Viktor Ekman

Viktor Ekman

Viktor Ekman är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Viktor Ekman har varit registrerad mäklare sedan 2015-10. Viktor Ekman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktor Ekman har haft 47 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa nya människor och att tävla med sig själv och andra.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk och positiv som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk och ödmjuk Jag är en mäklare som alltid är positiv, har väldigt mycket energi och är väldigt ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av en villa med sjötomt och en egen brygga!

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 77 Läs vad Viktor Ekman

• 2020-11-06
    Jag sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån och Viktor Ekman , han är väldigt trevligt och mycket duktig på sitt jobb.
    Abdulrahim R
    • 86.5 m²
    • Rotsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-10-21
    Viktor mötte alla förväntningar jag hade, efter tidigare mindre bra kontakt med annan mäklarbyrå.
    Susanne D
    • 65.0 m²
    • Edsviken
  • 2020-09-19
    Fanatiskt bemötande och engagemang!! Viktor har hela tiden varit med i hela säljprocessen och kontinuerligt hållit mig uppdaterad. Rekommenderar Viktor varmt!
    Rafik D
    • 113.0 m²
    • Rotebro
    sålde sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-09-18
    Engagerad, professionell, trevlig. Kan varmt rekommendera Viktor!!
    Anna Helena J
    • 113.0 m²
    • Rotebro
    sålde sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-07-23
    We bought a duplex townhouse, Viktor helped us through the process. He was always available on phone and messages when we had any doubts or concerns, he also helped translate the documents and the sellers conversations. Viktor lived up to the expectations that anyone would have from a broker. Overall it was a very good and smooth experience.
    Pranav R
    • 98.0 m²
    • Töjnan
    köpte sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-07-05
    Professionell och trevlig samarbete under hela försäljnings process.
    David C
    • 74.0 m²
    • Edsviken
  • 2020-07-02
    Jag köpte min bostad 2015 genom Fastighetsbyrån och nu när det var dags att sälja valde jag Viktor Ekman som mäklare. Han har hört av sig genom åren och har en trevlig och ödmjuk framtoning. Han är alltid tillgänglig och har passion för det han gör. Han sålde min trea i Edsberg och jag skulle rekommendera Viktor som mäklare alla dagar i veckan!
    Ylva L
    Ylva L
    • 66.0 m²
    • Edsberg
  • 2020-07-02
    Viktor har hjälpt mig och sälja min lägenhet Jag rekommenderar honom som mäklare Tack Viktor för allt Sawsan Samara
    Sawsan S
    • 5:a
    • 122.5 m²
    • Häggvik
  • 2020-06-28
    Viktor Ekman gav ett transparent och sympatiskt intryck när han var mäklare för radhuset som vi köpte. Han var noggrann och trevlig att ha att göra med, inte så där överdrivet käck och "krängig" som vi upplevt av andra mäklare. Han var snabb på att återkoppla, smidig.
    Johanna H
    • 129.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
  • 2020-06-07
    Jag var i kontakt med Viktor om en bostad, där jag förlorade budgivningen. Jag hade förklarat mina förutsättningar och behov för honom. Någon vecka senare tog han kontakt med mig angående en annan bostad som matchade mina behov perfekt. Bemötandet var utmärkt och väldigt proffsigt! Jag kan starkt rekommendera Viktor!
    Hassan A
    • 70.0 m²
    • Edsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte