Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 21 rekommendationer

Läs vad 21 användare tycker om Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

• Marcia Z
    Marcia Z skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra Har varit mycket hjälpsamt och profetionel i hennes arbete. Rekommenderar henne varmt till framtida affär.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är mycket nöjd med den service och support som vi fick av Sandra genom hela affären
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra och proffsigt bemötande. Erfaren och bra person.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra är en suverän mäklare. Trygg, alert, tillgänglig och lätt att ha o göra med. Eftersom slutpriset gick över förväntan får hon högsta betyg av mig.
  • Helena F
    Helena F skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, kompetent och driven.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra var otroligt proffsig vid försäljningen av vår lägenhet. Tillgänglig, kunnig och fantastiskt trevlig. Vi rekommenderar Sandra och fastighetsbyrån alla dagar i veckan.
    /Patrik och Sofie
  • Ingela L
    Ingela L skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra var en mycket kunnig, snabb och pålitlig mäklare med mycket energi. Jag är väldigt nöjd med det arbete hon gjorde i samband med försäljningen av min lägenhet som gick för lite mer än vad jag hade trott. Jag uppskattade speciellt att hon var så noggrann och dokumenterade varje steg i processen så att jag fick en bra överblick. Rekommenderas varmt!
  • Michel T
    Michel T skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra är väldigt trevlig och ger ett seriöst och tryggt intryck vilket är bra för många köpare tror jag.

Hon är dessutom kunnig inom sin profession.
  • Susanne Hillstr? B
    Susanne Hillstr? B skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra gjorde ett mycket bra intryck, och jobb. Skulle verkligen välja att anlita henne igen, och även rekommendera henne till andra.
  • Anton J
    Anton J skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra är extremt lätt att jobba med och har bra koll på området och gav en närmast perfekt värdering av lägenheten innan försäljningen.

Hon är även flexibel att jobba enligt kundens önskemål och behov både före och efter försäljningen och hanterade allt kring fotografering väldigt professionellt.

Andra gången jag sålde lägenhet så valde jag Sandra igen utan att ens överväga andra mäklare.
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    mycket god service och trevligt bemötande. kunig o saklig. är mycket nöjd med fastighetsbyrån
  • Marion K
    Marion K skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag köpte en bostadsrätt av S. Bengtsson. Det var väldigt tydligt att hon representerade säljaren, vilket jag har förståelse för men hon kunde ibland uppfattas så tuff. Däremot har hon varit högst behjälplig i efterhand vilket jag är mycket tacksam för. Hade jag varit säljare hade jag velat att hon var min mäklare.
  • Björn A
    Björn A skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Försäljning av bostadsrätt
    Jag är mycket nöjd,Proffsig,bra bemötande
  • Marie A
    Marie A skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt! Bra bedömning av möjligt resultat vid försäljning av bostadsrätt. Bara vitsord.
  • Pascale P
    Pascale P skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell mäklare som inger fötroende hos köparen. Påläst kring objektet och kunde svara på alla våra frågor under visningen. Vad som fattades dock var energi och glädje i det personliga mötet. Jag undrar ifall Sandra trivs på jobbet? Tycker hon att det verkligen är kul att jobba som mäklare?

Jag kände aldrig att hon hetsade fram ngt under budgivningen, utan processen fortlöpte i en bra/naturlig takt.
    Det var SUPERBRA att hon inte tillät budgivningen pågå hela natten utan tvingade oss alla att ta en paus och forsätta morgonen efter.

Under påskrivningen/köpet gav hon oss bra finansiella råd.

Överlag en bra, påläst, kompetent kvinna men som inte verkar brinna för det personliga mötet.
    2014-10-10 Sandra B svarar Pascale P
    Hej på er! Det gläder mig att ni är nöjda med hur köpprocessen har varit och att ni har känt er trygga i att vara med i budgivningen och slutligen köpt lägenheten med mig som mäklare. En av de många uppgifter som jag uppskattar med yrket som mäklare är att alla affärer, marknader och kunder är olika och jag utmanas alltid att anpassa processen och agerandet efter det. Efter 7 år på samma kontor trivs jag fortfarande otroligt bra, att vara fastighetsmäklare är verkligen ett roligt, omväxlande och spännande yrke ?
  • Jossi S
    Jossi S skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra är en personlig och duktig mäklare, håller inte på med floskler utan kommunicerar rakt och enkelt och sätter kunden i fokus. Vi har anlitat Sandra 3 gånger nu, så kan inte annat än att rekommendera henne varmt.
  • Zarah E
    Zarah E skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Detta är tredje gången vi arbetar med Sandra Bengtsson. Vi är mycket nöjda över hennes arbete. Hon är väldigt trevlig, närvarande, punktlig och hjälpsam. Annonserna är snygga och hon säljer alltid till priser över förväntan.
    /Zarah och Matts
  • Hans R
    Hans R skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej Sandra vi är mycke nöjda med dig och fastighetsbyrån!
  • Anna F
    Anna F skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Min erfarenhet är av specifikt Sandra Bengtsson, som jag har anlitat vid ett köp av bostadsrätt och tre försäljningar. Hon har varit mycket bra att ha att göra med. Hon är pålitlig, noggrann, har gott omdöme och gör allt man förväntar sig av en mäklare. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen.
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Engetad mäklate. Adelvat rådgivning. Jag ger aldrig hägsta betyg vid sådana här förfrågningar då jag anser att allt kan bli bättre. Det är dock tveksamt i detta fall.
    Jag kan rekommendera mäklaren och företaget.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    bra. snabbt. engagerat. rationellt.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Emanuel Gallo
Alex Edenvik
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sally S. Marzban