Mäklare Stockholms län Sollentuna Fastighetsbyrån Sollentuna Carima Hägglund Hasni
Carima Hägglund Hasni
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-02

Läs vad 6 Läs vad Carima Hägglund Hasni

• Helene T sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-03-22

Edsberg
    Vi köpte en bostadsrätt och sålde sen vår "gamla" bostadsrätt.
    Carima visade mycket positivt bemötande och mycket proffsig i genomförande av både köp och försäljning av bostadsrätt. Personlig men med ett professionellt förhållningssätt till kunden. Läs mer
  • Lars Gustav T sålde sin lägenhet med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-03-21

Edsberg
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Sollentuna och anlitat Carima Hägglund Hasni på Fastighetsbyrån för uppdraget. Hon är både kunnig och trevlig och har ställt upp, tagit ansvar och varit tillgänglig per telefon både dag och kvällstid.

Vi hade stora förväntningar att mäklaren skulle göra ett bra jobb med vår försäljning och Carima levde verkligen upp det, från början till slut. Läs mer
  • Camilla He skrev om Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-12

Jag sålde min lägenhet med Carima och jag är supernöjd. Hon är engagerad, kunnig och agerade proffsigt i förhandling med köpare. Läs mer
  • Monica H
    Monica H sålde sitt hus med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-01-28

Viby
    Kunnig fokuserad påläst
    Flexibel god framförhållning inlyssnande bra marknadsförare
    Trevlig smart insatt samspelande Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Stefan L köpte sin bostad med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-12-08

Carima gjorde affären enkel, bra jobbat
    //Stefan l Läs mer
    Carima Hägglund Hasni gillar detta
  • Daniel L sålde sin bostad med hjälp av Carima Hägglund Hasni en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-11-08

Försäljningrekord trots en svag bostadsmarknad och mängder av nyproduktion ute till försäljning. Jag är extremt nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström