Viktor Ekman
Registrerad mäklare sedan 2015-10-21
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-11
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa nya människor och att tävla med sig själv och andra.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk och positiv som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk och ödmjuk Jag är en mäklare som alltid är positiv, har väldigt mycket energi och är väldigt ödmjuk.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är i form av en villa med sjötomt och en egen brygga! Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Viktor Ekman

• Pranav R köpte sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-07-23

Töjnan
    We bought a duplex townhouse, Viktor helped us through the process. He was always available on phone and messages when we had any doubts or concerns, he also helped translate the documents and the sellers conversations. Viktor lived up to the expectations that anyone would have from a broker.

Overall it was a very good and smooth experience. Läs mer
  • David C sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-07-05

Edsviken
    Professionell och trevlig samarbete under hela försäljnings process. Läs mer
  • Ylva L
    Ylva L sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-07-02

Edsberg
    Jag köpte min bostad 2015 genom Fastighetsbyrån och nu när det var dags att sälja valde jag Viktor Ekman som mäklare. Han har hört av sig genom åren och har en trevlig och ödmjuk framtoning.
    Han är alltid tillgänglig och har passion för det han gör. Han sålde min trea i Edsberg och jag skulle rekommendera Viktor som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
  • Sawsan S sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-07-02

5:a
    Häggvik
    Viktor har hjälpt mig och sälja min lägenhet
    Jag rekommenderar honom som mäklare
    Tack Viktor för allt
    Sawsan Samara Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Johanna H köpte sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-28

Viktor Ekman gav ett transparent och sympatiskt intryck när han var mäklare för radhuset som vi köpte.

Han var noggrann och trevlig att ha att göra med, inte så där överdrivet käck och "krängig" som vi upplevt av andra mäklare.

Han var snabb på att återkoppla, smidig. Läs mer
    Rickard W gillar detta
  • Hassan A köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-07

Edsberg
    Jag var i kontakt med Viktor om en bostad, där jag förlorade budgivningen. Jag hade förklarat mina förutsättningar och behov för honom. Någon vecka senare tog han kontakt med mig angående en annan bostad som matchade mina behov perfekt.
    Bemötandet var utmärkt och väldigt proffsigt! Jag kan starkt rekommendera Viktor! Läs mer
    Rickard W, Viktor E gillar detta
  • Ralph J köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-07

Silverdal
    Köpt lägenhet i Silverdal. Proffsigt skött av Viktor. Läs mer
    Rickard W, Viktor E gillar detta
  • Mahdi Tehrani F sålde sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-06

Töjnan
    Jag har sålt ett radhus. Jag bemöttes av min mäklare på det bästa möjliga proffsiga sättet man kan tänka sig. Och jag nådde alla mina förväntningar angående husets försäljning avseende en bra, ärlig, ren, enkel och proffsig affär. Läs mer
  • Nafiseh Saberi Moghaddam T
    Nafiseh Saberi Moghaddam T sålde sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-06-05

Töjnan
    Jätte bra och snäll jag rekommendera Viktor jag var jätte nöjda Läs mer
    Rickard W, Viktor E gillar detta
  • Peter K köpte sitt hus med hjälp av Viktor Ekman en del av Fastighetsbyrån Sollentuna

2020-04-29

Viby
    Köpt Gavelradhus
    Han lyssnade på mig
    Han gjorde alltid vad han sad.
    Han är utmärkt. Jag kan rekommendera. Läs mer
    Viktor E, Rickard W gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sollentuna

Lars Steneryd
Jessica Sjölund (fd Gunnarsson)
Viktor Ekman
Caroline Åström