Tinna Briem
en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr
151 72 Södertälje — Visa karta

Vad tror Tinna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 164 kunder tycker om Tinna Briem

• Åsa T
    Åsa T skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har sålt dotterns lägenhet och mitt självklara val av mäklare var Tinna. Hon levde upp till mina förväntningar och guidade dottern genom processen på ett utmärkt sätt. Alltid tillgänglig och serviceminded.
    Jag vill lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Åsa T
    Tusen tack Åsa! Vad roligt att ni är nöjda. Jag är verkligen tacksam att jag fick uppdraget. Med vänlig hälsning, Tinna
    Åsa T gillar detta
  • Sofia E skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde en etta i Mariekäll. Tinna var lika delar mäklare, lika delar mentor. 100% där för vår bekvämlighet och ingav känslan att om jag ringde tre på natten och bad om vindruvor så skulle hon fixa det. Jag är supernöjd med Tinna, en av de mest sprudlande och vänliga människor jag träffat. Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Sofia E
    Tack Sofia! Det var verkligen fantastiskt roligt att hjälpa till. Självklart kommer jag gärna med vindruvor så fort du önskar. Hoppas på fler samarbeten i framtiden. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Jonas G skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi anlitade Tinna Briem när vi skulle sälja vår lägenhet. Tinna var väldigt tillmötesgående,flexibel och serviceminded. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Jonas G
    Tack Jonas! Det betyder mycket att du rekommenderar vidare. Önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas du trivs bra i din nya bostad. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Åke N skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Positiv och satte realistiska mål kopplat med en ständig återkoppling. Väldigt flexibel vad det gäller möten och platser för att göra det så enkelt för oss som kund Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Åke N
    Tack för den fina rekommendationen. Det var verkligen roligt att få hjälpa er. Jättekul att ni blev nöjda. Önskar er allt gott och hoppas på fler roliga samarbeten. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Johanna P skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna är en superbra mäklare och person! Man känner sig trygg och blir alltid bemött på ett trevligt sätt. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Johanna P
    Tusen tack Johanna! Det var väldigt roligt att jobba med er. Jag är så glad att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Nahir A skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Engagerad och trevlig bemötande, påläst och kunnig. Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Nahir A
    Tack Nahir för din rekommendation ich förtroendet att sköta din försäljning. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Om du har planer på att komma tillbaka till Södertälje är du alltid välkommen att kontakta mig. Önskar dig allt gott! Med vänlig hälsning, Tinna
  • dharmendra p skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    We had a nice interaction with broker Tinna, She is quite good and neutral to buyer and sell..
    Gives good suggestions and feedback.. Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar dharmendra p
    Thank you so much for your reviewing your experience! I hope you and your family are doing great and that you are satisfied with your new apartment. Best regards Tinna
  • Sofia R skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättebra bemötande! Supertrevlig och lyssnar på vad man har för behov av boendet. Jag har kännt mig 100% trygg med mitt köp via Tinna! Läs mer
  • Magnus F skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättebra service och bemötande. Läs mer
    2017-11-15 Tinna B svarar Magnus F
    Tack för fin rekommendation. Det är bara att höra av sig om du har frågor. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Helén W skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättenöjd, väldigt angagerad på ett proffsigt sätt. Seriös och väldigt kunnig. Kände mig i "rätta händer" Läs mer
    2017-11-15 Tinna B svarar Helén W
    Tack så mycket för fin rekommendation. Jättekul att jobba med er! Hoppas ni trivs i nya bostaden. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Mikael T skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Påläst, driven bra. Bra bemötande. Trovärdig Läs mer
    2017-11-15 Tinna B svarar Mikael T
    Tack för rekommendationen Mikael! Hoppas allt är bra med dig. Mvh Tinna
  • Sven-åke O skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, kunnig, ambitiös och väldigt serviceminded Läs mer
    2017-11-15 Tinna B svarar Sven-åke O
    Tack så mycket för rekommendationen och för förtroendet att sköta förmedlingen. Hoppas ni mår bra!
  • Kjell W skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är mycket nöjd med handhavandet av vårt uppdrag. Tinna gjorde vad vi förväntade oss på ett tydligt sätt. Hon är trevlig utan att vara lismande vilket vi uppskattar. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Allt kändes bra, vi fick ett bra intryck från start och mäklaren var bra påläst om bostaden och föreningen. Läs mer
  • Joel S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Fungerade utifrån den förväntan som jag hade. Läs mer
  • Therese L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har både köpt och sålt via henne och hon hjälpte mig hitta vårt lilla fynd och sälja de och evigt tacksam för den bostaden i Mariekäll som vart min första investering och bostad och nu tack vara henne och hennes kollega Linda bor jag nu i hus i Järna ❤️ Läs mer
  • Isabelle S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättetrevlig, hjälpsam, positiv och kunnig. Kändes tryggt att ha tinna som mäklare. Läs mer
  • Annika W skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig
    Kunnig och hjälpsam
    Lätt att få kontakt med, återkommer snabbt om hon är upptagen. Läs mer
  • Ebba M
    Ebba M skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag är jättenöjd med Tinna som mäklare. Riktigt proffsig, tillmötesgående och hjälpsam! Hon såg till båda parters bästa och förmedlade både mina (säljare) och köparens rättigheter bra när problem uppstod. Skulle absolut rekommendera Tinna i framtiden! Läs mer
  • Barbro O skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna var fantastiskt engagerad och trevlig att ha att göra med, hon blev som en vän med mig och min son. Hon hjälpte dessutom till att få mitt hus sålt via er fastighetsbyrån. Stort tack Tinna o Sebastian. Mvh. Barbro Odelius och min son Anders.👍😏 Läs mer
  • Christer H skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vänlig och tillmötesgående, det blev inte det priset som jag hade hoppats på men affären gick ju i lås, kanske ngt oerfaren Läs mer
    2017-11-15 Tinna B svarar Christer H
    Tack för för rekommendationen. Marknaden har blivit lite tuffare. Hoppas du trivs bra i nya lägenheten. Det är bara att höra av sig om du har frågor. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Arne L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Djup engagerad i både säljare och köpare och ger stort förtroende. Läs mer
  • Linda R skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    En extremt trevlig och kompetent mäklare. Stöttade och fanns tillgänglig under hela försäljningen, kunde inte ha varit mer nöjd. Läs mer
  • Anders Ö skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig och engagerad, samt oerhört profisionell. Läs mer
  • Thania B
    Thania B skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra intryck. Tillmötesgående, trevlig. Läs mer
  • Arne L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Angagerad, vänlig och koll på köpet. Läs mer
    2017-11-15 Tinna B svarar Arne L
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas allt är bra!
  • My B skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna lyssnade på oss och våra önskemål och levererade precis den märklarservice som vi behövde. Tinna är som person väldigt trevlig och är en strålande mäklare. Läs mer
    2017-11-13 Tinna B svarar My B
    Tack snälla för fin rekommendation och för förtroendet. Tveka inte att höra av er om ni har några frågor. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Siv K skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna visade engagemang och kunnighet. Jag kände mig sedd som kund. Hon ingav trygghet inför köpet. Läs mer
    2017-11-13 Tinna B svarar Siv K
    Tack Siv för fin rekommendation! Jag hoppas ni trivs bra i bostaden och att ni mår bra. Ha det gott och tveka inte att höra av dig om du har frågor. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Niko V skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi är mycket nöjda med Tinnas mäkleri på alla sätt. Enkelt och proffsigt skött affär.

/Niko Läs mer
    2017-11-13 Tinna B svarar Niko V
    Tack för förtroendet! Hoppas ni trivs bra i Stockholm och att föräldralivet och studierna går på räls. Lycka till med allt! Med vänlig hälsning, Tinna
  • Elizabeth K skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Kunnig, förtroendeingivande, serviceinriktad, seriös, glad och trevlig Läs mer
    2017-11-13 Tinna B svarar Elizabeth K
    Tack för fin rekommendation Elizabeth! Hoppas allt är bra med dig och grattis till barnbarnet :)
  • Margareta S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsig ända ut i fingerspetsarna. Finns inget att klaga på, allt sköttes utmärkt Läs mer
    2017-11-13 Tinna B svarar Margareta S
    Tack Margareta för fint betyg. Hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra med era boenden på både öst- och västkust.
  • Frida Johanna S
    Frida Johanna S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Mycket professionell och kunnig mäklare med stor erfarenhet. Tinna är pålitlig, noggrann och tydlig vilket gjorde att jag kände mig helt trygg under såväl köp- som säljprocessen. Jag har såväl köpt som sålt lägenhet med Tinna som mäklare och jag är mycket nöjd med hennes arbete och engagemang. Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Tinna!

Jag är jättenöjd med Tinnas arbete Läs mer
    2017-11-13 Tinna B svarar Frida Johanna S
    Tack Frida för fin rekommendation! Hoppas du trivs bra på landet.
  • Inga J skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Lätt att få kontakt med. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Stefan K skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ett lugn i stormen. Tog bort alla farhågor och oro över att inte få sålt i tid för köp av nästa bostad. Läs mer
  • Per A skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag fick ett bra intryck av Tinna, hon ger ett väldigt glatt och personligt bemötande, hon är vältalig, hon klär sig korrekt, följer mäklar etiska kodex och har god lokalkännedom i Södertälje.

Tinna hetsar inte igång någon budgivning, hon ber alla inblandade att tänka över affären noggrant innan dem agerar.
    Tinna är enkel att ha att göra med, hon svarar när man ringer eller mailar henne.
    Hon ställde till och med upp på att skriva under papper på en lördags morgon trots att hon egentligen inte skulle vara i tjänst den dagen.

Enda nackdelen med Tinna är att hon emellan åt ger ett stressat intryck. Hon har så många uppdrag på samma gång att hon liksom inte riktigt har någon tid över. Men det är ju snarare ledningen på fastighetsbyråns ansvar?
    Undertecknad vet ju inte hur arbetsfördelningen på fastighetsbyrån ser ut, och har man provisionslön så kan det ju bli så att mäklaren tvingas att ta så många uppdrag som möjligt för att kunna försörja sig.
    Det är trotts allt fastighetsbyrån som behåller den största delen av arvodet...

Jag tycker att Tinna bör softa ner lite så att hon inte bränner ut sig för att Södertälje blir liksom en vackrare plats när Tinna är närvarande och det känns som att det behövs flera empatiska mäklare liksom Tinna. Läs mer
  • Hans E skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hon gjorde jobbet bra, tydlig och lättsam, en bra representant för sin mäklarkår! Läs mer
  • Eva B skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Kunnig! Läs mer
  • Margareta W skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna var väldigt vänlig och trevlig mot oss. Allt sköttes helt enligt " planen". Vi har köpt både lägenheter , villa och sommarstuga tidigare, så vi har lite att jämföra med! Förtroendeingivande är rätta ordet! Läs mer
  • Micaela J skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Min upplevelse som kund var otroligt bra. Tinna är en proffsig mäklare och man går inte därifrån utan att vara nöjd. Hon hjälpte oss otroligt mycket i vårt köp av lägenhet och det blev toppen! Läs mer
  • Mats L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna var väldigt hjälpsam genom hela processen och tydlig i sin information. Läs mer
  • Ramona C skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi var fantastiskt nöjda med Tinna. Kunde inte varit nöjdare! Läs mer
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig och snabb! Läs mer
  • Nils N skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna är bra och hon förklarar bra så man vet vad som händer och sker ringer och berättar vad som händer med lägenheten lätt att prata med redan första gången. Läs mer
  • Pia Ö skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tinna är en väldigt trevlig och kunnig mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Nikolaos L skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    MIN ERFAREGHET AV TINNA BRIEM VAR UTMÅRKT.. Läs mer
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Trevligt bemötande. Gedigen kunskap om alla frågor om försäljning, skatter osv. Jättebra tips inför visning o fotografering.Stor hjälp vid prissättning. Även trevligt bemötande av övriga anställda på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Annika W skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra, trevlig, alltid tillgänglig eller återkommer Läs mer
  • Lotta M skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Proffsig, engagerad och fixade allt och lite till med det som behövdes fixas då jag inte bodde i lägenheten som såldes. En riktig pärla! Läs mer
  • Agneta J skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Glad och pigg tjej , kunnig och duktig i sitt yrke. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hon ställer upp till 110% och förväntningarna på henne är också vad man kan förvänta sig. Läs mer
Robert Persson
Thomas Aslan