Caroline Åström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 59 Läs vad Caroline Åström

• Tomas Per-åke K sålde sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-04-06

Rotebro
    Caroline var den bland 7 mäklare vi var i kontakt med den absolut mest professionella!
    Grundlig i förberedelsen inför försäljningen.
    Med Carolines positiva attityd och sociala kompetens genomfördes visning och försäljning till ett resultat som var över vår förväntan.
    Kan verkligen rekommendera Caroline till den som ska sälja hus eller lägenhet i Sollentuna!

Thomas Karlsson Läs mer
  • Mohammadpour S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-29

Helenelund
    Jag har köpt en bostadsrätt 3 rok, och Caroline var hjälpsam och var tillgänglig under köp processen. Läs mer
  • Marcus A sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-19

Silverdal
    Caroline hjälpte mig med att sälja en 3-rummare i Silverdal. Affären genomfördes snabbt och till ett rimligt pris. Blev väldigt bra bemött under hela processen och på det hela taget sköttes det väldigt professionellt. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Linda S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-20

Vaxmora
    Mycket engagerad och driven! Vi är mycket nöjda med samarbetet! Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Ulf M sålde sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-11-27

Rotebro
    Bra mäklare med stort engagemeng som jag kan rekommendera.
    Caroline sålde mitt hus. Läs mer
  • Sreekanth S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-11-26

Helenelund
    Good Service. Able to answer all questions and explaining all the information. Läs mer
  • Timmy S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-29

Väsjön
    Vi hade höga förväntningar på Caroline då hon har bra omdömen och gott rykte. Hon levererade trots det långt över förväntan då vår lägenhet blev såld snabbt och smidigt innan den kommit ut på marknaden.
    Hon är professionell och pålitlig och en härlig person att göra sin bostadsaffär med. Läs mer
  • Daniela K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-28

Tureberg
    Kändes rätt från första stund att anlita Caroline för uppdraget. Hon ger ett vänligt samt professionellt intryck. Jag har fått stöd genom hela säljprocessen och känt mig trygg. Jag kan rekommendera er att anlita Caroline. Läs mer
  • Joel T köpte sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-26

Norrviken
    Caroline framstår trevlig och behaglig i kontakten. Läs mer
  • Katharina W köpte sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-11

Väsjön
    We bought a house in Sollentuna from abroad and Caroline helped us a lot to get this done before we moved to Sweden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström