Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sollefteå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sollefteå

Fastighetsbyrån Sollefteå

Storgatan 55, 881 30 Sollefteå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Sollefteå!

Sollefteå och Kramfors ligger vackert beläget vid Ångermanälven. Här finns massor av smultronställen, närheten till naturen, skogar och en stad full av aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här sedan år 1966 och har därför lång erfarenhet av både trakten och branschen. Vi är mäklarfirman du ska kontakta om du vill hitta den allra bästa lägenheten, villan eller fritidshuset just för dig.

Våra mäklare drivs verkligen av affärsmässighet och engagemang. Vi gör det lätt för dig att byta bostad!

Läs vad 66 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sollefteå

• 2019-04-16

Nils Börje I skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett hus i Långsele. Det gick mycket fortare än beräknat.
    Saras bemötande är fantastiskt, hon informerade om läget såväl kvällar som helger.
    Allt gick så smidigt.
    Vi är helnöjda Läs mer
  • Örjan H

2019-04-04

Örjan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en mindre hyresfastighet och fick bra bemötande och vi hade en bra dialog om upplägget. I denna dialog tog vi på oss en hel del jobb själva och de fungerade bra. Bra och saklig hjälp vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • 2019-04-01

Kerstin Paulina S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt äldre villa i behov av renovering. Det har varit ordning och reda utifrån den planering som gjordes ang annonsering, visning mm. Professionellt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-03-22

Ulf Stefan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård från 1890 och är mycket nöjda med allt vad gäller bemötande styling, kontakt och uthållighet.

Stort tack till alla inblandade. Läs mer
  • 2019-03-21

Fredrik J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Supertrevlig, lättsam, kompetent. Läs mer
  • Cathrine H

2019-03-20

Cathrine H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård i Sollefteå med hjälp av mäklarna på Fastighetsbyrån. De har från dag ett varit trevliga och positiva och hjälpt oss med bra styling av huset, ingen överstyling. Allt har gått smidigt bra. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-04

Fanny P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt orrvägen 12. Sara har varit trevlig, tydlig, framåt och hon har lyssnat. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-01

Lamin B skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt en mycket fin enplansvilla med öppna ytor och bra planlösning
    Jag blev välmött av mäklaren, en mäklare som hade leende på läpparna och visste mycket om huset och var de nåt vi frågade om som hon var osäker om, så tog hon reda på det och kom snabbt med svar till oss. En mäklare syntes älskar sitt jobb och hjälpte oss från början till slutet! förväntningarna att mäklarn skulle veta mycket om huset och vara trevligt/hjälpsam och de levde hon verkligen upp till Läs mer
  • 2019-02-22

Louise L skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Mycket trevligt bemötande och lätt att nå köpte en villa . Läs mer
  • 2019-02-21

Damian G skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt vila super nöjda med mäklaren. Allt gick snabbt och effektivt. Fick snabb åtkomst till att få titta på vilan på önskad datum. Nöjda med köpet och mäklaren. Läs mer
  • Emil D

2019-02-15

Emil D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har sålt vårat hus i Österforse och hela affären har gått väldigt snabbt och smidigt!
    Vi ångrar inte en sekund att vi valde fastighetsbyrån i Sollefteå med Sara Jeansson som mäklare.
    Tydlig och hjälpsam på alla sätt å vis! Läs mer
  • 2019-02-11

Therese G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus i Sverige från utlandet!
    Sara var jätte lätt att ha kontakt med och väldigt hjälpsam!
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-02-03

Jonas J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Anlitade Sara för att sälja min bostadsrätt. Allting gick enligt planen och flöt på smärtfritt.
    Är mycket nöjd med affären från första kontakt till kontraktskrivning. Sara är professionell och har ett bra kundbemötande. Jag vill gärna rekommendera henne till er som går i köp och säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-29

Lola Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara är mycket trevlig och korrekt. Allt har skötts på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-14

Britta G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeanson är en positiv glad person som utför sitt uppdrag på ett mycket profetionelt sätt.
    Lätt tillgänglig.sköter alla kontakter och svarar på alla svåra frågor så man kan förstå och överträffar de högsta förväntningar.
    Hon är den bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2018-11-30

Azizbek T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har köpt hus , Sara var mycket bra , jag var nöjd Läs mer
  • 2018-11-27

Mona Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har ett hus till försäljning.
    Blev bra bemött av mäklaren. Fick en fin kontakt.
    Det ble en försäljning och det fortare än vad jag hade trott.
    Är väldigt tacksam för all hjälp och kontakt med mäklaren och väntar nu på övertagandet i januari. Läs mer
  • 2018-11-20

Vladislav M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara was extremely helpful, esponsive and professional. It was a pleasure working with her when we bought our house. Läs mer
  • Enrico S

2018-11-20

Enrico S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga svenska.
    Vi köpte och sålde ett hus med Sara Jeanson. Vi är övertygade om Saras positiva energi. Deras arbete karaktäriseras av hög professionell prestanda, snabbhet och flexibilitet. Jag skulle alltid köpa igen på Sara fastigheter.
    Jag är säker på alla punkter bara positivt.

allt på en punkt (mycket bra)
    Anja und Enrico Läs mer
  • 2018-11-19

Björn D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har sålt ett hus. Bra bemötande, koll på alla saker runt omkring försäljningen, tex kontakter med Anticimex och olika försäkringar. Bra på ge information om intressenter och budgivning. På det stora hela en bra erfarenhet. Läs mer
  • 2018-11-19

Kristina D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kompetent, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • 2018-11-18

Anita T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara hjälpte oss att sälja vårt hus på ett utomordentligt, personligt och proffsigt sätt. Fint bemötande på alla sätt. Läs mer
  • 2018-11-15

Birgit S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Utmärkt i sitt arbete. Håller vad hon lovar. Läs mer
  • 2018-11-04

Bengt Olof P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Det gick över förväntningarna. Läs mer
  • 2018-10-16

Fredrik L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett litet hus utanför stan. Super bra bemötande av Sara våran mäklare. Har ingenting att anmärka på ! Super jobb, kommer rekommendera hemma till mina vänner ! Läs mer
  • 2018-10-16

Elin J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Alltid snabb återkoppling. Alltid fint bemötande. Professionell och personlig service! Läs mer
  • 2018-10-02

Emelie S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt ett fritidshus. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren, tillmötesgående och serviceminded. Mäklaren var väldigt behjälplig med alla frågor vi hade. Min upplevelse är bra. Det var ibland svårt att få kontakt med mäklaren via telefon men då ringde hon ofta upp på kvällstid vilket är helt ok för oss. Läs mer
  • 2018-09-29

Mattias A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi köpte en villa i Sollefteå. Sara var noggrann, påläst, kunnig, service-inriktad, engagerad och flexibel gällande tider/möten! Hon var dessutom professionell gentemot båda parter - såsom vi kan bedöma det - och vänlig! Vi - som köpare - uppskattade extra mycket hennes trevliga sätt gentemot det äldre paret vi köpte villan av! Det finns inte ETT ENDA ord vi kan säga som är negativt!
    Sara gjorde ett fantastiskt jobb!
    MVH/ Karin o Mattias Läs mer
  • 2018-09-28

Gerd Christin S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt sommarstuga
    Trevlig, kompetent, på alla vis en bra mäklare Läs mer
  • 2018-09-16

Karin Louise L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt villa. Bra stöd vid processen. Positiv och glad. Kunnig. Rekommenderas. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Karin Louise L
    Hej, tack för dina ord! Jag ser fram emot att få komma och se ert nya boende.
  • 2018-09-13

Ann Ingrid Sofia S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt mitt fritidshus. Sara Jeanson är en fantastisk mäklare. Sakkunnig och mycket trevlig. Hon skötte allt på ett utomordentligt sätt, alla papper som skulle upprättas och kontakterna på telefon. Jag själv har ingen erfarenhet av att sälja hus. Jag kunde helt och fullt lita på hennes kompetens. Jag är mycket nöjd med Sara och kan varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Ann Ingrid Sofia S
    Hej Ann, va roligt att du tycker att allt gick så bra! Tack för dina fina ord!
  • 2018-09-12

Camilla S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi hade 2 st mäklare under köpet av vår villa, Sara är mycket trevlig och lättsam att prata med, hon är kanske inte alltid så snabb att svara på sms/e-post däremot. Det var en annan mäklare som fick till själva husaffären men Sara som avslutade den och det fungerade utmärkt och vi kände oss väl omhändertagna. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Camilla S
    Tack för ditt omdöme, jag hoppas ni kommit i ordning i huset! Stort lycka till med ert nya boende!
  • 2018-09-11

Angelica C skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt bostad genom Sara. Vi är mycket nöjda med hur hon har bemött oss och hjälpt oss i köpet. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Angelica C
    Hej och tack för fina ord! Roligt att ni är nöjda med min hjälp hoppas ni kommer trivas i ert nya stora hus!
  • Bengt L

2018-09-05

Bengt L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har sålt ett bostads hus, fick bra bemötande, och försäljningen gick fortare än väntat.
    Proffsigt, enkelt, snabbt.
    Mvh Bengt. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Bengt L
    Tack! Roligt att kunna hjälpa er att sälja eran gård.

• 2018-09-04

Ruth Märith Irene L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande, som alltid proffsig och tydlig. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Ruth Märith Irene L
    Tack för dessa ord! Roligt att få ha hjälpt till med både köp och försäljning.
  • 2018-05-10

Klaas V skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sarah är välklart och transparent. Mycket trevligt.
    Vi har köpt Edsmon 127. Läs mer
    2018-06-01 Sara J svarar Klaas V
    Tack för en trevlig affär, hoppas ni trivs i ert nya hus.
    Trevlig sommar!
  • 2018-04-18

Christina L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi är helt nöjda med Sara. Allt fungerade perfekt!!! Läs mer
    2018-04-23 Sara J svarar Christina L
    Roligt att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i huset och i omgivningen.

• 2018-02-22

Elsie Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kunnig, ambitiös, noggrann, gott bemötande, lade ned mkt jobb på uppdraget. Hon levde mycket väl upp till min förväntan! Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Elsie Å
    Tack för dina fina ord, jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till vid försäljningen!
    Allt gott till er,
  • 2018-02-17

Daniel B skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Tycker Sara hjälpte till mycket bra vid våran försäljning av hus. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Daniel B
    Tack så mycket! Hoppas ni trivs i ert nya hus och att ni börjar få ordning på alla delar!

Jenny H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag mycket nöjd med Sara Jeanson som mäklare. Bra bemötande i alla lägen och otroligt engagerad och professionell i sin yrkesroll. Upplever att jag fått ärliga svar på frågor och bra stöd genom hela processen. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Jenny H
    Tack! Så roligt att få hjälpa till med affären och hoppas verkligen du ska trivas i huset.

Ewa W skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Väl omhändertagen. Lätt att nå. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Ewa W
    Skönt att höra att du upplevde det så! Hoppas du trivs i lägenheten, så nyfiken på resultatet av de planer du hade.

Alen L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bästa Sara i världen!
    Toppen mäcklare! Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Alen L
    Tack! Hoppas ni trivs i huset, det var riktigt roligt att få visa er runt och hjälpa er med affären!

Allt gott till er,

Tess S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Nu köpte jag mitt hus privat, då jag hade nära relation med föregående ägare. Sara var mäklare och slutförde affären. Bra bemötande och utstrålar lugn. Läs mer

Maria S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Upplever Sara som dålig på återkoppling. När man är uppe i en husförsäljning sitter man som på nålar och vill gärna ha snabba svar. Upplever även att Sara överlag sätter höga utgångspriser på hus i området, även på vårt. Känner inte heller att Sara har "förmågan" att sälja in objekt.
    I övrigt är Sara trevlig. Läs mer

Mona M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Hon var påläst på husobjekten. Det var inte mycket som hon inte kunde svara på. Tillmötesgående, fixade extravisning för oss. Kontrakt och skrivningstillfällena var bra i tid för våran del. Läs mer
  • 2017-11-26

Filadelfiaförsamlingen U skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi är mycket nöjda med Sara Jeansons bemötande och hennes hanteringen av vår fastighetsförsäljning.
    Hon har lyssnat in och tagit hänsyn till våra önskemål och värderingar i samband med affären, förklarat processen med ex. krav på bygglov för köpare etc.
    Det har också varit lätt att få kontakt med henne och när hon inte funnits på kontoret har hennes kollega funnits till hands.

För filadelfiaförsamlingen Undrom
    Lena Sollander Läs mer
  • 2017-11-26

Birgitta S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vid vårt första möte med Sara kände vi genast ett starkt förtroende till henne somgjorde att vi gick vidare till försäljning av vårt torp.vi blev mycket nöjda med hur hon kommuniserade med oss under hela försäljningstiden fram till avslut.Ordning och reda var hennes signum! Läs mer
  • 2017-11-23

Robert M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Saklig, trevlig, tillmötesgående och sålde fastigheten till oss på ett bra sätt! Läs mer
  • 2017-11-22

Jonas N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Gott bemötande och riktigt bra service. Rekommenderas verkligen. Tycker dock att visning med fika bör vara standard. Den delen kan snäppas upp. Den förväntningen finns med tanke på arvodet . Läs mer
  • 2017-11-22

Marianne L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Mycket bra bemötande och hjälp med försäljning av mitt hus Läs mer

Storgatan 55, 881 30 Sollefteå