Caroline Åström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 49 Läs vad Caroline Åström

• Simon H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-11

Silverdal
    Mycket gott bemötande och en exemplarisk service där Caroline besvarade alla mina frågor och hjälpte till att besvara alla de funderingar jag hade inför både köp av ny bostad och försäljning av befintligt boende. Caroline var både kunnig, professionell och tillgänglig för mig som kund. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ana-Maria T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-01

Tureberg
    We have bought an apartment with Caroline's help.

We were very pleased with the collaboration, Caroline was always very nice and willing to help and to answer all of our questions.

We would recommend her anytime. Läs mer
  • Gabriel U köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-01

Tureberg
    Everything was easy and nice.. For us was very nice experience... Läs mer
  • Git M sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-23

Kärrdal
    Väldigt nöjd med Carolines insatser! Genom att vara lyhörd, effektiv, engagerad och proffsig genom hela processen ledde det till både en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • Charlotta S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-21

Kärrdal
    Caroline var snabb, effektiv och pålitlig att samarbeta med! Hon förstod våra behov snabbt. Min upplevevelse var att hon gjorde det lilla extra för att lösa allt. Läs mer
  • Avan A sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-04-26

Helenelund
    Såld lägenhet förra veckan.
    Den gick jätte fort.
    Caroline är trevlig och duktig tjej. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-03-28

Sjöberg
    Caroline jobbade snabbt och sålde min villa
    Dessutom är hon trevlig och lätt att ha att göra med
    Seriös och väldigt proffsig Läs mer
  • Anna N sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-12-09

Under ett par intensiva veckor sålde Caroline vårt stora hus. Hon gjorde ett fantastiskt bra jobb då det var många spekulanter att ha kontakt med och det hick fort. Caroline återkopplade löpande till oss och vi hade/har en bra dialog.
    Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Linus G sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-10-30

Sålde min 1:a i silverdal.

Blev väldigt gott bemött av Caroline och skulle varmt rekommendera henne. Lägenheten blev såld på 1 förhandsvisning och låg endast ute i ett par dagar. Fick 7.5% mer än utgång så är nöjd där också. Läs mer
  • Rasmus A
    Rasmus A sålde sin bostad med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-10-30

Fick ett väldigt bra intryck av Caroline från första början.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt under hela processen samt hon uppfyllde alla krav jag hade för försäljningen.
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Caroline Åström
Hanna Ekfäldt