Fastighetsbyrån Sollefteå

Storgatan 55, 881 30 Sollefteå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Sollefteå!

Sollefteå och Kramfors ligger vackert beläget vid Ångermanälven. Här finns massor av smultronställen, närheten till naturen, skogar och en stad full av aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här sedan år 1966 och har därför lång erfarenhet av både trakten och branschen. Vi är mäklarfirman du ska kontakta om du vill hitta den allra bästa lägenheten, villan eller fritidshuset just för dig.

Våra mäklare drivs verkligen av affärsmässighet och engagemang. Vi gör det lätt för dig att byta bostad!

Läs vad 90 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sollefteå

• 2019-12-07

Alf S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kunnig, förtroendegivande och duktig fastighetsförmedlare. Läs mer
  • 2019-12-03

Sven Simon J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt min hus, blev bemött väldigt bra trevlig och tillmötesgående, väldigt professionell och levde upp till det jag hade förväntat mig och mer. Läs mer
  • 2019-11-18

Valentina E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Texten kommer att se lite konstigt ut eftersom det saknas vissa bokstaver i mitt tangetbord.

Sara har hjalpt mig med forsaljning av en lantbruksenhet. Hon har varit kunnig, saklig, otroligt trevlig och hjalpsam.
    Det har varit ett noje att ha henne som maklare.
    Sara ar en av dem basta och jag ar glad att har haft henne. Läs mer
  • 2019-11-01

Michael T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt bostadsrätt. Blivit proffsigt och trevligt bemött av Sara Läs mer
  • 2019-10-17

Ewa T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara bemött mig med sin lugn, har get några tips, svarade på många frågor, jag hade, med tålamod. Jag är väldigt nöjd att jag träffade henne 😊 Läs mer
  • 2019-10-14

Sven Åke Gert K skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har fått god hjälp med att sälja vår villa.
    Sara uppfattades som kunnig och tillmötesgående, varför vi gärna rekommenderar henne till andra köpare. Läs mer
  • 2019-10-03

Joakim S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Positiv, engagerad och mån om oss som kund. Läs mer
  • 2019-09-26

Lars Daniel N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt bostad, fantastiskt bemött av mäklaren överträffat alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-09-09

Henrik G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus som Sara va mäklare för, kontakten med Sara har varit strålande inget alls att påpeka utan vi visste hela tiden vad som hände från visningen av huset tills att det va klart. Läs mer
  • 2019-08-19

Folke N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande och klar och tydlig information om vad som gäller vid fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-08-07

Emelie D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag och min sambo har nyligen köpt en enplansvilla med stor gård som Sara var ansvarig mäklare för. Sara har visat ett trevligt och kunnigt bemötande ända från första visningen till att kontraktet skrevs under. Har hon inte kunnat svara på någon fråga så har hon alltid tagit reda på svaret och hon bilade t.o.m. långvägas för att hämta ett dokument som vi annars hade fått vänta länge på. Vi är mycket nöjda och tycker att köpet har gått snabbt och smidigt. Mvh E&M Läs mer
  • 2019-08-06

Roger Heinz W skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    mycket vänlig! Tack för din hjälp med att köpa huset. Läs mer
  • 2019-07-31

Patric P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Förtroende givande, proffsig på alla sätt. Konkret o saklig. Vi är nöjda med vårt köp av Tjäll 5:14 Läs mer
  • 2019-07-29

Cristina M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett nytt hus och Sara hjälpte oss hela vägen, från visning till slutet av köpet. Läs mer
  • 2019-07-16

Gun-Mari Christina M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt en villa i Långsele.
    Tycker jag fick bra information så det kändes tryggt.
    Hoppas att det fortsätter på samma sätt med vidare hjälp vid deklaration mm. Läs mer
  • 2019-07-04

Sandra S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har köpt en bostadsrätt. Genom både visning, budgivning och köp, har Sara varit en utmärkt mäklare. Det har också alltid funnits någon tillgänglig att svara på frågor och funderingar. Superbra. Läs mer
  • 2019-07-01

Louise E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt sommarhus. Sara kom ut och gick igenom fastigheten med oss när vi var på plats. Vi bor i Stockholm. Sedan överlämnade vi nyckel så att hon med flera kunde få tillgång till stugan för styling, fotografering och visning. Sara tog på sig två extra visningar då intressenter hört av sig om att det inte kunde komma till den ordinarie visningen. Hon frågade naturligtvis oss först om det vara okej.
    Sara hade tät kontakt med oss om hur vi ville ha det och vad vi tyckte och det blev en bra budgivning. Läs mer
  • 2019-06-24

Joel H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus via Sara.
    Hon har varit tydlig och klar i sina svar. Hon har varit anträffbar och kommit med återkoppling som utlovat Läs mer
  • 2019-06-11

Barbro Alice M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt min villa på 4 rum kök som ligger på en liten ort utanför Sollefteå. Hade min son med mej vi tycker båda att Sara gav ett tryggt bemötande lugn glad. Sara är också hjälpsam på alla vis. Hon kan sitt jobb. Sara rekommenderas varmt av oss Tack Läs mer
  • 2019-05-21

Victoria Birgitta R skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Driven och engagerad. Lyfte fram husets förmågor och oxå redogjort tydligt vad som är skäligt vid en försäljning och vad man kan förvänta sig etc som säljare. Läs mer
  • 2019-05-20

Karin S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeansdon är mycket kunnig och seriös i ditt arbete. Läs mer
  • 2019-05-16

Maud N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt en villa i Sollefteå. Sara har uppträtt korrekt och professionellt hela tiden. Hon har känts ärlig och har varit lätt att samarbeta med. Varit på hugget utan att man blivit stressad av det. Läs mer
  • 2019-05-07

Anna E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt en villa. Vi blev bemött på ett mycket bra sätt av vår mäklare Sara som var hjälpsam på alla sätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna som vi hade genom att kunna svara på de frågor vi hade samt gjorde allt smidigt. Läs mer
  • Kristina L

2019-05-02

Kristina L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt en 4 tums lägenhete.
    Otroligt professionellt och vänligt sätt.
    Hon uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill.
    En toppen upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-16

Nils Börje I skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett hus i Långsele. Det gick mycket fortare än beräknat.
    Saras bemötande är fantastiskt, hon informerade om läget såväl kvällar som helger.
    Allt gick så smidigt.
    Vi är helnöjda Läs mer
  • Örjan H

2019-04-04

Örjan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en mindre hyresfastighet och fick bra bemötande och vi hade en bra dialog om upplägget. I denna dialog tog vi på oss en hel del jobb själva och de fungerade bra. Bra och saklig hjälp vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • 2019-04-01

Kerstin Paulina S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt äldre villa i behov av renovering. Det har varit ordning och reda utifrån den planering som gjordes ang annonsering, visning mm. Professionellt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-03-22

Ulf Stefan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård från 1890 och är mycket nöjda med allt vad gäller bemötande styling, kontakt och uthållighet.

Stort tack till alla inblandade. Läs mer
  • 2019-03-21

Fredrik J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Supertrevlig, lättsam, kompetent. Läs mer
  • Cathrine H

2019-03-20

Cathrine H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård i Sollefteå med hjälp av mäklarna på Fastighetsbyrån. De har från dag ett varit trevliga och positiva och hjälpt oss med bra styling av huset, ingen överstyling. Allt har gått smidigt bra. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-04

Fanny P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt orrvägen 12. Sara har varit trevlig, tydlig, framåt och hon har lyssnat. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-01

Lamin B skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt en mycket fin enplansvilla med öppna ytor och bra planlösning
    Jag blev välmött av mäklaren, en mäklare som hade leende på läpparna och visste mycket om huset och var de nåt vi frågade om som hon var osäker om, så tog hon reda på det och kom snabbt med svar till oss. En mäklare syntes älskar sitt jobb och hjälpte oss från början till slutet! förväntningarna att mäklarn skulle veta mycket om huset och vara trevligt/hjälpsam och de levde hon verkligen upp till Läs mer
  • 2019-02-22

Louise L skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Mycket trevligt bemötande och lätt att nå köpte en villa . Läs mer
  • 2019-02-21

Damian G skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt vila super nöjda med mäklaren. Allt gick snabbt och effektivt. Fick snabb åtkomst till att få titta på vilan på önskad datum. Nöjda med köpet och mäklaren. Läs mer
  • Emil D

2019-02-15

Emil D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har sålt vårat hus i Österforse och hela affären har gått väldigt snabbt och smidigt!
    Vi ångrar inte en sekund att vi valde fastighetsbyrån i Sollefteå med Sara Jeansson som mäklare.
    Tydlig och hjälpsam på alla sätt å vis! Läs mer
  • 2019-02-11

Therese G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus i Sverige från utlandet!
    Sara var jätte lätt att ha kontakt med och väldigt hjälpsam!
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-02-03

Jonas J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Anlitade Sara för att sälja min bostadsrätt. Allting gick enligt planen och flöt på smärtfritt.
    Är mycket nöjd med affären från första kontakt till kontraktskrivning. Sara är professionell och har ett bra kundbemötande. Jag vill gärna rekommendera henne till er som går i köp och säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-29

Lola Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara är mycket trevlig och korrekt. Allt har skötts på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-14

Britta G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeanson är en positiv glad person som utför sitt uppdrag på ett mycket profetionelt sätt.
    Lätt tillgänglig.sköter alla kontakter och svarar på alla svåra frågor så man kan förstå och överträffar de högsta förväntningar.
    Hon är den bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2018-11-30

Azizbek T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har köpt hus , Sara var mycket bra , jag var nöjd Läs mer
  • 2018-11-27

Mona Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har ett hus till försäljning.
    Blev bra bemött av mäklaren. Fick en fin kontakt.
    Det ble en försäljning och det fortare än vad jag hade trott.
    Är väldigt tacksam för all hjälp och kontakt med mäklaren och väntar nu på övertagandet i januari. Läs mer
  • 2018-11-20

Vladislav M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara was extremely helpful, esponsive and professional. It was a pleasure working with her when we bought our house. Läs mer
  • Enrico S

2018-11-20

Enrico S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga svenska.
    Vi köpte och sålde ett hus med Sara Jeanson. Vi är övertygade om Saras positiva energi. Deras arbete karaktäriseras av hög professionell prestanda, snabbhet och flexibilitet. Jag skulle alltid köpa igen på Sara fastigheter.
    Jag är säker på alla punkter bara positivt.

allt på en punkt (mycket bra)
    Anja und Enrico Läs mer
  • 2018-11-19

Björn D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har sålt ett hus. Bra bemötande, koll på alla saker runt omkring försäljningen, tex kontakter med Anticimex och olika försäkringar. Bra på ge information om intressenter och budgivning. På det stora hela en bra erfarenhet. Läs mer
  • 2018-11-19

Kristina D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kompetent, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • 2018-11-18

Anita T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara hjälpte oss att sälja vårt hus på ett utomordentligt, personligt och proffsigt sätt. Fint bemötande på alla sätt. Läs mer
  • 2018-11-15

Birgit S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Utmärkt i sitt arbete. Håller vad hon lovar. Läs mer
  • 2018-11-04

Bengt Olof P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Det gick över förväntningarna. Läs mer
  • 2018-10-16

Fredrik L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett litet hus utanför stan. Super bra bemötande av Sara våran mäklare. Har ingenting att anmärka på ! Super jobb, kommer rekommendera hemma till mina vänner ! Läs mer
  • 2018-10-16

Elin J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Alltid snabb återkoppling. Alltid fint bemötande. Professionell och personlig service! Läs mer

Storgatan 55, 881 30 Sollefteå