Sofia Lindau

Sofia Lindau

Sofia Lindau är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Sofia Lindau har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Sofia Lindau har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Lindau har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

149 omdömen om Sofia Lindau

Sedan starten hos Reco 2020
Solveig H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Sofia har ett varmt och välkomnande sätt. Lätt att samarbeta med. I hög grad tillgänglig. Vi flyttat många gånger och köpt både lägenheter, radhus och hus. Vi har höga förväntningar på mäklare och Sofia har väl infriat dem. Hon har kontinuerligt arbetat för att göra visningar och material fördelaktiga och lotsat oss föredömligt genom hela försäljningsprocessen. Det är en svår tid att sälja bostäder i just nu, men vi är mycket nöjda med utfallet. Solveig Hell o Roland Löfgren

Balsam A
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Mäklaren Sofia Lindau är så aktiv och snäll samt hon har erfarenhet hur man jobb.

Mirjam L
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Väldigt lätt att prata med, förstående och professionell. Vi hade inte jättemycket förväntningar men tycker att hon kändes trygg och seriös. Det märktes att hon har mycket erfarenhet och kan sitt jobb. Kan varmt rekommendera Sofia till alla som ska sälja eller köpa sin bostad

Svar från Sofia Lindau

Tack Mirjam, så roligt att det gick vägen till slut...som VI kämpade tillsammans :) Ses snart igen!

Ole K
Sålde en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Järna

Fantastiskt! En mycket kompetent, trevlig och tillmötesgående mäklare. Alltid lätt att få kontakt med. Jag har alltid fått en bra och snabb återkoppling.

Svar från Sofia Lindau

Tack Ole för din fina kommentar :) Alltid kul att göra affärer med dig. Hörs snart igen!

Emelie Q
Nykvarn

Professionell, trevlig och kunnig Rekommenderas varmt

Svar från Sofia Lindau

Tack för superfina ord! Det uppskattas

Malin L
Södertälje

Sofia var mycket trevlig och tillmötesgående. När vi hade frågor återkopplade hon väldigt fort. Vi fick svar på våra funderingar ock känner oss väldigt trygga och nöjda.

Svar från Sofia Lindau

Tack för dina fina ord, det värmer. :)

Rolf S
Södertälje

Proffsig, rak och duktig mäklare som jag skulle anlita igen

Svar från Sofia Lindau

Så kul att höra att ni är nöjda, alltid målet i varje affär! Hörs snart igen!

Ulla K
Södertälje

Trevlig och kompetent mäklare som aktivt arbetade för att få objektet sålt.

Svar från Sofia Lindau

Tack Ulla för att du tog dig tid att skriva, det värmer! Du har varit fantastiskt tålmodig också, det lönar sig oftast att inte stressa ✨ Bra jobbat!

Annika L
Mölnbo

Mycket god tillgänglighet! Snabb återkoppling! Positiv! Tydliga svar! Vänlig!

Svar från Sofia Lindau

Tack Annika för fina ord! Det värmer ✨ hoppas allt skall kännas bra för er, så hörs vi snart igen!

Lena Z
Järna

Sofia har varit proffsig, kunnig, personlig och lugn under hela "resan" med försäljningen av huset. Jag är mer än nöjd och så tacksam över att just Sofia hjälpte oss.

Svar från Sofia Lindau

Lena, dina ord gör mig verkligen så glad! Det är så viktigt för mig att ni känner er hörda, därför blir jag lite extra glad över att ni är nöjda! Vi hörs och ses snart igen! ✨