Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Södermalm Thomas Wetterström
Thomas Wetterström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-08 - 2019-07

Läs vad 5 Läs vad Thomas Wetterström

• Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-03

Katarina
    1,5:a på 15kvm, Södermalm.

En kompetent och driven säljare, rådgivare och mäklare. Thomas engagemang och hängivenhet gjorde att försäljningen blev över förväntningar. Läs mer
    2019-07-03 Thomas W svarar Johan H
    Tack för alla fina ord! Ni var en betydande del i det goda samarbete vi hade, jag hoppas vi ser mer av varandra i framtiden!

Lycka till med allt!
    Thomas W gillar detta
  • Eva M sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-10

Thomas var genomgående mycket vänlig. Kändes hela tiden trygg i sin proffesionellt och samtidigt följsam.
    Gav goda och värdefulla råd i budgivningsprocessen.
    Affären avslutades med att både säljare och köpare var mycket nöjda. Läs mer
    2019-06-10 Thomas W svarar Eva M
    Tack Eva! Det var verkligen en ära att få arbeta med din lägenhet som verkligen är fantastisk! Jag är säker på att du kommer att hitta hem igen!
  • CHARLOTTE H skrev om Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-28

Har bara positivt att säga som köpare, tydlig kommunikation och en snabb och smidig affär Läs mer
    2019-03-28 Thomas W svarar CHARLOTTE H
    Tack! Jag hoppas att du ska trivas bra i den nya lägenheten!
    Thomas W gillar detta
  • Roberth A sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-26

Katarina
    Hej!
    Jag sålde en etta om 41m2 på Södermalm i Stockholm med hjälp av Thomas. Jag och min partner är båda mycket nöjda med Thomas arbete. Han har varit tillgänglig och engagerad, snabbt svarat på frågor och skapat ett tryggt och trevligt klimat. Allt har gått smidigt och hanterats professionellt. Läs mer
    2019-03-27 Thomas W svarar Roberth A
    Tack! Det har varit ett sant nöje att få arbeta med just eran lägenhet, det kunde inte ha gått bättre! Jag ser fram emot möjligheten att kunna hjälpa er nästa gång det beger sig av.
  • Marie S
    Marie S skrev om Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-08

En väldigt trevlig och professionell mäklare som gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-03-08 Thomas W svarar Marie S
    Hej Marie

Tack så mycket för era fina ord! Det är ett stort nöje att få samarbeta med er.

Hälsningar

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk