

Jag är supernöjd och rekommenderar!
    Tack Elin, vad roligt att höra och tack för rekommendationen :) Vi ses snart! Sandra Eriksson
    2021-03-24
    Sålt en etta. Mäklaren var mycket kunnig och proffsig och ingav stort förtroende.
    Tack Ulf, vad härligt att ni är nöjda med försäljningen! Sandra Eriksson
    • Sofia
    2021-03-22
    Vi fick hjälp av Sandra att sälja vår trea och är mycket nöjda. Sandra är mycket kunnig, trygg och lyhörd och vi upplever att hon lade ned mycket tid och engagemang i vår försäljning.
    Tack Emma! Så roligt att få hjälpa er igen med en försäljning och kul att ni äntligen hittat ert nya boende, ni kommer trivas jättebra i området :) Sandra Eriksson
    • Hornstull
    2021-03-11
    Sandra sålde vår 2a. Hon gav ett proffsigt och trevligt bemötande. Hon hjälpte oss få ett bra pris givet en svår marknad, höll fler visningar när det inte gick som vi ville i början, och höll oss uppdaterade genom hela processen. Vi är supernöjda och kan rekommendera.
    Tack för er reco! Vad kul det var att hjälpa er med försäljningen och ett toppen samarbete! Sandra Eriksson
    • Högalid
    2021-03-08
    Sålt min lägenhet med hjälp av Sandra som var trevlig, tydlig, snabb i sin respons och uppfyllde förväntan.
    Tack för din Reco Malin :) Vad kul att allt gick så snabbt och smidigt och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Sandra Eriksson
    2021-02-24
    Gjorde ett jättebra jobb! Lyhörd och alltid snabb återkoppling och process, före, under och efter försäljning
    Tack :) Och tack själv för bra samarbete! Sandra Eriksson
    2021-02-22
    Enkelt, professionellt och smidigt. Duktig på att hålla oss informerade under hela processen.
    Tack för din Reco Sofia :) Hoppas allt går bra med er flytt! Sandra Eriksson
    • Hornstull
    2021-02-13
    Sandra hjälpte oss att sälja vår lägenhet med bravur! Det gick smidigt, snabbt och vi blev väldigt nöjda med objektsbeskrivning, bilder och försäljningspriset. Hon var väldigt tillfänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera henne.
    Tack! Vad roligt att ni är nöjda och bra jobbat från er sida med styling och snabbt fixande inför visningen :) Lycka till med nya projektet, det kommer bli toppen :) Sandra Eriksson