Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

215 omdömen om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)

• Trevlig och fint bemötande. Vi köpte vårt hus via Jessica. Allt gick väldigt smidigt och enkelt.
    Dan N köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2020-07-05
    • 180.0 m²
    • Häggvik
    2020-07-05
  • Professional, always smile. Good communication.
    Kevin C köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2020-02-16
    • 5:a
    • 144.0 m²
    • Väsjön
    2020-02-16
  • Jag köpte slutligen en trea på Stupvägen i Sollentuna i slutet av oktober 2019 (efter att ha gått på mååånga visningar i området under cirka tio månaders tid). Träffat på Jessica under flertalet visningar. I just denna processen så hade jag dock i princip ingen kontakt med Jessica, då hon fick barn och gick på föräldraledighet samma vecka som jag gick in i budgivning. Min kontakt blev istället då Viktor Ekman som också jobbar på Fastighetsbyrån. Jessica får högt betyg av mig då vi haft att göra med varandra i åtminstone två tidigare budgivningar och träffats på många visningar. Lugn, trevlig och svarat på mina tusen frågor, kunnig och påläst om det mesta. Tack för hjälpen med allt och njut av ledigheten med nya tillskottet i familjen! Jag ger även gott betyg till Viktor som även han gav mig ett bra bemötande. Mvh Christina
    Christina J köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2020-01-21
    • 3:a
    • 73.1 m²
    • Helenelund
    2020-01-21
  • En snabb och smidig affär (innan visning). Hon skötte sin del på ett bra sätt.
    Sebastian T köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-11-24
    • 114.5 m²
    • Viby
    2019-11-24
  • Jessica är en suverän mäklare. Hon sålde min bostadsrätt väldigt snabbt och till ett pris där jag var nöjd. Tack!
    Rozbeh R sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-11-10
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Tureberg
    2019-11-10
  • Jag har sålt en 3a i Edsbacka. Jessica har varit proffsig mäklare från start till slut. Lätt att ha att göra med och väldig trevlig person. Svarar alltid snabbt när man har funderingar. Rak och ärlig ..det gillar jag. Tyvärr har marknaden gått ner lite och därav försäljningspriset men jag fick det jag förväntade mig så nu är allt bra.
    Judy C sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-10-21
    • 2:a
    • 67.5 m²
    • Edsbacka
    2019-10-21
  • Jessica sålde min lägenhet i Tureberg. Lätt att få tag på. Duktig och proffsig! är verkligen nöjd! Rekommenderas verkligen!
    Sara A köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-10-14
    • 144.0 m²
    • Väsjön
    2019-10-14
  • Vi har köpt ett bostadsrättshus. Hjälpte oss när vi hade frågor.
    Carina B köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-09-18
    • 132.0 m²
    • Törnskogen
    2019-09-18
  • Har sålt ett radhus. Blev mycket väl bemött av mäklaren. Förväntningarna var att det blev mycket folk på visning och att priset på bostaden blir rätt.mm och samtliga punkter blev som förväntat. Skall jag anlita en mäklare igen blir det Fastighetsbyrån och utan tvekan, Jessica Sjölund.
    Mikael P sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-08-25
    • 4:a
    • 84.0 m²
    • Viby
    2019-08-25
  • Jessica har på ett tryggt sätt hjälpt oss i vår försäljning. Ett vänligt och trevligt bemötande samt snabba svar på frågor.
    Fredrik B sålde sitt hus med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
    2019-06-23
    • 119.0 m²