Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 242 Läs vad Lars Steneryd

• Hanna P sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-25

Rotsunda
    Sålde ett parhus på 99km2.
    Vi blev bemötta på ett trevligt, professionellt sätt och kände oss trygga igenom hela affären. Läs mer
    Rickard W, Lars S gillar detta
  • Peter Gunnar A sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-14

Norrviken
    Vid försäljning av mitt radhus sköttes det proffesionellt,korrekt och smidigt av Lars - cudos. Läs mer
    Rickard W, Lars S gillar detta
  • Marko H köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-05

Bollstanäs
    Köpt lägenhet på Bjursvägen i Upplands-Väsby.
    Han ligger på hårt och är väldigt hjälpsam ända tills han får kontraktet påskrivet.
    Sedan försvinner servicen och det känns som att man ska fixa resten själv när det dyker upp frågor eller problem.
    Inte alls nöjd . Läs mer
    2020-01-05 Lars S svarar Marko H
    Hej Marko,

Tack för ditt omdöme och din feedback. Det är tråkigt att du uppfattar att min service efter kontraktskrivning försvinner. Du nämner inte riktigt vilken del av servicen du anser att jag brustit i.

I bägge fallen har jag medlat mellan dig, förening, säljare och återkopplat till dig direkt efter du kontaktat mig.

Om det är något som inte lösts sig för dig och som du vill ha en vidare dialog kring så är du välkommen att höra av dig.

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsbyrån
  • Karl Robert H köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-11-15

Runby
    Köp av lgh.

Lars är grym! Svarar alltid oberoende av vilka konstiga frågor man har Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Maria C köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-22

Runby
    Köpte en bostadsrätt som Lars förmedlade. Hela köpet gick väldigt lätt och smidigt. Lars var en bra lots genom hela affären. Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Nina R sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-09

Centrala Väsby
    Lars fick äran att sälja min lägenhet och det gjorde han med bravur.
    Mycket kunnig o trevlig mäklare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    Orhan A, Lars S gillar detta
  • Rene M köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-07

Vi köpte en bostad via Fastighetsbyrån. Vi såg annonsen via hemnet. Läs mer
    Orhan A, Lars S gillar detta
  • Nils Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-24

Centrala Väsby
    Bra och snabb återkoppling och svar på alla frågor Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Hans V sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-22

Hej!
    Vi har uppskattat Lars Steneryd stort vid försäljningen av vårt
    hus i Wäsby. Vi har också värderat honom i en förfråga från
    Fastighetsbyrån, varför den värderingen gäller fortfarande.
    MVH Hans Mickos Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Theodor P sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-21

Lars värderade min lägenhet för 2 år sen, och sålde den nu! Väldigt trevlig, professionell och tillgänglig på telefon för vilka frågor som helst.
    Allt har gått väldigt smidigt och enkelt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström