Hanna Ekfäldt
en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

Sollentunavägen 49
191 21 Sollentuna — Visa karta

Vad tror Hanna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 44 kunder tycker om Hanna Ekfäldt

• Natalie S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna hjälpte mig och min syster att sälja våra lägenheter, alltså två stycken under en termin - vilket bara det kan vara en utmaning då de låg i samma område!

Hanna är otroligt professionell, kompetent och engagerad i sitt arbete. Hon överträffade våra förväntningar och vi kunde inte ha blivit mer nöjda. Vi har tidigare mött flera mäklare i både hennes område och andra områden, men aldrig upplevt detta tidigare.

Hon är tillgänglig och empatisk, hon har även svarat på svåra frågor utanför arbetstid. Vi kände att hon tänkte på oss som säljare i första hand, men hon har även visat ett positivt intryck hos våra köpare då de visat att de varit nöjda och tacksamma.

Vi kan varmt rekommendera Hanna Ekfäldt! Vill du sälja ditt hem och bli nöjd så ska du kontakta Hanna! Läs mer
    2018-05-13 Hanna E svarar Natalie S
    Stort, stort tack Natalie och Isabelle! Värmer att höra att ni är nöjda. All lycka till med allt så hoppas jag vi hörs i framtiden 😊
  • Tony L
    Tony L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Mäklaren var kunnig, trevlig. Och lätt att prata med. Rekommenderar verkligen.
    Hanna Ekfeldt Läs mer
  • Daniel H skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Underbar och ärlig mäklare som sålde min lägenhet i Silverdal till rekordpris.
    Hanna anpassade försäljningen helt och hållet efter mina önskemål och vi lyckades väldigt väl. Hanna lotsade mig genom försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt.
    Kan starkt rekommendera Hanna Ekfäldt till er som går i säljtankar! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Rekommenderar Hanna Ekfäldt som har varit en trevlig, målinriktad kunnig mäklare.
    Alltid positiv och lyhörd. Läs mer
  • Dag C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Oerfaren och oskicklig person som lämnar grundlös rådgivning och inte hanterar klientmedel i enlighet med avtal, och inte återkopplar vid påstötning eller kontaktförsök via telefon. Förtroendet för Hanna Ekfäldt är på goda grunder förbrukat. Läs mer
  • Erik O skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag anser att Hanna genomförde sitt arbete med bravur. Som förstagångsköpare kände jag mig trygg och det kändes som att hon verkligen gick in för att finna ett prospekt som passade mig.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mona I skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jättetrevlig, kunnig person som jag gärna skulle anlita igen. Läs mer
  • Sebastian S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Mycket hjälpsam och professionell Läs mer
  • Ingrid K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är professionell och tillmötesgående. Lätt att diskutera med. Läs mer
  • Ingalill M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig tjej. Proffsig och skarp. Fick igång en bra budgivning, vilken var bra för oss båda. Läs mer
  • Birger D skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Birger avled den 4 sept och det var hans dödsbo som sålde lägenheten och vi har redan svarat på en utvärdering av försäljningsprocessen Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag anlitade Hanna för försäljning av min bostadsrätt i Sollentuna (Kärrdal).
    Min bedömning är att Hanna har god kompetens kring marknaden, är flexibel, ger ett trovärdigt intryck och är lyhörd gentemot mig som säljare. Jag upplevde även att hon var lika professionell i sitt bemötande mot köparna.
    Vid en framtida försäljning skulle jag absolut anlita Hanna igen. Läs mer
  • Gabriella M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är effektiv, otroligt duktig på sitt jobb och framförallt hjälpsam! Bättre bemötande kunde vi inte ha fått! Läs mer
  • Camilla A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hjälpsam och kunnig fastighetsmäklare Läs mer
  • Josefine C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig, glad, lättsam, proffsig, informerar väl Läs mer
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är ett riktigt bra val. Proffsig, informativ och trevlig. Läs mer
  • Helal I skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna Ekfäldt har varit fantastisk som mäklare. Mycket hjälpsam och engagerad! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Otroligt seriös och duktig mäklare som sätter kunden i största möjliga fokus! Hanna E kan jag varmt rekommendera till dig som vill sälja din bostad och till dig som vill köpa en ny bostad.
    Bästa betyg! Läs mer
  • Amir K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är en driven och duktig mäklare som hanterar hela försäljningen från start till slut på ett mycket professionellt sätt.

Hanna kommer vara det självklara valet som mäklare vid nästa försäljning! Läs mer
  • Christina A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna Ekfäldt är en underbar och väldigt kunnig människa.Absolut inget att klaga på.Tillmötesgående positiv och väldigt väldigt kunnig.Och väldigt tydlig.Inga problem under den tiden vi hade med Hanna att göra.Bara positivt.En väldigt duktig och kunnig Mäklare.Är som gjord för detta arbete.Rekommenderar gärna Hanna till andra som vill sälja sin bostad Läs mer
  • Eskil S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bra förutom att avräkningen inte var kontrollerad och bra genomförd. Information angående avräkning dök upp först vid tillträdet och jag fick i efterhand kontrollera om dessa uppgifter stämde vilket de inte gjorde. Läs mer
  • David D skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Lätt att få tag på. Svarade på allt man undrade. Kort sagt så har det hela gått väldigt smidigt och jag har inte känt någon oro alls. Hanna är en klippa, välj henne. Läs mer
  • Don J skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna har varit fantastisk med all hjalp gallande forsaljningen av varan lagenhet.
    Med tanke pa vilka medvetna "challanges" vi hade och de som dok upp under processen hanterade Hanna allt perfekt och hon har varit ett stort stod for oss. Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Oerhört proffsig, trevlig, sympatisk och effektiv! Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Supermäklare! Trevlig, duktig, seriös! Kanon helt enkelt! Läs mer
  • Anders E skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Kan inte haft en bättre mäklare. Kunnig , trevlig och tillmötesgående. Jag både köpte och sålde mha henne. /Anders , Silverdal Läs mer
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi är jättenöjda med Hanna Ekfäldts bemötande och arbete. Hon är väldigt professionell pålitlig och trevlig mäklare som hjälpte oss med allt.
    Vi kommer att rekommendera henne varmt till våra bekanta och vänner!
    Tack Hanna!:) Läs mer
  • Eva M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag har bara goda erfarenheter av Hanna. Mycket skicklig mäklare, trevlig och kompetent. Hon har den rätta fingertoppskänslan som mäklare. Läs mer
  • Marie G skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jätte bra foton på objektet och snabba svar och jätte trevlig mäklare. Kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Är så himla nöjd med Hannas arbete! Alltid glad, svarar på alla 100 frågor man har om allt möjligt, engagerar sig direkt och står vid ens sida under hela processen! Har svårt att uttrycka i ord hur nöjd jag är! Skulle (och kommer) Varmt rekommendera henne för vänner och bekanta i framtiden! Läs mer
  • Henrik M skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna Ekfäldt som representant för Fastighetsbyrån Sollentuna har på ett mycket förtjäntfullt sätt sålt min lägenhet på Sollentunavägen 60 C.
    Flexibilitet, god sevice, bra feedback och ett trevligt och proffsigt sätt genom hela affären. Jag kommer varmt att rekommender Hanna Ekfäldt och Fastighetsbyrån Sollentuna till vänner och bekanta som planerar att sälja eller köpa fastighet eller lägenhet i Sollentuna kommun. Läs mer
  • Jan L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Bra och professionellt bemötande. Höll mig hela tiden uppdaterad och väl informerad genom hela processen. Överträffade mina förväntningar och jag är 100% nöjd. Läs mer
  • Therese G skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Glad, lättsam, trevlig, punktlig och pålitlig.
    Flexibla. Läs mer
    Hanna E, Hanna E gillar detta
  • Tina G skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Jag har köpt mitt framtida boende via Hanna, har även haft kontakt angående andra objekt.
    Jag fick ett otroligt bra bemötande av Hanna,hon är positiv, proffsig, man sig trygg och att hon har koll. Hon har varit väldigt hjälpsam med alla frågor jag haft och svarat snabbt oavsett om jag mailat eler ringt vilket jag uppskattat mycket! Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Supersmidig bostadsaffär blev det med hjälp av fastighetsbyrån. Jättenöjd! Tryggt och säkert! Läs mer
  • Jessica F skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Fantastisk på alla sätt! Svarar på våra frågor i tid och otid, tar sig alltid tid för oss som kunder, hjälpsam trevl Läs mer
  • Sara L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Vi är väldigt glada och nöjda över vårt möte med Hanna Ekfäldt. Vi upplever att vi fått ett positivt och proffsigt bemötande i samband med vårt husköp. Vi är också otroligt tacksamma för hennes hjälp med försäljningen av vår lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Hanna. Hanna har varit kunnig, supertrevlig och engagerad i våra kontakter med henne, både som köpare och säljare! Mvh, Sara och Håkan Läs mer
  • Fred B skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    De första två minuterna avgör om du ska gilla en annan människa eller inte.Mitt första möte med Hanna är oförglömligt.En ljus och mild kväll i slutet av maj i år stannar jag bilen utanför en större villafastighet i Flottvik strax öster om Sigtuna för att lägga ett kyrkligt informationsblad i fastighetens brevlåda.Samtidigt kommer Hanna emot mig för att på samma plats slå upp en till salu skylt för samma fastighet.Jag hade de senaste dagarna tyckt att tiden började närma sig för försäljning av min mors bostadsrättslägenhet och hade i flera dagar gått och funderat på om jag inte skulle kontakta en av mig mycket känd äldre mäklare som står för erfarenhet och pålitlighet. Hela denna föresats rycktes undan då jag hejade på Hanna och sa att jag kanske behöver anlita dina tjänster framöver. Jag möttes av en sådan positiv, gladlynt och charmig attityd som bara var helt oemotståndlig och insåg att det var hon som skulle få uppdraget.Samtalet slutade med att jag fick hennes affärskort. Dagen därpå ringde hon mig men jag bad då att få återkomma efter sommaren då min mors hälsotillstånd sannolikt skulle omöjliggöra fortsatt boende i lägenheten, vilket inträffade bara 3-4 veckor efter vårt första möte.I slutet av sept. blev det klart med min mors sista vistelse på vårdhem och därmed kunde försäljningen förverkligas och jag ringde då nytt Hanna och vi kunde sedan genomföra en för oss bägge gynnsam försäljning.Sammanfattningsvis förtjänar Hanna högsta betyg och med hennes framåtanda, charm och pålitlighet kan hon spås en lysande framtid i den bransch i vilken hon inte alls för länge sedan gjorde sitt inträde i. Läs mer
  • Lars K skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Trevlig och proffsig mäklare som jobbar för kundens bästa. Kan inte annat än att rekomendera. Läs mer
  • Christina  C skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    engagerade, trevliga, cervisminded
    Köpte och sålde hus. Läs mer
  • Ola  L skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Hanna är väldigt hjälpsam, trevlig och tillmötesgående. Det kändes väldigt tryckt att köpa när vi hade henne. Läs mer
  • Niklas E skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Engagerad, hjälpsam, lättåtkomlig Läs mer
  • Kim  B skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    Svårt att göra ett utlåtande om hela fastighetsbyrån men Hanna Ekfäldt är helt fantastisk och henne kan jag rekomendera. Läs mer
  • Jari S skrev om Hanna Ekfäldt en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    jag tycker att Hanna Ekfäldt,är proffsig nogrann ger ett bra intryck ,jag är mycket nöjd med vad Hanna gjort för mig.Jag rekomenderar gärna fastighetsbyrån till mina vänner och bekanta. Jari Syväluoma Läs mer
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Hanna Ekfäldt
Caroline Åström