Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Södermalm Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 51 Läs vad Sandra Eriksson (fd Bengtsson)

• Sofia G köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-17

Vi har köpt nyproduktion på Södermalm. Sandra är en mycket bra mäklare som alltid återkommer om man ringer eller skicka frågor via SMS👍🏼

Kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Fredrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-31

Bra bemött och väl förberedd! Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Malin F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-26

Katarina
    Otroligt professionell, alltid tillgänglig, tydlig och uppriktig på ett sätt man önskar att en mäklare är. Vi har både köpt och sålt med hjälp av Sandra och är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-17 Sandra E svarar Malin F
    Vad kul att höra att ni är nöjda, Tack! :)
    Sandra E gillar detta
  • Rose-Marie Norén A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-04

Min dotter hade kontakten på plats; min man och jag deltog som köpare via fullmakt. Träffade inte Sandra. Läs mer
  • Ulrika N köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-02

Bra på alla sätt och vis! Professionell, trevlig och tillgänglig. Skulle gärna använda henne för att sälja min bostad någon gång i framtiden (då jag var köpare den här gången)! Läs mer
    2019-07-04 Sandra E svarar Ulrika N
    Tack :) Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Trevlig sommar 😁
  • Tobias F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-07

Katarina
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm.
    Sandra är 100%. Närvarande, seriös, trovärdig och du får en känsla av att hon verkligen vill hjälpa till och få lägenheten såld. När oklarheter uppstår är hon till hands och åtgärdar omgående.
    Jag rekommenderar Sandra till alla som söker en mäklare. Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Andrea L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-22

Hornstull
    Sandra gjorde ett kanonbra jobb med försäljningen av vår trea vid Hornstull! Läs mer
    Sandra E gillar detta
  • Hans A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-10

Katarina
    Vi har köpt en 1:a 36 kvm på Södermalm.

Sandra har alltid uppträtt korrekt och lämnat bra och riktiga uppgifter om lägenheten.

I allt en bra upplevelse. Läs mer
  • Marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-27

Sofia
    Jag har köpt en tvåa. Sandra har hela tiden uppträtt på ett korrekt och trevligt sätt!
    Min upplevelse är positiv Läs mer
  • Anna G
    Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-21

Hornstull
    Vi är oerhört nöjda med Sandra på Fastighetsbyrån Södermalm, som hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet i Högalid! Hon är trevlig, professionell och har koll på marknaden och var nåbar och hjälpsam även när jag ringde efter arbetstid en fredag kväll. Läs mer
    2019-03-01 Sandra E svarar Anna G
    Tack Anna, vad kul att höra att ni är nöjda :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk