Carima Hägglund Hasni

Carima Hägglund Hasni

Carima Hägglund Hasni är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Carima Hägglund Hasni har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.7. Carima Hägglund Hasni har haft 71 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 83 Läs vad Carima Hägglund Hasni

• köpte sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2021-07-21
    Jätte bra bemötande ,och hon förstår exakt vad jag ville och berättat allt till oss .

Jag kan säga att Carima berättat nackdelar och för delar och jag tycker att det är jätte bra
    2021-07-20
    Har bara goda erfarenheter alltifrån det första mötet där vi tittade på en fyra väster om järnvägen till våra diskussioner om Edsvikshöjden.
    En avslappnad inställning till hur försäljningen av vårt radhus ska gå till har varit till stor hjälp.
    Hälsn Kjell
    2021-07-19
    Som förstagångsköpare har jag inget än positivt att säga om Carima. Professionellt bemötande och återkopplar alltid snabbt tillbaka på frågor och funderingar. Vänlig och trevlig.
    2021-07-19
    Jag och min man har letat ersättning, till vårt kära radhus, allt sedan Corona bröt ut...
    Kom då, för första gången, i kontakt med Carima. Som gjorde ett mkt positivt intryck på oss båda.
    Då vi, i höstas, såg Edsvikshöjdens reklam över sitt projekt och dessutom möttes av Carinas förtroendeingivande porträtt, kände vi oss trygga.
    Det blev startskottet, på den stora förändring som vårt fortsatta liv/boende stod inför. En lägenhet, på ETT plan!
    Nära, vårt nuvarande ...
    Vi tar språnget!

Tack, Carima!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Helenelund
    2021-07-05
    Carima hjälpte oss att sälja vår lägenhet efter att vi köpt hus. Ett tag såg det mörkt ut men hon jobbade stenhårt och vi blev mer än nöjda!
    • Tegelhagen
    2021-06-24
    Trevligt bemötande av en driven, positiv och mycket hjälpsam mäklare. Snabb och smidig försäljning. Kan varmt rekommendera Carima!
    • Tegelhagen
    2021-06-21
    Professionell. Trevlig. Mycket nöjd.
    • Helenelund
    2021-06-19
    Carima var tillgänglig, återkopplade regelbundet och professionell i sitt arbete. Mycket nöjda.
    2021-05-25
    Jak kopte en 2a och hun va snell och trevligt och hjälpte med info snapt
  • sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    • Töjnan
    2021-05-17
    Sålt bostadsrättsradhus.
    Mäklaren var engagerad och lätt att nå.
    Trevligt bemötande.
    Förväntning att slutpriset skulle bli högre än utgångspriset vilket det inte blev.