Sara Jeanson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med människor och att jag får möjligheten att ansvara för en så pass viktig affär i mina kunders liv. Sen tycker jag det är väldigt kul att få uppleva alla härliga bostäder också!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lyhörd mäklare med stort hjärta!

Hur ser din drömbostad ut?
Om jag hade fått välja så hade jag gärna velat ha en semesterbostad någonstans utanför Sverige! Läs mer

Läs vad 51 kunder tycker om Sara Jeanson

• Britta G sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-12-14

Sara Jeanson är en positiv glad person som utför sitt uppdrag på ett mycket profetionelt sätt.
    Lätt tillgänglig.sköter alla kontakter och svarar på alla svåra frågor så man kan förstå och överträffar de högsta förväntningar.
    Hon är den bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • Azizbek T köpte sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-30

Har köpt hus , Sara var mycket bra , jag var nöjd Läs mer
  • Vladislav M köpte sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-20

Sara was extremely helpful, esponsive and professional. It was a pleasure working with her when we bought our house. Läs mer
  • Enrico S
    Enrico S sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-20

Först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga svenska.
    Vi köpte och sålde ett hus med Sara Jeanson. Vi är övertygade om Saras positiva energi. Deras arbete karaktäriseras av hög professionell prestanda, snabbhet och flexibilitet. Jag skulle alltid köpa igen på Sara fastigheter.
    Jag är säker på alla punkter bara positivt.

allt på en punkt (mycket bra)
    Anja und Enrico Läs mer
  • Björn D sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-19

Har sålt ett hus. Bra bemötande, koll på alla saker runt omkring försäljningen, tex kontakter med Anticimex och olika försäkringar. Bra på ge information om intressenter och budgivning. På det stora hela en bra erfarenhet. Läs mer
  • Kristina D sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-19

Kompetent, trevlig och serviceminded! Läs mer
  • Anita T sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-18

Sara hjälpte oss att sälja vårt hus på ett utomordentligt, personligt och proffsigt sätt. Fint bemötande på alla sätt. Läs mer
  • Birgit S sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-15

Utmärkt i sitt arbete. Håller vad hon lovar. Läs mer
  • Bengt Olof P sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-11-04

Bra bemötande.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Det gick över förväntningarna. Läs mer
  • Fredrik L sålde sin bostad med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2018-10-16

Vi sålde ett litet hus utanför stan. Super bra bemötande av Sara våran mäklare. Har ingenting att anmärka på ! Super jobb, kommer rekommendera hemma till mina vänner ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollefteå

Sara Jeanson