Tinna Briem
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 169 kunder tycker om Tinna Briem

• Sandy C skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-01-14

Riktigt grym mäklare. Unik , väldigt väldigt ödmjuk och lätt att få tillit till Tinna.
    Tinna är inte som den "negativa bilden" man har av en mäklare, någon som bara vill tjäna pengar. Tinna har hjärta och är mkt engagerad och ärlig!

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Eddy N sålde sin bostad med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-07

Fullt nöjd,allt från upplägg till bemötande och genomförande. Läs mer
    2018-12-20 Tinna B svarar Eddy N
    Tack snälla Eddy! Betyder så mycket för mig att ni är nöjda. Önskar er ett gott nytt 2018. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Ylva L köpte sin bostad med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Köpt bostadsrätt, mkt bra bemötande, anpassat för mina behov, hjälpsam och förklarande för mig som förstågångsköpare! Läs mer
    2018-12-20 Tinna B svarar Ylva L
    Tack härliga Ylva! Känns jättekul att vi hittade en lägenhet som det verkligen stod ditt namn på. Önskar dig ett underbart 2018. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Mattias W köpte sin bostad med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Tydlig, snabb och mänsklig när jag var i en liten akut boende och familjesituation. Hon löste de problemen som uppkom och hänvisade mig vidare i de tillfällen när hon inte kunde bistå med lösning. Läs mer
    2018-12-20 Tinna B svarar Mattias W
    Tusen tack för fin rekommendation. Jätteglad att allt löste sig och jag önskar dig ett fint 2018. Hoppas vi ses fler gånger! Med vänlig hälsning, Tinna
  • Nitin M sålde sin bostad med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Excellent customer service, professional and personalised experience. Highly Recommended ! Läs mer
    2018-12-05 Tinna B svarar Nitin M
    Thank you Nitin for letting me assist you and for your kind words. If you want to move back to Södertälje or if you have any questions don’t hesitate to contact me. Best regards Tinna
  • Åsa T
    Åsa T sålde sin bostad med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-02

Vi har sålt dotterns lägenhet och mitt självklara val av mäklare var Tinna. Hon levde upp till mina förväntningar och guidade dottern genom processen på ett utmärkt sätt. Alltid tillgänglig och serviceminded.
    Jag vill lämna mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Åsa T
    Tusen tack Åsa! Vad roligt att ni är nöjda. Jag är verkligen tacksam att jag fick uppdraget. Med vänlig hälsning, Tinna
    Åsa T gillar detta
  • Sofia E sålde sin bostad med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-02

Sålde en etta i Mariekäll. Tinna var lika delar mäklare, lika delar mentor. 100% där för vår bekvämlighet och ingav känslan att om jag ringde tre på natten och bad om vindruvor så skulle hon fixa det. Jag är supernöjd med Tinna, en av de mest sprudlande och vänliga människor jag träffat. Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Sofia E
    Tack Sofia! Det var verkligen fantastiskt roligt att hjälpa till. Självklart kommer jag gärna med vindruvor så fort du önskar. Hoppas på fler samarbeten i framtiden. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Jonas G skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-10-23

Vi anlitade Tinna Briem när vi skulle sälja vår lägenhet. Tinna var väldigt tillmötesgående,flexibel och serviceminded. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Jonas G
    Tack Jonas! Det betyder mycket att du rekommenderar vidare. Önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas du trivs bra i din nya bostad. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Åke N skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-10-17

Positiv och satte realistiska mål kopplat med en ständig återkoppling. Väldigt flexibel vad det gäller möten och platser för att göra det så enkelt för oss som kund Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Åke N
    Tack för den fina rekommendationen. Det var verkligen roligt att få hjälpa er. Jättekul att ni blev nöjda. Önskar er allt gott och hoppas på fler roliga samarbeten. Med vänlig hälsning, Tinna
  • Johanna P skrev om Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-10-16

Tinna är en superbra mäklare och person! Man känner sig trygg och blir alltid bemött på ett trevligt sätt. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-19 Tinna B svarar Johanna P
    Tusen tack Johanna! Det var väldigt roligt att jobba med er. Jag är så glad att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Med vänlig hälsning, Tinna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson