Robert Persson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 237 kunder tycker om Robert Persson

• Frederik M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-19

4:a
    100m²
    Östertälje
    Köpt radhus. Bra bemött, professionell och noggrann vilket var uppskattat som förstagångsköpare. Hade egentligen inga förväntningar mer än någon som medlade affären, men det kändes som att han var mån om att alla skulle förstå varenda mening som var skrivet i kontrakten, vilket vi uppskattade. Läs mer
  • Tomas W köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-28

Robert är den mest erfarna och bästa mäklaren Södertälje har att erbjuda. Vill du bli nöjd säljare och få nöjda köpare, välj Robban! Läs mer
  • Jan H sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-26

Säljobjektet var en bostadsrättslägenhet på 2 rok med en boyta på 68 kvm, centralt i Södertälje. Vi sökte kontakt med Robert Persson (RP) på rekommendation av vänner. RP gav vid vårt första möte ett mycket gott intryck av att vara kunnig, påläst om området och bost rätts föreningen samt hade ett förtroendeingivande, öppet, sätt. RP lyckades på ett ytterst professionellt sätt sälja till ett högre pris än vad vi förväntat oss. Vi är synnerligen nöjda med "resultatet" och på det sätt som RP mötte både oss och köparna. Läs mer
  • Margit E köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-24

Köpt en bostadsrätt och Robert har levt upp till de förväntningar jag har haft. Mycket trevligt att få träffa en så duktig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Veronica R sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-16

Helt nöjd med den hjälp jag fått med att sälja mitt bostadsrättsradhus!!
    Robert är mycket trevlig och har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Ingela E sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-12

Jag har sålt en lägenhet och är mycket nöjd med Robert Persson som är professionell i sitt yrkesutövande och har ett trevligt bemötande.
    Robert har tidigare värderat min lägenhet och redan då fick jag ett gott intryck av honom. Seriös och realistisk. Läs mer
  • Tim K köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-07

Köpt genom Robert! Han är supertrevlig och seriös! Läs mer
  • Bernt W köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. När svårigheter uppstod fick jag god hjälp av Robert. Inga frågor och bekymmer var för små, jag fick jag hjälp med allt. Det som är viktig är att han är så tillmötesgående vad det än gäller och att man inte känner sig om en "besvärlig" kund. Läs mer
  • Hannes W sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Robert är grym. Bra visningar, bra kontakt, bra resultat. Läs mer
  • Kiki D sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Försäljningen av vår bostad har skötts på bästa sätt. Robert har på alla sätt motsvarat våra förväntningar Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson