Viktor Ekman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa nya människor och att tävla med sig själv och andra.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk och positiv som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk och ödmjuk Jag är en mäklare som alltid är positiv, har väldigt mycket energi och är väldigt ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av en villa med sjötomt och en egen brygga! Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Viktor Ekman

• Hans Roger E sålde sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-07-11

Helenelund
    Fantastiskt jobb med försäljningen av vår villa. Läs mer
  • Fadi H sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-06-07

Edsängen
    Vi kontaktade Viktor när det var dags att sälja vår lägenhet och vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Viktor är kunnig, otroligt förtroendegivande och mån om att se till att vi som säljare blir nöjda. Det vi uppskattade som mest var hans ständiga återkoppling så fort något hänt eller inte hänt och hans hängivenhet till att göra en bra affär. Vi kommer definitivt kontakta Viktor när det är dags för en ny försäljning.
    Med vänlig hälsning,
    Fadi och Nazli Läs mer
    2019-06-07 Viktor E svarar Fadi H
    Tack för en fin rekommendation Fadi. Har varit kul att jobba med er. Fantastiska säljare!! Lycka till med allt :)
    Viktor E gillar detta
  • Suhail b sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-18

Helenelund
    Jag har bemött av Viktor Ekman väldigt bra.Vi kommer överens om försäljning av mitt Lägenhet.Han var kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-18 Viktor E svarar Suhail b
    Tack för ett gott samarbete Suhail! :)
    Rickard W, Viktor E gillar detta
  • Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-10

Solängen
    Köpt lägenhet.
    Enormt positivt bemött av Victor. Sakligt, inte skönmålande.
    Professionellt bemötande på alla saker. Läs mer
    2019-05-10 Viktor E svarar Eva S
    Tack Eva! Har som sagt varit väldigt roligt att ha er som köpare. Super trevliga och lätta att ha att göra med. Önskar er all lycka med boendet och att ni kommer trivas där super bra :)
  • Jonas N
    Jonas N köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-08

Solängen
    Viktor har varit alldeles utmärkt i sin mäklarroll. Hjälp till, sökt svar på frågor, gett förslag. Precis så som man önskar att mäklare ska vara.
    Dessutom - utanför sitt uppdrag - gav han tips inför min egen försäljning.
    Jag rekommenderar Viktor alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Jonas N
    Tack Jonas. Har varit roligt att haft er som köpare. Mycket trevliga och härliga människor :)
    Viktor E gillar detta
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-05-06

Edsviken
    Ambitiös och kund orienterad
    ... Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Magnus B
    Tack så mycket Magnus. Har varit väldigt enkelt att samarbeta med dig! :)
    Viktor E gillar detta
  • Ebrahim S sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-04-08

Tureberg
    Vi sålde våran 2:a med Viktor och han är superproffsig, pålitlig, och kompetent. Dessutom var han också tillgänglig och hjälpte till även inför inköpsprocessen av en ny bsotad. Mycket nöjd och rekommenderar stark att anlita honom som mäklare. Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Ebrahim S
    Tack så mycket Ebrahim. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen. Väldigt smidigt och enkelt med tanke på att ni gjorde ett kanonjobb själva också :)
    Viktor E gillar detta
  • Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-03-25

Rotsunda
    Sålt en lägenhet.
    Mäklaren var lyhörd och tillgänglig under hela processen.
    Mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Camilla H
    Tack Camilla. Det har varit mycket roligt att få hjälpa er med försäljningen. Enkla att ha att göra med och väldigt trevliga! :)

2019-02-16

Häggvik
    Jag kände att han var mycket engagerad i försäljningen av min 2:a i Sollentuna och att han gav mig bra och tydliga råd längs processens gång. Läs mer
    2019-05-10 Viktor E svarar Magnus B
    Tack Magnus. Har varit kul att ha dig som säljare, väldigt lätt att samarbeta med :) Tack så mycket för allt!
    Viktor E gillar detta
  • Kerstin Margareta Z sålde sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-02-01

Rotebro
    Jag har sålt mitt radhus med hjälp av Viktor. Han är förtroendeingivande, tillgänglig och engagerad. Han har även hjälpt mig efteråt i mitt sökande efter lägenhet. Han är kunnig och ger bra råd. En mäklare som jagvarmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-05-08 Viktor E svarar Kerstin Margareta Z
    Tack Margareta! Har varit väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och ditt fina radhus :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Caroline Åström
Hanna Ekfäldt