Eva-Maria Livré
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 7 kunder tycker om Eva-Maria Livré

• Hanna Sofia S skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde vårt hus. Men när vi skulle lämna nycklarna och slutföra affären så hade eva-maria slutat. Det kändes lite konstigt för vi hade inte fått reda på att hon skulle sluta. Affären avslutades av en annan mäklare Läs mer
  • Lars Leif L skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Eva Maria sålde våran villa på ett mycke föredömligt sätt.Hon är väldigt engagerad och hjälpsam samt väldigt kunnig på sitt område.Hon gav även mycke goda råd som vi tog till oss. Läs mer
  • Eva L skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Noggrann och proffesionellt bemötande hela vägen! Läs mer
  • Emelie Lovisa R skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Duktig och engagerad och kunnig mäklare som allt och mer därtill för att affären skulle gå i lås.
    Lätt att få tag på och svarade på mail och sms väldigt fort. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Åsa Elisabeth H skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Eva-Maria var klar och tydlig och lätt att få tag på.
    Dessutom underlättade hon för mig att få ordning på allt innan köp. Läs mer
  • Carl Roger Svante C skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Eva-Maria har på ett mycket bra sätt hjälp oss med försäljningen av vår villa, och vi är mycket nöjda med hela processen från början till slut. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Eva-Maria Livré en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en kolonistuga.
    Mäklaren har haft ett jättefint bemötande från början till slut. Hon har företrätt mig på allra bästa sätt.Vi har haft en dialog.
    Jag var aningen orolig från början att min stuga ej skulle bli såld,eftersom jag redan köpt en annan. Jag var orolig över att inte få slutföra "det gamla" och ge mig i kast till det " nya projektet".
    Nu gick det bra.Intresset för stugan var större än väntat.
    Köpet gick ihop sig .Nu är det historia.

Det har kännts bra tack vare den fantastiska Mäklaren.
    Hon har gjort allt för mig--så att jag skulle få stugan såld!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson