Tinna Briem
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 184 Läs vad Tinna Briem

• Margot M köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-20

En mycket trevlig och jordnära mäklare med stort förtroendeingivande. Proffsig! Läs mer
  • Johanna V
    Johanna V sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-18

Centrala Södertälje
    Tinna hjälpte mig att sälja en lägenhet som ingen annan lyckats få såld! Och detta på mindre än en månad från att vi skrev kontrakt.
    Har även i samma veva köpt hus via fastighetsbyrån fast annan mäklare och jag har haft strul kring det och det har Tinna ställt upp och hjälpt till med trots att det inte ens låg på hennes bord.

Jag har tre ord för Tinna:
    Världens Bästa Mäklare ❤️ Läs mer
  • Elvis B
    Elvis B sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-13

Fornhöjden
    Jag fick hjälp med att sälja och köpa lägenheten från Tinna. Båda upplevelse var smidiga och professionella. Hon överträffade mina förväntningar. Något som gjorde mig även mer nöjd var att hon försökte att få sälja lägenheten till en bättre pris även när jag hade accepterat priset .Jag rekommenderar!!! Läs mer
  • Katharina Å
    Katharina Å sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-28

Brunnsäng/Grusåsen
    Har sålt en bostadsrätt otroligt bra mäklare, proffsig, trevlig. Är fantastiskt nöjd med henne, hade inte kunnat haft en bättre. Hade inga förväntningar alls, då det är min första bostad jag säljer Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-07

Mariekäll
    Gjorde allt som förväntades vid köpet av min nya lägenhet. Svarade snabbare än förväntat vid kontakt och kändes riktigt öppen och ärlig i kommunikationen. Läs mer
  • Maja A sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-05

Blombacka
    Vi valde Tinna som vår mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet för att redan från första början kändes det som att vi hade känt henne länge. Hon är trevlig, ödmjuk, positiv, lugn och alltid redo att svara på frågor och förklara hur saker och ting ligger till. Hon har gjort sitt jobb och sålt vår lägenhet på rimlig tid. Hon var vänlig mot både oss och köpare när vi skulle skriva under kontraktet och förklarade allt på ett bra sätt utan att stressa oss. Vi var nöjda med hela processen och kände oss trygga med Tinna som mäklare. Vi skulle rekommendera henne och välja henne igen. Läs mer
  • Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-05

Vi har köpt en bostadsrätt på 111 kvadrat med två fantastiska balkonger med Tinna som mäklare. Tinna upplever jag som professionell, vänlig och tydlig i sitt bemötande. Jag skulle inte tveka en sekund att anlita Tinna vid en framtida försäljning av vår nuvarande lägenhet. Läs mer
  • Linda R sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-01

Tinna är otroligt påläst och kompetent. Hon har alltid ett leende på läpparna och finns alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Läs mer
  • Per-Olov J
    Per-Olov J sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-03-27

Västergård
    Efter strul med beviljade lånelöften som inte banken godkände fick Tinna jobba lite extra och det gjorde hon kanon. Hon var alltid glad och lätt att få kontakt med.
    Så jag kan med varm hand rekommendera Tinna till vänner. Läs mer
  • Maria D sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-03-22

Rosenlund
    Alltid ett vänligt och lyssnande bemötande. Stor vilja att förstå, kontrollfrågor när något var oklart. Rak och tydlig. Positiv. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson