Tinna Briem

Tinna Briem

Tinna Briem är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Tinna Briem har varit registrerad mäklare sedan 2010-08. Tinna Briem har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 253 omdömen med ett betyg på 4.7. Tinna Briem har haft 58 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 253 Läs vad Tinna Briem

• 2020-11-14
    Bra bemötande. Tillgång till fastigheten var ok.
    Krister J
    • 72.0 m²
    • MARIEFRED - KALKUDDEN
    köpte sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-11-12
    Väldigt engagerad och hjälpsam genom hela processen. Från visning till tillträde. Kunnig gälland objektet och lätt att få kontakt med. Vi är mycket nöjda som köpare.
    Maria J
    • 126.0 m²
    • Mariefred, Slottsbrinken
    köpte sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-11-07
    Vi har sålt med Tinna, underbar mäklare med kund i fokus. Trevlig, lätt att ha göra med!
    Viktor N
    • 72.0 m²
    • Mariekäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-10-30
    Vi har sålt ett radhus i Mariefred med hjälp av Tinna. Hon har varit otroligt lyhörd och entusiastisk i processen och allt har fortlöpt mycket smidigt. Att sälja en bostad är en stressande upplevelse men med Tinnas hjälp kändes processen enkel och avslappnad. Vi rekommenderar Tinna varmt!
    Monika B
    • 102.0 m²
    • Mariefred Marielundsviken
  • 2020-10-26
    Tinna har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt/radhus. Hon har haft ett fantastiskt bemötande och en bra kontakt.
    Erica S
    • 103.0 m²
    • STALLARHOLMEN ROSENDAL
    sålde sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-10-25
    Sålt en Bostadsrätt på Dalgatan i Södertälje. Mycket positivt bemötande och stort engagemang. Min förväntning var att få lägenheten snabbt ut till försäljning och allt gick snabbt och smidigt. Utgångspriset var bra vilket gjorde att många blev intresserade, tack vare en bra marknadsföring på nätet. Smidigt, snabbt och enkelt.
    Inga-lill O
    • 79.0 m²
    • Centrala Södertälje
  • 2020-10-21
    Jag har sålt radhus i Mariefred. Mäklaren gjorde ett gott första intryck och har under hela processen varit toppen!
    Nina Karoliina K
    • 123.0 m²
    • Mariefred
    sålde sitt hus med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-10-12
    Tinna sålde våra två lägenheter. Väldigt proffsig, lyhörd och tålmodig. Tack snälla för hjälpen med lägenheten. Väldigt duktig mäklare rekommenderas starkt.
    Karolina Y
    • 83.0 m²
    • Rosenlund
  • 2020-10-12
    Jag har sålt en lägenhet. Fick ett väldigt snabbt svar efter att jag skickat förfrågan, mycket trevlig och hjälpsam. Skulle definitivt rekommendera till vänner och bekanta.
    Rickard N
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Södertälje Södra
  • 2020-10-12
    Otroligt trevlig och jordnära. Väldigt hjälpsam och öppen.
    Rikard B
    • 5:a
    • 102.0 m²
    • Mariefred Marielundsviken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tinna Briem en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte