Sandra Eriksson

Sandra Eriksson

Sandra Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Sandra Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Sandra Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Eriksson har haft 6 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

116 omdömen om Sandra Eriksson

Andrea L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Lättillgänglig, seriös, personlig och noggrann. Allt man vill ha av en mäklare

Svar från Sandra Eriksson

Tack Andrea :) Ni kommer trivas så bra i er nya lägenhet!

Bojan I

Great communication and very transparent! We told her about our concerns in the beginning and she made sure that we understood everything about the process since the very beginning. Highly recommend!

Svar från Sandra Eriksson

Thank You so much Bojan :) You and Marija has bought a wonderful apartment and I´m sure you will enjoy it so much when you move in! See you again soon!

Josefin A
Kungsholmen

Rak och tydlig i kommunikationen samt serviceminded mäklare som går den där extra milen för att både säljare och köpare ska bli nöjda!

Svar från Sandra Eriksson

Tack Josefin för din Reco :) Och vad roligt att det blev ni som köpte lägenheten. Vi ses igen på tillträdet!

Max Y
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Sandra skapade en trygghet för mig genom hela processen av försäljningen, från första mötet tills affären var avslutad var jag konstant uppdaterad och med i alla steg. Hon är väldigt professionell med högt engagemang och hög servicenivå. Jag kan starkt rekommendera Sandra som mäklare.

Svar från Sandra Eriksson

Tack Max :) Och tack för bra samarbete och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Så roligt att det även var köparens första lägenhet, jag är övertygad om att hon kommer trivas lika bra som du gjort!

My B
Thorildsplan

Bra och trygg och höll sig till relevanta frågor.

Svar från Sandra Eriksson

Tack My för er Reco :) Vi ses snart igen!

DIANA L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

En tydlig, kommunikativ mäklare som är lyhörd för kundens behov. Kan absolut rekommendera Sandra! 🌸😀

Emma C
Sofia

Proffsig, kommunikativ och tillmötesgående

Svar från Sandra Eriksson

Tack Emma, vad roligt att höra!

Sara L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Sandra är kunnig, proffsig och tillgänglig. Jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Sandra Eriksson

Tack Sara :) Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och kul att allt gick ihop så bra som det gjorde!

Ola E
Sofia

Erfaren, strukturerad och professionell!

Svar från Sandra Eriksson

Tack Ola och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen :)

Patrik R

Sandra är en toppenperson, tillmötesgående, kunnig, påläst och mån om både säljare och köpare. Rekommenderas!

Svar från Sandra Eriksson

Tack Patrik :) Vi ses snart när det är dags för inflytt i er nya fina lägenhet!