Anders Backman

Anders Backman

Anders Backman är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Anders Backman har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Anders Backman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.4. Anders Backman har haft 14 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 41 Läs vad Anders Backman

• 2020-11-10
    Jag uppfattar Anders som en bra och ärlig mäklare Saknar kanske lite den mer personliga kontakten som vi hade med hans företrädare, men det är kanske inte alla som gillar
    Per L
    Per L
    • 164.0 m²
    • Kärrdal
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-10-26
    Smidig hantering av affären och förstående.
    Rafik D
    • 152.0 m²
    • Rotebro
  • 2020-10-12
    I can say that Anders Backman is very professional, I sold an apartment, and during the entire process I can mention Anders has been excellent in every sense, right from the explanation of the selling process, to help execute various steps - apartment visit , photography , hemnet & bidding process and so on, He always kept me informed about all the onging steps , right on time , which really helps to take away all stress from mind, Definitely one of best the Real estate agent I have seen so far Overall great experience and an excellent person to work with,
    Atul S
    • 3:a
    • 73.1 m²
    • Helenelund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-10-11
    Kändes tryggt att med hjälp av Anders köpa ett nytt hus. Mycket noggrann och kompetent.
    Anna Helena J
    • 152.0 m²
    • Rotebro
  • 2020-10-09
    Sålt viIla i Helenelund Lugn och förtroendeingivande. Realistisk. Bra rådgivning i förhandlingen. Skapade rimliga förväntningar initialt. Snabb process. Bra återkoppling genom försäljningen.
    Per Å
    • 186.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-09-08
    Hade Anders Backman som mäklare i en affär där ett dödsbo sålde en fastighet. Anders uppträdde klanderfritt och hade ett fint bemötande och en professionell och trygg hantering av försäljningen från värdering till avslut. Han återkopplade på ett fantastiskt sätt och tryckte på hos Överförmyndaren så att de snabbt kunde godkänna köpeavtalet. Keep on god work Anders
  • 2020-08-15
    Jag anlitade Anders Backman på Fastighetsbyrån Sollentuna för att sälja ett radhus i Rotebro. Anders är kunnig, påläst och trevlig. Jag uppskattar hur han informerade om processen och höll mig uppdaterad samt att han levererade det han sagt att han skulle göra och vid den tid vi avtalat. En mycket smidig försäljning. Tack Anders!
  • 2020-07-03
    Både köpte och sålde i samma veva tillsammans med Anders; lyhörd, proffsig och pålitlig!
    maria n
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Helenelund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-06-30
    Köpt radhus i Sollentuna. Vi bokade in en privat visning med Anders och blev väl bemötta. Han var mycket påläst om bostaden och hade god kännedom kring området. Anders har varit mycket tillgänglig under hela processen och har på ett bra sätt kunnat svara på alla våra frågor. Sammanfattningsvis har vi känt oss mycket trygga och nöjda med Anders som mäklare!
    Karin J
    • 120.0 m²
    • Tureberg
  • 2020-06-27
    Helt ok men ngr missar här och där. Vi la ett dolt bud men Anders la ut det på mäklarsidan trots att det skulle vara dolt. Annars trevligt bemötande.
    Clara E
    • 134.0 m²
    • Töjnan, Tureberg
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Backman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte