Viktor Ekman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa nya människor och att tävla med sig själv och andra.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk och positiv som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk och ödmjuk Jag är en mäklare som alltid är positiv, har väldigt mycket energi och är väldigt ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av en villa med sjötomt och en egen brygga! Läs mer

Läs vad 62 Läs vad Viktor Ekman

• Bitte J sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-04-01

Sjöberg
    Sålt 2:a Lomvägen
    Mycket trevlig mäklare, fick bra intryck av honom redan när han var på besök.
    Lätt att få tag på vid frågor, alltid återkoppling.
    Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-03-11

Sjöberg
    Vi har sålt vår lägenhet på Sidensvansvägen i Sollentuna. Under våren 2017, kontaktade Viktor oss, för ett möte. Han gjorde ett fint intryck, och vi ville gärna att han skulle sälja vår lägenhet nu, våren 2020. Viktor är drivande, målinriktad och ödmjuk.
    Vi har litat på honom under hela säljprocessen.
    Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Viktor! Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Maria A
    Tack för ett fantatiskt samarbete Maria! Det har varit ett privilegium att jobba med er :) Ta hans om er och lycka till med alla planer framöver.

• Diego M
    Diego M sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-22

Kärrdal
    Vi blev rekommenderade av en granne att anlita Viktor då han har kännedom om området. Han gjorde ett utmärkt jobb eftersom han lyckades sälja vår lägenhet mitt under renovering p.g.a. vattenskada. Under hela processen var han alltid vänlig och hjälpsam med frågor som vi hade och tillmötesgående när det gällde våra önskemål.

Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Diego M
    Tack för ett bra samarbete Diego. Har varit kul att hjälpa till och framförallt att vi löste försäljningen trots skadan i köket. Lycka till med nya huset och tveka inte att höra av er om ni har några frågor kring bostadsmarknaden :)
    Viktor E, Rickard W gillar detta
  • Martin V sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-02-17

Sålt lgh

Viktor är trevlig, tillgänglig, lyhörd och effektiv. Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Martin V
    Tack för ett snabbt och bra samarbete Martin!

Viktor E, Rickard W gillar detta
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-26

Edsberg
    Proffsigt, snabbt och enkelt.
    Viktor tog hand om affären när vi sålde vår bostadsrätt och överträffade alla förväntningar och levererade en tjänst i världklass. Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Fredrik S
    Tack för dina fina ord Fredrik och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Alltid trevligt att hjälpa folk som dig :) Ta hand om er och lycka till med allt framöver, uppe i norra delarna av Sverige.

Viktor E gillar detta
  • Henrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-01-22

Rotsunda
    Vi upplever Viktor som mycket ambitiös, professionell och engagerad i sitt uppdrag. Vidare är Viktor väldigt trevlig och ärlig, det märks tydligt att han är där både för säljaren och köparen. Viktor har även ett grymt tålamod och har alltid varit lätt att nå vid frågor eller när vi haft andra saker som vi velat bolla med honom. Han har helt enkelt varit en otrolig trygghet genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Viktor! Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Henrik A
    Helt fantastiskt att få hjälpa dig Henrik! Du är en grym säljare och person. Vi ses och hörs vidare.

Viktor E gillar detta
  • David B sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-11-06

Hej
    Viktor är en duktig lyhörd mäklare som kan sin marknad, trevlig och sakkunnig. Fyllde alla förväntningar man kan ha på ett proffs. Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar David B
    Tack för dom fina orden David! Har varit väldigt kul att få hjälpa till. Lycka till med allt nu så hörs vi vidare :)

Allt gott!

Viktor E gillar detta
  • Ilikko L sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-22

Mycket nöjd.
    Jag rekommenderar Viktor. Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Ilikko L
    Tack för förtroendet Iliko. Har varit en ära att få hjälpa dig! Lycka till med allt nu och er nya bostad. Vi hörs garanterat vidare hoppas jag :)

Viktor E gillar detta
  • Fredrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-21

Tureberg
    Viktor hade tydlig kommunikation med kort svarstid, ett personligt bemötande och gav en tydlig bild av att han försökte möta både säljare och köpares behov på ett professionellt sätt. Läs mer
    2020-03-31 Viktor E svarar Fredrik M
    Tack för dom fina orden Fredrik! Har varit kul att hjälpa till och det skadar ju inte när man har trevliga kunder som dig :) Lycka till med allt nu så hörs vi säkert vidare.

Allt gott!

Viktor E gillar detta
  • Filip F köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2019-10-19

Kärrdal
    oärligt, vill komma vidare utan att ta ansvar för sina hanglingar. kan inte tala med honom utan att man det känns som han drar bokexempel om hur man säljer. svinaktig Läs mer
    2019-10-21 Viktor E svarar Filip F
    Hej Filip,

Sjukt tråkigt att du tycker såhär. När du som köpare ringer och är sur för att det inte finns lås till toaletten, ingen dörr till vardagsrummet och att det inte finns hyllor i en skjutgarderob är beklagande. Inget av detta har funnits i lägenheten vid försäljningen och när min säljare köpte lägenheten så fanns inte detta heller. Säljaren har aldrig haft dessa saker och därav så kan inte du som köpare begära att dom ska köpa detta till dig för att du tycker detta ska finnas. Tråkigt att du ger mig en dålig rekommendation över något jag inte kunnat påverka och som ligger under din undersökningsplikt.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström