Fastighetsbyrån Sollefteå

Storgatan 55, 881 30 Sollefteå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Sollefteå!

Sollefteå och Kramfors ligger vackert beläget vid Ångermanälven. Här finns massor av smultronställen, närheten till naturen, skogar och en stad full av aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här sedan år 1966 och har därför lång erfarenhet av både trakten och branschen. Vi är mäklarfirman du ska kontakta om du vill hitta den allra bästa lägenheten, villan eller fritidshuset just för dig.

Våra mäklare drivs verkligen av affärsmässighet och engagemang. Vi gör det lätt för dig att byta bostad!

Läs vad 100 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sollefteå

• 2020-02-06

Susanne Mary Maria G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har både köpt och sålt hus med hjälp av Sara och har blivit bemött med omtanke och stor expertis.
    Hade inga direkta förväntningar men har blivit överraskad då hon funnits där hela tiden för att lyssna och lösa allt till min fördel.
    Min upplevelse är bara positiv och Sara är otroligt proffsig i sin mäklarroll. Läs mer
  • 2020-02-06

Lovisa Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara har varit bra i kontakt med henne. Hon har tagit reda på information som hon inte haft och återkopplat. Bra bemötande!
    Det enda negativa var att hon varit svår att nå under vissa delar av processen. Läs mer
  • Lennart G

2020-02-05

Lennart G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har både köpt och sålt hus via Sara Jeansson. Hon är rätt person på rätt ställe. Kunnig, proffsig och ett trevligt bemötande.
    Kanske ibland lite svår att nå, men fullt förståeligt med allt jobb hon lägger ner på alla kunder. Hon är en resurs för Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-02-03

Khozama A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har köpt ett hus. Sara var duktig och snäll och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-02-02

11 Arvid D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi är helt nöjda med Sara Jeanson som mäklare och kan rekommendera henne till alla andra. Läs mer
  • 2020-01-27

Jari Pekka L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålde villan med Sara som mäklare och är jättenöjd. Vi blev alldeles utmärkt bemött och rekommenderar henne mycket gärna. Vi upplevde henne proffsig, trevlig och kunnig. Otroligt engagerad under hela processen. Hade inte kunnat hitta bättre mäklare. Läs mer
  • 2020-01-22

Leena Hannele L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Professionell bemötande!
    Sålt hus . Läs mer
  • 2020-01-14

Barbro A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara visade stor kunnighet vid försäljning av mitt hus.
    Bra kontakt, som var viktigt i mitt fall, eftersom jag flyttat till annan ort. Hon lämnade fortlöpande information och vi båda hade koll på läget hela tiden.

Det allra bästa med Sara är ändå, hennes positivitet - man blev glad när man hörde hennes kvittrande, glada röst. Läs mer
  • 2020-01-07

Julia skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Suverän service av Sara dels med att hitta passande hus för vår önskan och när vi väl hittade det så fick vi hjälp med allt och mer därtill från henne. Läs mer
    2020-01-07 Sara J svarar Julia
    Tusen tack för fina ord! Det var en ära att få hjälpa er.
  • 2019-12-11

Bodil S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Professionell, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-12-07

Alf S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kunnig, förtroendegivande och duktig fastighetsförmedlare. Läs mer
  • 2019-12-03

Sven Simon J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt min hus, blev bemött väldigt bra trevlig och tillmötesgående, väldigt professionell och levde upp till det jag hade förväntat mig och mer. Läs mer
  • 2019-11-18

Valentina E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Texten kommer att se lite konstigt ut eftersom det saknas vissa bokstaver i mitt tangetbord.

Sara har hjalpt mig med forsaljning av en lantbruksenhet. Hon har varit kunnig, saklig, otroligt trevlig och hjalpsam.
    Det har varit ett noje att ha henne som maklare.
    Sara ar en av dem basta och jag ar glad att har haft henne. Läs mer
  • 2019-11-01

Michael T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt bostadsrätt. Blivit proffsigt och trevligt bemött av Sara Läs mer
  • 2019-10-17

Ewa T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara bemött mig med sin lugn, har get några tips, svarade på många frågor, jag hade, med tålamod. Jag är väldigt nöjd att jag träffade henne 😊 Läs mer
  • 2019-10-14

Sven Åke Gert K skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har fått god hjälp med att sälja vår villa.
    Sara uppfattades som kunnig och tillmötesgående, varför vi gärna rekommenderar henne till andra köpare. Läs mer
  • 2019-10-03

Joakim S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Positiv, engagerad och mån om oss som kund. Läs mer
  • 2019-09-26

Lars Daniel N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt bostad, fantastiskt bemött av mäklaren överträffat alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-09-09

Henrik G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus som Sara va mäklare för, kontakten med Sara har varit strålande inget alls att påpeka utan vi visste hela tiden vad som hände från visningen av huset tills att det va klart. Läs mer
  • 2019-08-19

Folke N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande och klar och tydlig information om vad som gäller vid fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-08-07

Emelie D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag och min sambo har nyligen köpt en enplansvilla med stor gård som Sara var ansvarig mäklare för. Sara har visat ett trevligt och kunnigt bemötande ända från första visningen till att kontraktet skrevs under. Har hon inte kunnat svara på någon fråga så har hon alltid tagit reda på svaret och hon bilade t.o.m. långvägas för att hämta ett dokument som vi annars hade fått vänta länge på. Vi är mycket nöjda och tycker att köpet har gått snabbt och smidigt. Mvh E&M Läs mer
  • 2019-08-06

Roger Heinz W skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    mycket vänlig! Tack för din hjälp med att köpa huset. Läs mer
  • 2019-07-31

Patric P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Förtroende givande, proffsig på alla sätt. Konkret o saklig. Vi är nöjda med vårt köp av Tjäll 5:14 Läs mer
  • 2019-07-29

Cristina M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett nytt hus och Sara hjälpte oss hela vägen, från visning till slutet av köpet. Läs mer
  • 2019-07-16

Gun-Mari Christina M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt en villa i Långsele.
    Tycker jag fick bra information så det kändes tryggt.
    Hoppas att det fortsätter på samma sätt med vidare hjälp vid deklaration mm. Läs mer
  • 2019-07-04

Sandra S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har köpt en bostadsrätt. Genom både visning, budgivning och köp, har Sara varit en utmärkt mäklare. Det har också alltid funnits någon tillgänglig att svara på frågor och funderingar. Superbra. Läs mer
  • 2019-07-01

Louise E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt sommarhus. Sara kom ut och gick igenom fastigheten med oss när vi var på plats. Vi bor i Stockholm. Sedan överlämnade vi nyckel så att hon med flera kunde få tillgång till stugan för styling, fotografering och visning. Sara tog på sig två extra visningar då intressenter hört av sig om att det inte kunde komma till den ordinarie visningen. Hon frågade naturligtvis oss först om det vara okej.
    Sara hade tät kontakt med oss om hur vi ville ha det och vad vi tyckte och det blev en bra budgivning. Läs mer
  • 2019-06-24

Joel H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus via Sara.
    Hon har varit tydlig och klar i sina svar. Hon har varit anträffbar och kommit med återkoppling som utlovat Läs mer
  • 2019-06-11

Barbro Alice M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt min villa på 4 rum kök som ligger på en liten ort utanför Sollefteå. Hade min son med mej vi tycker båda att Sara gav ett tryggt bemötande lugn glad. Sara är också hjälpsam på alla vis. Hon kan sitt jobb. Sara rekommenderas varmt av oss Tack Läs mer
  • 2019-05-21

Victoria Birgitta R skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Driven och engagerad. Lyfte fram husets förmågor och oxå redogjort tydligt vad som är skäligt vid en försäljning och vad man kan förvänta sig etc som säljare. Läs mer
  • 2019-05-20

Karin S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeansdon är mycket kunnig och seriös i ditt arbete. Läs mer
  • 2019-05-16

Maud N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt en villa i Sollefteå. Sara har uppträtt korrekt och professionellt hela tiden. Hon har känts ärlig och har varit lätt att samarbeta med. Varit på hugget utan att man blivit stressad av det. Läs mer
  • 2019-05-07

Anna E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt en villa. Vi blev bemött på ett mycket bra sätt av vår mäklare Sara som var hjälpsam på alla sätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna som vi hade genom att kunna svara på de frågor vi hade samt gjorde allt smidigt. Läs mer
  • Kristina L

2019-05-02

Kristina L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt en 4 tums lägenhete.
    Otroligt professionellt och vänligt sätt.
    Hon uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill.
    En toppen upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-16

Nils Börje I skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett hus i Långsele. Det gick mycket fortare än beräknat.
    Saras bemötande är fantastiskt, hon informerade om läget såväl kvällar som helger.
    Allt gick så smidigt.
    Vi är helnöjda Läs mer
  • Örjan H

2019-04-04

Örjan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en mindre hyresfastighet och fick bra bemötande och vi hade en bra dialog om upplägget. I denna dialog tog vi på oss en hel del jobb själva och de fungerade bra. Bra och saklig hjälp vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • 2019-04-01

Kerstin Paulina S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt äldre villa i behov av renovering. Det har varit ordning och reda utifrån den planering som gjordes ang annonsering, visning mm. Professionellt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-03-22

Ulf Stefan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård från 1890 och är mycket nöjda med allt vad gäller bemötande styling, kontakt och uthållighet.

Stort tack till alla inblandade. Läs mer
  • 2019-03-21

Fredrik J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Supertrevlig, lättsam, kompetent. Läs mer
  • Cathrine H

2019-03-20

Cathrine H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård i Sollefteå med hjälp av mäklarna på Fastighetsbyrån. De har från dag ett varit trevliga och positiva och hjälpt oss med bra styling av huset, ingen överstyling. Allt har gått smidigt bra. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-04

Fanny P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt orrvägen 12. Sara har varit trevlig, tydlig, framåt och hon har lyssnat. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-01

Lamin B skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt en mycket fin enplansvilla med öppna ytor och bra planlösning
    Jag blev välmött av mäklaren, en mäklare som hade leende på läpparna och visste mycket om huset och var de nåt vi frågade om som hon var osäker om, så tog hon reda på det och kom snabbt med svar till oss. En mäklare syntes älskar sitt jobb och hjälpte oss från början till slutet! förväntningarna att mäklarn skulle veta mycket om huset och vara trevligt/hjälpsam och de levde hon verkligen upp till Läs mer
  • 2019-02-22

Louise L skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Mycket trevligt bemötande och lätt att nå köpte en villa . Läs mer
  • 2019-02-21

Damian G skrev om Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt vila super nöjda med mäklaren. Allt gick snabbt och effektivt. Fick snabb åtkomst till att få titta på vilan på önskad datum. Nöjda med köpet och mäklaren. Läs mer
  • Emil D

2019-02-15

Emil D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har sålt vårat hus i Österforse och hela affären har gått väldigt snabbt och smidigt!
    Vi ångrar inte en sekund att vi valde fastighetsbyrån i Sollefteå med Sara Jeansson som mäklare.
    Tydlig och hjälpsam på alla sätt å vis! Läs mer
  • 2019-02-11

Therese G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus i Sverige från utlandet!
    Sara var jätte lätt att ha kontakt med och väldigt hjälpsam!
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-02-03

Jonas J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Anlitade Sara för att sälja min bostadsrätt. Allting gick enligt planen och flöt på smärtfritt.
    Är mycket nöjd med affären från första kontakt till kontraktskrivning. Sara är professionell och har ett bra kundbemötande. Jag vill gärna rekommendera henne till er som går i köp och säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-29

Lola Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara är mycket trevlig och korrekt. Allt har skötts på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-14

Britta G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeanson är en positiv glad person som utför sitt uppdrag på ett mycket profetionelt sätt.
    Lätt tillgänglig.sköter alla kontakter och svarar på alla svåra frågor så man kan förstå och överträffar de högsta förväntningar.
    Hon är den bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2018-11-30

Azizbek T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå