Caroline Åström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 42 kunder tycker om Caroline Åström

• Anna N sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Under ett par intensiva veckor sålde Caroline vårt stora hus. Hon gjorde ett fantastiskt bra jobb då det var många spekulanter att ha kontakt med och det hick fort. Caroline återkopplade löpande till oss och vi hade/har en bra dialog.
    Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Linus G sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålde min 1:a i silverdal.

Blev väldigt gott bemött av Caroline och skulle varmt rekommendera henne. Lägenheten blev såld på 1 förhandsvisning och låg endast ute i ett par dagar. Fick 7.5% mer än utgång så är nöjd där också. Läs mer
  • Rasmus A
    Rasmus A sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Fick ett väldigt bra intryck av Caroline från första början.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt under hela processen samt hon uppfyllde alla krav jag hade för försäljningen.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Veronica B köpte sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpte min första lägenhet med Caroline som mäklare. Blev väldigt bra bemött. Förutom det trevliga bemötandet så var kommunikationen tydlig vilket ingav en trygg känsla. Läs mer
  • Aaron T köpte sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Köpt hus av Caroline. Trevlig och tillmötesgående. Snabbt och enkelt. Läs mer
  • Cecilia E köpte sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Allt fungerade jättebra och Caroline var serviceminded och mötte våra förväntningar. Läs mer
  • Tony B sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag har sålt en bostadsrätt där jag anlitade Caroline. Vi fick ett bra bemötande där hon förstod vad vi ville få ut av försäljningen och hon agerade utefter våra önskemål.
    Jag måste ha varit den jobbigaste säljaren som hon har haft men hon skötte sig kanon Läs mer
  • Alexander S skrev om Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag är väldigt nöjd med Caroline som mäklare. Jag lämnar mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Robert N köpte sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi har köpt en bostadsrätt i Sjöberg, Sollentuna.
    Caroline var hjälpsamt och stöttande i processen.
    Caroline skötte alla kontakter enligt de förväntningar vi hade.
    Vi valde en mer drivande säljare till vårt hus i Sollentuna som nu ligger under försäljning. Läs mer
  • Daniel E skrev om Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Sålde min 2:a på Vänortsstråket 3.

Caroline gjorde en värdering 1½ år innan det blev aktuellt för försäljning. Hon höll kontakten med jämna mellanrum vilket kändes ganska bra i efter hand. Valet kändes självklart när det var dax för försäljningen.

Hon hjälpte till med allt som hon kunde då jag hade redan flyttat till annan ort, vilket kändes mycket skönt och smidigt.
    Lätt att få kontakt med när frågor dök upp och snabb återkoppling.
    Trots våra gemensamma teorier om försäljningen gick den bättre än väntat. Vi tajmade nog allt i rätt tidpunkt.

Caroline har en bra känsla för området och för säljare samt köpare. Blev upplyst om det mesta som jag behövde göra för att genomföra försäljningen.

Jag har totalt sett nöjd med kontakten och försäljningen av min bostadsrätt med Caroline. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström