Bernice Ljungdahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Bernice Ljungdahl

• Jan Bengt J sålde sin bostad med hjälp av Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålde villa som var arvegods
    Försäljningen gick snabbt och jag hade kontakt med Bernice hela iden som informerade mig med tydliga besked
    Vi fick nästan det jag hade räknat med Bernice var service minded
    Och gav mig erfarenhets råd så vi kune ta beslut Läs mer
  • Jeanette A skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Det här var första gången som vi anlitade en mäklare och var därför i kontakt med flera mäklarfirmor.

Både jag och min man fastande direkt för Bernice Ljungdahl.
    Hennes glada och trevliga bemötande och på ett mycket professionellt sätt förklarade Bernice för oss hur det hela skulle gå till. Läs mer
  • Maria H skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig och kunnig mäklare. Snabb på att svara på frågor och bra bemötande. Läs mer
  • Margaretha F skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vänligt o proffsigt bemötande. Gav alltid svar på frågor vi hade.
    Alltid glad. Läs mer
  • Anne I skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bernice är en mycket kompetent mäklare. Duktig, trevlig, stöttande, uthållig och så mycket mer. Tack vare Bernice så fixade vi att fixa iordning huset till fotografering och visning. Bernice har både blick och känsla för vad som är gångbart på marknaden. En mycket bra säljare av vårt hus. Inte kunde vi hitta någon bättre.
    All lycka till dig Bernice med kommande uppdrag och ett stort tack från oss på backen. 😊 Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bernice visade redan från början en härlig energi som smittade av sig på oss, och som jag misstänker även på potentiella köpare. I tillägg till det agerar hon väldigt proffsigt och strukturerat.

Vi har under tiden fått god vägledning i vad som går att göra för att påverka priset i den riktning vi önskar, alltså uppåt, i allt från styling, tidpunkt för visning etc. Inga negativa överraskningar så här långt. Läs mer
  • Monica W skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Mycket kunnig. Mycket bra bemötande. En toppenmäklare. Mvh Monica . Läs mer
  • Claudia C skrev om Bernice Ljungdahl en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bernice är jätteduktig och profesionnel, tillgängig och väldig kunnig i hennes ansvarsområde. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström