Anders Backman
Registrerad mäklare sedan 2017-11-30
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Anders Backman

• maria n köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-07-03

3:a
    Helenelund
    Både köpte och sålde i samma veva tillsammans med Anders; lyhörd, proffsig och pålitlig! Läs mer
  • Karin J köpte sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-30

Tureberg
    Köpt radhus i Sollentuna.
    Vi bokade in en privat visning med Anders och blev väl bemötta. Han var mycket påläst om bostaden och hade god kännedom kring området. Anders har varit mycket tillgänglig under hela processen och har på ett bra sätt kunnat svara på alla våra frågor.
    Sammanfattningsvis har vi känt oss mycket trygga och nöjda med Anders som mäklare! Läs mer
  • Clara E köpte sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-27

Töjnan, Tureberg
    Helt ok men ngr missar här och där. Vi la ett dolt bud men Anders la ut det på mäklarsidan trots att det skulle vara dolt. Annars trevligt bemötande. Läs mer
  • MIKAEL L skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-03

Vi har anlitat Anders Backman för försäljning av en villa och en bostadsrätt nu i år (2020) och det har varit ett nöje att ha Anders som mäklare allt har gått jätte bra så vi är jätte nöjda.
    Anders är både kompetent och trevlig att göra affärer med han kan Sollentuna väldigt bra är våran uppfattning.
    Vi kan bara ge Anders våra bästa rekommendationer.
    Lämnar omdöme 4 för att alla kan alltid utvecklas lite till ingen är fullkomlig.Micke Läs mer
  • Aaron K köpte sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-28

Edsviken
    Anders har varit tydlig, trevlig och ytterst hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • Carina Elisabet G sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-27

Edsviken
    Anders sålde villan på ett proffsigt och snabbt sätt.
    Jag hade kontinuerlig kontakt med Anders, han gjorde sitt yttersta för att hållas oss båda informerade under hela processen, inte helt lätt när säljarna inte bor tillsammans.
    Har under hela processen fått den information jag velat ha.
    Inte helt lätt att sälja sitt barndomshem, men än så länge känns det helt okej. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Dagmar Walborg Ingegerd L sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-26

Tureberg
    För mammas räkning sålt ett radhus i centrala Sollentuna.

Bra bemötande, lyhörd för mina synpunkter och önskemål.

Anders har jobbat på väldigt bra, trots rådande Coronatider. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Karl-anders Mattias A sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-26

Töjnan, Tureberg
    Vi sålde vår villa, vi träffade flera mäklare men bestämde oss för Anders då han gav ett tryggt och väldigt kunnigt intryck, något han också levde upp till under hela försäljningen. Vi fick genomgående bra hjälp, återkoppling, tips och stöd genom hela processen från värdering till försäljning. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Jonas G sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-20

Förtroendegivande, proffesionell, driven. Bra kommunikation. Läs mer
  • Camilla Maria J skrev om Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-08

Vi anlitade Anders Backman för att sälja en trea i Häggvik, ett renoveringsobjekt. Trots osäker bostadsmarknad gick det väldigt bra. Anders är kompetent och kunnig, både som mäklare och på området (Häggvik med omnejd), vare sig om man är säljare eller köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström