Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Södermalm Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 40 kunder tycker om Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

• Monica S sålde sin bostad med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-22

Mycket duktig, proffsig och trevlig. Mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jimmy E sålde sin bostad med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-21

Väldigt trevlig och mycket bra att jobba med. Snabb och bra på att kommunicera. Tillgänglig för frågor och väldigt kunnig !

Kan bara säga att hon var väldigt bra och professionell, kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Anna H skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-28

Heleneborgsgatan 8c
    Min far och jag träffade Sandra dagen efter annonsen gick ut. Vi blev inte bara glada för att vi fick en förhandsvisning utan även för Sandras bemötande, genomgående proffessionalism och omtanke.
    Min far insjuknade snart efter köpet och jag kontaktade Sandra för att be om hjälp för att genomföra detsamma. Sandras hjälp och stöd i att tala med jurister och säljare för att säkra vårat (nu mitt) drömboende var över all förväntan.
    Sandra hade och har ingen skyldighet till mig eller min far. Sandras hantering av sin relation till både säljare och köpare (jag) har underlättat och gagnat oss alla.
    Med sagt, jag är väldigt tacksam för att Sandra mäklat Heleneborgsgatan 8c.
    Med vänlig hälsning
    Anna Hjärtsjö Läs mer
    Åsa v gillar detta
  • Per-Olov P skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-12

Bra bemött och saklig. Har köpt en bostadsrätt Läs mer
  • Marcus A skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-10

Väldigt trevlig och kändes som en väldigt ärlig mäklare. Läs mer
  • Susann E
    Susann E skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-04

Jag har sålt en 2:a på götgatan.Sandra var min första kontakt i min lgh. Det kändes rätt från första minuter. Super trevlig, proffsig märktes att hon har lång erfarenhet av yrket. Personlig men inte för privat. Eftersom jag tycker själv att lgh är jätte fin. Blev jag glad att hon såg charmen i den och utryckte det.Uppskattade att hon tog god tid på sig att beskriva sitt uppdrag. Fick genast förtroende för henne.Jag kommer absolut rekomendera henne till vänner och bekanta.Har även haft kontakt med en assistent på fastighetsbyrån som jag inte minns namnet på även hon mycket trevlig.Affären är inte klar ännu fast jagtror att det rullar på som det ska. Med vänlig hälsning, Susann Esch-Ramnell Läs mer
  • Anna Birgitta R skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-03

Snabb med svar Sam ordning och reda. Läs mer
  • Richard A sålde sin bostad med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-04

Jag jobbar själv som mäklare sedan 15 år och ställer höga krav på mäklaren när jag ska sälja min egen bostad.
    Med ovan sagt behöver jag inte säga särskilt mycket mer än att Sandra hör till det absoluta toppskiktet av mäklarna i Sthlm. Läs mer
  • Ann J
    Ann J skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-06-11

jag är jättenöjd toppen Mäklare vi har gjort en försäljning på en 1,5 på Lindvallsgatan 2 2tr 11736 Stockholm så nöjd med hur Sandra Eriksson behandlat Försäljning av min Bostad gjordes Med vänlig hälsning Ann Jansson Läs mer
  • Petra F skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-02-11

Vi är mycket nöjda med Sandra som mäklare, hennes kompetens och noggrannhet gjorde att vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen trots en turbulent bostadsmarknad. Dessutom är hon trevlig och omtänksam. /Petra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson