Carima Hägglund Hasni är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Carima Hägglund Hasni har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.7. Carima Hägglund Hasni har haft 55 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 58 Läs vad Carima Hägglund Hasni

• 2020-11-17
    Stöd genom hela processen av försäljningen. Lyhörd inför våra önskemål och tankar.
    Kim B
    • 137.0 m²
    • Sjöberg
    sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-11-06
    Carima hjälpte oss med försäljningen från början till slut och tog fullt ansvar över hela säljprocessen vilket gjorde att vi kunde luta oss tillbaka och fokusera på det vi själva behövde få gjort om dagarna. Vi är mycket nöjda med hennes professionella insats och kan starkt rekommendera denna mäklare!
    Taha G
    • 5:a
    • 132.0 m²
    • Tureberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-11-05
    Lyhörd och engagerad mäklare som sätter sin kund och deras behov i främsta rummet.
    Linda J
    • 83.0 m²
    • Kärrdal
  • 2020-10-31
    Jag rekommenderar Carima varmt. Alla parter nöjda efter en smidig affär.
    Anna N
    • 29.0 m²
    • Tureberg
  • 2020-10-09
    Sålde min 2a i Edsberg Carima va alltid trevlig och glad! Va alltid tillgänglig! Kunnig om området och föreningen! Ska jag sälja igen kommer jag att använda Carima!
    Johan S
    Johan S
    • 2:a
    • 62.5 m²
    • Edsberg
  • 2020-10-03
    Har varit en fantastisk mäklare som har hjälpt oss mycket väl genom hela processen. Vi är mycket nöjda!
    Koray K
    • 66.0 m²
    • Centrala Sollentuna
  • 2020-09-30
    Sålt en lägenhet med hjälp av Carima på Fastighetsbyrån. Vi kom först i kontakt med Carima som köpare av samma lägenhet där vi upplevde en otroligt proffsigt hantering från början till slut. När vi sedan valde att sälja lägenheten var Carima ett självklart val. Vi hade relativt höga förväntningar från början men blev glatt överraskade att Carima överträffade våra förväntningar. Carimas engagemang och kunskap genomsyrar hela processen och vi trodde aldrig att det skulle kännas så ”enkelt” att sälja en lägenhet. Det är precis så här en försäljning ska gå till! Vi lämnar våra varmaste rekommendationer.
    Philip H
    • 76.5 m²
    • Edsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-08-12
    She is quick, explainable and available on whatever I needed regarding the purchase and moving since this was my first attempt. I would suggest her to any friend show want to sell or buy an apartment.
    Konstantinos Georgios V
    • 35.0 m²
    • Kärrdal
  • 2020-08-07
    Vi har både köpt ett radhus (genom Carima) och sålt två bostäder (andra mäklare) nyligen, och jag tycker därför att vi kan göra en bra jämförelse. En mäklare bör ha 5 stjärnor, en annan mäklare tre stjärnor och Carima bör ha en stjärna. Hon vimsade totalt till budgivningen och uppgav felaktiga uppgifter (som att säljaren hade gått med på vårt bud när detta inte var korrekt). När vi bad henne att vara rask med att lägga ut våra bud för att stressa den andre budgivaren så kunde det ta tid. Idag knappt fyra månader sedan, så känner jag mig ännu inte säker på att budgivningen genomfördes korrekt. När vi sedan skulle skriva på köpehandlingen så tog hon tydligt parti för säljaren och uppträdde ibland oprofessionellt. Hon representerar ju säljarna när köpehandlingarna skall skrivas på men jag hade förväntat mig ett neutralt professionellt agerande som när jag sålde min villa.
    Jan Mikael A
    • 121.0 m²
    • Sjöberg
    köpte sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Tråkigt att ni är missnöjda med hanteringen av budgivningen och kontraktsskrivningen. När en budgivning har högt tempo i flera dagar under en långhelg blir det ibland en viss fördröjning av publicerandet. Ni ska förstås kunna känna er säkra på att allt har gått rätt till i övrigt och kvarstår frågetecken reder jag gärna ut dessa. Vad gäller diskussionen kring klausuler i avtalet så uppkom dessa under själva kontraktsskrivningen, när jag innan meddelat deras inställning till ert önskemål. Jag hoppas iallafall att ni kommer att trivas i ert nya hem. Väl mött!

Visa svar
  • 2020-07-26
    Bra service, snabb och korrekt service
    Dan S
    • 20.0 m²
    • Vaxmora

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte