Registrerad mäklare sedan 2013-05-08
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 249 Läs vad Lars Steneryd

• Håvard J sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-29

Kärrdal
    Lars gjorde försäljningen av mitt hus och hanterade det exemplariskt. Mycket professionellt bemötande och omhändertagande under hela processen. Pålitlig, organiserad och tillgänglig. Läs mer
  • Ethel Canlas S köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-29

Vaxmora
    Lars fits his job well for his professionalism . He is very engaged with his work and helpful to us. He responds quickly to all our queries. Good job and good luck ! Läs mer
  • Shoresh M köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-08

Rotsunda
    Vi har köpt radhus i sollentuna, han var väldigt professionell och trevligt. Läs mer
  • Erik Johan P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-19

La ut ett lockpris på bostad, gick upp nästan en halv miljon över utropspris. Skulle inte åkt och kollat på den från början om priset inte varit så vilseledande. Läs mer
  • Carina S sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-14

Viby
    Lars är väldigt trevlig och mycket engagerad. Tar i extra när det behövs. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Svante S
    Svante S sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-13

Viby
    Sålt villan. Först hade vi en värdering med Lars där han hade gjort ett riktigt bra underlag. Då skulle vi inte sälja (jag skulle lösa ut min fru pga skilsmässa) och jag gillade inte att han försökte övertala mig att sälja. Efter en tid bestämde jag mig ändå för att sälja och anlitade Lars. Det visade sig att han hade rätt i sin värdering och också i att jag borde sälja. Jag har sedan varit mycket nöjd med hans insats. Han är engagerad och har egna idéer. Han säger emot när han är av annan åsikt och jag upplever honom som ärlig. Han har alltid varit tillgänglig då jag behövt honom. Dessutom är han trevlig. Läs mer
  • Stefan B köpte sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-05-12

Häggvik
    Hjälpsam, ringer snabbt tillbaka och allmänt trevlig. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Hanna P sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-25

Rotsunda
    Sålde ett parhus på 99km2.
    Vi blev bemötta på ett trevligt, professionellt sätt och kände oss trygga igenom hela affären. Läs mer
    Rickard W, Lars S gillar detta
  • Peter Gunnar A sålde sitt hus med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-14

Norrviken
    Vid försäljning av mitt radhus sköttes det proffesionellt,korrekt och smidigt av Lars - cudos. Läs mer
    Rickard W, Lars S gillar detta
  • Marko H köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-05

3:a
    Bollstanäs
    Köpt lägenhet på Bjursvägen i Upplands-Väsby.
    Han ligger på hårt och är väldigt hjälpsam ända tills han får kontraktet påskrivet.
    Sedan försvinner servicen och det känns som att man ska fixa resten själv när det dyker upp frågor eller problem.
    Inte alls nöjd . Läs mer
    2020-01-05 Lars S svarar Marko H
    Hej Marko,

Tack för ditt omdöme och din feedback. Det är tråkigt att du uppfattar att min service efter kontraktskrivning försvinner. Du nämner inte riktigt vilken del av servicen du anser att jag brustit i.

I bägge fallen har jag medlat mellan dig, förening, säljare och återkopplat till dig direkt efter du kontaktat mig.

Om det är något som inte lösts sig för dig och som du vill ha en vidare dialog kring så är du välkommen att höra av dig.

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström