Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 55 Läs vad Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

• Therese K köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-08

Vi har köpt en 4:a på Södermalm.
    Trevligt bemötande. Alltid snabb och bra återkoppling när vi ställt frågor. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-06

Maria
    Supernöjd med Sandra som mäklare. Väldigt proffsig, trevlig och tillmötesgående. Hon har alltid funnits tillgänglig för frågor gällande försäljningen eller framtida bostadsköp. Skulle varmt rekommendera vidare. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Tove F köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-26

Bra bemötande. Hjälpsam mäklare. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Lisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-23

Sofia
    Vill starkt rekommendera Sandra och Fastighetsbyrån Södermalm.
    Sandra sålde min 1.5a vid Nytorget på ett mycket proffsigt och bra sätt. Under hela processen har Sandra varit väldigt lätt att ha att göra med, kompetent, kommunikativ, trevlig och haft ett genuint bemötande. Tack vare Sandras erfarenhet och nätverk på marknaden kunde jag sälja lägenheten snabbt och utan visning till ett mycket bra pris.
    Jag är extremt nöjd med Sandra och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Sofia G köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-17

Vi har köpt nyproduktion på Södermalm. Sandra är en mycket bra mäklare som alltid återkommer om man ringer eller skicka frågor via SMS👍🏼

Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Fredrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-31

Bra bemött och väl förberedd! Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Malin F köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-26

Otroligt professionell, alltid tillgänglig, tydlig och uppriktig på ett sätt man önskar att en mäklare är. Vi har både köpt och sålt med hjälp av Sandra och är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-17 Sandra E svarar Malin F
    Vad kul att höra att ni är nöjda, Tack! :)
    Sandra E gillar detta
  • Rose-Marie Norén A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-04

Min dotter hade kontakten på plats; min man och jag deltog som köpare via fullmakt. Träffade inte Sandra. Läs mer
  • Ulrika N köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-02

Bra på alla sätt och vis! Professionell, trevlig och tillgänglig. Skulle gärna använda henne för att sälja min bostad någon gång i framtiden (då jag var köpare den här gången)! Läs mer
    2019-07-04 Sandra E svarar Ulrika N
    Tack :) Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Trevlig sommar 😁
  • Tobias F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-07

Katarina
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm.
    Sandra är 100%. Närvarande, seriös, trovärdig och du får en känsla av att hon verkligen vill hjälpa till och få lägenheten såld. När oklarheter uppstår är hon till hands och åtgärdar omgående.
    Jag rekommenderar Sandra till alla som söker en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson