Tinna Briem
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 226 Läs vad Tinna Briem

• Mårten J köpte sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-25

Brunnsäng/Nydala
    Har både sålt och köpt villa och bostadsrätt. Tinna är mkt engagerad med hög servicenivå. Jag är lika nöjd i båda affärerna! Läs mer
  • Hjördis Birgitta Elisabet K sålde sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-24

ÅKERS STYCKEBRUK
    Har sålt ett gammalt hus från 1908.
    Blev vänligt och proffsigt bemött

Mina förväntningar levde hon verkligen upp till.
    Min upplevelse av mäklaren är allldeles utmärkt Läs mer
  • Nils Bertil H köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-24

Centrala Södertälje
    Trevligt bemötande, ordning och reda på papperna och välfungerande rutiner. Läs mer
  • Rangvi B köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-18

Rosenlund
    Som dotter tycker jag det var en hel del som fallerade vid övertagandet av lägenheten. Rangvi ville sköta detta själv utan hjälp av sina barn, vilket var synd med tanke på att hon är snart 85 år och ser mycket dåligt! Rangvi själv är mycket nöjd med Tinna.

Lotta Edman Läs mer
    2020-02-18 Tinna B svarar Rangvi B
    Hej Lotta! Vad tråkigt att ni inte är helt nöjda. Vi värnar naturligtvis om våra kunder och har försökt att anpassa tjänsten efter hennes behov och har upplevt Rangvi som nöjd. Hör gärna av dig till mig eller till någon chef. Har jag gjort fel så vill jag gärna göra vad jag kan för att det ska kännas bättre för er. Ha en bra dag! Med vänlig hälsning, Tinna
  • André S köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-15

Centrala Södertälje
    Köpt Paradisgränd 3
    Bemötandet var väldigt positivt
    Allt gick som förväntat och smidigt Läs mer
  • Helena A köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-13

Rosenlund
    En helt underbar mäklare, från början till slut, stort tack till Tinna du är en ängel Läs mer
  • Shahin M sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-11

Hagaberg
    Sålt min läggenhet, bra bemötande, hon kunde sitt jobb och var tydligt med allt, var nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Jenny H sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-09

Bårsta
    Tinna är trygg, professionell och lätttillgänglig. Hon är lätt att jobba med och är ärlig i sina bedömningar. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja/köpa och behöver en mäklare. Hon är bäst! Läs mer
  • Lisbeth S köpte sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-05

Mariefred, Slottsbrinken
    Har köpt ett parhus.
    Blev bemött på ett fantastiskt sätt av mäklaren. Hon var engagerad och man känner sig som en viktig kund.
    Verkligen en mäklare med hjärtat på rätta stället. Läs mer
  • Lucas L sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-12-31

ÅKERS STYCKEBRUK
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tinna Briem. Fick ett gott första intryck och en god kontakt genom hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick bra och allt gick snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklarfirma och mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson