Hanna Ekfäldt
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 45 kunder tycker om Hanna Ekfäldt

• Kristina Ö
    Kristina Ö sålde sin bostad med hjälp av Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-12-05

Sålt en lgh på Platån i Sollentuna och möttes av en duktig och trevlig mälkare, som ledde mig genom proceduren på ett bra sätt. Jag fick ungerfär det pris jag hade förväntat mig och kunde genomföra en snabb affär som jag önskade. Rekommenderar gärna andra att söka sig till er. Läs mer
  • Natalie S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2018-05-13

Hanna hjälpte mig och min syster att sälja våra lägenheter, alltså två stycken under en termin - vilket bara det kan vara en utmaning då de låg i samma område!

Hanna är otroligt professionell, kompetent och engagerad i sitt arbete. Hon överträffade våra förväntningar och vi kunde inte ha blivit mer nöjda. Vi har tidigare mött flera mäklare i både hennes område och andra områden, men aldrig upplevt detta tidigare.

Hon är tillgänglig och empatisk, hon har även svarat på svåra frågor utanför arbetstid. Vi kände att hon tänkte på oss som säljare i första hand, men hon har även visat ett positivt intryck hos våra köpare då de visat att de varit nöjda och tacksamma.

Vi kan varmt rekommendera Hanna Ekfäldt! Vill du sälja ditt hem och bli nöjd så ska du kontakta Hanna! Läs mer
    2018-05-13 Hanna E svarar Natalie S
    Stort, stort tack Natalie och Isabelle! Värmer att höra att ni är nöjda. All lycka till med allt så hoppas jag vi hörs i framtiden 😊
  • Tony L
    Tony L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2017-06-29

Mäklaren var kunnig, trevlig. Och lätt att prata med. Rekommenderar verkligen.
    Hanna Ekfeldt Läs mer
  • Daniel H skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2017-06-26

Underbar och ärlig mäklare som sålde min lägenhet i Silverdal till rekordpris.
    Hanna anpassade försäljningen helt och hållet efter mina önskemål och vi lyckades väldigt väl. Hanna lotsade mig genom försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt.
    Kan starkt rekommendera Hanna Ekfäldt till er som går i säljtankar! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2017-05-22

Rekommenderar Hanna Ekfäldt som har varit en trevlig, målinriktad kunnig mäklare.
    Alltid positiv och lyhörd. Läs mer
  • Dag C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2015-11-14

Oerfaren och oskicklig person som lämnar grundlös rådgivning och inte hanterar klientmedel i enlighet med avtal, och inte återkopplar vid påstötning eller kontaktförsök via telefon. Förtroendet för Hanna Ekfäldt är på goda grunder förbrukat. Läs mer
  • Erik O skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2015-11-05

Jag anser att Hanna genomförde sitt arbete med bravur. Som förstagångsköpare kände jag mig trygg och det kändes som att hon verkligen gick in för att finna ett prospekt som passade mig.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mona I skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2015-11-03

Jättetrevlig, kunnig person som jag gärna skulle anlita igen. Läs mer
  • Sebastian S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2015-11-02

Mycket hjälpsam och professionell Läs mer
  • Ingrid K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2015-11-02

Hanna är professionell och tillmötesgående. Lätt att diskutera med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström