Robert Persson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 231 kunder tycker om Robert Persson

• Tim K köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpt genom Robert! Han är supertrevlig och seriös! Läs mer
  • Bernt W köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. När svårigheter uppstod fick jag god hjälp av Robert. Inga frågor och bekymmer var för små, jag fick jag hjälp med allt. Det som är viktig är att han är så tillmötesgående vad det än gäller och att man inte känner sig om en "besvärlig" kund. Läs mer
  • Hannes W sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Robert är grym. Bra visningar, bra kontakt, bra resultat. Läs mer
  • Kiki D sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Försäljningen av vår bostad har skötts på bästa sätt. Robert har på alla sätt motsvarat våra förväntningar Läs mer
  • Nour I
    Nour I sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt duktig mäklare med ett professionellt bemötande. Rekommenderar Robert starkt! Läs mer
  • Markus F
    Markus F sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig mäklare som är ordningsam samt har bra återkoppling och uppföljning. Jag rekommenderar verkligen Robert! Läs mer
  • Ergin Ö sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket bra och informativ hela processen. Läs mer
  • Mari H sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde 4 rummare. Väldigt bra bemötande av mäklaren som levde upp till mina förväntningar fullt ut. Mäklaren svarade alltid på frågor var tillgänglig. Mycket positiv upplevelse av hela affären Läs mer
  • Arvid J köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt en bostadsrätt med hjälp av Robert.
    Robert har ett proffsigt bemötande då han är påläst om bostaden han visar och ställer relevanta frågor.
    Förväntningarna jag hade levde mäklaren upp till då han alltid var behjälplig och gjorde det så enkelt som möjligt för mig som köpare.
    Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med upplevelsen att köpa bostad med hjälp av Robert. Har man några frågor så besvarar han dem gärna och kan han inte svaret direkt så tar han reda på det. Läs mer
  • Britt E köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt nöjd med Robert.Mycket tydlig med sin information då det är första gången som jag köpt en lägenhet. Trevlig kille. Tack Robert💐 Inte för att jag tror att det blir någon mer affär för min del , men skulle om så vore fallet så skulle jag nog vända mig till Robert 💐 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson