Linus Söderberg
Registrerad mäklare sedan 2017-12-06
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 24 Läs vad Linus Söderberg

• Robin Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-12

2:a
    Sollentuna Centrum
    Vid försäljningen av vår lägenhet var Linus mycket hjälpsam och taktiken vi satte upp blev mycket lyckad.
    Vi är mycket nöjda och känner inte att vi har något att klaga på. Läs mer
    Linus S gillar detta
  • Dennis F sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-08

Rotebro
    Proffsig och engagerad. Smidig process från början till slut. Läs mer
  • Kassim F köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-12-05

4:a
    Ekeby
    Linus är en klippa som under hela processen sett till att hans kunder har varit nöjda. Bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
  • Towe K köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-09

2:a
    Centrala Väsby
    Köpte min första lgh.
    Proffsig, snabba svar och behjälplig. Supernöjd! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Jennie Linda Marie K köpte sitt hus med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-22

Odenslunda
    Jag hade inte honom som egen mäklare men köpte ett hus genom honom vilket gick helt smärtfritt. Läs mer
  • Salwa D köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-17

3:a
    Smedby
    Köpte bostadrätt
    Bemötande var jätte trevligt , respektfull .
    Linus var jätte hjälpsam fick vi mycket tips och råd innan och efter köp
    bra mäklare Läs mer
  • Lars-Ove B sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-16

4:a
    Apoteksskogen
    Linus är en lyhörd mäklare, ärlig . En mäklare som vågar säga ifrån när kunden "far iväg". Han är väldigt aktiv. Bra återkoppling. Kan klart rekommenderas. Läs mer
  • Jessica Inger Marie M sålde sitt hus med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-08-15

Odenslunda
    Jag har sålt bostad på Sundsborgsvägen 104. I Upplands Väsby.

Jag har bara bra saker att säga om Linus. Har jag haft några funderingar över något, så har jag lätt kunnat höra utav mig till Linus, och han har återkopplat snabbt och kunnat förklara saker som jag har haft funderingar över. Jag tycker att han har varit tydlig.

Jag skulle lätt rekommendera Linus till andra som har funderingar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • sebastian f köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-17

3:a
    Fresta
    Vi köpte en 3a på 70 kvm i Upplands väsby, vi är supernöjda med våran mäklare Linus Söderberg, allting gick fort och smidigt! Läs mer
  • Sona A köpte sitt hus med hjälp av Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-06-28

Skälby
    Köpte ett hus av Linus. Hans bemötande var bra, dock skijde det sig mycket från mina tidigare erfarenheter av kontakter med mäklare.

Jag har tidigare sånt och köpt flera lägenheter och hus.

Dels fick jag påminna honom om dokument som jag hade rätt till. Jag brukar alltid få en liten gåva/ champagne när jag köper men inte genom fastighetsbyrån. Lite besviken på byrån. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström