Linda Holmström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 165 kunder tycker om Linda Holmström

• Anne I köpte sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-07

Det tog för lång tid från att besiktningen blev gjort tills det var gjort 5 månader.
    Bemötande mycket bra. Läs mer
  • Emma G köpte sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-04

Har köpt hus med hjälp av Linda.
    Linda är alltid trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Det har ibland varit svårt att få tag i henne, och information vi fått om enstaka detaljer ang. huset har inte varit helt korrekt, bl.a. fanns inte fiber att koppla in trots bekräftelse från Linda.
    Sammantaget är vi nöjda med Lindas hjälp. Läs mer
  • Maria J sålde sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-30

Sålt
    Så bra bemötande!
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Förtroendeingivande Läs mer
  • Sinan C köpte sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-19

Linda ser möjligheter och möter upp samt hjälper till så långt det är möjligt, även när saker och ting "låser sig". En bra och professionell mäklare som följer processen nära hela vägen! Läs mer
  • Carina H sålde sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-11

Det var flera problem med att få fram en korrekt objektsbeskrivning. Flera uppgifter saknades inledningsvis. Vi fick vara väldigt aktiva själva och påminna vid ett flertal tillfällen.
    Utgångspriset blev inte relevant till storleken på huset.
    Det var svårt att få till stånd visningar enligt våra önskemål- vi fick tvinga oss till visningar.
    Kommunikationen borde har varit tydligare med bra avrapportering.
    Helhetsintrycket är att vi fick jobba en hel del själva, kontrollera hela tiden, slutpriset blev inte optimal pga av fel strategi och objektsbeskrivning. Fotona var fina och de andra två mäklarna som hjälpte till var jättebra.

Mäklaren är en väldigt trevlig person men saknar flera delar i sin roll som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Marianne H köpte sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-11

Har köpt en kolonistuga. Bra bemötande. Glad att man hjälpte till med överföringen av pengar på ett smidigare sätt än vad min bank kunde erbjuda. Förväntningen var att allt skulle gå rätt till och vara noggrant förberett. Dessa förväntningar uppfylldes helt och hållet..

Detta var den andra förfrågningen om mitt köp hos er som jag svarat på. Hoppas det räcker nu med frågor. Läs mer
  • Torsten A sålde sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-10

Sålt ett kedjehus. Gott bemötande från mäklaren. Förväntningarna blev uppfyllda och försäljningen hittills har löpt på smidigt. Försäljningen är inte helt slutförd. Läs mer
  • Mickael S
    Mickael S sålde sin bostad med hjälp av Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-10

En väldigt bra mäklare! Kan varmt rekommendera till andra Läs mer
  • Maj-Gun Inga-Brit Maria N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-10-18

Försäljning av fritidshus.
    Bra bemötande vid direktkontakt men lite svårt att få kontakt med och lite brist om vad som händer i processen. Läs mer
  • Emma P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-10-18

Köpt fritidshus och Linda var bra stöd under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson