Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Södermalm Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 44 Läs vad Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

• Hans A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-10

Katarina
    Vi har köpt en 1:a 36 kvm på Södermalm.

Sandra har alltid uppträtt korrekt och lämnat bra och riktiga uppgifter om lägenheten.

I allt en bra upplevelse. Läs mer
  • Marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-27

Sofia
    Jag har köpt en tvåa. Sandra har hela tiden uppträtt på ett korrekt och trevligt sätt!
    Min upplevelse är positiv Läs mer
  • Anna G
    Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-21

Hornstull
    Vi är oerhört nöjda med Sandra på Fastighetsbyrån Södermalm, som hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet i Högalid! Hon är trevlig, professionell och har koll på marknaden och var nåbar och hjälpsam även när jag ringde efter arbetstid en fredag kväll. Läs mer
    2019-03-01 Sandra E svarar Anna G
    Tack Anna, vad kul att höra att ni är nöjda :)
  • Carla N
    Carla N skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-30

Jag är mycket nöjd med Sandras insats! Väldigt kunnig och på att kommunicera:-) Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Monica S sålde sin bostad med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-22

Mycket duktig, proffsig och trevlig. Mina bästa rekommendationer. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Jimmy E sålde sin bostad med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-21

Väldigt trevlig och mycket bra att jobba med. Snabb och bra på att kommunicera. Tillgänglig för frågor och väldigt kunnig !

Kan bara säga att hon var väldigt bra och professionell, kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-03-01 Sandra E svarar Jimmy E
    Tack Jimmy! Hoppas ni trivs bra i nya boendet :)
    Sandra E gillar detta
  • Anna H skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-28

Heleneborgsgatan 8c
    Min far och jag träffade Sandra dagen efter annonsen gick ut. Vi blev inte bara glada för att vi fick en förhandsvisning utan även för Sandras bemötande, genomgående proffessionalism och omtanke.
    Min far insjuknade snart efter köpet och jag kontaktade Sandra för att be om hjälp för att genomföra detsamma. Sandras hjälp och stöd i att tala med jurister och säljare för att säkra vårat (nu mitt) drömboende var över all förväntan.
    Sandra hade och har ingen skyldighet till mig eller min far. Sandras hantering av sin relation till både säljare och köpare (jag) har underlättat och gagnat oss alla.
    Med sagt, jag är väldigt tacksam för att Sandra mäklat Heleneborgsgatan 8c.
    Med vänlig hälsning
    Anna Hjärtsjö Läs mer
    2019-03-01 Sandra E svarar Anna H
    Tack Anna! Det var verkligen fint att förmedla den till er och att träffa er båda!
    Sandra E, Åsa v gillar detta
  • Per-Olov P skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-12

Bra bemött och saklig. Har köpt en bostadsrätt Läs mer
  • Marcus A skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-10

Väldigt trevlig och kändes som en väldigt ärlig mäklare. Läs mer
  • Susann E
    Susann E skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-04

Jag har sålt en 2:a på götgatan.Sandra var min första kontakt i min lgh. Det kändes rätt från första minuter. Super trevlig, proffsig märktes att hon har lång erfarenhet av yrket. Personlig men inte för privat. Eftersom jag tycker själv att lgh är jätte fin. Blev jag glad att hon såg charmen i den och utryckte det.Uppskattade att hon tog god tid på sig att beskriva sitt uppdrag. Fick genast förtroende för henne.Jag kommer absolut rekomendera henne till vänner och bekanta.Har även haft kontakt med en assistent på fastighetsbyrån som jag inte minns namnet på även hon mycket trevlig.Affären är inte klar ännu fast jagtror att det rullar på som det ska. Med vänlig hälsning, Susann Esch-Ramnell Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson