Caroline Åström

Caroline Åström

Caroline Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Caroline Åström har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Caroline Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.6. Caroline Åström har haft 28 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 61 Läs vad Caroline Åström

• 2020-07-03
    Sollentuna. Väldigt hjälpsam mäklare och alltid tillgänglig och snabb med svar
    Maria E
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Kärrdal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-07-03
    Köpt en tvåa i centrala Sollentuna. Supertrevlig mäklare. tillgänglig, öppen, hjälpsam med alla möjliga frågor. Angelägen om att affären skulle gå smidigt och ärligt för båda parter, förmedlade även kontakt för köp av möbler från säljaren. Har inga negativa synpunkter!
    Anton L
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Centrala Sollentuna
  • 2020-04-06
    Caroline var den bland 7 mäklare vi var i kontakt med den absolut mest professionella! Grundlig i förberedelsen inför försäljningen. Med Carolines positiva attityd och sociala kompetens genomfördes visning och försäljning till ett resultat som var över vår förväntan. Kan verkligen rekommendera Caroline till den som ska sälja hus eller lägenhet i Sollentuna! Thomas Karlsson
    Tomas Per-åke K
    • 143.0 m²
    • Rotebro
    sålde sitt hus med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-03-29
    Jag har köpt en bostadsrätt 3 rok, och Caroline var hjälpsam och var tillgänglig under köp processen.
    Mohammadpour S
    • 73.0 m²
    • Helenelund
  • 2020-03-19
    Caroline hjälpte mig med att sälja en 3-rummare i Silverdal. Affären genomfördes snabbt och till ett rimligt pris. Blev väldigt bra bemött under hela processen och på det hela taget sköttes det väldigt professionellt.
    Marcus A
    • 4:a
    • 78.0 m²
    • Silverdal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Åström en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-02-20
    Mycket engagerad och driven! Vi är mycket nöjda med samarbetet!
    Linda S
    • 110.0 m²
    • Vaxmora
  • 2019-11-27
    Bra mäklare med stort engagemeng som jag kan rekommendera. Caroline sålde mitt hus.
    Ulf M
    • 117.0 m²
    • Rotebro
  • 2019-11-26
    Good Service. Able to answer all questions and explaining all the information.
    Sreekanth S
    • 73.0 m²
    • Helenelund
  • 2019-08-29
    Vi hade höga förväntningar på Caroline då hon har bra omdömen och gott rykte. Hon levererade trots det långt över förväntan då vår lägenhet blev såld snabbt och smidigt innan den kommit ut på marknaden. Hon är professionell och pålitlig och en härlig person att göra sin bostadsaffär med.
    Timmy S
    • 6:a
    • 140.0 m²
    • Väsjön
  • 2019-08-28
    Kändes rätt från första stund att anlita Caroline för uppdraget. Hon ger ett vänligt samt professionellt intryck. Jag har fått stöd genom hela säljprocessen och känt mig trygg. Jag kan rekommendera er att anlita Caroline.
    Daniela K
    • 85.5 m²
    • Tureberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte