Carima Hägglund Hasni
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 46 Läs vad Carima Hägglund Hasni

• Gleb C köpte sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-07-02

2:a
    Helenelund
    Hon var trevlig och svarade snabbt på sms och frågor Läs mer
  • Maud Elisabet P sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-17

Kärrdal
    Vi har sålt ett radhus på Lomvägen i Sollentuna.
    Carima har haft en långsiktighet i kontakten med oss.
    Hon har varit inlyssnande och konstruktiv i förberedelserna inför försäljningen.
    Hon har gett oss rimliga förväntningar och kunnat läsa av marknaden under en instabil och svår coronatid.
    Vi har under hela processen känt oss trygga och välinformerade. Hon har varit vänlig, tillgänglig och korrekt.
    Sammantaget har hon skött hela försäljningen på ett mycket professionellt sätt!
    Detta gör att vi som säljare känner oss mycket nöjda och kan varmt rekommendera Carima som mäklare!
    / Maud och Jan-Anders Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Kerstin Birgitta B sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-16

Fågelsången
    Jag har sålt en enplansvilla
    Väldigt trevligt inte påfluget
    Fick tid att fundera innan beslut.

Hela försäljningsprocessen gick väldigt fort och smidigt. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Lina E sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-07

2:a
    Häggvik
    Carima sålde min lgh i Sollentuna och tack vare henne gick försäljningen både snabbt och smidigt. Toppenleverans från start till mål. Professionell, effektiv och positiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Germund S sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-04

Sjöberg
    Vi sålde vårt parhus. Carima var alltigenom väldigt professionell, tydlig, kunnig, trevlig, tillmötesgående ...

Vi förväntade oss naturligtvis ett professionellt bemötande men vi fick mer än så. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni, Rickard W gillar detta
  • Nancy R sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-03

Sjöberg
    Carima är lyhörd och professionell i sitt bemötande.
    Under hela försäljnings processen har Carima varit tillgänglig och tydlig i vad som förväntades av oss samt vad nästa steg i försäljnings processen var.
    Vi kan varmt rekommendera Carima som mäklare. Läs mer
    Carima Hägglund Hasni, Rickard W gillar detta
  • Linda Sofia H köpte sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-04-29

Tureberg
    Trevligt bemötande, återkopplar snabbt när vi hört av oss.
    Tog sig tid för extra visningar. Läs mer
    Rickard W, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Emil H sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-04-25

Kärrdal
    Precis sålt min lägenhet och haft Carima som mäklare. Kan verkligen rekommendera henne. Hon har precis de egenskaper som jag tycker en mäklare ska ha. Hon är kunnig, proffsig och har verkligen säljaren i fokus. Läs mer
    Rickard W, Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Torsten Staffan D köpte sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-04-07

5:a
    Sollentuna Centrum
    V i har köpt en lägenhet .Carina hjälpte oss på bästa sätt
    att hitta den för oss perfekta lägenheten,
    Hon var mycket trevlig och hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • SANDRA L skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-25

Köp aldrig bostad av Carima Hägglund Hasni. Hon går helt säljarens väg med ojusta metoder! Hon kontrollerar inte verkligheten. Fick hela tiden påminna om fel som hon glömde. Frågan är hur långt man kan gå som mäklare för att tjäna pengar till egen ficka??? Läs mer
    2020-03-30 Carima Hägglund Hasni svarar SANDRA L
    Hej Sandra! Tråkigt att ni är missnöjda. Jag har en skyldighet att framföra alla bud till säljaren, även de som inkommer i ett sent skede. Ibland resulterar det i att man får avboka/omboka kontraktsskrivningar och det är tyvärr inte något jag kan ändra på. Jag hoppas iallafall att ni trivs i er nya bostad. Väl mött!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström