Sara Jeanson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med människor och att jag får möjligheten att ansvara för en så pass viktig affär i mina kunders liv. Sen tycker jag det är väldigt kul att få uppleva alla härliga bostäder också!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lyhörd mäklare med stort hjärta!

Hur ser din drömbostad ut?
Om jag hade fått välja så hade jag gärna velat ha en semesterbostad någonstans utanför Sverige! Läs mer

Läs vad 101 Läs vad Sara Jeanson

• Kristina F sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-03-25

Jag har sålt min villa i Sollefteå. Sara har bemött mig vänligt och korrekt. Hon har handlagt ärendet snabbt och skickligt. Hjälpt mig med support inför visningen, vilket gjorde att försäljningen gick smidigt och utan komplikationer. Jag har känt mig lugn och trygg och är fullt belåten med Saras insats. Jag kan varmt rekommendera henne till mina vänner som skall sälja sina fastigheter. Läs mer
  • Karin G köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-03-19

Vi har köpt en villa. Sara har på alla sätt bemött oss bra i samband med budgivning och slutligen köp . Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Sollefteå och Sara Jeanson Läs mer
  • Erik M köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-03-05

Jag har köpt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett vänligt sätt och med respekt.

Jag hade ingen aning om vad en mäklare jobb innebar förutom att sälja en bostad. Så ja mina förväntningar möttes.

Min upplevelse av affären har varit god, det ända jag skulle vilja haft är mer generell information kring fastighetsaffärer och vad en mäklare gör och kan göra, ett informationsblad hade varit en enkel grej som man som första gångs köpare kan få och sitta och kolla igenom i hemmets lugn. Läs mer
  • Alf R köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-28

Har köpt villa i Sollefteå.
    Sara tog med sig kontraktet till Stockholm där vi träffades och skrev på.
    Mycket proffsigt intryck.
    Hon skötte allt runt köpet som vi behövde hjälp med. Läs mer
  • Helena S köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-27

Vi visade intresse för ett hus som låg ute under "på gång" och Sara var mycket behjälplig och ordnade en privat visning i samråd med säljarna. Sara var mycket påläst och insatt i alla detaljer kring husets skick och gick grundligt igenom alla delar i besiktningen inklusive åtgärdslista. Hon följde också upp dessa åtgärder och återkopplade till oss. Genom hela processen har Sara varit mycket professionell och hållit hög integritet gentemot alla parter. Informationen har genomgående varit mycket tydlig och hela affären har varit klanderfri och smidig. Läs mer
  • Susanne Mary Maria G köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-06

Jag har både köpt och sålt hus med hjälp av Sara och har blivit bemött med omtanke och stor expertis.
    Hade inga direkta förväntningar men har blivit överraskad då hon funnits där hela tiden för att lyssna och lösa allt till min fördel.
    Min upplevelse är bara positiv och Sara är otroligt proffsig i sin mäklarroll. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Susanne Mary Maria G
    Hej och tack för fina ord! Roligt att höra att ni upplevt processen som positiv.
    Stort lycka till med ert nya boende!

/Sara
  • Lovisa Å köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-06

Sara har varit bra i kontakt med henne. Hon har tagit reda på information som hon inte haft och återkopplat. Bra bemötande!
    Det enda negativa var att hon varit svår att nå under vissa delar av processen. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Lovisa Å
    Hej, stort tack för feedback! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus, ha en skön vår och sommar när den kommer.

//Sara
  • Lennart G
    Lennart G köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-05

Har både köpt och sålt hus via Sara Jeansson. Hon är rätt person på rätt ställe. Kunnig, proffsig och ett trevligt bemötande.
    Kanske ibland lite svår att nå, men fullt förståeligt med allt jobb hon lägger ner på alla kunder. Hon är en resurs för Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Lennart G
    Hej Lennart,
    Det går bra när man har trevliga säljare/köpare! Tack för fina ord, det värmer.
    Allt gott till er.

/Sara
  • Khozama A köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-03

Centralt
    Jag har köpt ett hus. Sara var duktig och snäll och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar Khozama A
    Hej Khozama, hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Stort lycka till och tack för förtroende att hjälpa er hitta nytt boende.

/Sara
  • 11 Arvid D sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå

2020-02-02

Vi är helt nöjda med Sara Jeanson som mäklare och kan rekommendera henne till alla andra. Läs mer
    2020-02-19 Sara J svarar 11 Arvid D
    Hej Arvid,
    Tusen tack för din rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till att sälja ert fina hus.

Allt gott till er,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollefteå