Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.7. Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

234 omdömen om Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)

Sedan starten hos Reco 2014
Sajna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsberg

It was totally a good experience.

Viswaprasad P
Edsberg

She has been very thorough and transparent.

Alaa K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Tureberg

Inte första gången vi säljer via Jessica. Mycket professionell och kunnig så som bra en mäklare ska vara. Snabb med återkoppling. Hela försäljningen från början till slut har varit trygg och komplikationsfri. Rekommenderar starkt.

Inger Marie S
Törnskogen

Jessica har ett trevlig bemötande, lyssnade in på vårs önskemål. Hela förloppet gick väldigt smidigt o snabbt.

Alexander Ö
Silverdal

Mycket trevlig, tillmötesgående, och hjälpsam! Det är mitt första lägenhetsköp I Stockholm, så jag har varit osäker och nervös I processen. Jessica har varit mycket tillmötesgående, pedagogisk, och trevlig, vilket fått mig att känna mig trygg i affären. Hon har varit snabb på att svara på mina frågor och skicka över dokumentation som banken efterfrågat.

Gabriel E
Väsjön

Jessica är inte bara en supertrevlig person utan även professionell och effektiv. Oavsett hur specifika mina frågor var hade Jessica svar och om någonting behövdes kollas upp kommunicerades detta tydligt och Jessica återkom så snabbt som möjligt. Om du letar efter en mäklare som är välinformerad och har dina behov i fokus har du hittat helt rätt!

Pauline C
Kärrdal

Jessica var mäklare när vi köpte vår lägenhet och det var ett självklart val att kontakta henne igen när det var dags att sälja. Det är tydligt och organiserat, målvetvetet och skickligt. Vi rekommenderar varmt Jessica.

Ragnar H
Edsberg

Ett glatt leende. Inga stora förväntningar men Jessika överträffade de alla med råge. Ett stjärnproffs som jag gärna skulle anlita om jag hamnade i samma situation igen

Adam K
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sjölund (fd Gunnarsson) en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Väsjön

Sagt ingen press, svarade kort och tydligt på alla mina frågor och har hjälpt mig med det som behövdes för att få affären att gå så lätt som möjligt

Christina Wilhelmina A
Edsbacka

Jag har köpt en 3-rummare av Jessica. Hon är en mycket bra mäklare har träffat henne tidigare, då jag sökte bostad. Hon är kunnig och snabb på att hjälpa till. Jag har absolut ingenting att anmärka på Jessica.