Robert Persson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 242 Läs vad Robert Persson

• Sali Y köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-03-11

Mariekäll
    Vi köpte en lägenhet. Han var väldigt tillmötesgående och professionell. Allt sköttes väldigt smidigt vilket var ett plus i kanten då tidigare upplevelser inte var det. Läs mer
  • Ingela E sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-26

Centrala Södertälje
    Jag har sålt en lägenhet. Robert Persson har ett mycket bra bemötande och professionellt förhållningsätt. Han uppfyllde de förväntningar och krav som jag har på en mäklare. Han är kompetent i sitt utövande och vet vad han talar om. Ska jag sälja eller köpa igen skulle jag utan tvekan anlita Robert Persson. Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Kersti H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-22

NYKVARN Sundsvik
    Tack vare mäklare Robert Persson har jag fått min lägenhet såld och är mycket nöjd med vårt samarbete! Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Said B köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-21

Centrala Södertälje
    Jag har köpt en lagenhet och det var jätte bra mäklare Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Same A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-21

Tack så mycket du snäll
    Du är en ärlig man i din verksamhet och en bra front för ditt företag. Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Frederik M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-19

Östertälje
    Köpt radhus. Bra bemött, professionell och noggrann vilket var uppskattat som förstagångsköpare. Hade egentligen inga förväntningar mer än någon som medlade affären, men det kändes som att han var mån om att alla skulle förstå varenda mening som var skrivet i kontrakten, vilket vi uppskattade. Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Tomas W köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-28

Robert är den mest erfarna och bästa mäklaren Södertälje har att erbjuda. Vill du bli nöjd säljare och få nöjda köpare, välj Robban! Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Jan H sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-26

Säljobjektet var en bostadsrättslägenhet på 2 rok med en boyta på 68 kvm, centralt i Södertälje. Vi sökte kontakt med Robert Persson (RP) på rekommendation av vänner. RP gav vid vårt första möte ett mycket gott intryck av att vara kunnig, påläst om området och bost rätts föreningen samt hade ett förtroendeingivande, öppet, sätt. RP lyckades på ett ytterst professionellt sätt sälja till ett högre pris än vad vi förväntat oss. Vi är synnerligen nöjda med "resultatet" och på det sätt som RP mötte både oss och köparna. Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Margit E köpte sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-24

Köpt en bostadsrätt och Robert har levt upp till de förväntningar jag har haft. Mycket trevligt att få träffa en så duktig och hjälpsam mäklare. Läs mer
    Robert P gillar detta
  • Veronica R sålde sin bostad med hjälp av Robert Persson en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-16

Helt nöjd med den hjälp jag fått med att sälja mitt bostadsrättsradhus!!
    Robert är mycket trevlig och har ett trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson