Carima Hägglund Hasni

Läs vad 37 Läs vad Carima Hägglund Hasni

• SANDRA L skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-25

Omdömet är under granskning
    Köp aldrig bostad av Carima Hägglund Hasni. Hon går helt säljarens väg med ojusta metoder! Hon kontrollerar inte verkligheten. Fick hela tiden påminna om fel som hon glömde. Frågan är hur långt man kan gå som mäklare för att tjäna pengar till egen ficka??? Läs mer
    2020-03-25 Carima Hägglund Hasni svarar SANDRA L
    Hej Sandra! Om du hade köpt en bostad som jag förmedlat hade du fått en specifik länk så att jag kunnat se vilket köp det handlar om. Dessvärre har du skrivit ett spontant omdöme och jag vet inte vem du är, vilka fel du anser att jag har gjort eller vilket köp du syftar på. Du får gärna kontakta mig så att jag kan bemöta din kritik. Väl mött!
  • Sven-åke H sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-12

Häggvik
    Jag har sålt min Brf lägenhet i Häggvik/Sollentuna med Carima som mäklare.

Carima är kunnig, mycket noggrann och hon har ett mycket behagligt sätt.

Jag ger Carima 10 poäng av 10 möjliga. Hon har uppfyllt alla mina förväntningar på hur en mäklare ska sköta sitt uppdrag. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni, Rickard W gillar detta
  • Emma K sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-07

Helenelund
    Sålde en tvåa i Helenelund. Carima var trevlig, lyhörd och vi känner oss väldigt nöjda med slutresultatet! Tack Carima! Läs mer
    Rickard W, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Mohammed E köpte sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-06

Sollentuna Centrum
    Jag är tacksam och nöjd med den hjälpen jag fick från min mäklare som heter Carima.
    MVH
    Mohammed Läs mer
    Rickard W, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Lars K sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-02

Helenelund
    Sålde min lägenhet efter en förhandsvisning . Carima var proffsig, trevlig och effektiv. Läs mer
    Rickard W, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Kristina W sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-01

Tureberg
    Väldigt trevlig o tydlig och tillmötesgående Läs mer
    Rickard W, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Shirin S sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-01

Tureberg
    Hon är väldigt duktig och professionell mäklare med stor intresse och tålamod för sin klient. Jag är väldigt glad och tacksam över att hon tog hand om mitt uppdrag. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Eva Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-12-08

Rotebro
    Duktig, trevlig, hjälpsam och trevlig mäklare. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Raija T sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-12-02

Edsberg
    Carima hjälpte mig att sälja min bostad. Hon guidade mig kunnigt och vänligt. Jag vill gärna rekommendera henne för andra som har planer på att sälja sin bostad. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Åsa F sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-11-29

Sollentuna Centrum
    Carima har hjälpt mig att sälja min lägenhet (5:a). Carima är proffsig, energisk, driftig, kunnig. Hon är förtroendeingivande. Mina förväntningar var att få hjälp att sälja min lägenhet till bästa möjliga pris och att processen skulle bli smidig. Det infriades. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström