Linda Holmström
en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr
151 72 Södertälje — Visa karta

Vad tror Linda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 162 kunder tycker om Linda Holmström

• Sinan C skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda ser möjligheter och möter upp samt hjälper till så långt det är möjligt, även när saker och ting "låser sig". En bra och professionell mäklare som följer processen nära hela vägen! Läs mer
  • Carina H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Det var flera problem med att få fram en korrekt objektsbeskrivning. Flera uppgifter saknades inledningsvis. Vi fick vara väldigt aktiva själva och påminna vid ett flertal tillfällen.
    Utgångspriset blev inte relevant till storleken på huset.
    Det var svårt att få till stånd visningar enligt våra önskemål- vi fick tvinga oss till visningar.
    Kommunikationen borde har varit tydligare med bra avrapportering.
    Helhetsintrycket är att vi fick jobba en hel del själva, kontrollera hela tiden, slutpriset blev inte optimal pga av fel strategi och objektsbeskrivning. Fotona var fina och de andra två mäklarna som hjälpte till var jättebra.

Mäklaren är en väldigt trevlig person men saknar flera delar i sin roll som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Marianne H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt en kolonistuga. Bra bemötande. Glad att man hjälpte till med överföringen av pengar på ett smidigare sätt än vad min bank kunde erbjuda. Förväntningen var att allt skulle gå rätt till och vara noggrant förberett. Dessa förväntningar uppfylldes helt och hållet..

Detta var den andra förfrågningen om mitt köp hos er som jag svarat på. Hoppas det räcker nu med frågor. Läs mer
  • Torsten A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt ett kedjehus. Gott bemötande från mäklaren. Förväntningarna blev uppfyllda och försäljningen hittills har löpt på smidigt. Försäljningen är inte helt slutförd. Läs mer
  • Mickael S
    Mickael S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    En väldigt bra mäklare! Kan varmt rekommendera till andra Läs mer
  • Maj-Gun Inga-Brit Maria N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Försäljning av fritidshus.
    Bra bemötande vid direktkontakt men lite svårt att få kontakt med och lite brist om vad som händer i processen. Läs mer
  • Emma P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt fritidshus och Linda var bra stöd under hela processen. Läs mer
  • Gunn H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt min villa
    Det var trevligt och informativt
    Bara att det skulle gå att sälja huset. Mäklaren levde upp till det.
    Det har varit positivt Läs mer
  • Veronica N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte ett hus via Linda, hon har både varit bra och dålig.
    Det dåliga är att hon varit extremt dålig på att svara i telefonen, vi skulle flytta in tidigare i huset och hon skulle då ha kontakten med säljaren. Men mitt i allt gick hon på semester utan att ge oss info angående detta, försökte få tag i henne ex antal gånger utan svar tillslut smsade jag henne och då hade hon gått på semester.. och skrev då att vi skulle kontakta kontoret, kontoret sa då att vi skulle kontakta säljaren. Enligt mig så ska vi inte behöva ha någon som helst kontakt med säljaren utan det är mäklarens ansvar!
    Vi fick i alla fall flytta in två veckor tidigare vilken var jätteskönt. När vi väl tagit nycklar m.m så åker vi till huset och det visar sig att det inte är flyttstädat, det var riktigt smutsigt.
    Det blev väldigt många samtal till Linda samt till min gamla mäklare för att reda ut vad vi kunde göra i såna här situationer.
    Linda fixade fram en städfirma vilken underlättade extremt mycket och gjorde oss väldigt glada.
    När huset väl var städat visade det sig att han vi köpte huset av lämnat kvar massor med skräp på tomten. Säljaren svarade inte när Linda ringde, då fick vi ta bort sakerna från tomten vilken tog några timmar och min pappa fick fakturera honom kostnaden som vi varken vet om vi kommer få in eller inte.
    Han hade även dragit sönder fiberboxen från väggen, den kostnaden fick vi tyvärr betala.. Det känns inte helt okej enligt mig. Han sa att det antingen var vi eller städarna som gjort detta. Vilken jag tycker är helt absurt, varför skulle vi vilja dra bort något från väggen för att sedan behöva betala för det..
    Det jag lärt mig av denna affär är att man alltid ska åka till huset innan man skrivit papper samt tar emot nycklar och kolla av så allt ser okej ut med säljare samt mäklare. Jag tycker det är lite konstigt att inte alla mäklare gör detta det hade nog tagit bort väldigt mycket tjafs. Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevligt bemötande samt att få extra visning utan krångel. Köpte en villa och fick också bra hjälp att förhandla priset. Mycket positiv mäklare som jag gärna rekommenderar varmt. Läs mer
  • Linda L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väl mött av Linda, svarat direkt, ordnat möten efter önskemål. Läs mer
  • Roger A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi är mer än nöjda med det engagemang som Linda visade under försäljningen av villan. Nästa bostadsaffär kommer vi definitivt att anlita Linda igen. Läs mer
  • Bengt N skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hon har varit mycket bra.Trevlig.Precis som man önskar att en mäklare skall vara. Läs mer
  • Cecilia A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda är en mäklare av topklass! Hon brinner för det hon gör och tar sig an ditt hus på ett proffesionellt sätt! Glad och trevlig! Erfarenhet och kunnighet är något som LInda står för! Hobn är bäst helt enkelt! Läs mer
  • Eva B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda lyser av förtroende från allra första mötet vi hade.
    Vi var på samma linje. Min bostad är lika bra som åretruntlbostad eller som sommarbostad.
    Jag kände mig trygg med Linda som mäklare. Läs mer
  • Christina G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt ett radhus och Linda har peppat oss trots att bostadsmarknaden är/var svår. Flera gånger kändes det som att det inte skulle gå men till slut så blev det utgångspriset som en köpare betalade, vilket vi var nöjda med. Vi diskuterade med Linda och vi var inte ute efter någon budgivning utan nöjde oss med utgångsbudet och var beredda att ev gå ner i pris om det inte blev en försäljning men där sa Linda ifrån och det är vi givetvis mycket glada för idag. Men när det känns svårt eller nästan omöjligt är det inte lätt att hålla sig uppe om man inte har någon som tror på affären och dessutom talar om för en att vi säljer billigt så vi ska inte behöva gå ner i pris. Linda är trevlig och personlig, lätt att prata med. Rekommenderar henne. Läs mer
  • Sinan Mansour D
    Sinan Mansour D skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda Holmström är en professionell och trevlig mäklare, hon är hjälpsam och service inriktad. Vi är jättenöjda med vår bostadsaffär. Läs mer
  • Ann-louise S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tydlig, strukturerad, noga, hjälpsam, kunnig Läs mer
  • Ismo A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevlig och behjälplig Läs mer
  • Urban B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har blivit bemött på ett professionellt sätt.Linda har sett till att förmedlingsprocessen fortlöpt på ett tryggt och säkert sätt. Alltid med kundens bästa för ögonen.
    Hon är driven,resultatinriktad och bryr sig om kunden/oss.

Urban/Katie Läs mer
  • Birgitta M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsigt bemötande dock lite svår att få kontakt med ibland. 70-tals villa i Järna. Jag är nöjd med hur fastighetsaffären sköttes. Läs mer
  • Anne-lee L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättebra! Vi rekommenderade Linda vidare till andra. Läs mer
  • Beatrice H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt. Då vi köpte våran lgh helt utan budgivning hade vi inte så mkt kontakt med mäklaren förutom när vi pratade datum om bla skrivningen och mötet på kontoret. Jag hade önskat att hon hade hört av sig under perioden då vi ”väntade” på att säljaren skulle fixa personliga saker. Istället blev det att vi fick höra av oss när hon sa att hon skulle meddela oss när hon hade fått informationen ang. Lägenheten.

När vi väl var på kontoret och skrev papper vsr hon väldigt professionell och super trevlig!
    Om vi ska sälja någon gång i framtiden skulle jag kunna tänka mig att kontakta Linda. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt villa !
    Mycket proffsigt trevligt bemötande !
    Mycket bra att allt gick snabbt.
    Mvh Elisabeth Läs mer
  • Peter F skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har både köpt och sålt villor med Linda som mäklare.
    Hon är både kompetent och väldigt trevlig att ha som mäklare. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt villa i Blomback. Mäklaren agerade under hela försäljnings processen mycket proffesionellt. Kända att mäklaren var på säljarens sida hela tiden. Mycket bra jobb. Läs mer
  • Tove E skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra bemötande. Positiv och vänlig. Hon tog sig tid. Kontraktsskrivningen tog lång tid, men hon stressade inte på. Läs mer
  • Mats S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra. Snabb, effektiv och bra på planering och tidshållning. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Berit M skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick all hjälp jag behövde.
    Jag kommer att anlita Linda igen. Läs mer
  • Nashwan H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi bemöttes av en väldigt duktig mäklare som vet vad hon gör och är mycket säker på det hon gör. Frågar man om något så får man genast svaret av henne. Vi skulle rekommendera mäklaren till de som antingen vill köpa eller sälja en bostad. Läs mer
  • Lars Olof A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda Holmström är en glad och positiv mäklare. Linda uppfyllde våra förväntningar vid försäljningen. Sammanfattningsvis ett mycket gott bemötande. Läs mer
  • Leif W skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra första bemötande och bra i själva säljprocessen. Kommunikationen och uppföljningen av våra önskemål kunde dock har varit bättre. Läs mer
  • Lars J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    En framåt och glad och positiv mäklare. Husaffären gick snabbt och det var tack vare Linda.
    Med vänlig hälsning,
    Lars Johansson Läs mer
  • Niklas C skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevlig och hjälpsam person. Läs mer
  • Eleonor G skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Personligt bemötande! Kändes mycket bra i alla lägen av köpet. Läs mer
  • Marcus H skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Superproffsig och trevlig! Inget att klaga på alls. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Mickael S skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt bra, bra bemötande Sam väldigt upplyst om våra frågor Läs mer
  • Daniel A skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kunnig och hade ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Therese V skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda är mycket proffisonell samtidigt med ett naturligt handlag att ta människan i denna omställning som kunden går igenom. Linda fick mig att känna mig trygg och lugn. Läs mer
  • Bernt J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Utmärkt! Jag har redan rekommenderat Linda till min Granne. Med vänlig hälsning Bernt o Anita Johansson. Läs mer
  • Martin B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda var professionell och kunnig, Jag fick svar på mina frågor med snabb respons. Hon var väldigt alert och lätt att få tag i. Hon ställde, på kort varsel, upp med att ordna en privat visning för bara mig och det var det som ledde till att jag köpte huset. Jag har bara goda erfarenheter av Linda. Läs mer
  • Martha B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Till en början bra, men vid budläggning dålig återkoppling var vår upplevelse, det gick lång tid för att vara en sådan situation (dygn), innan vi fick någon som helst återkoppling vilket skapade frågetecken. Sen när det hela var klart med husköpet så fick vi helt plötsligt ett mail om att någon annan kvinnlig mäklare skulle ta hand om vissa saker kring köpet, vilket är helt okej. Men vi hade verkligen uppskattat ett samtal eller mail från Linda själv som var den som etablerat kontakten med oss och skött allt fram till en viss punkt. Info/fakta om varför någon tog över vissa saker med vårt köp fick vi aldrig. Läs mer
  • Mona Ö skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kunnig, energisk och mycket energi. Snabb att ge svar på frågor samt återkoppla. Proffsigt och tillmötesgående bemötande. Läs mer
  • Maria J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Linda var mycket trevlig och förstod våra behov. Hon svarade snabbt på alla våra frågor och var mycket servicevänlig. Läs mer
  • Jens B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Glad, positiv och energirik. Lätt att komma i kontakt med även om hon har fullt upp hela tiden. Läs mer
  • Anders J skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Alltid på bra humör ! Glad trevlig och professionell. Uppmärksam på vad vi som kund vill och sedan också uppmärksam på vad köparna behöver veta för att kunna fatta ett bra beslut.
    Kan rekommendera Linda till ALLA som vill köpa och sälja ett objekt !! Läs mer
  • Malin P skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket trevlig och engagerad. Jag fick bra återkoppling under hela processen och kände att jag blev prioriterad. Jag är mycket nöjd med hennes insats och skulle absolut rekommendera henne som mäklare för mina vänner. Läs mer
  • Johanna B skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hej . Linda är en perfekt mäklare . Mycket trevlig och professionell.. jag är mycket nöjd med henne .. mvh Johanna Björkman Läs mer
  • Lena W skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Professionell, empatisk, trevlig i kommunikation och förtroendeingivande.
    Med förmåga att få både säljare och köpare att känna sig nöjda med sin bostadsaffär. Läs mer
  • Gerd T skrev om Linda Holmström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    mycket bra men svår att få tag i per telefon. Läs mer
Robert Persson
Thomas Aslan