en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

4.7 / 5 i betyg — 40 rekommendationer

Läs vad 40 användare tycker om Hanna Ekfäldt

• Dag C
    Dag C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Oerfaren och oskicklig person som lämnar grundlös rådgivning och inte hanterar klientmedel i enlighet med avtal, och inte återkopplar vid påstötning eller kontaktförsök via telefon. Förtroendet för Hanna Ekfäldt är på goda grunder förbrukat.
  • Erik O
    Erik O skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag anser att Hanna genomförde sitt arbete med bravur. Som förstagångsköpare kände jag mig trygg och det kändes som att hon verkligen gick in för att finna ett prospekt som passade mig.
    Rekommenderas starkt!
  • Mona I
    Mona I skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jättetrevlig, kunnig person som jag gärna skulle anlita igen.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Mycket hjälpsam och professionell
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är professionell och tillmötesgående. Lätt att diskutera med.
  • Ingalill M
    Ingalill M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig tjej. Proffsig och skarp. Fick igång en bra budgivning, vilken var bra för oss båda.
  • Birger D
    Birger D skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Birger avled den 4 sept och det var hans dödsbo som sålde lägenheten och vi har redan svarat på en utvärdering av försäljningsprocessen
  • Emil S
    Emil S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag anlitade Hanna för försäljning av min bostadsrätt i Sollentuna (Kärrdal).
    Min bedömning är att Hanna har god kompetens kring marknaden, är flexibel, ger ett trovärdigt intryck och är lyhörd gentemot mig som säljare. Jag upplevde även att hon var lika professionell i sitt bemötande mot köparna.
    Vid en framtida försäljning skulle jag absolut anlita Hanna igen.
  • Gabriella M
    Gabriella M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är effektiv, otroligt duktig på sitt jobb och framförallt hjälpsam! Bättre bemötande kunde vi inte ha fått!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hjälpsam och kunnig fastighetsmäklare
  • Josefine C
    Josefine C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig, glad, lättsam, proffsig, informerar väl
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är ett riktigt bra val. Proffsig, informativ och trevlig.
  • Helal I
    Helal I skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna Ekfäldt har varit fantastisk som mäklare. Mycket hjälpsam och engagerad!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Otroligt seriös och duktig mäklare som sätter kunden i största möjliga fokus! Hanna E kan jag varmt rekommendera till dig som vill sälja din bostad och till dig som vill köpa en ny bostad.
    Bästa betyg!
  • Amir K
    Amir K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är en driven och duktig mäklare som hanterar hela försäljningen från start till slut på ett mycket professionellt sätt.

Hanna kommer vara det självklara valet som mäklare vid nästa försäljning!
  • Christina A
    Christina A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna Ekfäldt är en underbar och väldigt kunnig människa.Absolut inget att klaga på.Tillmötesgående positiv och väldigt väldigt kunnig.Och väldigt tydlig.Inga problem under den tiden vi hade med Hanna att göra.Bara positivt.En väldigt duktig och kunnig Mäklare.Är som gjord för detta arbete.Rekommenderar gärna Hanna till andra som vill sälja sin bostad
  • Eskil S
    Eskil S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bra förutom att avräkningen inte var kontrollerad och bra genomförd. Information angående avräkning dök upp först vid tillträdet och jag fick i efterhand kontrollera om dessa uppgifter stämde vilket de inte gjorde.
  • David D
    David D skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Lätt att få tag på. Svarade på allt man undrade. Kort sagt så har det hela gått väldigt smidigt och jag har inte känt någon oro alls. Hanna är en klippa, välj henne.
  • Don J
    Don J skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna har varit fantastisk med all hjalp gallande forsaljningen av varan lagenhet.
    Med tanke pa vilka medvetna "challanges" vi hade och de som dok upp under processen hanterade Hanna allt perfekt och hon har varit ett stort stod for oss.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Oerhört proffsig, trevlig, sympatisk och effektiv!
  • Björn L
    Björn L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Supermäklare! Trevlig, duktig, seriös! Kanon helt enkelt!
  • Anders E
    Anders E skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Kan inte haft en bättre mäklare. Kunnig , trevlig och tillmötesgående. Jag både köpte och sålde mha henne. /Anders , Silverdal
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi är jättenöjda med Hanna Ekfäldts bemötande och arbete. Hon är väldigt professionell pålitlig och trevlig mäklare som hjälpte oss med allt.
    Vi kommer att rekommendera henne varmt till våra bekanta och vänner!
    Tack Hanna!:)
  • Eva M
    Eva M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag har bara goda erfarenheter av Hanna. Mycket skicklig mäklare, trevlig och kompetent. Hon har den rätta fingertoppskänslan som mäklare.
  • Marie G
    Marie G skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jätte bra foton på objektet och snabba svar och jätte trevlig mäklare. Kändes tryggt och bra.
  • Emma K
    Emma K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Är så himla nöjd med Hannas arbete! Alltid glad, svarar på alla 100 frågor man har om allt möjligt, engagerar sig direkt och står vid ens sida under hela processen! Har svårt att uttrycka i ord hur nöjd jag är! Skulle (och kommer) Varmt rekommendera henne för vänner och bekanta i framtiden!
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna Ekfäldt som representant för Fastighetsbyrån Sollentuna har på ett mycket förtjäntfullt sätt sålt min lägenhet på Sollentunavägen 60 C.
    Flexibilitet, god sevice, bra feedback och ett trevligt och proffsigt sätt genom hela affären. Jag kommer varmt att rekommender Hanna Ekfäldt och Fastighetsbyrån Sollentuna till vänner och bekanta som planerar att sälja eller köpa fastighet eller lägenhet i Sollentuna kommun.
    2015-03-26 Hanna E svarar Henrik M
    Superkul att höra Henrik! :) Tack för dina värmande ord.
  • Jan L
    Jan L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bra och professionellt bemötande. Höll mig hela tiden uppdaterad och väl informerad genom hela processen. Överträffade mina förväntningar och jag är 100% nöjd.
    2015-03-26 Hanna E svarar Jan L
    Härligt att höra och hoppas du kommer trivas minst lika bra i nya lägenheten :)
  • Therese G
    Therese G skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Glad, lättsam, trevlig, punktlig och pålitlig.
    Flexibla.
    Hanna E, Hanna E gillar detta
  • Tina G
    Tina G skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag har köpt mitt framtida boende via Hanna, har även haft kontakt angående andra objekt.
    Jag fick ett otroligt bra bemötande av Hanna,hon är positiv, proffsig, man sig trygg och att hon har koll. Hon har varit väldigt hjälpsam med alla frågor jag haft och svarat snabbt oavsett om jag mailat eler ringt vilket jag uppskattat mycket!
    2015-03-26 Hanna E svarar Tina G
    Härligt att du uppskattat detta, hoppas allt flyter på med renovering och att barnen trivs lika bra med nya huset som du!
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Supersmidig bostadsaffär blev det med hjälp av fastighetsbyrån. Jättenöjd! Tryggt och säkert!
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Fantastisk på alla sätt! Svarar på våra frågor i tid och otid, tar sig alltid tid för oss som kunder, hjälpsam trevl
    2015-03-26 Hanna E svarar Jessica F
    Gulliga ni är! Lycka till och hoppas ni kommer fortsätta att trivas i lägenhet :)
  • Sara L
    Sara L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi är väldigt glada och nöjda över vårt möte med Hanna Ekfäldt. Vi upplever att vi fått ett positivt och proffsigt bemötande i samband med vårt husköp. Vi är också otroligt tacksamma för hennes hjälp med försäljningen av vår lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Hanna. Hanna har varit kunnig, supertrevlig och engagerad i våra kontakter med henne, både som köpare och säljare! Mvh, Sara och Håkan
    2014-11-06 Hanna E svarar Sara L
    Värmer att höra! Tack själv för att jag fått förtroendet av er vid er största affär ni gör i livet :) Vi ses i framtiden!
  • Fred B
    Fred B skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    De första två minuterna avgör om du ska gilla en annan människa eller inte.Mitt första möte med Hanna är oförglömligt.En ljus och mild kväll i slutet av maj i år stannar jag bilen utanför en större villafastighet i Flottvik strax öster om Sigtuna för att lägga ett kyrkligt informationsblad i fastighetens brevlåda.Samtidigt kommer Hanna emot mig för att på samma plats slå upp en till salu skylt för samma fastighet.Jag hade de senaste dagarna tyckt att tiden började närma sig för försäljning av min mors bostadsrättslägenhet och hade i flera dagar gått och funderat på om jag inte skulle kontakta en av mig mycket känd äldre mäklare som står för erfarenhet och pålitlighet. Hela denna föresats rycktes undan då jag hejade på Hanna och sa att jag kanske behöver anlita dina tjänster framöver. Jag möttes av en sådan positiv, gladlynt och charmig attityd som bara var helt oemotståndlig och insåg att det var hon som skulle få uppdraget.Samtalet slutade med att jag fick hennes affärskort. Dagen därpå ringde hon mig men jag bad då att få återkomma efter sommaren då min mors hälsotillstånd sannolikt skulle omöjliggöra fortsatt boende i lägenheten, vilket inträffade bara 3-4 veckor efter vårt första möte.I slutet av sept. blev det klart med min mors sista vistelse på vårdhem och därmed kunde försäljningen förverkligas och jag ringde då nytt Hanna och vi kunde sedan genomföra en för oss bägge gynnsam försäljning.Sammanfattningsvis förtjänar Hanna högsta betyg och med hennes framåtanda, charm och pålitlighet kan hon spås en lysande framtid i den bransch i vilken hon inte alls för länge sedan gjorde sitt inträde i.
    2014-11-06 Hanna E svarar Fred B
    Vilket härligt omdöme, detta kommer jag ta med mig i framtiden. Tack för att du gav mig förtroendet och att du är så nöjd genom hela processen, det är mitt mål!
  • Lars K
    Lars K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig och proffsig mäklare som jobbar för kundens bästa. Kan inte annat än att rekomendera.
    2014-11-04 Hanna E svarar Lars K
    Kul att höra Lasse :) Lycka till med flytten till Sundbyberg, har kontaktat Juristbyrån så han ringer dig vilken dag som helst, ha det super så länge!
  • Christina  C
    Christina  C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    engagerade, trevliga, cervisminded
    Köpte och sålde hus.
  • Ola  L
    Ola  L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är väldigt hjälpsam, trevlig och tillmötesgående. Det kändes väldigt tryckt att köpa när vi hade henne.
    2014-08-20 Hanna E svarar Ola  L
    Kul att ni är nöjda :) Lycka till med försäljningen av er lägenhet i Solna!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Engagerad, hjälpsam, lättåtkomlig
  • Kim  B
    Kim  B skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Svårt att göra ett utlåtande om hela fastighetsbyrån men Hanna Ekfäldt är helt fantastisk och henne kan jag rekomendera.
    2014-08-15 Hanna E svarar Kim  B
    Tack Kim och Lina, det värmer att höra :) Hoppas ni trivs bra i er enormt fina villa.
  • Jari S
    Jari S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    jag tycker att Hanna Ekfäldt,är proffsig nogrann ger ett bra intryck ,jag är mycket nöjd med vad Hanna gjort för mig.Jag rekomenderar gärna fastighetsbyrån till mina vänner och bekanta. Jari Syväluoma
    2014-06-22 Hanna E svarar Jari S
    Vad kul att du är nöjd Akki :) Tror du kommer trivas super i din nya bostad! Mvh Hanna, Fastighetsbyrån
Jessica Gunnarsson
Linda Halsius