Tinna Briem
Registrerad mäklare sedan 2010-08-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 239 Läs vad Tinna Briem

• Karin W sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-29

5:a
    Mariefred Marielundsviken
    Tinna hjälpte mig att sälja ett radhus. Hon är fantastiskt professionell, kunnig, trevlig och seviceminded. Jag fick direkt en jättebra relation till Tinna och kände mig trygg genom hela affären. Processen gick fort också. Tinna levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd och tacksam! Läs mer
  • Ulrica Elisabet R sålde sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-17

MARIEFRED - EKHOV
    Vi fick hjälp med vår husförsäljning genom Fastighetsbyrån och mäklaren Tinna Briem. Hela processen, från första mötet till försäljning, var till fullaste belåtenhet! Tinnas kunnighet och trevliga bemötande var ett otroligt stöd genom hela försäljningen och vi kan varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Christer S sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-04

Sålt bostadsrätt .
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Snabb med information och återkoppling. Positiv.
    Kände förtroende för Tinna från första stund.
    Ingenting var omöjligt. Hon fick oss att känna delaktighet i
    försäljningsprocessen. Läs mer
  • Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-26

3:a
    Mariefred Centralt
    Tinna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och vi är så nöjda. Vi har varit i kontakt tidigare och hon var vårt självklara val när det var dags att sälja!

Professionell och personlig på samma gång och väldigt lyhörd. Kommunikationen har fungerat jättebra och vi har känt att vi har varit precis lagom delaktiga genom hela processen.

Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Tinna Briem till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Alfred P köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-15

3:a
    Mariekäll
    Jag är jattenojd med allt, bra bemotande.

Mvh Alfred Läs mer
  • Lena I sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-09

4:a
    ÅKERS STYCKEBRUK
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Krånglig försäljning med oense säljare. Tinna är en inkännande person med stort hjärta och tålamod. Vi är helt nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-08

Hagaberg
    Tinna har gjort ett utmärkt jobb med försäljningen av min lägenhet.
    Tinna är lyhörd, professionell och mycket kompetent som mäklare. Läs mer
  • Jael W köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-05

MARIEFRED CENTRALT
    Har köpt brf där Tinna underlättade hela processen på ett föredömligt sätt. Hon lyssnar, är lösningsinriktad och kompetent. Mycket tryggt genomförande. Läs mer
  • Moa K köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-04

ÅKERS STYCKEBRUK
    Tack vare Tinna kände jag mig trygg under hela processen av mitt lägenhetsköp. Rekommenderar Tinna starkt! Läs mer
  • Bo Christer S sålde sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-15

ÅKERS STYCKEBRUK
    Vid försäljningen av fastigheten har det fungerat utmärkt från första mötet till försäljningen blev klar. Inga oklarheter.
    Min önskan om en snabb försäljning helst till en barnfamilj blev infriad.
    Jag rekommendera gärna Tinna till andra personer som går i tankar att sälja.
    Sammantaget högsta betyg. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje