Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 60 Läs vad Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

• Sandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-13

Katarina
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm. Hon var väldigt flexibel och gjorde allt för att jag skulle bli nöjd med försäljningen. Hade flera extra-visningar och var otroligt flexibel. Jag har redan rekommenderat Sandra till vänner som ska sälja sina lägenheter. Läs mer
    2020-02-19 Sandra E svarar Sandra T
    Tack Sandra för bra samarbete och vad kul att du är nöjd :)
  • Carina F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-12

Maria
    Sålt en 5:a och vi är supernöjda med Sandra. Hon har rakt igenom varit professionell och kunnig. Hon återkopplar alltid när hon säger att hon ska det.
    Hon tappade inte gnistan, även fast vi kanske för en kort stund gjorde det, utan rådde oss till det bästa hur vi skulle gå vidare. Affären landade en bit över vad vi förväntat oss och det är vi mycket nöjda med. Läs mer
    2020-02-13 Sandra E svarar Carina F
    Tack Carina och kul att höra att allt kändes bra :) Det var roligt att samarbeta med er och snyggt jobbat med allt fix inför fotograferingar och visningar!
  • Anni S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-04

Hornstull
    Sålde min etta i Högalid genom Sandra och är mycket nöjd med bemötandet. Jag uppfattade Sandra som professionell, tillmötesgående och tålmodig. Läs mer
    2019-12-05 Sandra E svarar Anni S
    Tack Anni! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende och vi ses snart! Ha en härlig jul och nyår :)
  • Carl Oscar Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-03

Katarina
    Sandra känns väldigt erfaren och trygg i sin roll. Hon har varit mycket lyhörd för mina önskemål och lyckades sälja min lägenhet för mer än önskat pris. Läs mer
    2019-11-06 Sandra E svarar Carl Oscar Andreas L
    Tack för rekommendationen :) Det var kul att jobba med er och hoppas nu att ni ska trivas i nya lägenheten!
    Sandra E gillar detta
  • Svante G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-03

Sofia
    Proffsig och extremt lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2019-11-06 Sandra E svarar Svante G
    Tack Svante :) Och tack för bra och trevligt samarbete!
    Sandra E gillar detta
  • Therese K köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-08

Vi har köpt en 4:a på Södermalm.
    Trevligt bemötande. Alltid snabb och bra återkoppling när vi ställt frågor. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-06

Maria
    Supernöjd med Sandra som mäklare. Väldigt proffsig, trevlig och tillmötesgående. Hon har alltid funnits tillgänglig för frågor gällande försäljningen eller framtida bostadsköp. Skulle varmt rekommendera vidare. Läs mer
    2020-02-11 Sandra E svarar Anna L
    Tack Anna! Vad kul att höra att du är nöjd :)
    Sandra E gillar detta
  • Tove Kristina F köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-26

Bra bemötande. Hjälpsam mäklare. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Lisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-23

Sofia
    Vill starkt rekommendera Sandra och Fastighetsbyrån Södermalm.
    Sandra sålde min 1.5a vid Nytorget på ett mycket proffsigt och bra sätt. Under hela processen har Sandra varit väldigt lätt att ha att göra med, kompetent, kommunikativ, trevlig och haft ett genuint bemötande. Tack vare Sandras erfarenhet och nätverk på marknaden kunde jag sälja lägenheten snabbt och utan visning till ett mycket bra pris.
    Jag är extremt nöjd med Sandra och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-01-15 Sandra E svarar Lisa L
    Tack Lisa för din rekommendation :) Härligt att höra att du var nöjd och köparen verkar också vara mycket nöjd med att få flytta in i din fina lägenhet!
    Sandra E gillar detta
  • Sofia G köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-17

Vi har köpt nyproduktion på Södermalm. Sandra är en mycket bra mäklare som alltid återkommer om man ringer eller skicka frågor via SMS👍🏼

Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk