Anders Backman
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Anders Backman

• Camilla Maria J skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-08

Vi anlitade Anders Backman för att sälja en trea i Häggvik, ett renoveringsobjekt. Trots osäker bostadsmarknad gick det väldigt bra. Anders är kompetent och kunnig, både som mäklare och på området (Häggvik med omnejd), vare sig om man är säljare eller köpare. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Maud T
    Maud T sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-03

Viby
    Jag anlitade Anders för att sälja ett litet bostadsrättskedjehus i Viby mitt i vintern. Ingen lätt uppgift, men Anders hade stort tålamod och efter ett antal visningar lyckades han hitta rätt köpare som jag nu hoppas kommer att trivas med sin nya bostad.

Som säljare har man nog alltid större förväntningar på husets värde än vad som visar sig vara realistiskt,. Men jag upplever nog att Anders gjorde sitt bästa för att jag skulle bli nöjd. Alltid lika glad och trevlig är ytterligare ett skäl att rekommendera Anders. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Helena R köpte sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-07

Rotebro
    Köp av villa i Rotebro. Bra bemötande. Hjälpsam med dokument och frågor. Läs mer
  • Torsten Staffan D sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-03

Edsviken
    Anders Backman hjälpte oss att sälja vår villa i Edsviken.
    Han gav från början ett mycket förtroendegivande intryck
    var mycket kunnig och hjälpsam.
    Villan såldes en vecka efter första visningen. Läs mer
  • Jocke K köpte sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-09-09

Helenelund
    Snabb och smidig affär i samband med villaköp. Läs mer
  • Maria S skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-04

Sålt lght, helt nöjd. Proffsigt, kunnigt och personligt skött av Anders Backman. Mycket bra kommunikation genom hela försäljningsprocessen. Tydlig och tillgänglig. Ingen "pushig" försäljartyp, mer lugn, stabil och pålitlig. Behaglig att ha att göra med. Och ja, vi fick ett bra pris för lght:n. Läs mer
  • Lars Håkan H sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-02

Rotebro
    Ett mycket trevligt bemötande.
    Sammanfattningsvis ett professionellt och förtroendegivande handhavande. Läs mer
  • Christian S
    Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-23

Rotebro
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Anders, han var väldigt tillmötesgående och lättsam att ha att göra med, han var seriös och jobbade även utanför egentlig arbetstid. Läs mer
  • Linda F köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-20

Rotebro
    Jag köpte en 2:a och Anders Backman på Fastighetsbyrån Sollentuna gjorde jobbet extremt bra. Jag är väldigt nöjd med hela processen. Anders är otroligt kunnig och han hade svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Sebastin S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-04-26

Helenelund
    Hi, We recently brought an apartment near sollentuna, we appreciate Anders for beinhg there in all the crucial steps and his kind help. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström